Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Kim, ik heb een super goeie tip voor je: Bij de Xenos hebben ze sloffen die moet je even in de magnetron opwarmen. Echt, ik heb ze ook, ze zijn geweldig! Iedereen Moet ze aanschaffen!

HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jA k heb ze zien liggen!! ;)

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Dan is het wel handig als je er makkelijk kan komen bij de xenos.
    Hier moeten we eerst de stad in en heb geen fiets, dus mag lopen :(

Lees, ben ik dus eigenlijk te lui voor :)

4. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Tja, je moet er wat voor over hebben...;)
    Alles voor een baby!!!!! Nu snel rennen naar die winkel, hahaha!!

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Nog geen ivf hier, misschien scheelt dat :) Ga ze wel onder de kerstboom gooien, scheelt een hoop koude voeten 's avonds :)

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hoi dames
    ik wil mss ook voor verdere behandelingen gaan kiezen voor het geertgen. dus ben me een beetje aan het verdiepen over hoe en wat. en heb ook wat vraagjes mss dat jullie mij kunnen helpen.

ik zit nu aan het einde van mijn 4de iui en heb vandaag ook al last van rood/rose verlies dus ga er maar van uit dat deze x ook weer is mislukt nog 2x iui te gaan en dan wordt het ivf, aangezien dat niet in het zkh gedaan word waar ik nu ben, ben ik dus verder aan het kijken.
    natuurlijk blijf ik hopen dat ivf niet nodig is en het met iui nog gaat lukken, maar ik vind het moeilijk om hoop te blijven houden en heb me liever van te voren al verdiept in alles.

nu twijfel ik dus tussen het geertgen en het ziekenhuis in eindhoven.
    een vriendin van mij is in eindhoven geweest voor icsi en het is haar goed bevallen, maar zei vertelde me dus ook over het geertgen want de gyn die ze had in eindhoven is nu bij het geertgen.
    ik heb hun site al bekeken en het spreekt mij wel aan ook omdat het wat minder zkh achtig is enzo. en het lijkt mij wat persoonlijker.
    misschien dat jullie mij kunnen adviseren waarom juist wel of juist niet het geertgen?
    en hoe gaat het precies als je in een ander zkh iui hebt gehad en dan bij hun komt voor ivf? is er een wachttijd of iets? want daarom ben ik nu juist alvast aan het kijken niet dat het als het straks nodig is nog kei lang duurt voor er weer iets gaat gebeuren.
    en hoe zit het met vergoedingen enzo door de verzekering? ik zit bij vgz, maar ik las vanalles op internet over fraude en dat de verzekering niet uitbetaald en zo (ook in jullie topic maar dan deel 1) want als dat klopt dan kies ik denk ik liever voor eindhoven.

hopelijk kunnen jullie me een beetje wijzer maken, dankjewel alvast.

en ook voor jullie allemaal veel succes met de behandelingen.

7. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hoi Hip,

Ons bevalt Geertgen heel goed, helaas nog wel zonder levend resultaat;). Maar ik kan het je toch aanraden. Het is heel persoonlijk en ze werken samen mer Dusseldorf, je hoeft er niet zelf heen hoor. Alle behandelingen vinden gewoon in Elsendorp plaats.
    Er komen mensen uit heel Nederland, Belgie en Duitsland. Heb al mijn iui's in een ander ziekenhuis gehad. Weet niet wat je nog meer wil weten? Oh ja, wachttijden hebben ze niet. En die vergoedingen staat op de site. En anders even naar je verzekering bellen. Zou dit wel eerst goed uitzoeken. Succes!

8. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    hip1983..ik sluit me ook aan bij divaatje haar verhaal....ons beval t prima tot nu niks te klagen.

9. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden

Ik ben weer thuis
    Het was om veel redenen echt een klote dag vandaag
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden
    Ik schrijf morgen weer even mits ik tijd heb
    xxx

10. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Jeetje een paar dagen niet geweest en echt veel bij moeten lezen.

@Botervliegje: Wat erg zeg hoe je zaterdag bent behandeld bij GG. Gelukkig kon je wel elders terecht, maar ik zou het inderdaad nog wel even bespreken bij GG.

@SuzanB: Wat fijn zeg dat je nu eindelijk een IVf hebt. Heel veel succes op het wachtbankje.

@Mariek: Ik denk aan je. Is toch wel moeilijk zo'n dag van afscheid. Hele veel sterkte.

@Kim: Heel veel succes morgen. Hopelijk krijg je een positief telefoontje en mag je morgen terug voor je TP.

@Pip: Welkom hier. Ik ben ook super tevreden over GG. IK ben hiervoor nergens anders geweest, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik ben altijd erg fijn en ook persoonlijk benaderd. Ik heb alles bij elkaar een traject gevolgd om te kijken of ik in aanmerking kon komen voor BAM. Daarvoor verschillende gesprekken gehad bij de gynaecoloog/fertiliteitsartsen en ook bij de psycholoog. Ik heb het allemaal als heel positief ervaren. Nu inmiddels 3 IUI-pogingen gehad en nu lekker zwanger. Ik kan je dus het GG wel aanraden.

@All: heel veel succes met alles en nog een hele fijne week

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kim, ik denk aan je meid, en duim voor TP morgen!!

@Mariek, dikke knuffel, meer kan ik niet zeggen..

12. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @mariek, dikke knuffel

@hip hier eerst een ziekenhuisbezoeker, maar overgestapt naar GG en ben eigenlijk heel erg blij. Het kind krijgen heeft hier (voor mij) niet een super medisch gevoel, maar gewoon een prettig huiskamergevoel.
    Kijk even op de site voor de vergoedingen en bel anders even met je ziekenfons. Als dat goed is, zou ik je advisren om gewoon eens te gaan kijken of het daar iets voor je is. Succes met je keuze!!

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben net gebeld! Hìj is goed ontdooit! Vanmiddag om 13uur terug plaatsing!!

Hopelijk heeft ie zin in de kerst en blijft ie dus ff zitten!! Tliefste maandje of 8nog dan! ;) haha

14. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Goeiemorgen meiden,

Weet bijna 100% zeker dat ik NIET zwanger ben.
    Alle keren dat ik wel positief testte voelde ik me meteen "zwanger".
    Nu is mijn buik minder opgeblazen, mijn borsten doen totaal geen zeer meer. Mijn borsten waren de hele tijd gevoelig, tot gisteren.
    Heb nog niet getest, maar mijn gevoel heeft altijd gelijk. Ben erg verdrietig. En wat nu...? Krijg niks meer vergoedt. Zelf betalen met 0% garantie? De natuur zijn gang laten gaan? Of altijd kinderloos?

Kim, ben je al gebeld?

15. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Oh super Kim!! Jij boft maar met die cryo's van je, nu nog blijven plakken!! Succes

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Divvatje: een dikke knuff voor jou.

Kim Succes ermee vandaag

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje divaatje wat rot! Misschien weer een x iui proberen ofzo? Miss werkt dat nu wel?

Ja k heb onwijs geluk met mn cryo's!! Ben k ook erg blij mee... Kheb er nu nog 2 in de vriezer en vanmiddag 1 in mn buik. K ben benieuwd hoe het gaat... Tis wel moeilijk natuurlijk! Maargoed we hebben weer een kans.
    Maargoed stel je voor dat deze 3 die ik nu nog heb alle 3 niet blijven plakken... Ja daar hebben we natuurlijk niets aan en zouden we gewoon over nieuw weer een punctie moeten doen...

Dus met veel cryo's zegt t ook niets...! :eek:

Divaatje ik duim voor je dat je toch zwanger bent en dat je gevole je in de steek laat! Dus dat je wel zwanger bent! Xx

18. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Kim, lieve reactie! Ik hoop dat me gevoel me voor de gek houd. Had gisteren wel onwijze rugpijn, dus wie weet maak ik nog een kansje...

Zo nog meer cryo's!! Het zegt niks, maar je hebt zeker meer kans!
    Ik heb nooit cryo kansen gehad. 3 pogingen is zo weinig dan. Vind het gewoon niet eerlijk!! Waarom raak ik toch niet zwanger??
    Sorry, liet me even gaan!
    Ja misschien nog iui proberen, had vorige ronde na escape iui ook een positieve test!
    Succes vanmiddag, en de komende 2 weken!

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @kim: gefeliciteerd met je mooie cryo!

@diva: knuffel voor jou.. Mijn gevoel klopte altijd wel.. Maar hoop echt dat jij het fout hebt.. .die waarom vraag ken ik.. Het is ook zo oneerlijk..

@de rest: heb niet helemaal bijgelezen. Heb gisteravond de pregnyl gezet en morgen de punctie. Super spannend maar ben er klaar voor. 10 follikels wachten er, hopelijk net zoveel eitjes.

20. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    kimmiikimZo ik ben net gebeld! Hìj is goed ontdooit! Vanmiddag om 13uur terug plaatsing!!

Hopelijk heeft ie zin in de kerst en blijft ie dus ff zitten!! Tliefste maandje of 8nog dan! ;) haha

kimmikim wou je even heel succes toewensen..en hoop dat die beeb blijf plakken

Deel Deze Pagina