@ Divaatje denk aan je, hele dikke knuffel en hopen dat die ene toch goed gaat en teruggeplaatst mag worden. duim voor je dat die goed mag gaan. @marieke balen zeg dat het eitje al gesprongen duim voor je dat volgende poging alles goed mag gaan. @all succes en een dikke knuffel
@divaatje: Tjezus, hoe heeft dit nu toch kunnen gebeuren. Wat een teleurstelling! Ik leef ontzettend met je mee....en hoop dat de eicel die wel is bevrucht een hele goede wordt. Hopelijk kun je snel een afspraak realiseren met een arts! Ik brand een kaarsje, voor iedereen! @Marjolente: Och jee zo bedoelde ik het niet.... Was meer van, als je na een paar weken spuiten er zo aan gewend bent geraakt dat je gewoon moet afkikken van de routine als je dadelijk niet meer hoeft. Die gonal-f paste bij mij destijds niet in de container, maar ik nam ze gewoon los mee terug...
Zo hier wat goed nieuws eindelijk De weegschaal schiet weer wat verder door naar beneden En ik ben al ongi geworden Mijn lijf werkt op de automatische piloot door, dus precies weer 31 dgn Deze maand gaan we het zelf eens proberen gewoon vanaf dag 14 om de dag en zoals ik het nu zie is het ei rond dag 22/23/24 gesprongen Hubby is gelukkig veel vrij in dec Wat ik wel heb nu is dat als ik 20 dec ongi word dat ik in de problemen kom met de tp Genk is 2 wkn dicht en pas na oud en nieuw weer open voor tp als ik 20 dec ongi word en na 7 dgn bij gg terug moet voor controle dan is het de 27ste en dan duurt het nog 6 dgn (2 jan) voor Genk weer open is dus dat hangt er om. All dikke digi knuf, voor de bankwachters ik duim voor jullie en voor de dames die steun nodig hebben brand een kaarsje xxx
Oh Marieke, wat goed dat je maar blijft afvallen! Alleen beetje jammer dat Genk dichtgaat. Kom je waarschijnlijk net k** uit. Hopen dat deze cyclus korter of veel langer duurt.
Bij gg zeiden ze dat ik pas eind nov begin dec ongi zou worden Ik heb net voor mezelf besloten dat ik als ik 20 jan +/- ongi word gat starten met de pillen. Ik wil in alle rust starten en geen stress We gaan volgende week een vakantie boeken voor begin juni naar egypte en mocht ik dan zwanger raken komt dat ook niet in de knel (als alles goed gaat) Hopelijk dan ook uit de schuldsanering,daar gaan we in jan een aanvraag voor doen. Ik heb dan mijn praktijk examen voor mijn diploma achter de rug en mijn BHV gehaald Nog even wat verder afvallen is ook niet verkeerd, elke kilo minder is natuurlijk meegenomen in een zwangerschap Dan in alle rust de volgende stap Dus 2 rondes zelf klussen ook wel leuk hahaha Hoe is het met jou meis Wanneer krijg je te horen of en wanneer je de tp hebt. En plak je er zelf nog een 4de ivf achteraan of houd het hierna op? Ik denk echt veel aan je en duim hard voor je xxx
We worden morgen tussen 8 en 9 gebeld. Mocht het niet lukken gaan we wel voor een 4de poging. Oh ja, wel lekker een weekje vakantie! En ook een wijs besluit, denk ik. X
Divaatje ik duimmmm me suf meis!! Die ene moet gewoon een prachtexemplaar zijn. Mariek wat superknap al 30 kilo eraf! En heeeerlijk zon vakantievooruitzich. Wat ben je toch goed bezig met alles! Balen nu al ongi en verkeerd uitkomen wat tp betreft...maar je klinkt positief Ik ga slapen...heb gewerkt vanavond...
@mariek: Wat een leuke/goede toekomstplannen allemaal! Heerlijk vooruitzicht, lekker op vakantie naar Egypte....Dat heb je wel verdient als ik dat zo lees allemaal! @divaatje: heb je al iets gehoord? @Alexandra: nog een paar daagjes! @iedereen: mijn kandelaar is kapot gesprongen met schoonmaken, was even nodig bij het branden van alle kaarsjes. Maar uh: scherven brengen geluk? ego: gisterenavond paar drupjes helder rood bloedverlies....ow wat een schrik dag 10 na tp . Maar: vervolgens niets meer. Nu af en toe een typisch menstruatie steekje, maar ik weet dat dat niets hoeft te zeggen. Klamp me vast aan mijn vorige ervaring na Icsi 1. Dag 12 heel licht en weinig bruine afschijding (bij inbrengen utrogestan bolletjes), en behoorlijke menstruatie pijnen (zonder menstruatie) maar 4 dagen later wel postief getest. Nu gebruik ik pregnyl, zou dat de menstruatie ook tegen houden? Het broekloeren is hier gegonnen, pfffff. Wou dat het vrijdag was....
We hebben vanmiddag de terugplaatsing!! Werd gebeld door een man, denk embyoloog. Zei tegen hem, dat is dan nog enigzins goed nieuws.Hij zei, ja daar hebben we heb vanmiddag nog wel over. Dus ga nu maar niet met Geertgen bellen, eerst vanmiddag maar eens afwachten. Weet iemaand of de tp op de nieuwe locatie is??
Oh wat fijn Divaatje!!! En ja, de tp is in het nieuwe pand....mijn duimen draaien overuren Trouwens: tis altijd maar de vraag of je Geertgen op maandag ochtend te pakken krijgt (althans das mijn ervaring).
Dani, dank je. Vind Geertgen laatst tijd altijd slecht bereikbaar!!! Ik duim ook voor jou, en steek heeeeel veel kaarsjes op voor iedereen. X
Divaatje er is een tp! Pfffff vanmiddag idd maar eens goed praten. Denk dat je unterhorst aan de lijn had. Die kan echt veel vragen beantwoorden. Hopelijk krijg je wat antwoorden. Succes meis! Dani voor jou duim ik ook hard!
@Divaatje: is dat zo? als je ze te pakken hebt moet je wel lang wachten, maar op maandag ochtend krijg ik echt alleen maar in gesprek. Heb ze al een hele tijd niet hoeven bellen moet ik er wel bij zeggen. Maar ja 1400 nieuwe klanten per jaar, het groeit wel hard he? Hoop niet dat dat ten koste gaat van het persoonlijk aspect, maar vrees met grote vreze. Maar goed: wij gaan gewoon postief testen, dan hoeven we nog maar 1 keer te bellen Good luck to all!!
@dani: Ik had 1 dag voor mn nod ook rood bloedverlies. Wat krampen maar dat zette ook niet door. De dag erna had ik een positest in handen. Mss is het wel een innestelingsbloeding geweest. Ik duim voor je. @Divaatje: Toch enigzins goed nieuws dus. Ik duim voor dat dit hem gewoon is. @marieke: leuk vooruitzicht een vakantie plannen. En ik hoop voor je dat je dan al een hele tijd lekker zwanger bent. @all: een dikke knuff voor jullie en ik duim dat jullie allemaal binnenkort lekker zwanger mogen zijn. @Hier gaat alles goed. Heb eigenlijk geen klachten. Vanavond heb ik een kennismakingsgesprek op een KDV. Daar hadden ze een vacature van 27 uur vrij Dus ik hoop zo dat het wat gaat worden.
OOOO divaatje dat is eindelijk goed nieuws Ik straal de emmy vanaf hier in, dit moet hem worden duim duim duim Nyncke ik duim ook voor jou Good luck
@Diva, gelukkig toch een TP!! Ik ga hard voor je duimen de komende weken.. en ik ben benieuwd wat ze zeggen over te rijpe eicellen..
hoi lieve meiden ik denk elke dag aan jullie ik ben druk aan het klussen thuis en heb echt nergens tijd voor lieve alex met mij gaat alles goed heb alleen ontzettend last van maagzuur. ik duim voor jullie allemaal veel liefs