Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ftjl ik duim voor je meid

ik denk ieder dag aan jullie
    maar heb zelf heel veel emotionele problemen omdat ik na 6 jaar wachten nog steeds niet kan geloven dat ik zwanger ben
    ik leef heel erg in angst

ik hoop niet dat jullie denken dat ik jullie ben vergeten

liefs cilek

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik had denk ik je jong B. en vond haar niet prettig (voor mij). Had afgelopen maandag de keuze of C of B, doe mij C dan maar :)
    Vrijdag mag ik weer en daarvoor kon ik ook kiezen C of W.
    Maar C had betere tijden, dus dat was snel bepaald :)

Monica ik vind IVF ook geen schande, maar als je verwacht dat dat het laatste punt is en je begint er is het wel even schrikken, althans wel bij mij....

Inmiddels ben ik er wel aan gewend :)

#leuke anekdote:
    Was gisteren aan het spuiten (echt een junkie) en schrok ineens... Ik dacht dat ik de nieuwe pen had gebruikt en deze was bijna leeg :$. Dacht ineens echt dat mijn herinneringen me in de steek lieten. :( Tot ik eindelijk zag welke pen ik had....;) Dus dat was echt lekker dom van me hihihi

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @Cilek meis toch...kan het me heel goed voorstellen want hier overheerst de angst ook nog...hopelijk word jouw angst minder als je het kindje voelt. Knuf meis

Marjolente oeps haha...

4. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    #1164 Ronja, 21 dec 2011
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
    Voor wie wil zien, heb foto's van de tests in een album gezet. Zag ineens dat er ook nog foto's van de positieve test stonden. Bluh. Die had ik toen heel blij gemaakt.

Maar goed. Heb dus vanmorgen Kruidvat-test gedaan (de bekende 2v5) en vanavond nog even bij de AH een Clearblue gehaald. Ze hadden deze waar je een plusje moet zien.

Is er iets te zien? Of ben ik blind?
    Morgen weer testen. In de ochtend.
    Het zou niet, toch.. Ik durf niet te hopen. Sowieso niet dat het goed blijft gaan.

O. Voor wie mij op Twitter heeft. Ik tweet hier niks over omdat ik eigenlijk mijn vriend beloofd had niet te testen. Ja ik ben een sukkel, I know. ;) Maar morgenochtend testen we samen...

5. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Fjtl ik zie op de kv idd een heel licht streepje en op die clearblue zie ik toch zeker ook wat...
    oe spannend!!!!!

Ik duimmmmmmmm!!!!!

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ftjl; k zie toch echt een duidelijke streep komen! En ook een duidelijke plus..... Ben benieuwd naar je testen morgen maar dit ziet er veel belovend uit!!!!!!!!

7. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Vind het zo eng. Ik bedoel, zou gewéldig zijn als het positief is. Maar de angst begint dan pas echt. Soms baal ik zo van dit alles. Wat zou het toch geweldig zijn om gewoon verliefd te zijn, ervoor te kiezen om een kindje te willen en dat het dan, zonder moeite, lukt. Geen berekeningen wanneer je seks zou moeten hebben, geen letten op signalen, geen hormonen, geen artsen die meekijken.

Nu ook, ik wil natuurlijk dat het positief is. Maar ik kan niet genieten, niet echt blij zijn. Want dan? Dan nog meer wachten. Of het wel goed blijft gaan, of het hartje klopt, enzovoort..
    De weg is zo lang en stopt niet bij een positieve test. Dat maakt me angstig.

8. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ftlj heb gekeken naar de fotos ik zie ook een duidelijke streep hoor meid..duim duim

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @ftjl ik heb ook gekeken en zie een duidelijke streep en plus. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik zie ook een duidelijke streep. En kijk nog wel via mn telefoon. Daar zijn foto's vaak wazig

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd ik bekijk het ook via mn telefoon!!

En tuurlijk mag je bang zijn, maar vergeet niet dat dit juist t moeilijkste is! Als je dan eenmaal zwanger ben.. Is het wel onzeker... Maar de kans is groot dat t gewoon goed blijft gaan! Dus probeer er dan wel eenmaal van te genieten! Heb je nog een testje gedaan deze ochtend?? Nou lieverd; kop op, en we gaan voor die positieve test! En je vertrouwen dat t goed blijft gaan!!

12. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Kunnen jullie deze foto zien? Nu samen met mijn vriend getest. Maar mijn vriend twijfelt erg.. Irritante mannen die iets willen net als op een plaatje. ;)

Test 22-12-11 - 09.00

13. carma

carma Niet meer actief

Welke foto meis? ik zie geen foto
    Zet anders ff in je foto album

14. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Onder de link stond een foto. Zet 'm in m'n album als ik weer aan de computer zit. :) Maar goed. We gaan sowieso over 2 dagen nog eens testen.

Hoe is het met de rest? Want ik heb wel een boel aandacht gekregen nu. Waar staan de anderen?

15. carma

carma Niet meer actief

Ja vandaag naar gg en dan kijken hoe nu verder
    Ik zou zo graag willen dat het spulletje van hubby weer eens nagekeken word
    Dus ik ga ervoor dat hubby vandaag mee gaat en wat in mag leveren om te kijken hoeveel het nu is
    Anders kunnen we misschien nu een ronde iui doen

16. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ben heel erg benieuwd naar hoe het zal gaan bij jullie (ook hoe dr B jullie bevalt). Succes!

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ja kan de foto zien, in mijn ogen echt positief.
    Alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

18. carma

carma Niet meer actief

jaaa ik zie hem
    Ja ik vind hem ook pos hoor
    En een dag nadat je al getest hebt testen heeft niet veel nut omdat het hcg om de 2 a 3 dgn verdubbeld
    Doe anders morgen een digitaaltje van cb waar zwanger/ niet zwanger op staat
    Ik duim gewoon door

19. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik ga proberen zaterdag weer te testen. Maar durf niet goed hier te schrijven hierover. Bedankt voor al het meedenken en natuurlijk de felicitaties maar ik wil niemand kwetsen. Niemand verdriet doen. Anderzijds heb ik ook onwijs lang moeten vechten hiervoor. Heb ik een boel narigheid meegemaakt. En zelfs nu is niks zeker. Dus wil wel blij kunnen zijn wanneer ik dat voel. Maar merk dat dit topic daar misschien niet de juiste plek voor is.
    Hoe voelen andere zwangere mensen dit? En niet zwangere mensen, hebben jullie wel de behoefte af en toe te horen/lezen hoe het gaat met de mensen waarbij het uiteindelijk gelukt is of niet?

Merk dat ik het lastig vind.

20. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @ftjl ik zie de streep ook, alvast een voorzichtige felicitatie. Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan. Probeer ondanks de twijfels wel te genieten van het feit dat je nu wel zwanger bent.

@mariek succes vandaag bij gg hopen dat je hubby meegaat.

Deel Deze Pagina