Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ** en zoals vele al trots kunnen zijn op hun lijf kan ik dit nog steed NIET....

Was ff t woordje niet vergeten te tiepen lees ik net....

2. carma

carma Niet meer actief

Kimmie je bent een hele mooie, knappe meid en je hebt alle rede om WEL trots te zijn op je lijf en op jezelf
    Alles gaat steeds beter en ook dat kindje gaat komen

Alle dames die vandaag naar gg moeten toi toi toi
    xxx

3. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Toch nog even aan testje er tegen aan gegooid, tegen beter weten in...maar hubbie wilde het graag. Negatief, maar dat dacht ik al.
    Ben wel hevig ongi zeg, toch lijkt het ook niet op een vmk.
    Nou ja, eerst maar weer bijkomen van de schrik.

Had er geen idee van dat eigenlijk de meeste van jullie hier toch wel aan de zware kant zijn. Een wat zware vriendin van mij is ook maar 9 kg aan gekomen tijdens haar zwangerschap, ze heeft tot wel bijna 8 maanden haar eigen kleding gedragen, bijna niemand zag dat ze zwanger was. Daarna gewicht meteen kwijt. Mijn schoonzus is geloof ik iets van 20 kg aangekomen (veel slanker) en die vecht nog steeds voor de laatste kilootjes (5 maanden later). Ik denk dat wij dikke meisjes toch een soort oerdrang krijgen als het op zwangerschap en gewicht aan komt, zou het niet?

Ik heb respect voor mariek, annedore en kimmi, en alle anderen die zo goed bezig zijn! Weet hoe moeilijk het is...

Mijn ouders zijn superslank, broer is te dun...voel me net zo'n allien bij hen in de buurt, maar ik denk dat er een verslavingsgevoeligheid is, mijn opa en oma hadden een alcohol probleem en ik ben dan wel praktisch geheel onthouder maar ik denk dat als ik geen eetbuien zou hebben een andere verslaving zou ontwikkelen. Ik was vroeger ook slank tot mijn 18 of zo, maar ik was ook heeeeel onzeker (faalangst). Toen ik ging studeren/op kamers ging wonen is het helemaal uit de hand gelopen, maar ik ben er vreemd genoeg wel zelfverzekerder door geworden, strange. Eten is voor mij een uitlaadklep om die onzekerheid (waardoor ik continue op mijn tenen loop) te vebloemen.

Juist omdat ze bij ons geen oorzaak hebben geconstateerd voor de "ongewenste kinderloosheid" zoek ik het in mijn gewicht....misschien is dat wat simpel gedacht als ik jullie verhalen zo lees. Ik bedoel maar: met 180kg of 140kg/150kg, een babietje op de wereld zetten: well done girls!!

4. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Oh nee Dani, het is dus nu echt einde oefening! Wens jou en je man heel veel sterkte. Weet wat je voelt, het is vreselijk. Maar blijf erin geloven!! Heb jij nou nog cryo's?

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx mariek dat je me mooi vind :$ hihi heel lief!! Ach k ben ook wel leuk enzo! Maar een paar kilo te zwaar!!! Naja who cares?? Tuurlijk wil ik graag 70wegen, maar dat komt wel: kheb er vertrouwen in. T gaat langzaam en als ontbijt denk k zo naar de bakkeer een croisantje te halen; maar weetje t kan gewoon!! ;) haha naja goed t komt idd goed met ons dat geloof k wel!

En ons beebje komt er ook wel aan! Ben alleen bang dat het niet 1 Vd cryo's zijn die we nog hebben! Dus denk over 3maanden nieuwe punctie... Maargoed das hocus pocus denkwerk van mij ;) eerst vanmiddag maar eens afwachten!!

@mariek ik ben ook heel trots op jou!! Kijk hoe je er nu uitziet!!! Dat stukje muur op je foto's waord steeds duidelijker te zien!!! ;)

Dani, hoop dat je niet te veel last heb van je menstruatie en vol goeie hoop weer naar een nieuwe ronde kan gaan!! Hoop t onwijs voor je!! :) en voor manlief offcourse!

@hier- nu ondertussen mn bed maar uit! Ben al lang wakkeer maar het ligt zo lekker!! Met mn inet vermaak k me dan vaak wel ;) haha

6. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Thanks voor alle lieve woorden!

Iedereen die vandaag weer naar GG moet: toi toi toi!

En kimmi: ik vind het soms ook moeilijk als ze dat tegen me zeggen maaruh ook zware mensen zijn mooi! Ik heb je nog nooit gezien, maar alleen al de manier waarop je met mensen om gaat, maakt dat je mooi bent, dat heb ik dan ondertussen al wel gemerkt ;)

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi bedankt meis!! :)
    Erg lief van je! ;) weet van mezelf dat k wel erg zorgzaam ben/probeer te zijn! Dat zal ik wel van mn moeder hebben! Dat is pas echt een lieverd! En lief voor alles en iedereen!!

Ik had me vanmorgen toch nog een x gewogen! En 0.3kg er weer af! Dus deze week 0.4 er af! :) 101.3 weeg k nu!! Nu echt echt bijna onder die eeuwige 100 ;)

Nu bij de Fysio! Vanmiddag naar GG! Spannenddddd!!!!

8. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi lieverds
    ik leef en lees met jullie mee

hier ook overgewicht 105 kg
    ik moet in het ziekenhuis een prenatale screening ondergaan en ze hebben al getest op diabetes en het gaat steeds over mijn gewicht.

af en toe schaam ik me er erg voor want mijn man gaat elk afspraak mee en voel me dan best slecht als ze weer over mijn gewicht beginnen

9. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Mag ik heel even klagen!
    Zit zo in een enorme dip vandaag. Heb echt zo het gevoel dat het niet is gelukt. Met de gedachte dat ik NOOIT moeder zal kunnen worden, wordt ik steeds verdrietiger. En als het nu niet lukt, hoelang ga je nog door?? Heb het echt heel moeilijk, kan niet meer positief blijven.
    Sorry voor het geklaag, maar ben ten einde raad!

10. carma

carma Niet meer actief

Lieve divaatje een heeeele dikke digi knuf voor jou meis.
    Je verdient het zo om mama te worden, we verdienen het allemaal.

Hier net telefoon gehad dat omatje haar laatste adem heeft uitgeblazen een uurtje geleden
    Ik ben blij voor haar, maar we gaan haar zeker missen :'(
    Rust zacht lieve oma
    Waarschijnlijk woensdag crematie.

11. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @marieke gecondoleerd met dit verlies heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.

@divaatje heel begrijpelijk, een hele dikke digi knuffel voor jou.

12. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    mariek gecondoleerd en sterkte

divaatje wou je ook een knuffel geven en ook derest van de dames

kimmikim ik had antwoord gegeven op je vraag hoelaat IK bij t gg zou .ik had geantwoord met quote ik weet nt of je t gezien had..succes

ben net terug vn gg eitjes zijn gegroeid nr 15mm was wel een beetje teleurgesteld .... op de echo zag dr m vocht in mijn eileider en dt kan nadelige gevolgen hebben voor t innestelen pffff ik heb zo een beetje geen hoop meer maar ja is niet anders donderdag hoor ik meer wat ze besloten hebben..dr m was trouwens een lange kerel voor t eerst bij hem..hele aardige man hoor neem de tijd om alles uitteleggen op de echo

13. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer

wow wat een scheetje zeg mag ik der voor een dag lenen hahaha

14. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Marieke, gecondoleerd. Sterkte ermee!

Chevelie, oh dat is wel minder. Maar even afwachten tot donderdag dan. Donderdag pas? Dat duurt nog even als ie nu 15mm is, of nie?
    Ja aardige man he die nieuwe dr.M, vind m ook prettig.

15. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    maandag heb ik weer echo was ff vergeten bij te zetten .....en moet ik donderdag weer gaan , gaan ze kijken hoe ze dat gaan doen met dat vocht . t wordt mss een kijk operatie..xxx

16. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @marieke: Och meid, gecondoleerd!
    Veel sterkte, ook voor je gezin en familie.

@divaatje: Wat is het toch een k*t dag vandaag....het is de hele dag al zo'n donker en somber weer, en allemaal dat verdriet. Divaatje ik huil met je mee, maar geef de moed niet op meid.
    Ik zou je graag vast willen pakken om een hele dikke knuffel te geven, lekker samen een potje brullen en vanalles kapot smijten.

17. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @marieke gecondoleerd en sterkte met het verlies voor jou en je gezin. Voor haar zal het beter zijn (lezende uit je verhalen)

@hier heb gisteren denk ik verkeerd geprikt, heb er nu nog last van namelijk :( Weten jullie of dat kan? (midden van de buik geprikt) of kan het komen doordat er nu meer mijn buikje moet?

Van het weekend even tijdelijke ouders worden van mijn nichtjes, leuk om ze weer even te zien :) zal dus niet veel online zijn hier...

18. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Marjolente, je kunt het beste links of rechts van je navel prikken. Ene dag links, andere dag rechts. Soms kan je net een adertje raken, dan kan het een beetje gevoelig zijn. Succes ermee!

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge wat een slecht nieuws dag voor sommige. Ik ben dr ook 1 van. Heb net na 2 sollicitatierondes te horen gekregen dat de keuze toch op iemand anders is gevallen.

Marieke gecondoleerd.

@rest dikke knuff

20. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    Ik hoop dat het snel morgen wordt...hopelijk kunnen we er dan met zijn allen weer anders tegen aan kijken.

Deel Deze Pagina