Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    kimmie schat ik bedoelde het niet slecht he meissie:) ik bedoelde meer dat ik mezelf toch nog supergoed kan bewegen heb ook geen pijn ofzo voel me goed *op een beetje luiheid na* hahaha:) dani ja idd die is wel heel vruchtbaar idd. ben trouwens benieuwd of zij de baby wel voelt schoppen enzo? lijkt me zo gek....

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh nee dat dacht k ook niet; maar wilde gewoòn duidelijker verwoorden omdat ik dacht dat ik onduidelijk was! ;)

Monique; leuk de cadeautjes!! :)

@all fijne zondag!

3. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb me een tijdje niet gemeld, omdat ik in oktober even pauze had genomen, en die cyclus van de pauze duurde ook nog eens 6 weken. In november weer aan de slag gegaan met de hormonen en de follikelmetingen. Ik had rechts 3 grote follikels (links was niet goed te zien). Drie follikels is het minimum voor IVF, dus ik heb nu eindelijk mijn eerste IVF-behandeling (na al die escape IUI's). Vrijdag was de punctie. Het openbaar vervoer was de afgelopen week echt prut. Maar de punctie viel echt mee. Alleen hebben ze van 3 follikels helaas maar 1 eitje gevonden. Vanmiddag zouden ze me bellen of de bevruchting gelukt was, en ja die is gelukt!!! Maandagochtend vroeg bellen ze weer, en als het dan nog goed gaat, mag ie maandag tussen de middag terug worden geplaatst!

NOD is dan 2 weken later, op 12-12-11!

Spannend he!!!!

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Suzan B: Wel fijn dat er een goede bevruchting bij zat! Uiteindelijk heb je één doorzettertje nodig ;)

Mariek: Nog gecondoleerd! Hoe is het nu met jullie?

Babyhope: Wat een poppie! Lief, hoor!!

@all: Hier niet zo best: zie http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/318349-menstruatie-voor-miskraam.html#post11442000
    Heb gisteren dr. R. gebeld (kreeg antwoordapparaat bij GG) met de vraag of ik nog naar het zaterdagspreekuur mocht. Nou, niet dus. Ik moest gewoon op de 21e dag van mijn cyclus (volgende week) komen om te bespreken of ik nog kon starten met de Decapeptyl :(. Voelde me er helemaal niet prettig onder. Mijn zorgen werden compleet weggewuifd. Mijn eigen ziekenhuis nam me wel serieus en ze hebben nav dit verhaal een gyn opgeroepen van huis om te komen. Die zei nog dat ze blij was dat ik was gekomen, want de kans op een bbz zit er in. Gelukkig geen vruchtje gevonden (niet in bm en niet in eierstokken), maar moet maandag wel terugkomen en ze gaan sowieso nog een echo doen om een bbz absoluut uit te sluiten. Nu maar hopen dat het HCG daalt.

5. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Goeiemorgen lieve meiden,

Botervliegje, wat een raar verhaal! En snap het ook niet helemaal. Je hebt een cryo gehad, ongesteld geworden en toch HCG in je bloed? Begrijp ik het nou goed? Wens je veel sterkte meid!

Even ego, Slaap al een paar dagen zoooo slecht. Werd vanmorgen wakker met een enorme menstruatiekramp. Misschien innesteling?? Heb dat bij mn 1ste ivf ook gehad, toen teste ik positief! Heb gisteren paar uur gewerkt, maar toen ik thuis kwam was ik echt kapot! Mijn buik voelde zo super gespannen en vol. Ben erg onzeker hierover. Wil heel graag werken, maar durf het niet zo goed aan. Heeft iemand tips voor me??

6. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Suzan, welkom op het wachtbankje!
    Heb jij altijd zo weinig follikels? Ik heb een escape iui gehad met 5!
    Had ik het nu maar niet gedaan nu had ik 12 eicellen , waar er maar 1 van gebruikt kon worden! Maar ja, wens je veel succes de komende 2 weken. Nu nog even wachten op een goed telefoontje morgen!

7. carma

carma Niet meer actief

#827 carma, 27 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2011
    Lieve divaatje luister naar je lijf
    Je wil zo graag een kindje en als jou lijf zegt pas op de plaats dan moet je dat doen.
    Geen risico's meis
    Ik denk aan je en duim voor je xxx

Botervliegje idd een rare reactie van GG misschien toch even een afspraak maken daar en dit even bespreken anders bijf je er mee lopen
    sterkte xxx

Hier dinsdag crematie van omatje
    Ik moet zeggen dat ik er uitermate goed mee kan omgaan, misschien omdat ik zelf ouder word en het beter kan relativeren
    Moet wel veel aan haar denken, maar het is goed zo
    Wat je wel gaat beseffen is dat je eigen ouders en schoonouders er ook niet jonger op worden en dat maakt me wel weer verdrietig
    Maar goed leef en geniet van elke dag en maak je niet te veel zorgen om morgen, dan kun je zeggen dat je een goed leven hebt gehad

Verder drukke week
    maandag naailes, dinsdag crematie woensdag sint op school en ik help mama donderdag cursus bhv , lang weekend preston palace en maandag sint en gourmet hier thuis.
    Dan kan ik dinsdag toto op de bank hahahahah

We hebben ook besloten toch niet naar egypte op vakantie te gaan ivm al die toestanden daar
    Maar dat het toch orlando word (vervelend hè :D)
    We gaan al in april mei heerlijk ik heb er zin in

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga begin april naar Turkije! :) heerlijk ik heb er zo'n zin in!! :) tijdens de Pasen gaan we! (ga met mijn moeder! )

Succes dinsdag mariek! :huggie

Hè botervliegje wat vervelend om te horen!! Hoe voel je je nu?

Divaatje spannend meis!!! Ik duim zo hard voor je!!!!

Suzan fijn dat er 1 terug geplaatst kan worden!!! Bij ons word er woensdag als het goed gaat 1 terug geplaatst! :D

9. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Mariek: Fijn, leuke reis in het vooruitzicht is in deze moeilijke tijd welkom! Orlando is superleuk.
    Ik zal het wel aankaarten bij GG, want ik merk inderdaad dat ik er erg nijdig van word (komt ook omdat ik al niet zo happy ben). Weet zeker dat dr. W. had gezegd dat ik direct langs mocht komen, als was het maar om mijn onzekerheid weg te nemen. Dr. R. beaamde dat het heel raar was, maar hij zei dat hij er nu toch niets aan kon doen.

Divaatje: Inderdaad, cryo gehad, ongesteld geworden en net nu ik dacht mijn ovulatie te hebben gehad weer begonnen met bloeden en een waarde van 150 HCG.
    Hoop voor je dat je zwanger bent meis!! Doe wel rustig aan he.

Kimmikim: Ik ben nog meer gaan bloeden en voel me ongeveer als op de 2e dag van een menstruatie. Zit onder dekentje op de bank...

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mariek, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Sterkte!

@Botervliegje, heb net je andere topic gelezen.. jeetje zeg.. en slecht van het Geertgen dat ze telefonisch afdoen als ongevaarlijk! Oké, gelukkig is dat achteraf uit de echo ook wel gebleken, maar toch. Dikke knuffel voor jou, en hopelijk snel duidelijkheid.

@Divaatje, ik duim dat je zwanger bent!!

11. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Het is nog lekker rustig hier...
    Zo de 1ste wachtweek zit erop, nu nog 1!!!
    Ga namelijk echt pas 5 december testen;), als ik het vol hou, haha!

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes divaatje!! ik hoop het voor je!

ik ben ook zeer benieuwd naar woensdag! dan hoor ik of mijn cryo goed is ontdooit! en dan heb ik die middag de terug plaatsing! :D beter beter! spannend :D

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    nod:
    divaatje: 5 december
    dani: 25 november
    kimmiikim: 16 Dec

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho.
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    suzanb: 19 september nieuwe afspraak
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 23 november 1e folikelmeting
    mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit)
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: tp 2 cryo's fout gegaan. Gyn heeft ze laten vallen!!:( 20-10 gesprek hierover.Gesprek positief...Icsi 5 in t vooruitzicht!
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf
    wenonline: helaas opnieuw beginnen

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis
    monique0102: positieve test
    Alexandra80 9 juli 2012, onder controle bij de gyn

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Succes dames! Fijn Kimmi dat je woensdag het telefoontje krijgt én de terugplaatsing.
    Bij mij zijn de krampen gelukkig minder, maar bloed nog wel redelijk heftig (5e dag, als je de 6 dagen 'menstruatie' niet meerekent).
    Zo even naar het zhs voor bloedafname, hoop zo dat het is gedaald. Controle-echo om te kijken of alles echt goed schoon is later deze week laat ik niet bij GG doen, maar gewoon hier in het ziekenhuis.

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje zeg rot allemaal botervliegje. en toch vind ik het een raar verhaal van dr. r dat je daar niet terecht kon! ik denk dat als je dat zou zeggen nu dat ze bij geertgen wel zo iets hebben van.... hmmmm.... helemaal als dr W het hoort. die dus zelf tegen jou gezegt heeft van mocht het niet goed zijn dan moet je terugkomen. erg naar.

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ja, vind het ook raar! Hij zal zijn dag wel niet gehad hebben denk ik dan maar. Ik had hem 's morgens ook al gebeld toen ik drie dagen steeds sterker wordend bloedverlies had waarvan ik toen dacht midden in mijn cyclus en nog niet wist van de posi test. Nadat hij zei hij het ook raar vond, maar nog maar even moest aankijken (dag ervoor zei assistent nog bij Geertgen dat ze aan een ovulatiebloedinkje dacht), had ik voor de zekerheid die ovulatie- en zwangerschapstest gedaan. Toen paar uur later dus weer gebeld. Misschien was 'ie me toen zat :p.
    Heb jij nog een beetje afleiding vandaag en morgen Kimmikim?

Anyway, kreeg net een brief mee van het zhs dat ik morgen word gebeld door de gyn die zaterdag dienst had om de uitslag door te geven én daarna door een andere gyn met veel ervaring op het gebied van miskramen over hoe nu verder en wanneer ik moet komen voor controle echo. Ik bloed nu trouwens echt helemaal leeg... :( Nou ja, zeg maar als zware menstruatie. Alleen zonder stolsels, puur bloed... Kramp is wel weg gelukkig. Bah...

17. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    dames heel succes toegewenst........vanavond weer echo hoop dat de eitjes genoeg gegroeid zijn

18. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Kim, hoop zo dat ie goed ontdooid. Hou er wel rekening mee dat dit niet gebeurd. Succes meid!

Botervliegje, door al dat bloedverlies en krampen zal je nu wel "schoon"zijn. Ben wel benieuwd naar de uitslag van je bloed. Ik zou bij GG wel melden dat je niet prettig was behandeld door dr.R.
    Doe het lekker rustig aan vandaag, dikke digi knuf.

Chevelie, succes vanavond!

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoi meiden

Jullie hebben druk geschreven

Divaatje herken die inzinking...heb hem ook gehad. Kop op meis. Eerste week zit er al weer op. Knap dat je t volhoudt!

Mariek sterkte bij de crematie morgen.

Kimmi wordt weer spannend ik duim!

Milla en chevelie ik duim voor volle eierdoosjes!

Jeetje botervliegje wat een ellende allemaal zeg. Ik hoop dat hcg nu gedaald is. Vervelend zon nasleep. Knuffel

Hier alles zn gangetje...13 december mag ik voor t eerst naar de gyn.

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nod:
    divaatje: 5 december
    dani: 25 november
    kimmiikim: 16 Dec

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho.
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    suzanb: 19 september nieuwe afspraak
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 23 november 1e folikelmeting
    mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit)
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!!
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf
    wenonline: helaas opnieuw beginnen

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis
    monique0102: positieve test
    Alexandra80 9 juli 2012, onder controle bij de gyn

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.

Deel Deze Pagina