Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Sandra, welkom! Ook ik kan niet meepraten over leeftijd, maar gevoelens die je beschrijft zijn zeer herkenbaar hoor.. heftig hoor dat je partner nu opa wordt!

@Damyar, hier ook eenmaal echo tijdens menstruatie gehad. Ik had er niet echt bij stil gestaan van tevoren, dus ik kon me er ook niet druk over maken, maar het viel allemaal wel mee.. Succes alvast!

@Mariek, volgende week TP? Ik dacht dat je voor IUI ging..? Maar duimen gaan weer rond voor jou!!

@Kim, hoe was het bij Geertgen? Alweer datum voor TP gepland?

@Alexandra, gefeliciteerd met 12 weken mijlpaal!!

2. carma

carma Niet meer actief

HAHAHA jij bent lekker wakker jessie
    Ik bedoel idd iui hahaha
    Ben zo gewend geraakt aan het woord tp de laatste maanden
    Had niet gedacht dat ik het woord iui hier nog zou schrijven

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lekker mariek ;)

Botervliegje, hoelaat moest jij naar Geertgen vandaag?

Hier terug plaatsing geplant!! Aankomende woensdag van 2 cryo's!! Ben benieuwd!! :)

Super Alex dat t goed gaat! Heerlijk lijkt me dat gevlinder in je buik!!!

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Jessie en Alexandra: Het gaat echt snel bij jullie! Maken jullie ook foto's van je buik?

Kimmikim: Ik was er rond 10.30. Schaamde me rot, want we hadden zelf verkeerd gekeken en waren drie kwartier te laat :). Daarbij waren we de luiertas vergeten, dus manlief moest doorrijden naar De Gemert om flesjes etc. te kopen. Ik moest onwijs nodig naar de wc, dus dochterlief eventjes in de armen van de lieve receptioniste achtergelaten, die begon te krijsen (eh nee, niet de receptioniste). Ik in de stress omdat baby honger had, ik had al gigahoofdpijn, dus was niet op mijn best haha.
    Hoe laat was jij er dan? Misschien zie ik je woensdag wel, want ik krijg woensdag, donderdag of vrijdag de punctie.

Mariek: Hahaha, kan me helemaal voorstellen. En wat goed dat er twee follikels groeien! Thanks voor je pb-tje, zou super zijn als ik maandag kan meerijden. Ik heb je er eentje teruggestuurd!

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Jessie zeker heftig ,was net of er een oude wond open ging begrijp het een beetje van hem is om mijn te beschermen maar doet zo zeer al meer dan 10 jr een kindje willen voor hem hoef het niet meer zijn wens al 3 keer vervuld het kan ook niet meer door zijn ziekte .maar kan mijn wens ook niet los laten dus vandaar richting geertgen vandaag brief binnen gekregen voor de intake

6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @Sandra: Verdrietig, meis... Hopelijk lukt het snel bij Geertgen & volgende Kerst een kleintje!

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @ sandra, ik leef met je en wil je succes wensen en duim voor je.

8. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Ik heb door jullie reactie weer een beetje hoop gekregen echt dankjewel voor jullie steun ik heb hier heel veel aan

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi bòtervliegje, watr een drama's dan he?? ;) gelukkig was het niet zo heel erg druk!! Ik heb als het goed is woensdag mn terug plaatsing! Dus miss dat k je woensdag dan tegen kom!! ;)

Sandra- ja jeetje das dan wel schrikken he?? K hoop ook onwijs dat t goed komt voor je, en dat je lekker mag moederen over je eigen kindje...! Dat hoop ik voor iedereen trouwens hoor dames!!

Wij komen er wel!! We zijn heel sterk en ons gedult gaat vast beloond worden lady's!! :)

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kimmi jahoe tp gepland!

Sandra fijn dat je hier herkenning vindt.

Botervliegje wat een gedoe dan zo he. Wat fijn en lief dat je met mariek kan meerijden. Ja buikfotos maak ik zeker want t gaat zo hard. Er staat er eentje in mijn album hier maar zal een recente er inzetten.

Oh meiden jullie gaan met vele tegelijk het wachtbankje op. Ga keihard duimen!

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben ook wel benieuwd naar een buiken foto!! ;)
    Ben benieuwd hoe dat bij ons is (als ik zwanger mag worden een keer) omdat ik natuurlijk al best vors van mezelf ben, wanneer je dan echt kunt zien wanneer je buik begint te groeien....! Spannend allemaal hoor Alex! Super!! En terecht dat je duimt ;) haha lekker blijven doen voor ons allen!! ;)
    Jaa terug plaatsing geplant... Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen! Heel eerlijk, puur mn gevoel.. Die zegt nieuwe punctie (*auw) maar goed we zullen zien... Voorlopig is het nog geen januari..!!

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    *voorlopig is het nog geen **20** januari ;)

Januari is het natuurlijk zondag al :$ hihi

13. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Nou maandag zitten ze helemaal vol, bah! Kan dus wel met lieve Mariek meerijden, maar dan moet ik alsnog 3,5 uur wachten (moet er om 15.10 zijn), dus ga toch maar met de buurtbus ;)

Ik merk dat ik weer wat labieler wordt. Angst dat er geen eitjes in mijn follikels zitten, er iets mis gaat met de embryo's, dat het gewoon niet lukt. Janken om alles, steeds hoofdpijn. Blegghhhh. Ik wil gewoon niet meer. Punctie moet ik waarschijnlijk volgende week ook in mijn eentje doen, want manlief begint op 2 januari met een nieuwe baan. In proeftijd niet zo'n goede binnenkomer om gelijk vrij te vragen, dus... Verder ben ik moe moe moe, zie op tegen weer aan de slag gaan na de vakantie, bah!
    Ok, sorry, even klaagmomentje.... Ik loop wat dat betreft ook steeds tegen mezelf aan. Voel me onmiddelijk zo schuldig dat ik me rot voel, ik moet toch niet zeuren, ik héb toch al na 8 IUI's (+2 afgeblazen), 2 ICSI's (+ 1afgeblazen) een prachtige dochter. Moet ik zo nodig direct weer zwanger willen worden, hebberd die ik ben. En nu na de positieve testen van de vorige twee rondes die op niets uitliepen ben ik ook bang voor een miskraam. Gatsie.

Verder alles goed hoor tralala :p

Kim: Ben jij er een beetje rustig onder?

14. carma

carma Niet meer actief

Jammer jammer, maar ja het is niet anders

Onzekerheid, huilbuien en woedeuitbarsting is heeel herkenbaar
    Maar hier meer de angst dat de zaadopbrengst van hubby eenmalig is
    Of dat het drinken met oud en nieuw of het eten door hubby weer roet in het eten gooit
    Maar goed we zullen zien.

Allemaal een hele dikke digi knuf en alvast een hele fijne jaarwisseling.
    DAT IN 2012 AL ONZE DROMEN UITKOMEN
    XXX

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ kimmi ik blijf duimen tot ik een ons weeg.
    Enne ik ben zeker niet de slankste...woog 95 kg aan begin zwangerschap maar had al snel een duidelijk zichtbaar buikje.

Fotootjes staan in mijn album...is wel alleen voor vriendjes dus moeten we even vriendjes worden... ;)

@ Botervliegje....meis zo ontzettend herkenbaar. Mijn meisje was meteen van de eerste icsi poging, en tuurlijk weet je dat het zeker niet weer zo hoeft te zijn maar toch stap je heel verwachtingsvol dan het traject weer in, dat het uiteindelijk zon gevecht zou worden had ik ook niet verwacht.
    Snap je angst ook heeeeel goed. Deze zwangerschap heb ik de eerste weken en soms nog heel erg in angst geleefd en kon echt niet genieten, zo bang het toch weer kwijt te raken. De angst verdwijnt langzaam naar de achtergrond maar ik kan de omschakeling nog maar moeilijk maken.

@ mariek jouw angsten snap ik ook heel goed maar ik hoop dat iui jullie echt het geluk mogen gaan brengen meis

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ kimmi gingen ze nu de cryos ontdooien en dan eerst paar dagen kijken in het lab tot het blasto's zijn?

17. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nod:
    ftjl: 22-12-11.

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    divaatje: 18-11 3de punctie gehad
    botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    kriskras: 1 maand pauze i.v.m. Huwelijk op 11-11-11!
    marjolente: 30 november 2e folikelmeting
    mariek73: 2 maandjes zelf proberen en dan weer naar gg eind januari 2012, als het goed is 20/21 dec ongi spannend dus
    peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:()
    hanied: even geen ICSI, maar IUI, 31/12 IUI!!! Hopen op een wonder!!!
    milla: 1ste ronde na mk (zwanger na 2de ivf) - 8 nov intake ivf 3
    chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod
    dani: even bijkomen van ICSI 2....
    divaatje:
    wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder
    kimmiikim: 29 december 13.40 dr C. meting
    chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf
    suzanb: IVF 1 mislukt

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012, Nu onder controle in het zh!
    cilek 5 juni 2012,onder controle in ziekenhuis
    monique0102: positieve test
    Alexandra80: 9 juli 2012, onder controle bij de gyn

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.

18. carma

carma Niet meer actief

Whaaaa meis geweldig en net zo voor het jaar om is.
    Ik duim voor je, hoeveel eitjes heb je?
    Kunnen we lekker samen stressen.
    Als het goed is mag ik binnenkort ook.
    Heb je wat ter ondersteuning gekregen voor de innesteling??
    xxx marieke

19. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Heb 1 ei! duurde nogal lang met de Puregon (zit op injectiedag 31!!!) Heb pregnyl als extra mee! En jij misschien volgende week ook Mariek?!!!

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Heb trouwens vandaag mijn zorgeverzekeraar (VGZ) beeindigd voor GG!!! Ga me volgende week bij CZ aanmelden. DIe hebben namelijk al toegezegd. VGZ niet en konden me ook geen garantie bieden! Hoop dat alle MMM meisjes hier aan gedacht hebben!!!

Deel Deze Pagina