nod: divaatje: 5 december dani: 25 november het verlengde wachtbankje: alexandra80 31/10 bloedtest: hcg 116, 23 november 1e echo. nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing suzanb: 19 september nieuwe afspraak kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 23 november 1e folikelmeting mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit) peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!! 20-10 gesprek hierover. milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf wenonline: helaas opnieuw beginnen kimmiikim: zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test, 8 november 1e echo bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
@Cilek: Vandaag alweer 12 weken. Weer een mijlpaal bereikt. En bij mij hielpen maalox tabletten heel goed tegen het maagzuur.
Dani, jij vroeg of pregnyl je menstruatie tegen hield? Hier juist niet! Hier word k alleen ongesteld als k juist pregnyl spuit. Vrijdag weer naar Geertgen om half 4. Er was savonds niet eens meer plek! nu kan mn man waarschijnlijk niet mee vanwege t werk! pff ellende! K ben behoorlijk verdrietig! K wil dit met zn 2e doen en niet alleen! T liefste doe ik t helemaal niet meer! Er is gewoon niets romatisch om op deze manier zwanger te raken! Ben blij dat t kan hoor anders luktte het zowiezo helemaal niet om zwanger te worden.. Maar guess what!! Met hulp is het me ook nog steeds niet gelukt dus k ben behoorlijk depri op t moment. Maja goed ik kijk nog wel hoelang k dit volhoud.
Kim, als je iets heel graag wil hou je het heel lang vol. Dit is echt waar, kijk naar mij! Nou de emmy is binnen, haha! Hij was goed gedeeld, vanmorgen nog 5 cellig en nu 8cellig. Schrijf zo verder....
@Kimmi: Kom op Kimmi! Laat je niet gek maken, je hebt nog 3 cryo's van de 1e poging (als ik het goed heb). Je bent nog harstikke jong en goed bezig met afvallen, de moed niet opgeven hoor!!! Ik krijg pregnyl, omdat ik maar weinig folikels aanmaak, en nu tijdens de 2e poging ook weer maar 1 bevruchte eicel had (geen cryo's). Van Utrogestan weet ik dat het je menstruatie tegen houdt, vandaar mijn vraag. @Divaatje: you go girl!
Divaaa dat is goed man nu al 8cellig ik ga zooo voor je duimen Zet hem op meid broeden die handel xxx
@diva, gefeliciteerd dat ie goed is gedeeld, mijn duimen draaien overuren dat het goed gaat en dat ie verder groeit. @ mariek73 geniet maar van de voorbereiding voor de ingeplande vakantie en wie weet gebeurt er iets heel bijzonders. @ons onze eerste poging is vandaag afgebroken en meot nu eerst weer 7 dagen provera slikken en dan de 3de dag beginnen met 100ie Puregon spuiten en dan op de 10de dag een echo om te kijken of dit enig effect heeft. Baal er wel enorm van, maar ja even een weekje rust met spuiten en dan een hernieuwde poging. Hopen dat er dan wel wat gebeurt.
Ik ben net zo verwend door mijn man!! We gaan 19 dec als vips naar het kerst concert van los angeles the voises. Ik ben in de 7de hemel
Hoi allemaal, weer (te) lang gelden...*schaam*! Heb echt zoveel aan mijn hoofd gehad na die foute cryopoging dat ik er eventjes genoeg van had! Enfin, goed gesprek gehad ondertussen, in het GG. Alles uit gepraat en opgelost! Binnenkort start ik waarschijnlijk met ICSI 5! Heb zojuist CZ gebelt omdat ik erover dacht om van zorgverzekeraar te switchen...Zit nu bij het VGZ. Nou, CZ zegt dat ze ALLEEN fase 1 en 2 van een IVF behandeling vergoeden (bij het GG) en fase 3 en 4 moet je maar in het ziekenhuis laten doen!!!!! Dacht het niet...geen CZ voor mij! Is er vanuit het GG al iets bekend over de contracten met de zorgverzekeraars? @Kimkim, meid snap je gevoel van machteloosheid en wanhoop helemaal. Het is ook niet niks al die ellende! Heel veel sterkte. Soms mag je je er aan toe geven als je alles beu bent! @divaatje, gelukkig 1 goede over! Ben benieuwd hoe de rest uitgelegd gaat worden door het GG. Laat je niets wijs maken want ik vind het ook vreemd dat je van zoveel eicellen, zoveel (on-) en te rijpe eicellen hebt. Hoop dat je uiteidenlijk aan die ene (kampioen) genoeg hebt!!! @Mariek, ben alweer van FB af! Wat balen dat je ei al gesprongen was....maar toch hoop ik dat je swang bent! joe neffer noo!!! En anders gaan we er weer samen voor! @ Cilek, You go girl!!!! Maagzuur erg vervelend maar wil best met je ruilen hoor @knuffel, jammer van de poging... waarom is ie afgebroken dan? @nieuwkomer(s) helaas welkom hier! @rest van de Swanggirl, hoe is het met de bolle buikjes? @ de reeds bevallen GG meiden, hoe gaat het met de beebs???? @iedereendieikvergetenben.....sorry!!!!
@ hanied, zitten vandaag al op dag 31 van poging en er was nog steeds geen enkel effect zichtbaar, dus adviseerde dr B. mij om de poging af te breken en dan na Provera opnieuw te starten en dan direct een hogere dosis. Ze hoopt dat er dan wel iets gebeurt in mijn lichaam.
Hanied ik geloof dat ik gelezen heb dat het vgz wel weer samenwerkt met geertgen sinds juli 2011 Staat rechts op hun site xxx toi toi toi meis misschien zien we elkaar nog bij gg
nod: divaatje: 5 december dani: 25 november het verlengde wachtbankje: alexandra80 31/10 bloedtest: hcg 116, 23 november 1e echo. nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing suzanb: 19 september nieuwe afspraak kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 23 november 1e folikelmeting mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit) peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!! 20-10 gesprek hierover.Gesprek positief...Icsi 5 in t vooruitzicht! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf wenonline: helaas opnieuw beginnen kimmiikim: zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test, 8 november 1e echo bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
Zal nog even verder uitleg geven... We hadden nog even een (kort)gesprekje met de embryoloog. Hij kwam met een fotootje van ons embryootje! Haha, vond het heel mooi. Alleen hij zag er iets op, een soort randje wat er niet op hoort. Wilde nog niks zeggen, want hij was wel mooi rond en goed gedeeld. Hij snapte die overrijpte ook niet goed. Ze vielen gewoon uitelkaar. Dus ik vroeg zou de punctie dan te laat geweest zijn. Maar dat dacht hij van niet, eerder te vroeg ivm die onrijpe. Mocht deze poging niet lukken wilde hij dit wel proberen uit te zoeken. Denk zelf dat mijn kwaliteit eicellen niet goed is, en het daarom ook steeds zo vroeg misgaat. Maar we gaan nu eerst 2 positieve weken tegemoet! X
@Divaatje: You go girl. Ik ga voor je duimen dat deze goed blijft zitten. @Mariek: Een wijs besluit van je om te wachten tot januari. Heel veel plezier alvast bij the voices los Angeles. @Kimmiikim: Ik leef met je mee. Ik kan het me wel voorstellen dat je even aan het balen bent. @Hier: Inmiddels alweer ruim 9 weken zwanger. Ik kan eigenlijk niet wachten om het iedereen te vertellen. Ik had namelijk besloten om te wachten met vertellen tot ik 12 weken zwanger ben, maar het is zo moeilijk.
nod: divaatje: 5 december dani: 25 november het verlengde wachtbankje: alexandra80 31/10 bloedtest: hcg 116, 23 november 1e echo. nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: begonnen met ronde nummer 8. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing suzanb: 19 september nieuwe afspraak kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 23 november 1e folikelmeting mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit) peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!! 20-10 gesprek hierover.Gesprek positief...Icsi 5 in t vooruitzicht! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf wenonline: helaas opnieuw beginnen kimmiikim: zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test, 8 november 1e echo bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
@divaatje wat fijn dat je zo'n goede uitleg hebt gekregen! Nu duim ik voor je dat je over 2 wk een posi test hebt.. Hier al even niet meer gepost maar ben vandaag naar GG geweest voor de uitgangsecho en er lagen 9 eitjes klaar.. Ben dus heel blij, normaal was er zelfs bij de 1ste fm nog niet veel te zien. Dus ben zo blij met dit korte schema! Maandag weer terug voor FM1.
Spannend hanied, hoop dat jullie snel van start kunnen na die enorme teleurstelling van pas. Tis jullie zo gegund! Cilek gefeliciteerd met je mijlpaal. 12wk, wauw! Kim: kop op meis... de aanhouder wint.. moet gewoon... ook al is het soms allemaal erg oneerlijk. Ik snap je gevoel omdat je man niet mee kan, je moet als vrouw al zoveel op je nemen en dan dit ook nog alleen. Ik ben het gewend van Nijmegen, daar kon je alleen maar overdag. Maar had daar in het begin ook erg veel moeite mee. Knuffeltje waarom is de poging afgebroken? Wat shit zeg... dikke knuffel voor jou! @de rest: denk aan jullie hoor!
nod: divaatje: 5 december dani: 25 november het verlengde wachtbankje: alexandra80 31/10 bloedtest: hcg 116, 23 november 1e echo. nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: begonnen met ronde nummer 8. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing suzanb: 19 september nieuwe afspraak kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 23 november 1e folikelmeting mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit) peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!! 20-10 gesprek hierover.Gesprek positief...Icsi 5 in t vooruitzicht! chenelva eerste ronde ivf wenonline: helaas opnieuw beginnen kimmiikim: milla: 28-11 FM1 voor IVF 3 zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test, 8 november 1e echo bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.