Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    We zitten vandaag al op dag 31 van poging en er was nog steeds geen enkel effect zichtbaar, dus adviseerde dr B. mij om de poging af te breken en dan na Provera opnieuw te starten en dan direct een hogere dosis. Ze hoopt dat er dan wel iets gebeurt in mijn lichaam.
    Wij hebben dan ook besloten uit financieel oogpunt de poging af te breken en dan met een schone lei en nieuw medicijn opnieuw te starten en ook verhoogd van 75ie naar 100ie maar nu van Puregon.

2. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Het is weer zooo stil...
    Ben nog een paar dagen thuis, dus zal maar wat schrijven.

Knuffeltje, balen zeg dat weer moet afbreken. Sorry, maar doe jij nou ivf of iui??

Heb niet goed teruggelezen, dus weet verder ook weinig. Verveel me behoorlijk. Zou het liefst me hele huis poetsen, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee nu. Ga vanavond 2 uur training geven, heerlijk!
    Dr.C adviseerde mij om thuis te blijven de eerste week, dus dat doe ik. Ga zaterdag en volgende week zeker weer wat werken. Ik ben supergevoelig voor overstimulatie, vandaar.
    Wat doen jullie na een terugplaatsing?
    Er werd nu helemaal niet gezegd wat je wel en niet mag doen. In Genk zeiden ze altijd, geen sex, geen buikspieren, niet zwaar tillen enz. Dr.W. zei alleen, zoek afleiding.
    Nou ik ga maar even was opvouwen en strijken.

X

3. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    volgens mij doen wij OI, we moeten zelf klussen als er eitjes rijp zijn, maar weet niet zeker hoe dat heet.

4. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @divaatje: ik heb na de tp lekker relaxed gedaan (liggend op de bank, tv gekeken) en idd bij mij werd ook gezegd door dr. W. "zoek afleiding". Dag erna ook rustig aan gedaan, wel wat huishoudelijk werk (maar niet bed verschonen of zo, te zwaar?). Ik weet niet wat wijsheid is. Heb het gevoel dat Dr. W. wel om me moest lachen toen ik vertelde wat ik allemaal "niet" ging doen. Omdat we allemaal al zo lang in de mmm zitten, wil je toch een zo gunstig mogelijke omgeving
    creeren, toch?

Vind het lastig thuis afleiding te zoeken (werk van thuis uit). Het is bij mij nu erg rustig, de muren komen in ieder geval op me af. Janken staat me nader dan het lachen, bang voor wat er mogelijk komen gaat. Vanmiddag met schoonzus en knappe neefje van 5 maanden op stap, pfff wat afleiding. We hebben nu niemand verteld dat we weer pu/tp hebben gehad, dus kan/wil niks met onze omgeving delen. Best lastig....

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @diva: wat ik heb gedaan na de tp vorige keer: niks zwaar tillen, ook geen zwaardere boodschappen. Rustig aan gedaan, geen zwaarder huishoudelijk werk. Ook niet stofzuigen bijvoorbeeld.

Ook heb ik niets gedronken dat net uit de koelkast kwam, en geen ijs ofzo. En mijn buik en voeten warm gehouden. Dat las ik op internet wat als advies werd gegeven in het alternatieve circuit.

En geen gemeenschap of hoogtepunt.

Alles heb ik gedaan tot aan de testdatum. En ik was zwanger..! Of het met alles te maken heeft gehad wat ik heb gedaan weet ik niet maar ga het nu weer zo doen..!

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @ diva wil je de sleutel van mijn heus wel geven hoor :$ Vrees alleen dat het voor je rust niet genoeg is :D (sparen rommel op het moment lijkt het wel)

@ Dani, als je wil kan ik je mjin nummer geven. Woon wel niet in de buurt, maar dan kun je wel je verhaal kwijt :)

@hier vanmorgen meende ik iets van leven te voelen. Althans iets van een eierstok of zo die aangaf dat ie niet helemaal leeg was. Dus dat scheelt alweer :) Morgen mogen we weer folikelkijken gaan doen. Spannend eerste keer bij dr B. (geen idee verder welke). Is toch altijd wel weer spannend, bij wie kom je nu weer met de dubbele namen ;)

Ach we shall see hoe het morgen verloopt....

7. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Voeten warm houden zegt mijn acupuncturist ook altijd.
    Denk dat ik verder wel goed bezig ben, want doe wel wat maar gewoon rustig aan. Net wel even wat boodschappen gedaan, maar alles goed verdeeld in de tassen.
    Nu ga ik weer even chillen.
    Mijn buik is wel weer behoorlijk opgezet, maar ja. Verder niet echt veel last van.

Marjolente, volgens mij is de jonge dr.B er altijd op woensdag. Is een aardige vrouw (heeft bij mij de punctie gedaan). Rustig en zacht.
    Succes met tellen morgen;)

8. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Dani, is wil ook steeds proberen niks te zeggen als we er weer voor gaan. Ik vind dat erg lastig, omdat wij in een dorp wonen waar altijd iedereen in de gaten houdt! En moest ook steeds liegen en hier ben ik heel slecht in. Maar mochten we nog een poging nodig hebben ga ik het echt doen!
    Ohhhh nog maar 3 dagen!!! Dan zit je op hoeveel dagen na de punctie?

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hier deze keer ook tegen niemand iets gezegd. Bevalt me wel erg goed moet ik zeggen. Niemand die er naar vraagt betekent ook meer afleiding en meer rust. Heel fijn...!

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @ Milla Rose: Hoe laat had je afspraak in GG? Ik had om 10:50 uitgangsecho bij dokter C. Ook zaterdag begonnen met stimulatie (fostimon).

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik was er om 15 uur. Lief is ze he, die dokter C. Heb er een goed gevoel bij!

Hoe is het bij jou gegaan?

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo daarom ben k dus nog niet zwanger! K loop altijd en eeuwig op mijn blote voeten en k heb altijd steenkoude voeten ;) k ga sloffen vragen aan de kerstman/sinterklaar/manlief ;)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey moppiess ik lees wel met jullie mee hoor maar reageer niet altijd solly!!!ik kreeg als advies (een lijst van dr r) mee naar huis.geen citrusvruchten (is te zuur)... geen warm bad nemen (dat vindt emmy niet zo leuk)... geen gemeenschap maar wel jijzelf klaarkomen zeg maar datis dan weer goed omdat dan je baarmoeder samentrekt blablabla)... niet paardrijden.. veel drinken.. en genoeg rusten al met al jezelf al gedragen alsof je zwanger bent.ik heb op maandag de tp gehad en s`avonds had ik al zo`n krampen (innesteling) want eitje was een blastocyst. en dinsdagochtend zat ik al om 5 uur op mijn scooter effe 30 km rijden om me vriend weg te brengen. en zo elke dag.

14. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Babyhope,

Gaat je goed met jou en je meissie?
    Ik had volgens mij ook een blastocyst(of hoe je het noemt)
    8cellig op dag 3. Eet elke dag mandarijnen, ik dat niet zo goed dan?
    Ohh ja sorry hoor, wil er alles aandoen om te laten slagen.
    Ik kan echt zooooooo moeilijk naar het toilet, wordt er gek van:x.
    Iemand goeie tips, behalve vezels???

15. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Goeie tip, he?!;):D
    Weet zeker dat het nu wel lukt, haha!!

16. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Bij mij wel goed, ze zagen rechts 6 follikels liggen, links ook zo iets, maar kon ze niet zo goed zien omdat mijn linker eierstok heel hoog ligt. Hoop stiekem dat het hierbij blijft. Vorige keer had ik 27 follikels, maar nu kort spuitschema.

Bij jou ook alles goed, ben benieuwd of we gelijk op gaan lopen, hebben ze jou al iets gezegd over een datum voor de punctie. Bij mij verwachten ze rond sinterklaas.

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;) haha precies!! :p

K ben benieuwd...

K heb wel sokken aangetrokken iig ;) haha

Mijne eerste embryo'tje was ook 8cellig!! Helaas niet zwanger...

Pff lastig man dat zwanger worden....

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey divaatje..uhmmm worden mandarijnen oo als citrusvrucht gezien? haha goeie vraag eigenlijk,:) volgens mij gaat het meer om citroen grapefruit en die dingen toch. uhm bij mij was mijn emmy al ontelbaar dus geen celen meer te tellen dan spreek je van een blastocyst. die is al rijp om te springen en in te nestelen..... met jolisa gaat alles super, ze is al bijna 5 maanden pff wat gaat dat snel zeg!! ik wil zo graag weer zwanger zijn en alles weer meemaken,maar mijn mannetje wil echt nog even wachten (ondanks we geen anticonceptie gebruiken ahaha) ik voel nadat ik de punctie vorig jaar heb gehad wel elke maand mijn eisprong nu best pijnlijk eerlijk gezegd. dus dan houden we die maar even in de gaten he;).. ik zal deze week wel weer eens een fototje oploaden van jolie ze doet het echt super en is echt een vrolijke meid en drukke meid aan het worden begint nu al nee te knikken als we zeggen `nee nu niet` haha en high five kusje en die dingetjes super leuk om die ontwikkeling te zien, soms is het wel aanbikkelen hoor met zo1n kleintje haha.. gelukkig slaapt ze de nachten nog steeds goed door. van 22.00uur tot 06.30uur:) heerlijk ....

19. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Voor alle dames op het wachtbankje....

20. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @milla rose & divaatje : sommige zaken zijn makkelijker in te passen dan andere....mijn buik en voeten zijn eigenlijk van zichzelf wel warm. Maar helemaal geen huishoudelijk werk, vind ik wel lastig hoor...ben een echte pietje precies (erg he?). En geen gemeenschap, tja wat zal ik zeggen: ik word nu toch wel redelijk gefrusteerd :cool:. Knap hoor als je zo gediciplineerd bent Milla Rose (mooie naam/alias!). Trek nu wel eerder een jas aan als ik maar even naar buiten hoef, en mijn zumba toning lessen (veel springen/heupwiegen) laat ik even voor wat het is. Boodchappen tilt manlief zowieso al.

@marjolente: wat ben jij ontzettend lief, zo maar je nummer een een "vreemde" aanbieden. Krijg er tranen van in mijn ogen, echt waar!
    Ben vanmiddag met mijn schoonzus en baby neefje naar de stad geweest, heerlijk die afleiding. Weer bijna een dag voorbij, nog 2 te gaan. Ben op het moment heel emotioneel, huil om de simpelste dingen....maar ja weet niet of dat nog van pregnyl/ongi kwaaltjes komt. Ben zowieso een behoorlijk emotioneel typje. Voor de time being, kan ik er weer even tegenaan, maar houd je aanbod in gedachten!

Als je nu mogelijk al kunt voelen dat er wat zit "te broeden" klopt dat meestal wel. Bij mij werd het op den duur ook gevoelig/steekjes, dit terwijl ik niet eens zo'n grote productie heb maar dat terzijde. Ik duim voor je morgen!

@divaatje: bevalt me goed niets vertellen, hoef niet telkens (schoon)ouders, vriendin en broers/schoonzussen te informeren. Wordt er ook nog eens over iets anders/vrolijks gepraat. Ze weten wel dat we met poging 2 bezig zijn, maar denken dat ik al vanaf half okt. aan het spuiten ben: och weten zij veel ;) Bovendien heb ik ook echt bijna 4 weken hormonen gerbruikt. We maken er geen geheim van, maar de details laat ik nu achterwege. Mensen merken vanzelf als je er verder niet op in wilt gaan. Maar ja, als je je emoties wilt delen is het wel lastiger en daar loop ik nu dus tegenaan. Heb gelukkig een hele lieve vriend, en nu ook lieve forumdinnetjes waar ik heel veel mee kan delen!
    Ik heb 8 nov. punctie gehad (vandaag 2 weken geleden) en 10 nov. tp. Maar omdat ik pregnyl heb gespoten kan ik echt nog niet smokkelen met de test. Tip voor de stoelgang: doe ajb rustig aan want ik heb nu al een aardbei...ben nog niet eens zwanger (althans niet dat ik weet). Drink een laxerende thee, kan op zich toch geen kwaad?

@babyhope: ik ben pas net lid van het forum, maar lees al lang mee en zou grgaag een foto van jouw dochter zien, ze schijnt heel knap te zijn...Ik voel mijn eisprong sinds ik gestopt ben met de pil, pfff kan erg pijnlijk zijn. Trouwens : wij wonen in dezelfde stad!

@kimmi: idd, lastig dat zwanger worden! Tjonge jonge wie had dat gedacht, toen we er aan begonnen?

@fireangel: oow, lekker warm die sokken!

Deel Deze Pagina