Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Marjolente wow gaat goed!
    Ik mag ook volgende week woensdag...hoe laat ben jij er ;)

fjtl knuf meis.

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @Alex moet je woensdag naar GG? Hoelaat? ik om 17.20. Misschien zien we elkaar?

@Diva Knuffel, hopelijk is de pijn snel voorbij....

@rest f*ck de politiek, wij zijn blij met Geertgen!!

3. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    nod:
    divaatje: 5 december

het verlengde wachtbankje:
    alexandra80 31/10 bloedtest: hcg 116, 23 november 1e echo.

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho.
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    suzanb: 19 september nieuwe afspraak
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 23 november 1e folikelmeting
    mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit)
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!!:( 20-10 gesprek hierover.
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf
    wenonline: helaas opnieuw beginnen
    kimmiikim:

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek positieve test, maar kan het nog niet geloven
    monique0102: positieve test, 8 november 1e echo

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. [/QUOTE]

4. Loe

Loe Niet meer actief

Ik wil alleen even vertellen hier dat ik zwanger ben geworden met fostimon. Fostimon is minder aanslag op het baarmoederslijmvlies dan clomid. Gonal f heb ik nooit gehad. ikben zwanger geworden met de combinatie fostimon, pregnyl en oestradiol (e2) bij Dr. W.
    Succes allemaal!

5. Loe, dat klinkt goed!!Daar ga ik voor:D Waarom kreeg je er nog oestradiol bij, weet je dat?

Divaatje spannend hoor!! En je nu even lekker laten verwennen!!

6. carma

carma Niet meer actief

Divaatje wat fijn dat alles goed is gegaan!!
    Jij ook maandag tp?? Ik ook als het nog nodig is
    Ik hoop echt dat het meevalt vanmiddag maar mijn gevoel zegt dat het over is
    Het zou zo mooi zijn 5 dec testen
    We gaan ervoor divaatje, samen dubbel roze op 5 dec

7. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Weet nog niet of maandag de tp is, dat horen we nog. Kan ook dinsdag zijn.

Bedankt voor jullie lieve berichten. Pijn was trouwens alleen tijdens de punctie, nu niet. Heb allee nlast van mijn darmen, kan dus NIET naar het toilet. Ben al dagen niet geweest. Hebben jullie er ook vaak last van en wat doen jullie eraan?

8. ramram

ramram Nieuw lid

17 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bedankt voor de antwoorden, ik vind t wel raar, mijn eisp rong is uit zichzelf goed, ik reageer goed op medicijnen inmiddels 11 x iui achter de rug, dus waarom dan t lange protocol? Bang voor overstimulatie dan??
    Sorry voor de vragen maar merk dat ik hierover een beetje onzeker ben.......

Weet iemand ook antwoorden op nu Düsseldorf ipv Genk en eindhoven?

Veel succes met de terugplaatsingen maandag! Ellendige wachter en dan weer......

9. carma

carma Niet meer actief

Ik denk omdat er veel duitse gasten bij geertgen komen en omdat dusseldorf nog iets verder is als genk in de behandelingen
    Dat is wat ik denk, officieel weet ik het ook niet.
    Misschien gewoon eens vragen

10. Loe

Loe Niet meer actief

Lobi, ik heb het gekregen omdat mijn baarmoederslijmvlies niet meer dik wilde worden nadat ik een missed abortion/curettage/syndroom van asherman heb gekregen. Wel bleek ik er ook pregnyl bij nodig te hebben. Die heb ik ook 2 rondes niet gehad, waardoor ik alles voor niets gespoten had.

11. Oh oke. Ik begrijp het, dank je voor de uitleg

12. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Goedemiddag dames!

Ik wil na bijna een jaar meelezen graag onze ups and downs met jullie delen.
    Vind het ontzettend spannend om me te mengen in zo'n hechte groep van liefdevolle dames hoewel wij op het gebied van vruchtbaarheidsbehandelingen helaas ook geen beginner meer zijn.
    Het is nu bijna 4 jaar geleden dat we onze wens voor een kindje in vervulling wilden laten gaan....maar ja ging het maar zo gemakkelijk. Na een jaar doorverwezen naar het ziekenhuis en nog weer een jaar en wat onderzoeken verder (waar overigens niets abnormaals uit is gekomen) wilden ze ons niet verder behandelen i.v.m. mijn overgewicht. Na een lichtelijk trauma te hebben opgelopen in het ziekenhuis 3/4 jaar later de stoute schoenen aangetrokken en bij het lieftallige Geertgen terecht gekomen. Wat een verademing!
    Maar goed, nu na 5 mislukte IUI's in 2010 en 1x ICSI waarbij zwanger maar helaas missed abortion (begin dit jaar) en een escape IUI eind juni, zitten we nu in de laatste wachtweek na onze 2e ICSI. En tja ik word er knettergek van...Gisteren laatste pregnyl spuit gezet, nu afwachten maar, pffffff.

Desalniettemin: Dames stuk voor stuk, wat zijn jullie strijdvaardig!
    En wat is het allemaal herkenbaar....ik heb hele lieve familie en een beste vriendin waar ik mee in mijn handjes mag knijpen maar ik hoop dat ik mee mag kletsen daar jullie als geen ander weten hoe het voelt.

Liefs Dani

13. Dani natuurlijk ben je hartstikke welkom hier!!
    Ik hoop dat het wachten beloond zal worden en je heel snel een gezonde zwangerschap mag hebben!

14. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Dank je wel Lobi!

Ondanks het meelezen wat ik al die tijd heb gedaan zal ik er even in moeten komen. Met name de fases waarin iedereen op het moment zit.

Ik heb bij de laatste poging overigens ook Fostimon gehad, weinig bijwerkingen terwijl ik toch 375 (5 flesjes) moest spuiten, bijna een maand. Ik ben een "poor responder" volgens Dr. W.....Voelde me net een junk :D Maar ja alles voor het goede doel! Met Gonal F reageerde ik de poging na mijn missed abortion met maar 2 eicellen (zeer frustrerend) dus was al lang blij dat ik nu 7 follikels had, uiteindeljik 5 eicellen en maar 1 bevrucht (net als de eerste poging).

Jij bent doende met IUI?

15. carma

carma Niet meer actief

Helaas :( op naar januari
    Het eitje is idd gesprongen.
    Ben een beetje verdrietig al wist ik het diep van binnen al wel
    Nou ja als ik nu in dec/jan ongi word dan gelijk met estradiol starten en dan dg 7 terug voor meting bmslijmvlies

Deze maand ga ik ff rekenen en dan proberen we het gewoon even zelf
    We zijn steeds veel te vroeg geweest, misschien lukt het nu
    Ik heb een grote zak choco pinda's gehaald en daar mag ik van mezelf lekker van eten
    (krijd toch niet meer als 10 stuks op hahaha)

16. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Hoi Mariek,

Ik ben nieuw hier, maar vind het zo vervelend en naar voor je!
    Je krijgt er wat van telkens die teleurstellingen, ondanks dat je
    altijd iets in je achterhoofd hebt van: als het maar niet.....
    puur uit lijfsbehoud!

Ik zou precies hetzelfde doen als jij, me zelf met iets heeeel erg lekkers verwennen.

Een dikke knuffel van een nieuw forumlid, maar daarom zeker niet minder gemeend!!!

17. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @mariek Klompen Uit Trekken!! Hopelijk word volgende maand, de maand van het juiste gevoel...

@dani, als je al een jaar meeleest, moet je je min of meer verbonden voelen. Naar voor jullie dat het zolang duurt, hopelijk is het deze keer wel raak...

@ego voel me echt een junkie, was vandaag een half uurtje eerder thuis en heb al een half uur het idee ik moet spuiten, ik moet spuiten....
    Moet alleen nog ff half uurtje geduld hebben want ik spuit rond 7 uur :((
    En doe het lekker zelf, bij mij is het minder pijnlijk als vriendlief het doet hihihi

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Marieke dikke knuff voor jou. Eigenlijk voor iedereen een dikke knuffel

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dani welkom hier meis! Jij hebt ook al een hele weg gehad. Hier met gonal f maar twee eitjes de derde icsi waarvan 1 bevrucht en eindigde in miskraam. En deze poging met fostimon 13 eicellen..
    Spannend nu!!
    Ik duim heel hard!

Mariek he gads :(
    Ook al ergens verwacht, toch balen meis.
    Dan een nieuwjaarscadeautje voor jullie.
    Jammie...hier ook vaak iets lekkers als er tegenslag is.
    Gelukkig zijn 10 niet zo erg ;)
    Hoe is het eigenlijk met afvallen.

Lobi voor jou ook succes!

Fjtl hoe is het nu met je??

Ramram zoals ik al eerder zei korte protocol doen ze vaak niet bij een eerste poging omdat die stimulatie toch heel anders is als voor een IUI. En een regelmatige eisprong maakt niet uit voor kort of lang protocol. Lang protocol is uit praktis h oogpunt ook beter planbaar voor de kliniek.
    Geertgen is ooit als zelfstandige afdeling binnen een regulier zkh begonnen, dat was al gauw te klein dus zijn ze toen naar elsendorp verhuisd
    Geertgen is een zelfstandige kliniek en moet vergunningen hebben.
    Geertgen heeft geen vergunning voor laboratoriumdeel, en pas sinds kort een vergunning voor het mogen uitvoeren van puncties en het bewaren van cryos.
    Scheelt een hoop voor puncties kun je dus gewoon naar geertgen en hoef je niet meer veel verder te rijden
    Omdat geertgen nu ook puncties mag doen en embryos mag bewaren waren ze op zoek naar een embryoloog. De embryoloog die in dusseldorf werkzaam was kon dit helemaal opstarten en werkt dus ook sinds een paar maanden bij geertgen.
    Contract met genk liep af en de komst van een embryoloog die dusseldorf zeer goed kent heeft er voor gezorgd dat geertgen samenwerkingsverband is aangegaan met dusseldorf.
    Persoonlijk had ik gene moeite met het feit dat eicellen en zaadcellen op transport gingen, ook al zijn er kleine risicos aan verbonden.
    Er zijn allemaal veiligheidsprocedures en daar wordt zorgvuldig mee omgegaan.
    Zaad gaat ingevroren mee als de kwaliteit voldoende is.
    Wij grappen nu wel tegen elkaar dat als het allemaal goed mag gaan ons kindje er al een wereldreis op heeft zitten.

Hanied al lang niet hier geweest maar hoe is het met jou en hoe was het gesprek?

Cilek jij bent ook stil hoe is het met de zwnagerschap meis.

Kimmi lekker even van de rust aan t genieten?

Andere meiden..hopelijk gaat met iedereen alles goed

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ALex, jaa heerlijk!!! Ff rust ;) kheb net ff weer bijgelezen! Veel gemist ;) haha maaja ff rust is ook goed.

Ben ongesteld; niet zo erg aLlen! Na 3pilletjes provera werd k al ongesteld! :eek: heel snel!!! Ik heb toen dOor geslikt; maja wel helder bloed verlies! Maar heel weinig ... Naja vandaag weer beginnen an de estradiol, over 7dagen naar Geertgen terug!! ;)

Mariek *huggie*

@ de rest; hoi; hoe gaat het?? :) succes op t wachtbankjë, afspraken bankje en alle andere bankjes waar we mee te maken krijgen op onze weg naar een wonder ;)

Deel Deze Pagina