dani haha toevallig beide uit helmond.. ben benieuwd of ik je kan?? in mijn profiel staan ook wat fototjes van jolisa.. ik wil wel een nieuwe uploaden maar de batterij van de camera is leeg,en aangezien daar alle nieuwe foto`s opstaan morgen voeg ik ze toe dan leg ik hem vanavond op de oplader. dit is er eentje van ongeveer 1.5 maanden geleden
Hoi meiden... Ik heb veel gewerkt en nu moe dus ik reageer morgen op iedereen. Wat betreft doen na tp.... Geen bad, geen sex, geen ijskoude dranken of heel heet. Elke dag een glaasje granaatappelsap(te halen bij de tuinen) Schijnt goed te zijn ,heb het andere keren niet gedaan en nu wel. Verder flink wat vitamine D3, vitamine bcomplex en omega 3... Tot morgen meiden dan reageerd ik op jullie allemaal. En dan smiddags om half vier de echo..... *bibber*
thxx knuffeltje.. jij nu aan de provera @alexandra jij heel erg veel succes bij de echo geniet ervan meissie.. de andere dames allemaal een dikke knuffel ik denk aan jullie.. en mariek je bent super goed bezig moppie
Ja helaas aan de provera, poging 1 is afgebroken, Gonal-f werkte helemaal niet. @alexandra succes met de echo morgen. @all denk aan jullie, knuffels
Zoals beloofd...mijn vroege reactie..kan niet meer slapen hoe zou dat komen @mariek73 vind het echt zo knap je afvalrace! En wat een geweldige verrassing van je man! @cilek fijn dat alles goed gaat. Gefeliciteerd met je twaalf weken! Balen van het maagzuur. @knuffeltje he balen de poging afgebroken. Hopelijk brengt volgende ronde meer geluk @ nyncke succes en ik duim! @ jessie80 nog steeds lekker druk?? @ kimmikim wat gaat het bij jou ook vlug alweer he. Snap je gevoel. Mijn man kon niet altijd mee naar de fms vond ik geen probleem. Als ie er maar was op de belangrijkste momenten ,punctie en tp.... Succes met je voetjes warmen . Ik duim voor je meis deze ronde! @ milla lieverd....voor jou ook. Hoop zoooo dat je goede gevoel straks een mooi kerstcadeautje oplevert.... @fireangel jij ook heeel veel succes. Je loopt gelijk op met milla he @ divaatje fijn van het goede gesprek. Dr U is zooo lief ook. Emmytje aan boord...ik hoop en duim op een supermooi sinterklaascadeautje @hanied fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en nu weer bijna aan de start. Voor jou ook alvast heel veel succes meis! Verzekering ik zit collectief bij speciale verzekering vanuit mijn werk dus kan je niet helpen...maar ze vergoeden veel hebben zelfs mn medicijnen vergoed van deze zelf betaalde icsi, scheelt enorm in de kosten @dani oooo meid wat zal het spannend zijn nu voor je....ik duim keihard!! Je bent er bijna. Pregnyl houdt je ongi niet tegen overigens. Utro kan dat wel maar heeft dat bij een mislukte poging bij mij nog nooit gedaan... @ babyhope oooo wat een prachtig meiske. Hier ook innestelen denk ik gevoeld. Nog net geen blastos waren mijn emmys maar heb op dag 2 na tp snachts, werd er wakker van, het gevoel alsof iemand van onderen mijn bm er uit wilde trekken. Moet haast wel innestelen zijn geweest... @marjolente jij vandaag toch echo??? Denk dat we elkaar niet zullen zien, wij moeten er half vier zijn... In ieder geval succes. Hoop dat er wat moois groeit! @lobi al begonnen met de menopur???? Zo meisjes geloof dat ik nu iedereen gehad heb... Zo niet ben je niet expres vergeten.. Hier dus klaarwakker en al 1 bonk zenuwen....wordt nog een lange dag...
Jeetje Alex, wat ben jij vroeg wakker! Oh, ik ben ook zenuwachtig voor jou voor vanmiddag. Dr.U, vond ik ook erg meelevend en meedenkend. Hij wil het ook uit gaan zoeken. Stuur jou even een pb'tje. Heel veel succes vandaag!!! X
@babyhope: ik had al even in je profiel gespiekt, ik herken je niet.....maar oh wat een "lekker mupke" !!! @alexandra: wat spannend vandaag, ik duim voor je dat alles goed is! Ben overigens zelf ook al dagen enorm vroeg wakker...rara. Ik dacht idd al dat pregnyl ongi niet tegen houdt, sinds vanochtend geen pijnlijke boobs meer, en geen steken meer in mijn zij....misschien is de pregnyl eruit? Maakt me weer zo onzeker. @marjolente: dat er maar veel folikels mogen groeien! Mijn duimen maken overuren. Dat wordt vanmiddag weer ontzettend spanned.
Hey Dani, het zegt allemaal nog helemaal niks. Ga je echt nog 2 dagen wachten, of doe je de test stiekem morgen? Pregnyl is er nu wel uit hoor. Ik testen bij de eerst poging 15 dagen na punctie en die was echt wel positief, helaas duurde dat maar een paa dagen. Spannend....
Alexandra sterkte met wachten vandaag en heel veel plezier vanmiddag bij de echo Nog even meis en je ziet je kleine koffieboontje xxx Dani meestal is het zo dat je veel zwangerschapsklachten van pregnyl krijgt en die gaan dan idd langzaam weer weg als de pregnyl uit je lijf gaat bij veel vrouwen komen een aantal klachten daarna weer terug door de zwangerschap maar het kan bv ook veel later terug komen (pijnlijke boobs) of gewoon (bijna) niet. en dan kan het idd ook nog mislukt zijn maar daar gaan we gewoon niet vanuit, positief denken!! Knuffeltje jij krijgt van mij een digi knuf, wat balen meis xxx en hoe nu verder? krijg je iets anders om te spuiten Hoeveel eh gonal spoot jij? Marjolente ik duim voor je vandaag! Ciliek hoeraaaa 12 wkn Kimmie xxxx gewoon even een knuf Divaatje gaat het goed met rustigaan doen? Hanied wanneer ga jij weer starten nu? is dat al bekend? Laat ff weten wanneer je een afspraak hebt, als het in januari is dan kijk ik of ik hem ook op die dag kan plannen kunnen we ff kleppen Babyhope thanks voor je compliment (en de andere ook trouwens) ja het gaat lekker met afvallen. Heb weer een tijdje stil gestaan en nu is er weer wat af Het gaat met 4 a 5 kilo in de maand en daar ben ik heel blij mee Als het heeel snel gaat krijg je z'n huidoverschot en nu valt het nog mee. En als ik er 4 per maand kwijt ben is in een jaar ook 48 kilo!!! olang als het naar beneden gaat is het goed. Ben benieuwd hoe het straks met een eventuele zwangerschap gaat, of ik dan veel aankom Zou niet zo moeten zijn omdat er van binnen niks veranderd, die gasticbypass is er en blijft er. We zullen zien (of niet) Hier aan het wachten wanneer het telefoontje komt dat oma (van mijn man maar gevoelsmatig ook van mij) is overleden Ze eet en drinkt niet meer en krijgt morfine, ze houden alleen haar lippen nog nat en haar benen en armen zitten vol vocht Ik hoop dat ze zonder veel lijden rustig mag inslapen (90)
@divaatje en mariek: Ik laat mijn hoofd nog niet hangen....heb toch zondag paar drupjes bloed verloren (innestelingsbloeding?) en die pregnyl is gewoon rot spul! Ik heb een lijstje gemaakt en omdat ik de laatste 1/2 pregnyl (2500) vorige week donderdag heb gezet zit er nu morgen nog iets van 19 in + een beetje van pregnyl van nog weer 3 dagen eerder. Ik weet het, ik weet het KV test vanaf 25 HCG. Ben zo bang van mijn/ons wolkje af te donderen. ICSI 1 heb ik met utrogestan ook pas 16 dgn na tp getest (dr. W gaf aan 17 dgn na tp)....maar toen was ik nog zo ontzettend blanco. Sinds de escape IUI is mijn LF ook wat langer geworden zo'n 16 dagen. Ik ben toch zo'n goeie in doem denken....blij dat ik het met jullie kan delen. Manlief wordt knetter gek van mij... ik probeer toch echt pas vrijdag ochtend samen met hem te testen, mits er geen ongi roet in het eten gooit uiteraard. Normaal stoppen mijn boobs met gevoelig zijn op dag van ongi, maar weet ook dat ze bij eerste poging snel gevoelig werden na positieve test. Ik ben zwaar, en heb grote titties dus tja denk dat dat dan allemaal ook net wat gevoeliger is. Maar goed: alles voor het goede doel, slaap gewoon met bh aan. @mariek: wat sneu van oma, ik weet helemaal wat je bedoeld! Zowel mijn eigen oma's en mijn "schoon" oma hebben nog altijd een speciaal plekje in mijn hart. Ik wil ook zo veel afvallen, net als jij... @divaatje: heb jij nog of al ergens last van? Je gebruikt utrogestan denk ik, ivm kans op overstimulatie? Iedereen moppert er zo over, maar ik heb toch liever de bolletjes hoor....minder bijwerkingen. Succes met ontspannen
Babyhope, wat een schatje die kleine van jou! Marieke, sterkte met oma... Rustig aan doen lukt wel aardig. Ga straks even een rondje wandelen met een vriendin, even lekker frisse (lees koude, brrrr) neus halen. En dan nog even naar acupunctuur, daarna weer eten maken. Nou zo blijf je wel bezig hoor.Hahaha!
Dani het is gewoon zo vreselijk spannend meis... Ik had weinig klachten van de pregnyl en merkte ook niet veel toen ik zwanger bleek. Ik duim! Mariek je klinkt zo positief! En sterkte met oma... Divaatje heb je gepbd Dank allemaal!
Dani, ja ik gebruik utro bolletjes. Eigenlijk weinig tot geen last. Ga ook proberen pas 5 december te testen, om teleurstelling te voorkomen. Maar het is bijna vrijdag, dan kan je lekker samen met je man de test doen. Ik duim voor je!
Ik merkte ook niets aan mijn lijf toen ik zwanger was. Wel een week ervoor. Heel erge buikpijn s nachts. En pas vanaf 4 wk en 1 dag had ik dat eten niet zo lekker viel. Niks geen borsten of iets anders hier.
Dani ik hen een gastric bypass. Het was een hele stap maar het is het zooo waard geweest. ik leef weer en kan weer veel meer Op mijn zwaarst was ik 188 kilo en nu 138 dat is in totaal nu 50 kilo minder Dat ik zo positief klink is omdat ik al zoveel tegenslagen heb gehad dat ik ervoor heb gekozen om van het leven te genieten en aandacht te besteden aan dat wat ik wel heb en niet aan dat wat ik niet heb Natuurlijk heb ik op z'n tijd ook een dip, Maar mijn lijfspreuk is ALS JE ER NIET DOOD AAN GAAT MAAKT HET JE STERKER!!
@milla rose: tot gisteren had ik dus af en toe vreselijke steken bij bijv. omdraaien in bed, hoesten/niezen te snel op staan. Nu niet meer, net als die gevoelige boobies.... Nou ja, ik zie het wel vrijdag testen, dan weten we het en zolang er geen ongi is, is er hoop! @mariek: ik ben erg emotioneel op het moment en moet huilen om jou verhaal! Ik lees al erg lang mee, en tja ik heb meegekregen dat je een zware operatie hebt ondergaan om je kilo's kwijt te raken+alles wat er bij komt kijken. Erg knap, respect! Ik ben met mijn 18 jaar zwaarder en zwaarder geworden, later bleek: binge eating disorder....nu 120kg bij 1.67. Af en toe nog eetbuien, maar zijn onder controle. Laat het mijn leven niet beheersen, ik doe wat ik kan en wil er dingen niet voor laten (sporten, werken, genieten van het leven en uiteraard de kinderwens). Mijn vriend heeft 3 jaar geleden "tinitus" gekregen, in de volksmond ook wel oorsuizen (hersenen generen vreselijke piepgeluiden, die nooit meer over gaat, alleen erger wordt)genoemd. Dat wil je je ergste vijand niet aan doen...Ik cijfer mezelf snel weg, ben echt zo'n zorg type en vergeet daarbij mezelf nog wel eens. Jouw verhaal grijpt me heel erg aan. Het zwanger raken en blijven zou voor ons allemaal zo'n positieve boost geven: dat kunnen we allemaal wel gebruiken, het maakt je sterker (net wat jij ook zegt) en je kunt de wereld gewoon weer wat makkelijker aan.
@Mariek73 ik ben begonnen met 2 weken 37,5 en toen 75 en de laatste week 75 om 112,5. Nu mag ik na de Provera over op Puregon 100 gaan spuiten. Heel veel sterkte gewenst met Oma. @Dani75 succes en duim voor je dat alles goed mag gaan.