Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    fl....heb ook weer gekeken ik zie ook een streep hoor..hoop voor je dat je mooi kerst kado krijgt..wanneer moch je precies testen dan

dames fijne dag

2. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
    Ik heb eens goed nagedacht en heb een paar wensen.
    Een prettig kerstfeest voor alle mensen!
    Met lieve mensen om je heen die van je houden zoals je bent.
    Die je accepteren en met degene die jou echt kent.
    Natuurlijk heb ik nog meer wensen een gelukkig Nieuwjaar voor iedereen!
    Een jaar zonder problemen en zorgen een jaar op nummer één!
    Ik wil jullie dit even vertellen ja, luister maar.
    Ik wens jullie prettige feestdagen en een heel gelukkig en vruchtbaar en babyvol Nieuwjaar! ♥

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik vind iedereen wel positief hoor (althans diegenen die hebben gereageerd).
    Ja inderdaad, ik wel een licht streepje, maar het zou mij geen uitsluitsel geven. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen, en dan hopen dat je meer uitsluitsel krijgt...

4. carma

carma Niet meer actief

HOERAAAAAAA!!! We kunnen weer voor iui gaan
    Dr b (senior) was echt super aardig en meedenkend.
    Hubby's mocht vandaag direct testen en ja hoor zaad was echt zoooo veel beter
    Van 10.000 naar 3 miljoen
    Wat afvallen toch niet doet!!!!

Vandaag was ook nog eens cd 3 dus ik mag starten met 50 eh puregon en dan 29 dec weer terug voor controle.
    Whaaa ik ben zo blij
    2012 word dan eindelijk ons jaar???

5. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Wat goed Marieke! Ontzettend blij voor jullie!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Marieke wauw wat een super nieuws oh heb tranen in mijn ogen super moppie en idd echt verbeterde soldaatjes:)

7. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Voor ik eerst allerlei dingen op Google ga zoeken. Net naar toilet en zag bij het afvegen veel bruinverlies. Bijna zwart zo bruin. Moet ik me zorgen maken? Ook met zorgen is het gewoon een kwestie van afwachten maar heb dit nooit eerder gehad zo. Wat kan het betekenen? En is het altijd negatief of kan het juist ook wat positiefs zijn?

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Marieke wat een super nieuws.

Ftjl: ik had de dag voor dat ik mocht testen zelfs rood. Zoveel dat ik er een t...... Voor in moest doen. Dus bruin/zwart wil niets zeggen. Kan ook gewoon wat oud bloed zijn wat je bm afstoot. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer positief te blijven

9. carma

carma Niet meer actief

ftjl dat is vaak bij een zwangerschap oud bloed
    Omdat de bm dan uitzet zitten er vaak nog wat resten in de vouwen van voorgaande keren en dit gaat eruit.
    Dit komt heel vaak voor hoor
    Houd moed meis xxxx

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ftjl, ik zie een streepje hoor! Inderdaad over 2 dagen weer testen en dan moet het streepje duidelijker zijn geworden.. Maar voor nu voorzichtige felicitaties! En als alles goed gaat "gewoon" in een zwanger-topic gaan kletsen en hier alleen nog maar komen om te lezen hoe het met die andere meiden gaat die je het ook zo enorm gunt! Tenminste ik vertel in dit topic alleen hoe het met mij gaat als mensen erom vragen..

@Mariek, wat een supergoed nieuws! Dan zie je inderdaad wat afvallen kan doen.. Dus deze ronde IUI?! Ik ga vast duimen!!

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

mariek73: wat super goed zeg. Ik ga ook voor jullie duimen.

ftjl: dat zwarte is oud bloed en als daar nog wat van zit dan kan het er nog uit komen, dat is mij altijd tenminste verteld.

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

Mijn ongie is vanmiddag goed doorgebroken, het is dus nu echt officieel dat we aan ivf gaan beginnen. Slik.

13. carma

carma Niet meer actief

Hè balen meis, maar misschien hebben jullie dit nodig om het te laten slagen.
    Kom op ga ervoor, het is niet zo pijnlijk als iedereen zegt.
    2012 jullie 3de wondertje goed?
    dikke digi knuf xxx

14. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    ze benneh gegroeid....
    Eindelijk dan..
    Links 15 en rechts 13 mm. moet wel weer terug met spuiten van 225 naar 150 en de dag na kerst weer terug. Moest eigenlijk 2e kerstdag, maar dan zouden we nog weg zijn (in de buurt van emmen) dus kunnen "lullen als brugman" en mag nu een dag later...

Hij zij wel dat het mogelijke bouwjaar dan nog 2011 zou worden, dus wel spannend!!!

Damyar balen voor je meis!
    Ftjl hou moed
    Mariek jij ook al goed nieuws !

15. carma

carma Niet meer actief

JAAAAA marjolente eindelijk, dat gaat de goede kant op
    Zeker 1 en misschien wel 2 met wat mazzel
    Ik duim heel hard voor je meis, het mag nu wel weer eens

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw- super mariek!!! Ik vind t echt heel erg fijn voor jullie!!

Jessie- jij gaat ook als een speer zeg!!!! Laatste lootjes alweer!! Super!! Hoe gaat alles tot nu toe? En ben je er klaar voor??

Damyar- balen :( maar goed, wat mariek ook al zegt, miss is dit dè manier voor jullie 3e wondertje!!! Sterkte meis! Maar het komt echt goed!! Je doet er alles aan om dit te laten lukken, meer kun je gewoon niet doen. Hoop dat t allemaal mee valt bij jullie! Ik ga niet zeggen dat t geen pijn doet want bij mij persoonlijk deed t wel pijn. Maar dat kwam denk ik eerder omdat t zo lang dùurde bij mij. 24x aangeprikt...! Maar goed we doen t voor een goed doel! En wij vrouwen kunnen ook bevallen ;) dus dit moet ons ook lukken! Ik duim voor jullie!!

Marjolente- nou dat is nog eens fijn nieuws, zo net voor de feestdagen!! En bj 2011-dec. Spannend!!! Geen champie voor jou dit jaar ;) hihihi succes meis!!!!!

Ftjl- ik vind t niet vervelénd.. Deze dingen delen we hier nu eenmaal met elkaar en iedereen zit wel eens in onzekerheid! Maar als het dan eindelijk gelukt is mag je daar natuurlijk gewoon over praten! We weten toch ongeveer wat iedereen zo'n beetje voor een zware weg heeft afgelegd om uberhaubt zwanger te kunnen worden. Dus ik kan er dan ook blij van worden dat t bij een ander eindelijk gelukt is. Ik vind t ook positief hoor die test zo! Streep is streep en k zie hem duidelijk!! Maar vervelend van dat bloed! Zou me voor alsnog niet zo heel veel zorgen maken. Ze zeggen ook altijd zolang het maar niet echt helder bloed is! (en zelfs dan kan t nog goed gaan; kijk maar naar jessie; die bevalt alweer bijna!!!!)
    Super spannend! Ik hoop zo dat dit goed blijft gaan!

Meiden; fijne feestdagen allemaal!!! Geniet er maar lekker van!!
    Wij zijn op vakantie! Echt lekker!! Alleen manlief voelt zich niet zo lekker :( dus ik ben benieuwd.... Pff wel vervelend.. Echt weer zo tiepisch!! Maar goed!
    Xxx

17. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    `nou kim, nu je het zegt....
    Ik ga elk jaar zonder champie het jaar uit :) Vind het namelijk echt niet lekker hihihi Dus jip en janneke spul moet maar wel gehaald worden :)

Enneh Bouwjaar is nog niet zeker, maar we merken het wel..
    Vandaag nog wel even een bakje filet americain gehaald. Nog even snel wat eten voor ik het net meer zou mogen....:D
    Komend weekend maar handdoekjes mee naar schoonouders en lekker van elkaar genieten ;)

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Damyar, knuffel voor ongi.. en heel veel succes voor de IVF!!

@Marjolente, hoera voor gegroeide follikels!!

@Kim, hier gaat alles goed meid, ik geniet elke dag met volle teugen van dit wonder in mijn buik.. Nog eventjes werken (al heb ik nu vakantie) en dan per half januari verlof. Of ik er klaar voor ben? Tja, het is onwerkelijk, af en toe besef ik nog niet helemaal dat er straks echt een klein mensje geboren gaat worden, maar zoals je zegt, wij vrouwen kunnen bevallen.. al zoveel vrouwen zijn mij voorgegaan, moet mij ook lukken. Ik ben al goed op weg met yoga en infoavonden!

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en hoop met heel mijn hart dat jullie volgend jaar een nog dikkere buik hebben dan ik nu.. of (nog mooier) met jullie pasgeboren kindje de kerstboom in huis mogen halen!

19. carma

carma Niet meer actief

IK WENS IEDEREEN HELE FIJNE KERSTDAGEN EN EEN HEEL GELUKKIG, GEZOND EN VRUCHTBAAR 2012.
    Dat al jullie dromen uit gaan komen

Hier alweer 4 dgn aan het spuiten met puregon
    Ik heb dat voorheen eigenlijk nooit gehad, toen kreeg ik gonal F
    Geloof dat ze daar niet meer mee werken
    Zit daar veel verschil in? of is het alleen de merknaam die anders is?
    Ben benieuwd donderdag of er al wat groeit en hoeveel ook
    Als het er 2 of 3 zijn gaan we er ook gewoon voor.

Hoe is het verders met iedereen?

20. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    25-12-2011 - En toen werd 2011 al weer 2012...

13-12-2010 - Weer een oud en nieuw zonder zicht op een nieuw leven..
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wat zie ik daar tegenop. Elk jaar meer.. 2009 zou ons jaar worden...dat beloofden we elkaar met oud en nieuw toen we na bijna een jaar 'oefenen' nog geen kindje hadden gekregen. We waren in dec. 2008 al naar de dokter geweest maar hadden besloten in 2009 nog eens te gaan en verder te laten onderzoeken. 2009... het jaar dat ons een klein hummeltje zou gaan brengen. Maar helaas, niets was minder waar. Voordat we het wisten was het al weer oud en nieuw 2009 - 2010.[/FONT]
    Misschien zou 2010 ons jaar worden, met tranen in onze ogen zagen we een lichtpuntje ontstaan omdat we in 2010 de TESE zouden ondergaan. Dit zou toch wel de oplossing zijn? 2010 wordt het jaar dat wij een babykamertje mogen inrichten.. Maar helaas, niets was minder waar. Voordat we het in de gaten hebben is het al weer oud en nieuw 2010 - 2011. Geen cyclus meer in dit jaar waardoor alle kansen op een klein hummeltje voor ons in 2010 al weer zijn verkeken.. En dit oud en nieuw staan we met nog dikkere tranen en wensen we elkaar toe dat 2011 ons jaar wordt waarin we misschien wel via IVF-D/ICSI-D een kindje mogen verwelkomen..
    2010 was een zwaar jaar.. een jaar waarin we meteen op 12 januari al bruut afgesneden werden van het idee dat we samen een kindje konden krijgen. Het was een zware, moeilijke tijd. De beslissing om verder te gaan met donorzaad. Pas na de tweede IUI kon ik het een beetje loslaten. Nu speelt het eigenlijk geen echte rol meer. Mijn vriend is de papa, en ik zie het niet meer als donorzaad. Elke maand de teleurstelling, een jaar lang alleen maar teleurstelling.. dat is me erg zwaar gevallen. En dan heb ik het nog niet over de twee jaren daarvoor van teleurstellingen gehad. Nee, het laatste jaar is me eigenlijk het zwaarste gevallen. Ik zie best op tegen 2011.. IVF/ICSI. De kansen zijn aanzienlijk groter op een kindje... maar het proces, de teleurstellingen, en wetende dat dit onze laatste stap zal zijn maakt het zwaar.
    Ik wens iedereen een fijn oud en nieuw toe.. ik ervaar het al een aantal jaren niet zo prettig. Voor mij is het stilstaan bij telkens een jaar met veel verdriet en uitkijkend op een jaar met veel verdriet en teleurstelling. Waar vind ik de kracht weer om erin te geloven...

</STRONG /></STRONG /></STRONG /></STRONG /></STRONG /></EM /></FONT /></FONT /></FONT /></FONT /></FONT /></FONT />

Pijnlijker kan haast niet...op eerste kerstdag ongesteld worden..weer een poging mislukt en nog wel een IUI met 5 follikels!
    Vorig jaar om deze tijd schreef ik de bovenstaande blog.. en nu, wordt het al weer 2012. Nog steeds staan wij met lege handen. 2011 was een zwaar jaar als ik het heb over het vervullen van onze kinderwens. Een mislukte IVF/ICSI-D, een cryo die de ontdooiing niet heeft overleefd. Een tweede ICSI-D zonder resultaat en een derde ICSI is er nog niet eens van gekomen omdat ik een low responder ben. Toch heeft onze laatste ronde in 2011 ons verrast met 5 follikels! Een ICSI is dus nog mogelijk...al heb ik er niet zo veel vertrouwen meer in. De laatste keer IUI met 5 follikels zonder enig resultaat...Ik weet zo langzamerhand niet meer waar ik de hoop vandaan moet halen.

Toch was 2011 voor ons ook een bijzonder jaar. 11-11-11 om 11 uur was ons grote moment en zijn wij getrouwd! Het voelt heerlijk om getrouwd te zijn met deze man. Dat maakt me gelukkig voor een deel. Maar helaas vult zelfs dit bijzondere huwelijk het gemis van een kindje niet op.
    2011, ik zei dat het een jaar van afsluiting zou worden.. maar nu 2012 er aan komt voelt het alsof het zo snel is gegaan.. en afscheid nemen kan ik nog niet.. vooral nu ik weet dat er toch nog 5 follikels kunnen groeien en er dus misschien toch nog een laastste ICSI kans in zit,. We gaan dus nog even door....
    Net zoals oud en nieuw 2008, oud en nieuw 2009, 2010 zie ik nu weer op tegen oud en nieuw 2011.. 4 lange jaren achter ons en wie kan mij vertellen hoeveel jaar ik nog moet wachten?

Deel Deze Pagina