Sandra, welkom. Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, maar wel een hart onder de riem proberen te steken. Veel succes met wachten tot de 11e! @ego lekker liggend op de bank met laptop op schoot voel ik mijn eierstokken nog wel, maar gelukkig niet zo heel erg ik ben alleen even een broodje wezen halen en verder alleen maar op de bank gelegen... Gelukkig is het kerstvakantie genoeg leuke kinderfilms op tv
Diva en Marjolente, denk aan jullie! Veel sterkte meiden! Sandra welkom, helaas kan ik je ook niet helpen, ben net een paar dagen 34.... Veel geluk bij het geertgen!!
Marjolente goed dat je je rust neemt. Echt belangrijk en naar je zelf luisteren. Sandra welkom. Ik heb ook geen antwoord op je vraag. Heel veel succes in ieder geval
Hallo dames, Ik heb een vraagje we zijn vandaag weer bij GG geweest en er zijn eindelijk 2 folikels aan het groeien. 1 van 17mm en 1 van 14mm, maar er zijn er ook een paar van 12mm. Nu heb ik erge buikpijn, zou dat daar van kunnen komen?? En wie heeft dat ook gehad en wat voor pijnstilling heb je toen genomen? Kan ik gewoon een paracetamol nemen? Ik hoor het graag van jullie. groetjes
Nu maar eerst wachten tot 11 Jan ik heb dokter m is een vrij nieuwe arts bij geertgen ,wel gehoord dat dokter r een aardige kerel is . Dus omzettend spannend heb van middag een behoorlijk deel van geertgen kliniek deel 1 zitten lezen ,moet zeggen wat zijn vrouwen toch krachtig
Knuffeltje het zou daar van kunnen komen ja. Je mag gewoon paracetamol nemen! Sandra....i love dr R....sommigen vinden hem niks maar ik vind het zon topvent!
@ sandra dr M. is een aardige man, praat rustig en zacht. Heb ik vandaag ook gehad. @alexandra thanks dan neem ik toch maar een paracetamolletje, want ik sta echt op de kop van de pijn. afgelopen vrijdag hebben we dr. R. gehad en wat een lieve man, met heel veel begrip voor onze situatie wat betreft wel of geen ivf kunnen doen. We konden echt onze gevoelens uiten bij hem.
nou daar zit ik dan weer. Wachten tot ik aan de beurt ben. Ben beetje zenuwachtig! Nou ja, zo lang bezig en nu i0neens zenuwachtig duim duim duim
Spannend Marieke!! Sandra welkom hier!! Ik kan je ook niet helpen mbt je leeftijd. K ben zelfs de jongste die in behandeling is bij Geertgen! Maar ook dat zegt niets hoor! Ben nog Steeds niet zwanger en we zitten al ruim 1.5jaar in de medische molen! Heel veel succes met je kinderwens! Hoop zo dat jullie snel zwanger mogen zijn! K vind dr r ook een topvent! Ik heb tot nu toe nog maar 1 doc gehad die k niet leuk vond! Marjolente gelijk heb je! Heerlijk al die films op tv!! Zo heb k gister aaf voor de 100ste x home alone gekeken! haha rustig aan doen he meis?? Knuffeltje vervelend van die buikpijn! Lekker pcm nemen hoor als de pijn niet te harden is! @ de rest, hoe gaat t? Alex hoe voel je je? 12weken grens voorbij!! Super!!! Hier, vanmiddag om 13.40uur weer naar Geertgen! Hopelijk nieuwe terug plaatsing plannen!
mariek spannend hoor, ben benieuwd. kimmiekim: succes vandaag bij gg en hopelijk snel een terugplaatsing. Sandra: ik heb ook geen ervaring betreft leeftijd, zelf ben ik 26 jaar. 6 jan naar gg voor bloedonderzoek, uitleg prikken en dan krijg ik ook alles mee naar huis. 12 jan beginnen met deca te spuiten en komt ongie dan moet ik bellen voor afspraak te plannen uitgangsecho. Dit moest geloof ik op dag 2 of 3. Heb nog nooit een echo gehad tijdens menstruatie, dus ik vind dat wel een beetje genant. Maar ach daar kom ik ook wel weer overheen.
Dankjewel kimmiikim ja leeftijd zegt soms niks,hoewel ik liever 31 dan 41 nu was geweest word allemaal toch een stuk moeilijker Ik hoop voor jou zeker dat snel zwanger mag zijn voor de rest natuurlijk ook Hebben jullie het soms ook zo moeilijk met zwangere om jullie heen kan er soms niet meer tegen ,loop met een boog om zwangere heen wil het niet zien Op mijn werk is iedereen er bezig mee of is zwanger Verdorrie wil geen naar mens worden maar het valt me zo zwaar bah vooral deze maand dec was wel heel erg heb weer een badkuip vol gehuild
Ja dat ken ik zeker Sandra. Toevallig zijn er net 3vriendinnen van me Bevallen waarvan de laatse gistere bevallen is! K vind t ook erg zuur! Ben bij 1tje op kraambezoek geweest omdat dat een echte echte vriendin is. Maar bij die andere 2 heb k er meer moeite mee. Als mn vriend en k met die beeb bezig zijn is het ook best wel moeilijk hoor!! Ik heb t er òok veel over! Dat moet wel anders trek ik t niet! En k heb een hondje! Omdat k t anders niet meer trok! K moest ergens voor zorgen! Iemand die me nodig heeft! Dus hebben we eenb heel leuk hondje nu! Als k in de stad liep, en er waren naar mijn idee te veel zwangere, dan ging ik weg. Dan zei ik tegen manlief; kom we gaan naar huis! En dan wist hij ook weer genoeg. Of ik begon midden in een winkel te janken... Jawel hoor die dingen heb ik ook zeker! Maar goed we zijn nu 2 jaartjes verder en in die 2 jaar ben k wel 10 jaar volwassener geworden! En nu mAar hopen... Meer kunnen we gewoon niet doen. Maar je gevoel begrijp ik zeker! Daar hebben wel meer dames last van hoor! ik dus ook!
Hoi sandra Ik ben ook 38 nu dus ook allemaal spannend en niet veel tijd meer gevoeldmatig Maar goed ik heb dan al wel een dochter van 3 Toch is het idd moeilijk om mensen zwanger te zien, maar ik denk dan maar zo loop ik er straks ook weer een keer bij. Onze tijd komt wel!! Hier gaat het goed. Ik was zowaar op tijd aan de beurt Er groeien 2 eitjes op dit moment 1 van 10mm en 1 van 12mm, bm slijmvlies moet nog ff goed doorgroeien maar we zitten op de goede weg Dit is pas spuitdag 7 dus dat is voor mij al aardig snel cd 10 Maandag weer terug bij dr C om 11.40 duim duim duim, ik hoop op eind volgende week een tp Kimmie ik denk aan je suc6 vanmiddag xxx
@damyar- ja zo'n echo is dan ff wat minder... Maar je hebt genoeg spul daar liggen dat je t daarna voor jezelf zo hygiënisch mogenlijk kan maken... Dus dat komt dan wel goed, tis ff .... Raar... Moet zeggen dat k er helemaal geen moeite meer mee heb... K ben nu al door zo veel verschillende doktoren gezien... Het went echt heel erg dus haha maar goed, heel veel suCces met alles! En dan hopelijk zsm de behandeling zelf!! Spannend meis!!
Ben een beetje opgelucht dat jullie dit gevoel ook hebben ,het is zelfs zo erg dat mijn partner niet heeft gezegt dat hij opa word over een maand,ik zie zijn volwassen kinderen nooit maar toch dacht werkelijk dat de grond onder mijn voeten weg zakte ,wat een verdriet en wat je zegt dat in de stad overal buikjes ik neem dan ook de benen Heb ook een lief pupje gekocht in mei ben stapel op haar het verzorgen heerlijk hoor
@Mariek wat goed!!! spannend hoor... @kim die heb ik bewust uitgezet (home alone) die hoefde ik echt niet voor de zoveelste keer te zien, daarbij kwam ook dat ik bekaf was gisteravond, Ja inderdaad van het nietsdoen hihihi. We zijn lekker op tijd naar bed gegaan @damyar je moet maar zo denken, ze hebben het nog veel vaker mee gemaakt als dat jij ooit zal meemaken. Het is voor jou vervelender als voor hun. @sandra ja het is inderdaad moeilijk. Ik denk dat ik voor iedereen wel mag spreken, dat iedere MMM dat wel heeft die in de medische malle molen zit. Je bent bezig met iets wat je graag wil, maar het lukt niet om het te krijgen. Met zwangeren zelf heb ik op zich niet heel erg veel moeite, wel met kinderwagens. Tijd geleden zat ik in de bus en op een goed moment stonden er 3 kinderwagens in. Daarvan werd er nog 1 omgeruild voor een nieuwe . Toen kwam ik toch wel even down thuis
Hihi ja ons hondje is van 07-07-11 en idd heerlijk om ff met je hond dan bezich te zijn!! K moet zeggen dat k daar best wel wat afleiding aan heb! Dus dat is wel fijn!! Ooh das dan idd wel schrikken dat ie daarover zn mond had gehouden ja... Dat ie dat niet durfte te vertellen... Naja goed, hij probeerde je alleen maar in bescherming te nemen denk ik dan... Mijn schoonzusje (ook nooit meer contact mee gehad) die is op haar 19e 2x zwanger geworden... Dus die heeft nu 2 kinderen... Niets voor hoeven doen... :s ja dat zijn altijd moeilijke dingen... Maar onze tijd komt nog wel denk ik dan!!
Welkom Sandra! Ik had dat, voordat ik eindelijk zwanger raakte van dochterlief, ook heel erg! Maar op een gegeven moment heb ik alle schaamtegevoelens opzij gegooid. Het van mezelf volledig jaloers mogen zijn hielp wel. Ik had een tijdje twee vriendinnen met allebei een dikke buik. Het gaf altijd rare situaties als we met z'n drietjes waren, want die vriendinnen wilden het graag hebben over baby's en zo. Ik heb hen uitgelegd dat ik vanaf dat moment wel apart, maar niet meer met z'n 3-en wilde afspreken en gezegd dat ik eerlijk gezegd stikjaloers was. En ze waren zo begripvol! Was ook wel heel fijn. Ik ben vandaag voor het eerst bij dr. C. geweest. Tot nu toe heb ik bijna altijd plek gehad bij dr. W. Vorige week moest ik naar dr. M. en dr. W. liep langs de kamer, liep weer terug om goed te kijken en was helemaal verbaasd mij te zien aanschuiven bij een andere arts haha, maar zijn spreekuur was vol. En jammer dat hij er volgende week niet is! Maar goed, deze dr. was ook erg aardig. Ca. 20 follikels geteld, waarvan rechts rond de 12 mm. en links rond de 9. Maandag weer terug... Ga dan voor het eerst met openbaar vervoer. Net even gekeken op 9292ov.nl, nou dat is wel vrij verschrikkelijk haha. De buurtbus gaat eens in de twee uur! Nou ja, heb ik er natuurlijk wel voor over, maar even zien hoe het gaat. Maar heb Mariek een pb'tje gestuurd .
Kimmi succes straks!!! hopelijk kan de tp gepland worden.. al die gevoelens hier...zijn voor alle mmmmeisjes denk ik zeeer herkenbaar. Sandra heel veel succes! Damyar jij ook! Marjolente lekker rustig aan...hoe is het nu?? Botervliegje gaat goed dus! Ik duimmm.... Op naar mooie follies en nog veel meer! mariek jij gaat ook al goed!! Lieve meisjes ik duim voor jullie allemaal op een mooi roze begin van 2012! Hier gaat idd alles goed Kim. Eindelijk de 12 weken gepasseerd. Beebje doet het super tot nu toe...en ik voel het zelfs al. Zo ongelooflijk bijzonder... oh wat gun ik jullie dit allemaal!