nod: ftjl: 22-12-11. het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: divaatje: 18-11 3de punctie gehad botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11! marjolente: 30 november 2e folikelmeting mariek73: 2 maandjes zelf proberen en dan weer naar gg eind januari 2012, als het goed is 20/21 dec ongi spannend dus peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied: Icsi 5 in t vooruitzicht! 29/11 afspraak!!!! milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3 chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... divaatje: wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf suzanb: IVF 1 mislukt zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh! cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
Snel een knuffeltje voor jullie meiden! Mariek wat balen Botervliegje succes Ondanks zelf geen pco wel dinnetje die veel problemen heeft gehad...dus goeie actie Fjtl hoe is t meis?? Hoe je t nog vol. Ga misschien wel van je aanbod gebruik maken. Maar alleen als je dat zwlf echt ziet zitten. Zou nl graag tzt wel een buikfotoshoot willen laten maken. Marjolente jeetje meis echt een lange adem. Kimmi fijn dat het goed gaat. Suzan alweer nieuw plan? Damyar lekker meekletsen! Fireangel knuf. Divaatje denk aan je meissie! Hanied hoe is het met jou? En zou kriskras nog lekker aan het nagenieten zijn van haar huwelijk??
even een tip voor de PCO meiden die willen smsen. Misschien toch niet op het laatste moment doen. Weet dat ik vorig jaar op een gegeven moment wilde smsen en het 4 uur duurde voordat het in beeld kwam! Weet natuurlijk niet of dat dit jaar weer zo is.. maar misschien toch in overweging nemen!
Stuur me gerust een berichtje als je er aan toe bent, Alexandra! En verder is het rot hier. Ik denk dat dit de zwaarste ronde is. Waar dat aan ligt? Geen idee. Kerstdagen? Einde van het jaar? Laatste ronde voor we overstappen op IVF? Of gewoon alles bij elkaar misschien... Ik ben wel echt ontzéttend misselijk. Al een paar dagen. Dat ken ik niet van andere rondes. Verder weet ik dat er veel gaande is in mijn buik. Maar goed, al deze dingen kunnen ook betekenen dat ik ongesteld kan worden. Ik ben vaker pas een dag na m'n NOD ongesteld geworden. En twee keer ervoor. De 'gelukte' ronde (vmk) heb ik de dag voor NOD negatief getest, de volgende drie dagen knallend positief. Dus tsja, ik durf ook niet zo goed te testen. Het zegt allemaal niks. Heb 7-12 Pregnyl gezet (laat in de avond) dus denk donderdag of vrijdag testen. Liefst zo lang mogelijk wachten. Een negatieve test vind ik rottiger dan een ongesteldheid. Ik weet niet, zo voelt het vaak. We zien het wel. Kan enkel maar afwachten..
@ftjl ik leef met je mee en ik zou mijn gevoel volgen wat het testen betreft, als je gevoel zegt niet testen voor vrijdag zou ik het ook niet doen. Maar de misselijkheid, heb je dat de andere keren ook gehad??
alexandra inderdaad lange adem, maar gelukkig heb ik inmiddels ontdekt dat ik ook in mijn tweede zwembandje kan prikken, doet een hoop minder pijn....
Ik heb getest. Kon het niet laten. Volgens mij heelheelheel licht streepje. Maar weet het niet zeker. Bang dat ik iets zie wat er niet is.
Ik duim ook heel hard meis Vandaag heel verdrietig hier Gaat het ooit nog gebeuren?? wat als het niet lukt Die kleine wil zo graag een broertje of nog liever een zusje Ik zei tegen haar maar het kan ook zo zijn dat het niet lukt meis en dan zijn we toch lekker met z'n 3tjes Neeee mama dat lukt wel als jij naar dokter w gaat dan help hij jou en krijg je een baby en dan heb ik een zusje Nou dat heeft er in gehakt, dus vanmorgen was ze naar school en ik ff lekke lopen janken hier bij hubby We hebben wel besloten dat als de volgende icsi op zich goed gaat maar niks opleverd dat we er nog 1 ronde op eigen kosten aan vast plakken.
Moet nu werken en foto's staan op m'n telefoon maar zal ze vanavond uploaden. Ben zo bang en onzeker erover. M'n moeder za het streepje wel. En ik ook wel, licht, maar heb wel erg last van m'n buik... En snap je zo goed, Marieke. Rot even hè, zo'n instormoment. Maar geef niet op hoor.
Morgen naar gg 14.20 dr bax (vrouw) ze is er al heel lang maar ik ken haar niet Dan gesprek en kijken of het toch mogelijk is dat er een tp komt deze cyclus in eigen cyclus
nee als er nu een streep staat is het goed ik teste 11 dagen na de tp en was echt zwanger maaike is er van gekomen en dames ivf is geen schande mijn behandeling was direct ivf en als daar wel een kindje uit mag komen mag je echt in je handen knijpen van geluk ik heb 2 tp's gehad de eerste in een gesimuleerde cyclus en de 2e in eigen cyclus ik had dat gevoel dat dat beter was en die is oom gelukt
Pregnyl lijkt me niet meer. Heb woensdag 7-12 Pregnyl (10000) gezet.. Morgen een test om te kijken of het streepje donkerder is.
Fjtl is niet meer pregnyl na 14 dagen.... Meis ik duim zo voor je! Ivf is zeker geen schande maar daar heeft niemand het toch ook over. Ach mariek toch. Zo herkenbaar. Hier ook een meisje die er geregeld om vroeg. Zeker ook omdat al haar vriendjes en vriendinnetjes broertjes en zusjes kregen. Soms zo moeilijk en verdrietig. Hele dikke knuffel meis. Dr B is een jonge dokter, vond haar erg aardig altijd.