Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Divaatje, dikke knuffel!!!! Ik had het zó voor je gehoopt! Wat een verdriet. Ik hoop dat jullie wens toch nog in vervulling mag gaan op de één of andere manier. Nog een dikke knuffel erbij!!

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

Divaatje heb er geen woorden voor. Wens jou en je partner heel veel sterkte.

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ooooo meis toch :(
    Geen woorden.
    Wat een vreselijk verdriet.
    Ik denk aan je divaatje.
    Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

4. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Wat een groot verdriet hier zeg. Bah. Heel veel sterkte!

5. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Divaatje:heel erg veel sterkte, wat erg voor je meid!

6. carma

carma Niet meer actief

Lieve divaatje, ik had het je zo gegunt en heb hard voor je geduimt
    Ik voel je verdriet, vind het zo erg voor je
    heel veel sterkte met verwerken en met bedenken hoe nu verder
    dikke digi knuffel van mij xxx

Milla ook voor jou een dikke knuffel en veel sterkte
    Wat een tegenvaller
    Ik hoop dat er voor jou nog wat positiefs te halen valt uit de laatste cryo
    xxx

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohww divaatje wat balen... :eek:
    maarrr..... Geef de moed nog niet op meis!! Je bent ook al een x zwanger geworden door iui. Dus er is nog een kans voor jullie!! Blijf er alsjeblieft in geloven hoe moeilijk ook...
    En eerlijk gezegt denk ik dat je dit niet als een vmk moet zien. Als je had getest op de dag dat je nod officieel moest zijn had je ook negatief getest. Miss dat t innestelen stEeds niet lukt op 1 of andere manier, waardoor je van te voren wel heel erg licht positief test. Maar op je nod er daarna negatief... Lieverd de kaarsjes branden hier voor je!! Ff decembermaand ontspannen .... En daarna januarie weer verder gaat... Hoe zuur ook dat er geen ivf behandelingen meer kunnen komen.... Wonderen zijn ook voor jullie gewoon de wereld nog niet uit!!! *knuffel*

-

Ja, ik had er echt even lak aan! K had gewoon zoveel zin om eens verder te gaan dan alleen maar knuffelen met manlief, en dat sexen op de klok vind k gewoon niets!! :eek: t voelde goed, geen buikpijn of wat Daan ook... Dus tja we zullen zien hoe dit afloopt. T was zowiezo geen topper die is terug geplaatst maar goed we wachten t gewoon maar af!! Morgen nog 10 dagen wachten....

-

Milla rose- oohw wat vervelend zeg voor jullie!! Zo'n domper!!! K hoop dat t de volgende x wel lukt!!!! :huggie

-

Mariek, hoe was je weekendje? Heb je genoten?? Heb je even lekker kunnen ontspannen??

8. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Divaatje het is jou heel erg gegund
    blijf moed en hoop houden

9. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even terzijde: ik reken mijn vorige cryopoging --> posi test voor NOD, maar toch ongesteld geworden, wel mee als vmk. En ik dacht dit keer weer een vmk te hebben, vroeg posi getest, maar zo goed als negatief op NOD én ongesteld geworden :)?, artsen staan er ook versteld van dat ik toch later zoveel HCG in mijn bloed had), maar het hormoon ging uiteindelijk wel echt door met stijgen en nu op 8 weken hopelijk HCG-vrij... Zie dit dan als 'gewone' miskraam. Is toch een beetje persoonlijk, maar positieve test is positief wat mij betreft, ook als het vlak voor NOD misging. Feit is natuurlijk dat het heel vaak voorkomt. Maar het embryo'tje heeft dan wel wat gedaan...

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zeggen artsen dan dat je 16dagen moet wachten voor te testen? Dat zeggen ze niet voor niets. Dat is om dit soort dingen te voorkomen! T gebeurt schijnbaar heel vaak dat de 'cryo' in dit geval wel probeert in te nestelen maar uiteindelijk toch niet red om te blijven zitten. Waardoor teleurstelling groter is als je eerder Licht positief test en later toch ongesteld word.

Dit is mij gezegd en het klinkt voor mij in ieder geval logisch.

Maar goed dit is voor iedereen anders. Maar ik doe het maar zo... Puur voor mezelf in bescherming te nemen den ik.

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Kim, iemand ziet hier zijn droom in duigen vallen na 3 mislukte IVF pogingen, en jij gaat een discussie beginnen over of ze het wel of niet een vmk mag noemen. Waar zit jij met je gedachte? Dit is al de zoveelste keer dat ik me irriteer aan je onvolwassen opmerkingen..

Lieve meiden, wens jullie heel veel succes. Denk aan jullie en hoop dat er snel een boel meisjes zwanger zijn hier. Maar weet niet of ik er zelf nog veel ben na de tegenvaller en het verdriet van vandaag.

Meiden die morgen weer gebeld worden, duim voor jullie...!

12. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Daar heb je helemaal gelijk in Kimmikim, vroeg testen kan leiden tot dit soort dingen. Beter om 16 dagen te wachten (hoewel ik het zelf persoonlijk ook ergens wel 'fijn' vond bij mijn vmk dat er 'iets' gebeurde, al was de vreugde maar kort). Maar voor sommigen is wachten met testen erg moeilijk (waaronder mijzelf). Als er een stijging is geweest van zwangerschapshormoon en je hebt tóch te vroeg getest dan is het aan diegene zelf om het als hele vroege miskraam te benoemen als het mis gaat vind ik. Hoe dan ook blijft het verdrietig... En is het inderdaad voor iedereen anders.

13. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    nod:
    suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11
    kimmiikim: 16 december
    wenonline: IUI10 is een feit NOD 19-12-2011

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho.
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 30 november 2e folikelmeting
    mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit)
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!!
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf
    dani: even bijkomen van ICSI 2....
    divaatje:

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis
    monique0102: positieve test
    Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Dank je wel Milla!! En ik blijf ook duimen voor jullie! Nadat onze vorige poging was mislukt had ik ook even geen behoefte om hier te kletsen. Nu we weer bezig zijn ben ik volop terug. Ik hoop je toch nog weer eens hier te mogen spreken en hoop dat het voor jou dan een positief staartje mag hebben!!!

15. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    nod:
    Fireangel: ICSI 2, ? TP, NOD 19-12-2011

divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit)
    divaatje:

zwanger:

bevallen:
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @Milla Rose: Voor jou ook verdrietig nieuws zeg! Dikke knuffel!
    Geef nog niet op, er hoeft maar één emmy te zijn die in jouw buik nestelt. Hopelijk is dat die ene mooie cryo!!

@All: Hier tegen beter weten in al een ovu-test gedaan. Zo goed als positief, maar denk eigenlijk dat het nog door de HCG komt (hoopte dat dat eruit zou zijn, was donderdag nog maar 19). Ik voel me zo 'ovulatie-achtig', maar volgens dr. W. beginnen je ovu-hormonen pas als de HCG weg is te werken (ergens ook wel logisch...), dus duurt het vast nog een week of twee als mijn lichaam gelijk herstelt. Had zo gehoopt (en ergens ook verwacht... stom he) dat een 2e kindje iets makkelijker zou gaan allemaal. Een tijdje geleden uitgerekend dat we voor dochterlief zeker een keer of 100 het ziekenhuis in zijn gegaan (als je bloedprikken, 2nd opinion, alle onderzoeken etc meerekent). Heb zulke gemengde gevoelens. Ben eigenlijk wel af en toe heel verdrietig, maar ook oprecht blij omdat ik al zo'n wondertje heb. Maar tegelijk voel ik me direct schuldig na een huilbui, alsof het niet zou mogen omdat ik zo gezegend ben. Sorry, klinkt misschien overdreven. Haha, doe het weer. Tis toch gewoon even heel naar allemaal. Al verzacht het hebben van mijn lieverdje echt wel, maar toch... doet wel pijn...
    Mag trouwens een week na ei beginnen met de Deca!

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mila rose- daar ging het helemaal niet om, t gaat mij er om dat iemand verdrietig is, en ik alleen maar wil aangeven dat het mentaal veel zwaarder is als je dit zo benoemd. Maar dat dat ieder voor zich is. Leg alleen uit dat wat artsen tegen mij verteld hebben om me te helpen en mentaal minder zwaar te maken door echt dat gedult op te brengen.
    Deze weg is al zo zwaar dus waarom zou je het jezelf nog zwaarder maken? Ik vind het behoorlijk onvolwassen hoe jij reageert op iets wat ik absoluut niet negatief bedoel. En als je mijn opmerkingen onvolwassen vind ontvang ik hier graag een pb over over wat jij onvolwassen vind aan mijn berichten en ikzelf ook op de hoogte ben.

Ik vind dit echt heel erg vervelend voor haar en ik schrijf hier lang genoeg mee om te weten dat zij weet hoe erg k dit vind voor haar en dat ik dit goed bedoel!

18. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    nod:
    Fireangel: ICSI 2, ? TP, NOD 19-12-2011

divaatje:

zwanger:

bevallen:

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ Divaatje: wat balen zeg. Ik wens jou en je hubbie veel sterkte met het maken van beslissingen over hoe nu verder. Knuff

@mila: geef de moed niet op.

@all: dames die vandaag een tel verwachten succes, ik duim voor jullie. En dames op het wachtbankje: veel succes met de laatste loodjes.

@de rest: dikke knuff voor jullie.

@hier: gaat alles eigenlijk nog steeds goed. Heb eigenlijk nergens last van behalve de vermoeidheid dan.

20. carma

carma Niet meer actief

Halloooo allemaal

Even een beetje ter verdediging van kimmie, ik had haar stukje ook niet zo negatief opgevat moet ik eerlijk zeggen
    Het is idd voor iedereen persoonlijk hoe ze het willen noemen en hoe ze er mee omgaan
    De een kan het beter een plekje geven door het een vmk te noemen en de ander incl mezelf noemt het liever een mislukte poging.
    Dat ik het liever een mislukte poging noem en geen vmk (heb ik trouwens ook al 2x gehad) is omdat ik weet dat het anders te beladen voor mij is, en ik maak al genoeg mee om me daar ook nog eens te emotioneel in te storten.
    Iedereen mag hier zeggen wat hij of zij denkt of kwijt wil maar misschien is het handiger om bij een mening in de ik vorm te praten
    Daarnaast vind ik het ook verstandiger dat als je je aan iemand ergert je deze persoon daar via een pb op aan te spreken en niet in het openbaar.

Maar goed genoeg hierover, ik hoop dat de lucht weer geklaart is ondertussen en we gaan weer on topic

Hier verder alles rustig.
    Ik weet dat ik heb besloten na de ongi in jan weer te starten maar ik moet zeggen dat het weer begint te kriebelen om toch eind dec te starten
    Zeker omdat ik de pillen gewoon in huis heb.
    Maar het is gewoon niet handig omdat ik weet dat genk 2 wkn dicht is.
    AAAHHHH wat is het irritant als je iets wil en het kan niet.

Alle dames op het wachtbankje TOI TOI TOI ik hoop echt dat er weer een paar van jullie op de verlengde wachtbank mogen gaan zitten
    Liefst allemaal maar ja we weten zo langzamerhand dat dat niet reeel is.

Andere meiden dikke knuf en kus van mij en weer veel suc6 bij geertgen
    Hou een stoel voor mij warm daar

Deel Deze Pagina