ehm oh ja papieren... moet ze nog lezen... de afgelopen dagen heel veel gedaan... Helemaal niets Was heel belangrijk hihihi Ga ze morgen denk ik maar even lezen en anders strax nog even doorkijken... Voor maandag heb ik ze gelezen
Wow Damyar dat ging snel gisteren. Heel veel succes op het wachtbankje. Nu maar hopen voor jullie dat het ook meteen al tot ene mooi resultaat leidt. Alle andere dames op het wachtbankje heel veel succes. Ik weet dat het wachten slopend is. Hier: Vandaag precies 12 weken zwanger. De meest kritieke periode is nu voorbij wordt er gezegd. Ik heb vandaag ook een berichtje op hyves geplaatst dat ik zwanger ben. Hele veel lieve reacties gehad, maar geen reacties van de mensen van wie ik het juist had gehoopt. Ik heb namelijk toch nog enkele familieleden in mijn hyves terwijl ik geen contact heb met mijn familie. Ik weet dat ik het misschien niet moet verwachten, maar stilletjes had ik gehoopt toch een reactie te krijgen. Dat valt me eigenlijk toch wel tegen. Nou ja, ik probeer er toch van te genieten dat ik zwanger ben en zo weet ik ook meteen aan welke mensen ik wel wat heb en aan welke mensen niet.
Hele dikke digi knuf susan xxx wat is dat toch altijd teleurstellend om de ongi te zien Maar ook om te lezen dat er weer iemand ongi is geworden omdat je je dan besseft dat de kans op een zwangerschap toch niet zo heel groot is Monique gefeliciteerd met de 12 wkn meis Jammer is dat hè dat mensen niet reageren, maar maak het hun probleem en niet het jouwe Geniet lekker van dat kleine mensje in je buik die je gezinnetje straks campleet maakt xxx
Ik kwam even spieken of er nieuwe zwangeren zijn, maar helaas niet dus Ik hoop toch dat er een aantal van jullie intens gelukkig het jaar uit mogen gaan! Ik weet nog hoe ik vorig jaar het jaar uit ging. Net de miskraam gehad. Verdrietig. En kijk ons nu. Nu gaan we het jaar uit met onze lieve, kleine Melle erbij Van intens verdrietig en wanhopig kan het omslaan naar intens gelukkig!!! Ik wens jullie deze omslag ook!! En voor iedereen wens ik fijne feestdagen, ondanks het gemis in sommige incomplete gezinnen. En voor hen wiens wens wel al in vervulling is gegaan; fijne feestdagen als kersvers gezin. Wat bijzonder! En voor de zwangeren; ook hele fijne dagen! En niet stiekem aan de bubbeltjes zitten he Alleen ruiken en daarna lekker aan de Jip&Janneke bubblie!
Bah Susan, het zit je niet mee. Heel veel sterkte en een dikke knuf. Mariek dank je voor je lieve reactie. Ik heb inderdaad besloten om die mensen dus mijn familie links te laten liggen. Ik weet wat ik doe en daar ben ik gelukkig mee. Voor mij ook een heel raar jaar. Vorig jaar werd ik op 10 december opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis tot 7 juni. En zie mij nou. Nu ben ik zwanger. Het gaat nu echt veel beter. Daar ben ik super blij mee. Morgenmiddag heb ik mijn combinatietest. Even spannend, maar ik hoop er maar het beste van. In ieder geval weer een echo, dus weer en extra kansje om mijn kleine wondertje te bewonderen.
Annedore- aah wat mooi geschreven! Fijn dat het zo goed gaat! Geniet van jullie eerste kerst zo samen!! laten we hopen dat voor vele van ons dit volgend jaar zo mag zijn!! Monique- fijn zeg! 12weken laten we hopen dat alles lekker goed blijft gaan! Jammer van die familie!! Liever energie steken in mensen die wel aandacht aan jou geven en er voor jou zijn! Geniet van je zwangerschap! Suzan- bah bah bah..... Wat zuur zeg!!!! Echt heel erg k#t!! Hier- nog een Klein weekje. Aankomende vrijdag testen. En ook dan pas naar de kruidvat. Naja dat doe ik donderdag wel zodat ik vrijdag kan testen. Ik verwacht er niet al te veel van. Evengoed wel spannend. Weltruste meiden!
Susan balen meis! Annedore dank je wel! Kim succes met de wachtbank... Hier morgen weer terug, lekker overdag, dus hoop weinig file mee te krijgen ) 3 uur rode lampjes kijken wil ik liever niet nog een keer... (heenreis met file) Maar vind het wel spannend, word het wel of niet een ivf... Duim heel hard van niet, maar alles wat ik niet wil doet mijn lichaam toch geloof ik, dus vrees het ergste... Nou ja morgen meer...
Monique, wat heftig dat je een half jaar opgenomen bent geweest. Goed dat het nu veel beter gaat! Maar je blijft er wel gevoelig voor, toch, houd je het goed in de gaten, heb je nog gesprekken/medicijnen? Na de bevalling ben je extra gevoelig voor stemmingswisselingen en gieren de hormonen door je lijf.
en we zijn weer terug van een rondje brabant Folikels is niets mee gebeurd, zijn nog even groot of klein, maar net hoe je het ziet. Mogen nu verhogen naar 150IE en dan volgende week maar weer eens een bezoekje brengen aan dr. C...
Oke spannend meis!! hoe was het rondje? beetje door kunnen rijden? vandaag en morgen werken. donderdag naar school, dan is het al vrijdag. dan zullen we zien of het hier gelukt is of niet. ik heb natuurlijk weer last van allerlei kwaaltjes waarvan je zou kunnen zeggen... het is gelukt! maar goed aangezien ik elke maand wel zo iets voel heb ik me er bij neer gelegd dat ik me er niet zo veel van moet aantrekken. en eerst wachten tot vrijdag. ik heb de testjes alvast in huis gehaald gistere bij kv. ach we zullen zien.. meer kunnen we gewoon niet doen dan afwachten.
ja lekker geen files, beviel me wel Maandag weer overdag gna gna gna lekker geen werk en toch een beetje actief zijn hihihi Je gedachtes zijn vaak sterker als het lichaam he. Als je jezelf vaak genoeg verteld dat je geweldig bent, geloof je dit uiteindelijk ook. Puur een machtspelletje in je hersens... Als je nu minder denkt bij elk dingetje wat kan duiden op... Heb je meer kans dat een eventuele klap minder hard aankomt, maar ook dat de verrassing des te groter is als het wel raak is....
nee dat is waar.. en normaal gesproken zou ik het ook niet melden al mn kwaaltjes enz. omdat ik het idd al zoooo vaak heb gehad/gevoeld enz en nog nooooit zwanger geweest. dus ja dat is zeker waar. maar goed ik hou er ook over op.. over mijn kwaaltjes... we zien het wel... vanmorgen nog met mariek over gehad. ze zei:wedden dat jij het niet volhoud om te wachten met testen tot t weekend? en ik heel serieus.. jawel dat hou ik vol.. maar nu twijfel ik toch wel. waarom is er zoveel verschil en zeggen ze in het ene ziekenhuis dat je na 12 dagen al kan testen. en bij geertgen na 16 dagen pas kan testen?
@Kimmikim: let nou eens niet op al die kwaaltjes die er wel of niet zijn. Die zijn gewoon te lastig! Maar wat zegt je GEVOEL??? Ik had ook iedere keer kwaaltjes, maar de 2 keer dat ik zwanger was, zei mijn GEVOEL al ruim voor de testdatum dat het was gelukt Volg je gevoel ook gewoon wat betreft het testen Gevoel is zo belangrijk, ook al probeer je die juist vaak uit te schakelen in de wachtweken
ja ik probeer die ook echt uit te schakelen. maar mn gevoel zegt dat het gelukt is. maar dat heb ik wel vaker gedacht. pff.. haha misschien dat ik morgen ochtend toch maar een testje doe.. of niet doen? morgen is dag 14 na terug plaatsing. vrijdag dag 16...
Even een snel berichtje, moet zo weer gaan werken. Ben bang dat het hier niet goed gaat aflopen. Al 5 dagen bruinverlies. Laatste 3 dagen echt flink veel. Mag de 19e pas testen, maar mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is. Mijn man hoopt nog dat het een innestelingsbloeding is, maar naar mij idee is dit te veel en te lang bruine afscheiding. Derde embryo hebben ze niet kunnen invriezen (blijkbaar toch niet ver genoeg doorontwikkeld of zo)... Heb deze keer veel minder last van de utrogestanbolletjes. Geen gevoelige borsten (vorige keer kon je er nog niet naar kijken en deden ze al zeer). Erg raar allemaal, nu wel een beetje down. Al wil ik nog niet alle hoop opgeven totdat ik echt bloed zie...
ik zou ook ff doorzetten totdat je echt rood verlies heb. schijnt dat als je alleen maar bruin verlies heb dat het dan innestelings bloeding KAN zijn. zolang het maar niet helder rood is. wat ik heb begrepen. succes meis!!
pff ik lees net op inet dat al die kwaaltjes waar ik nu last van heb ook gewoon door die bolletjes kunnen komen. hoppa mn hoop in 1 klap weg.....
Hoi Damens, Ik meld me even hier omdat ik vandaag een afspraak heb gemaakt bij Geertgen kliniek. Dit omdat ik in het Ziekenhuis niet echt verder kom. Even mijn verhaal in het kort. Ik heb een tijd geleden te horen gekregen dat ik PCO heb, ik wordt bijna nooit ongi. Hooguit 3x per jaar. daardoor heb ik dus weinig kans op een spontaane zwangerschap. in het ziekenhuis hebben ze gezegd dat ik eerst moet afvallen, Dit heb ik geprobeerd met hulp van een dieetist, maar zonder resultaat. Ik wil niet meer wachten en ga daarom aan de slag bij Geertgen. hoop op sucses. Ik heb een afspraak op 10 Januarie 2012, ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan, het is voor ons ook een eindje rijden (150km) Maar dat heb ik er voor over. wat zijn jullie ervaringen? Heel veel liefs Miems
Welkom Miems, ik hoop dat ze je goed kunnen helpen bij Geertgen. Ze zeuren daar niet over gewicht. Ze hebben het zo gezellig mogelijk gemaakt, de wachtkamer heeft een beetje een huiskamersfeer. En de artsen en andere medewerkers zijn vriendelijk en geïnteresseerd. Ook zeer kundig, ze doen daar zelfs IVF mocht het nodig zijn. Bij welke arts heb je het intake gesprek?