Ik heb een vraagje, ik mag morgen de pregnyl spuit zetten, maar wanneer heb ik dan de eisprong? Ik heb geen idee, wat is dan de beste tijd om gemeenschap te hebben?
Hoi dames, ik weet niet of ik julllie al ken, maar heb even een tijdje niet op het forum gezeten. Zal me toch kort even voorstellen. Ik heb 1,5 jaar geleden miskraam gehad, nu 7 maanden clomid gehad en start in januari met injecties en IUI. Ik heb 2 weken terug mijn HSGfoto gehad en eilijders doorgespoten. Wat was dat pijnlijk, 1 kant zat verstopt. Nu afwachten. Ik wens jullie ook heel veel goeds voor 2012. groetjes jan10
Moet je zelf klussen dan? Eisprong na pregnyl is 24 tot 32 uur daarna meen ik me te herinneren Zaadjes blijven een dag of 2 goed binnen dus als je de dag van de pregnyl wat klust en dan een dag niet en dan weer dan moet hetgoed komen toi toi toi xxx
Happy new year meiden ik denk aan jullie. En stuur jullie een super vruchtbaar 2012 op. Morgen pregnyl dan zal ik vandaag klussen. Zaadjes doen er zo'n 16 uur over om bij de eileiders te komen en dan morgen en overmorgen weer. Zo weet je zeker dat het niet aan jullie kan liggen.
Ja dat kan ook hahahaha als je daar nog ff energie voor hebt vandaag Anders kan morgen vroeg ook Hier lekker stressen voor morgen Ik hoop zoooo dat de eitjes moori zijn doorgegroeit naar een mm of 16 tot 18 duim duim duim truste allemaal xxx
Hoi jan10 welkom hier en heel veel suc6 Hopen dat het de pijn van het doorspuiten waard is geweest en dat het beloond word met een mooie baby
Gelukkig nieuwjaar! De laatste keer (dus toen het raak was) moest ik 's ochtends Pregnyl zetten en hadden we "klus-advies" voor die avond (dus zo'n 12 uur na Pregnyl) en de dag erna (dus zo'n 36 uur na Pregnyl). Volgens mij springt je ei zo'n 36 uur na Pregnyl.. succes!!
Succes morgen mariek! Welkom jan10! Veel klus plezier knuffeltje! Hier vandaag de 5pilletjes estradiol naar binnen gewerkt! Morgen weer 3, en dan de Terugplaatsing woensdag van 2 (hopelijk perfecte) cryo's!! slaap lekker! Morgen begint t gewonen leven weer!
welkom jan10 thanks allemaal. succes kimmiikim, duim voor je. ja we mogen zelf klussen, zaad van mijn man was perfect in orde, zeiden ze. dus hopen we dat alles goed gaat.
Owij hadden de ronde dat het raak was op donderdag geklust, die zondag daarna rond 11:00 pregnyl gezet. Die dag overdag geklust en de maandag nog een keer. Hopelijk is het bij jullie deze keer raak.
Spannend knuffeltje! Als je de 20ste mag testen dan lopen we gelijk k mag ook de 20ste testen!! K duim ook voor jou natuurlijk!!
@kimmiikim ik duim ook voor jou, laten we hopen dat het voor ons beiden raak is deze maand. succes woensdag. @ mariek succes vandaag heb de pregnyl gezet, jee wat was ik zenuwachtig, kon er niet meer van slapen. voor allemaal een dikke digi knuffel
Helaaaas de 2 grootere eitjes van 12 en 10 zijn weg!!! Het bm slijmvlies is wel gegroeit van 3 naar 7,7 en er zit wat klein spul en 1 nieuwe van bijna 10mm Nu ophogen naar 75 eh en hopen dat het goed komt Vrijdag weer terug Ben wel een beetje teleurgesteld