Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Zo kort maar krachtig bij het Geertgen haha

3 maanden geleden voor het eerst naar binnen en zooo gelukkig zwanger het jaar uit! De 29ste nog wel even een echo en dan vol vertrouwen over naar de verloskundige!

Iedereen heel veel succes bij het Geertgen, maar dat zal vast wel lukken ;)

Liefs,

Sam

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    ach sommigen hebben geluk, anderen hebben een extra huiskamer...
    Kunnen ze trouwens niet gewoon nog een paar extra tv's plaatsen??? :D

Overigens een praktische vraag, is iemand wel eens op het wifi netwerk gekomen wat er nu is?

3. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Met moeite maar ja, het is me wel gelukt. Zowel met telefoon als met iPad. Maar volgens mij alleen als het niet te druk is.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Fireangel, knuffel voor mislukte poging.. shit.. :(

@Marieke, ik duim!!

@Sam, gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Kim, wat maak je het toch spannend.. ik duim echt knetterhard voor je!!

5. carma

carma Niet meer actief

Jéé Jessie wat ga je hard zeg, nog een paar weekjes en het is zo ver
    Thanks voor het duimen
    xxx

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ongelofelijk hè.. ik zei pas ook al tegen manlief "over een week of 8 mag de kleine geboren worden" waarop hij zei "dat duurt nog hartstikke lang", waarop ik antwoordde "nou, mijn cyclus duurde vorig jaar gemiddeld langer".. ;)

7. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @ Sam: Gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Miems: Welkom hier. Ik kom niet meer bij Geertgen want inmiddels gelukkig zwanger, maar ik ben er heel erg tevreden over. heel veel succes.

@Kim: Veel succes met testen morgen. laten we het hopen.

@Mariek: Veel sterkte met je kaak en wang.

@Susan: Inderdaad heftige tijd geweest vorig jaar met opname. Door mijn trauma's wordt ik ook extra gezien door en de gynaecoloog en de verloskundige zodat de verloskundige na de bevalling ook alles goed kan overdragen aan de kraamzorg en het consultatiebureau. En als er wat is op het emotionele vlak kan ik ook altijd bij haar terecht.

@Hier: Deze week veel ziekenhuis gezien en dat allemaal vanwege de zwangerschap. Afgelopen maandagochtend eerst een orale glucosetolerantietest. Zeker niet aan te bevelen als je een gastric bypass hebt. Dan kun je namelijk erg ziek worden. Ik ben er in ieder geval erg ziek van geworden en de chirurg beaamde dat dit daardoor kwam. teveel suiker in 1 keer. Moet hem dus wel opnieuw doen, maar hopen dat de gynaecoloog morgen zegt dat het via een infuus of injectie ofzo kan en mag. Maandagmiddag een combinatietest gehad. Zag er allemaal erg goed uit. Mijn wondertje lag heerlijk te slapen.
    Dinsdag naar de internist geweest vanwege mijn schildklier en vandaag weer en helaas is mijn medicatie verhoogd. Maar goed het is voor een goed doel. Vandaag ook echo gehad bij de Fontys. Was examendag daar dus de studenten waren erg zenuwachtig. Wel mooie beelden gezien en mijn wondertje heeft echt laten zien dat die al kan koppeltje duikelen. Vanmiddag ook nog naar de verloskundige geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Is echt heel emotioneel en bijzonder. Heb besloten mijn familie voortaan links te laten liggen en vooral met mijn vrienden en kennissen om te gaan.

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Monique, drukke dagen geweest dus! Fijn dat t allemaal goed ging en leuk was om te zien!!
    En idd beter een goeie vriend dan een 'ver' familielid!

Fireangel- aah wat kak zeg!! Ja je hebt gelijk... Puur voor jezelf in bescherming te nemen ja!! Das logisch en miss ook wel veel fijner voor jezelf

Sam-fijn dat het zo snel is gegaan voor je. Op naar een mooie echo

Mariek spannend zeg!! Er is natuurlijk maar 1 gòed zwemmertje nodig!! Dus wie weet wat de kerstman ons brengt!

Jessie- wow je gaat zeker hard! BedAnkt voor het duimen!

@ de rest; bedankt voor t duimen ik ga zometeen testen... Werd al om half 6wakker :s nu lig ik nog steeds wAkker in bed. Wil er nog niet uit... En ik ben behoorlijk bang om te testen. Nog nooit gehad... Maar zo bang als k nu ben.... :eek: pff maargoed. We gaan t strax maar eens bekijken. Iig druk van mn ketel. Of die nou positief of negatief is, k weet waar k AAn toe ben dan! Jullie horen het strax! X

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    #1089 nyncke, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    @kim: heb je ondertussen al getest??? Ik hoop dat je ondertussen al eeen feestje aan het vieren bent!

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kim spannend he.
    Snap je hoor!
    Hoop dat je nu een feestje aan het vieren bent!

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ben ik aant zoeken naar zakdoekjes om mn tranen te drogen en mn snotneus te snuiten.

T was hartstikke negatief.
    Pff k had het echt gehoopt!
    Maar helaas, op naar de 4e terug plaatsing...
    Pfff... Ik heb nu zo'n hoofdpijn.... :eek:

Bedankt voor jullie kaarsjes en duimen, helaas is het gewoon niet gelukt.

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ach meis toch :( :( :(
    wat enorm kl*te.
    Sterkte meis
    En een dikke knuf

13. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Ahh sh*t Kim, ik had echt verwacht dat ie positief bij jou zou zijn!!! sterkte!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Kim: shit zeg :( Sterkte. Echt kut!

@Jessie: Die 8 weken zijn zo om :D Ik vind achteraf dat de hele zwangerschap heel snel is gegaan ;) En nu is Melle 8 weken op de wereld en dat is ook al zo voorbij gevlogen! :$ Dus Jessie, GENIET van elk moment. Het is waar wat ze zeggen: het gaat (veel te) snel! ;)

15. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    O tsjonge, wat verdrietig weer die negatieve testen of menstruaties. Bah zeg. Het is iedereen zo ontzettend gegund.

16. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Wat jammer toch Kim en Fireangel, had het zo gehoopt voor jullie :(

Jessie: Tjeempie, het gaat inderdaad snel, hoor! Nog heel eventjes... Hoe voel je je?

Hier gisteren gebeld door dr. W. Het was natuurlijk al heel raar dat ik tussen mijn cryo en miskraam negatief heb getest, maar het wordt raarder. Ik heb 4 dagen na mijn laatste HCG-bloedtest (gezakt naar 19) alweer een eisprong gehad! Dr. W. kon het haast niet geloven. Ik denk zelf dat het in een pril stadium mis is gegaan (voor NOD posi getest, op NOD negatief (ook in bloed), 'menstruatie' gehad), maar dat er toch een restje is blijven zitten, waardoor tijdens de nieuwe cyclus HCG toch weer begon te stijgen. Eitje intussen alweer aan het rijpen, een tijdje stil gelegd vanwege de zwangerschapshormonen, en toen het HCG weg was eitje direct gesprongen. Maar dr. W. hangt er geen theorie aan. Volgens de boekjes kan het nl. echt niet (progesteron maar getest voor het geval dat, maar niet met de verwachting dat eitje idd gesprongen was), maar het lichaam doet vaker bijzondere dingen. In elk geval mocht gisteren direct de eerste deca erin!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kim, wat enorm verdrietig dat deze cryo zich niet heeft ingenesteld! Dikke knuffel... :(

18. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    nod:
    suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11
    kimmiikim: 16 december

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho.
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 30 november 2e folikelmeting
    mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit)
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!!
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod
    dani: even bijkomen van ICSI 2....
    divaatje:
    wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis
    monique0102: positieve test
    Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.

19. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Wenonline: Ongesteld geworden? :( Verplichte pauze? Je hebt er aardig wat IUI's opzitten he? :( Ik ben na 8 (10 als je afgebroken pogingen meetelt) overgestapt op IVF/ICSI. Dat sloeg wel beter aan! Ga je nog door met IUI's?

20. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    yep ongesteld geworden en nu verplichte pauze manlief heeft griep gehad en het duurt 3 mnd voor het zaad weer goed is.... dus ff wachten dan nog 1 iui en dan over op icsi.... alleen de vraag is wel of niet bij geertgen ivm vergoedingen

Deel Deze Pagina