haha nee hoor je bent niet te aanwezig! tis hier gewoon heel rustig!! idd damyar gewoon mee kletsen we leren je dan vanzelf kennen toch hihi is toch juist gezellig!!! mariek; hoe was het gistere avond?? was het leuk?!!!! hier niets boeiends, geen veranderingen... ben uit mezelf ongesteld geworden!!! dus dat vond ik dan wel bijzonder maar voor de rest.. 29ste weer terug naar geertgen. en dan weer plannen voor de nieuwe terug plaatsing! ben benieuwd!
nod: suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11 het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 30 november 2e folikelmeting mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit) peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... divaatje: wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
nod: suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11 het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 30 november 2e folikelmeting mariek73: 2 maandjes zelf proberen en dan weer naar gg eind januari 2012, als het goed is 20/21 dec ongi spannend dus peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... divaatje: wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
Hoi meiden Volgens mijn banner vandaag de cyclus van 31 dgn bereikt Nog geen ongi maar ik ga er vanuit dat het of morgen komt Heb nog geen testdrang ofzo omdat ik geen teleurstelling wil en heb besloten niet onnodig meer geld uit te geven aan tests. LA THE VOICES gister was GEWELDIG!!! Ik heb echt zo genoten
Leuke Foto mariek. Alee meiden succes met deze toch wel moeilijke dagen. En alvast allemaal een kinderrijk 2012. Dan nog even dit. Ik kreeg gister van minniemouse een berichtje op mn hyves. Deze wil ik hier ook even neerzetten: PCOS in de publiciteit!! help je mee (als het kan) Zoals je misschien wel in de topic PCOS IN DE PUBLICITEIT hebt gelezen, willen we meer bekendheid van/over PCOS. Daarom willen wij Zaterdag 24 december een soort actie houden over PCOS. Heb je tijd en zin om te helpen meer bekendheid te krijgen sms dan *** Ik heb PCOS....en jij??**** naar 3333. (kosten 0.90 pob) We willen dat op de tijdstip van 19.00 doen....zodat er allemaal sms'jes over PCOS in Serieus Request komen. Hopelijk krijgen we veel sms'jes te zien zodat men gaat zoeken naar de betekenis van PCOS. Stuur dit bericht evt naar je eigen vrienden lijst, hoe meer hoe beter toch! En daarbij steun je ook het goede doel: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5349310/doel-3fm-serious-request-2011-bekend Heb je verder nog ideeën mail gerust of laat een bericht achter in de topic PCOS IN DE PUBLICITEIT!!!
oohw wat een leuk idee...!! maar waarom pas die avond als ze het huis uit komen? en waarom niet eerder? naja voor het goede doel wil ik het wel doen ik ben benieuwd of er wat mee gedaan word. pcos schijnt vermindere vruchtbaarheid oorzaak nummer 1 te zijn voor vrouwen. wat ik las op inet dan... 10% van alle vrouwen zou het hebben! das best wel veel!!!! goed idee ik doe mee Wauw mariek.. nu heb je een foto van jezelf en gordon waarmee je je kan vergelijken van toen die andere foto van jou en gordon haha leukkk!!! super dat het zo leuk was!!
Ik was met mijn man samen, had een roze tuniek aan met blauwe en donkerroze bloemen, spijkerbroek aan. Zat bij de apotheek, dus in het tweede ruimte. Moet helaas zeggen dat ik het zo even niet weet of ik je nou gezien hebt. Was best zenuwachtig dus.
ik ga proberen mee te lezen en te schrijven. Zitten jullie allemaal in ivf ? Of ook in andere behandeling? Nu een dag later moet ik echt alles even laten bezinken, heb zoveel info meegekregen en allerlei papieren over dubbeltransport etc etc. en wanneer we nu moeten beginnen en al die afspraken. Maar allemaal voor een goed doel.
precies. het is voor een goed doel! er zijn mensen met icsi bezig, ivf, iui, we hadden ook die clomid gebruiken.. maar geloof dat die nu ook allemaal naar het spuiten zijn gegaan! en jullie moeten ook voor de ivf gaan? spannend meis... op naar een mooi 2012!!!
kimmiikim;11629545]nod: suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11 nod chevelie 11december 2011.vandaag20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 30 november 2e folikelmeting mariek73: 18 nov dr C uitslag progestoron, hoop op laag gehalte dan maandag TP in genk (als de cryo goed ontdooit) peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... divaatje: wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. [/QUOTE]
Goedemorgen dames is druk geweest lees ik......ben er weer even na een tijdje rust .Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen toe en een vruchtbaar 2012 and be strong. Vrijdag a.s een maandje op vakantie ..heb er zin in.
nod: suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11 het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: ftjl: na 6 mislukte rondes met oi nu ivf. 21-10 uitgangsecho. divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 30 november 2e folikelmeting mariek73: 2 maandjes zelf proberen en dan weer naar gg eind januari 2012, als het goed is 20/21 dec ongi spannend dus peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... divaatje: wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting chevelie: nod 11december 2011.vandaag20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. Dit was de laatst aangepaste lijst Ik heb die van jou er even tussen gezet chevelie
Hier einde oefening, ik heb net even tampontestje gedaan en aan het einde zat bloed dus het komt eraan Jammer, het was zo mooi geweest Nou ja nog 1 maandje zelf klussen en dan weer naar geertgen voor onze cryo
@mariek73, Hopen dat het klussen genoeg zal zijn en volgend jaar jullie wol begint @Damyar dan heb ik je niet bewust gezien. Mocht je nu nog vragen hebben gewoon nog even bellen met ze he. ik kan me voorstellen dat het duizelt. Bij ons is het 2 weken geroepen dat we mogelijk een IVF moeten gaan doen... En ik maar denken dat ik een geval apart ben @nyncke, Ik vind zowieso dat problemen met zwanger worden meer op de kaart gezet zou moeten worden, maar helaas blijft het in taboe sfeer. Overigens moet je er wel rekening mee houden dat de SMS'jes al behoorlijk achter lopen en je grote kans hebt dat je hem al niet meer ziet... Dus zoals kimmiikim al zegt, ik zou het lekker gewoon nu al doen, dan weet je zeker dat ie nog leesbaar is op tv.... Of het moet alleen om het goeie doel gaan natuurlijk
mariek73: het was mooi geweest als je toch spontaan zwanger was geworden. Een cyro is toch een ingevroren embryo?? Zag aan je onderschrift dat jullie dan in januari dan starten. Marjolente: waarschijnlijk heb ik je ook wel onbewust gezien, maar het was ook zo druk. Woon jij ver van de kliniek? Hier 70 min in de auto, maar beter dan dat dan dat ik nog 4 maanden moet wachten. kimmiekim: ja wij gaan voor ivf. De eerste keer dat ik bij geertgen kwam stond een ei op springen en toen kreeg in datzelfde bezoek een iui van dokter B , maar nu gisteren bij dokter W en daar kwam toch wel ivf uit. Vind het heel fijn om mee te mogen kletsen, ken verder niemand die in dit proces zit en is het toch fijn om het met lotgenoten het te kunnen delen of vragen kunnen te stellen.
ik ben het eigenlijk wel met marjolente eens waarom niet ik ben ongewenst kinderloos en jij.......... ik heb nl niet wat jullie hebben maar ook ik heb hetzelfde verdriet als jullie
Ik moet helaas nee zeggen aangezien ik een van de weinige hele flinke tantes ben die geen pco's heeft Heel veel suc6 allemaal Hier gg gebeld of ik niet toch nu al kon starten met de medicatie voor de tp maar ze vertelde me dat genk tot 9 jan gesloten is en dat dat dus niet ging lukken. PUNT Als het bij gg was dan had een tp vanaf 2 jan weer gekunt. Maar ja mijn cryo ligt in genk en niet bij gg nou dan maar niet en door naar volgende maand
@ marieke balen dat het nu niet kan, heel veel succes met het wachten. Ik duim voor je dat het in januari gaat lukken.
nod: suzanb: IVF 1, 1 TP, NOD 12-12-11 ftjl: 22-12-11. het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 30 november 2e folikelmeting mariek73: 2 maandjes zelf proberen en dan weer naar gg eind januari 2012, als het goed is 20/21 dec ongi spannend dus peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... divaatje: wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting chevelie: nod 11december 2011.vandaag20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.