Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Fjtl hopelijk krijg je snel uitsluitsel ! Onzekerheid is maar niets...
    Hele dikke knuffel!!!

2. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Peetjo: Ik ben erg benieuwd hoe de echo is geweest. Wel heel raar eigenlijk.

@Divaatje: hele veel succes met de punctie. Ik vond de jonge Dr B. wel hele fijn en rustig. Dus ik denk dat dat bij jou wel goed komt.

@ Mariek: Spannend, ik duim voor je.

@ Hier: het gaat hier eigenlijk wel goed. Wel vaker misselijk en wisselende stemmingen, maar het is voor een goed doel.
    Morgen even bloedprikken op de standaarddingen waar je normaal op wordt getest inclusief de antistoffen tegen het schildklierhormoon omdat die bij mij trager werkt. Verder heb ik van de dietiste van de obesitaskliniek waar ik donderdag ben geweest het advies gekregen om zo snel mogelijk me te laten testen op allerlei tekortn, dus dat doe ik er ook maar meteen bij. Ben benieuwd hoeveel buisjes bloed het zullen zijn.

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Monique- fijn dat t goed gaat!!

K bn gistere al ongesteld geworden! 3dagen was k aan de provera! Nu al ongesteld!! Nja over 4dagen startten met mn andere pillen! Dus over 12dagen terug naar Geertgen voor nieuwe terugplaatsing!! :) dus k ben benieuwd hoe dat gaat allemaal! :)

4. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Kim, hoeveel cryo's heb jij nog?
    Fijn dat je zo lekker snel ongie bent geworden!

5. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Even een gekke vraag. Had net geplast en bij het afvegen had ik echt super veel slijm! Is dit normaal? Mijn bms was gisteren 10,7mm. Ohh, ik wordt nu alweer overal onzeker over. Ben altijd zo bang dat ik een eiprong heb, maar volgens Geertgen kan dat niet met die decapeptyl. Dus het zal er wel bij horen...Nou ik ga lekker werken. Pff, heb er geen kracht voor;)

6. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Monique:
    De echo heb ik donderdag pas, weet dus ook nog niet hoe die is geweest ;)

Divaatje:
    Ik had ook vaak veel slijm aan het toiletpapier. Bij geertgen zeiden ze dat dat goed was, als het maar helder slijm is.

Kimmikimm:
    Dat is snel zeg! super toch.

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb nu nog 3cryo's van de 7. Dus k ben benieuwd of 1 van die 3 daadwerkelijk ons kindje mag worden!!! :) t liefste laat k er weer 2 terug plaatsen! Maar dan heb k nog maar 2kansen. Dus denk dat k aankomende 3maanden steeds 1tje terug laat plaatsen!
    Ja zeker snel! Khad dat nog nooit gehad! Nou ja wel fijn! Dan kunnen we sneller weer door naar de volgende terug plaatsing! :)

8. carma

carma Niet meer actief

Kunnen we lekker samen stressen kimmie hahahaha
    Wanneer zou jij dan ongeveer mogen testen/
    Ik 5 dec dus sintkind en jij dan een bijna kerstkind hahahah
    We gaan er voor meis, saampies zwanger hè
    xxx

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja we zeiden het wel he?? :D haha succes!! Jij zit nu bij Geertgen! K denk dat ik dan in de week van 14dec kan testten als k t een beetje globaal bekijk... Maar goed we zullen zien!! ;)
    K moet zeggen dat k nu alweer meer rust heb. Jammer dat t niet gelukt is maar deze weken van menstruatie en richting de tp leven zijn zoveel makkelijker dan die 2hellweken wanneer je mag testten positief of negatief!! ;) pff ellende! ;) nou ja we zullen zien...

Ik denk aan jou mariek!! Xxx

10. Hee meiden, even kort een vraagje. Is er hier iemand bekend met fostimon? Dit ga ik nl aankomende ronde gebruiken..

11. carma

carma Niet meer actief

Nou hoer is het erop of eronder vrijdag
    De mogelijkheid bestaat door de late start met estradiol pilletjes in de eigen cyclus het eitje toch doorgegroeit is en gesprongen is
    Nu morgen in het ziekenhuis op progestoron gehalte prikken en dan vrijdag terug voor de uitslag.
    Als het gehalte hoog is is het te laat en bij laag tp
    Er zat nog een eitje van 15 x 8 en hij dacht wat vocht te zien
    Ik denk zelf dat het einde oefening is en dat we in jan verder moeten

12. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @Lobi: ik lees met je mee, ga komende ronde ook fostimon gebruiken ipv decapeptyl + gonal-F.

@ alle andere meiden, lees met jullie mee, maar heb vaak niet de tijd om te antwoorden. Lees mee, leef mee en duim mee voor iedereen!!

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb 2 rondes Fostimon i.c.m. Oradexon gebruikt. Was beide rondes zwanger. Waarschijnlijk toeval. ;)
    Maar wat wil je weten?
    Ik had geen bijwerkingen, reageerde er beter op dan op Gonal.
    Is alleen wat meer werk omdat je zelf de ampullen poeder met de vloeistof moet mengen...

14. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Hier ook nu 1 ronde Fostimon gebruikt na aantal rondes Gonal-F. Het is wat meer werk dan de pen (voordeel vond ik wel dat je het ook mee kunt nemen als je een dag weg gaat. Bij Gonal was dat lastig ivm koelkast).
    Bijwerkingen? Weet het niet. Weet niet precies wat anders is. Bij Gonal wisselde het heel erg per ronde wat er gebeurde. Hoeveel er groeide. Bij deze ronde Fostimon ging het goed. Alleen weet ik niet of dat de volgende ronde net zo is misschien.

Succes in ieder geval!

15. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Gisteren test gedaan. Negatief. Vandaag nog niet ongesteld. Ik word echt een beetje knetter hiervan. Ga vragen of vriend voor de zekerheid nog een test wil halen. Mocht ik de hele dag niet ongesteld worden, kan ik toch nog een keer testen. Bizar en slopend dit.

16. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Marieke, het is dus steeds even afwachten...

Ftjl, sterkte met dit oneindige wachten..

Lobi en FIreangel, ik heb ook Fostimon gebruikt. Vond dit niet zo'n fijn medicijn, was een hoop werk zeker omdat ik met 4 flesjes moest werken!! Reageerde er ook niet zo goed op, had (ivf)lang schema en had maar 5 follikels en spoot dus 300eh. Wel positief getest, maar helaas 2 dagen erna ongie. Dit was wel een iui geworden ipv een ivf. Nu gonal 300 en heb nu 15 follikels!! Dus doe mij maar Gonal-f. Succes ermee, meid!

17. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Wat is het stil vandaag...

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik was werken ;)

Fjtl wat balen meis. Vreselijk zo die onzekerheid.

Mariek ppf wat spannend...ik hoop en duim

Ik vond fostimon juist fijn! Geen last van bijwerkingen, hier ook vier flesjes en ja t kost even tijd maar dat maakte me niet zoveel uit.
    Ik had net andersom met gonal hoge dosis weinig follikels en met fostimon 15 hihi

19. Dank jullie wel meiden voor jullie ervaringen met fostimon. Ik mag eigenlijk maar maximaal 1 eitje per ronde, ik ga 1potje spuiten, ik geloof 75. Ik vroeg me af hoe jullie reageerden op de fostimon?

Annedore ik hoop dat ik jou achterna ga!!!

Mariek sterkte met wachten.. Ik hoop op toch nog goed nieuws!!

Ftjl wat rot zeg die onduidelijkheid... Zou t kunnen dat je je menstruatie psychisch tegenhoudt?

20. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Kan dat? Psychisch tegenhouden? Heb dit nog nooit gehad. Kan het door de Fostimon komen? Gisteren en vandaag negatief getest dus geloof er niet meer in. Vind het zo bizar allemaal...

Deel Deze Pagina