Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

mariek73, balen zeg, ik wist niet eens dat dat kon. Ik ga voor je duimen dat ze nu mooi gaan groeien. Knuffel

2. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @mariek:balen zeg, nu hopen dat de rest nu wel goed groeit.

@kimkim: mag ik vragen waarom jij estradiol (of zoiets krijgt). Wij hebben hopelijk woensdag ook terugplaatsing van onze cryo's, maar ik heb helemaal niks aan hormonen, pilletjes of iets dergelijks gekregen. Moest alleen met ovulatietesten bijhouden wanneer ik mijn ovulatie had. Vanmiddag afspraak bij dr. R. om te kijken of ei inderdaad gesprongen is. Dan zouden ze morgen de 2 cryo's die we nog hebben ontdooien en als ze goed ontdooien woensdag terugplaatsen.

Ik hoop zo dat ze goed ontdooien want anders moeten we naar icsi3.

3. carma

carma Niet meer actief

Fireangel, je krijgt estradiol als je een onzekere og geen eigen cyclus hebt
    Hierdoor groeit er geen eitje maar bouw je wel een bm slijmvlies op
    Als die dik genoeg is plaatsen ze terug
    Jij hebt een eigen cyclus dus wachten ze die af en na de eisprong heb je tp

4. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    dank je wel mariek

5. carma

carma Niet meer actief

Heel veel suc6 vanmiddag en woensdag
    botervliegje is er ook vanmiddag

6. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He balen MAriek.... raar is dat, vind ik altijd, ineens follies die verdwijnen! Aan de andere kant wordt je bms wel dikker, dat wil zeggen dat er iets van een follie aan het groeien moet zijn! Misschien is er niet goed gekeken door de gyn.

Alle meiden die vandaag naar GG moeten...succes!

Babyhope, hoe is het met je en de kleine? Willen jullie voor een 2e gaan of nog niet?

hier dag 2 na de iui. Vandaag (sorry voor de details) echt een flinke klodder helder slijm gehad. Weet niet wat het te betekenen heeft.... MAg 15 jan overigens testen! Ben wel supermisselijk van de pregnyl zeg!

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    O mariek wat balen zeg, ik heb dat ook een paar weken geleden gehad, volgens de arts die we tien hadden kon het gebeuren als de folikel kleiner is dan 14mm, alles wat daar boven zit groeit door
    ik ga duimen voor jullie, hoop op mooie berichten eind van de week

knuffels voor allemaal

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hallo dames. Ik had een vraagje. Morgen hebben wij een intake in het Geertgen. Wij moeten zelf alles betalen, aangezien we door onze vergoedingen heen zijn. Had al gelezen dat een ivf poging ten hoogste 2500 kost, incl meds. Dit gaf voor ons toch wel de doorslag aangezien dit goedkoop is tov Duitsland. De vorige 2 pogingen hebben we in Dusseldorf gedaan en die zijn ontzettend dus, zeker als je icsi nodig hebt..cryo pogingen moesten we ook apart betalen. Is dit in het Geertgen ook zo of valt dit ook onder dezelfde ivf poging? Ik weet dat we dit morgen kunnen vragen maar ben graag goed voorbereid.;)

9. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @mariek Balen is dat he??
    Herken het wel, vol verwachting daarheen en vol van teleurstelling weer terug naar huis...

@hier ik dacht dat het redelijk voorbij was, maar vandaag toch weer niet :( dus lig weer lekker op de bank. Maar vind het wel enorm moeilijk, mijn zaagselpan zegt dat ik niet ziek ben, maar mijn lichaam wel... De link klopt dus gewoon echt niet :( dat is gewoon echt heel vervelend, en ach verder, we zien het wel hoe het gaat...

10. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    hier helemaal niet bezig met zwanger raken.... 3 mnd verplichte rust dus waar ben ik mee bezig.... nou afvallen, helemaal stoppen met roken en mijn gebit weer 100% krijgen..... zo die hormonen hakken ook daqar behoorlijk in.....
    voel me echt super en heb vanaf 23 jan ook nog een mijn nieuwe baan om me af te leiden.. halverwege maart klaar met opleiding en dan zijn de verplichte wacht maanden ook voorbij....

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mariek, wat enorm balen weer zeg.. maar ook hier inderdaad gehoord dat onder de 14 mm zomaar weer kan verdwijnen :(

@Kim, ontzettend veel succes woensdag! Wanneer krijg je telefoontje of het doorgaat?

@Knuffel, ook voor jou ga ik duimen!!

12. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Sorry, lukt even niet om op iedereen te reageren...
    Mariek: Balen zeg! Hopelijk komt er een ander eitje (of 2) voor in de plek!

Wenonline: fijn als je straks superfit weer aan de slag kan!

Zara: ik hoop heel erg voor je dat je hier zwanger raakt!! Hopelijk direct :D

Vandaag bij dr. B. geweest. Een heel lief vriendinnetje was zo aardig om te chauffeuren. Gezellig ook nog. Dr. B. is wel aardige gyn volgens mij. Alleen heb ik heel veel follikels (tegen de 30), maar heb een paar grote, een hoop middelgrote en een hoop kleintjes :( Punctie kan wel een week duren, terwijl ze vorige week nog op overmorgen mikten... Ik reageer altijd zo op de hormonen, te weinig om stevig door te groeien, maar te veel waardoor al mijn follikels mee willen doen. :x Ben er echt helemaal depri van, terwijl het nog best door kan gaan. Ik heb nog gezegd dat het me niks kon schelen wat ze dachten, maar dat ik hoe dan ook een punctie zou krijgen :):):). Ik wil gewoon écht niet cancellen, ik zie mezelf dit niet weer doen, al die moeitevoor nix... Heb wel mijn excuses aangeboden, geloof dat dr. B. het niet erg vond. Ben moe, bah. Woensdag weer heen. Als het allemaal doorgaat en ik veilig een emmy (of twee) aan boord heb zal het wel weer beter gaan, hoor! Altans, voor een dag of twee. Die wachtweken zijn ook altijd verschrikkelijk he ;). Gelukkig kunnen we elkaar steunen hier :D

Weet iemand trouwens hier of die nieuwe dokter (M.) een beetje fijne arts is?

13. carma

carma Niet meer actief

Ja botervliegje dat is een hele fijne arts, ik heb hem al gehad en heb hem vrijdag weer
    Hij is vergelijkbaar met dr W, net zo zachtaardig en meelevend

Wat rot voor je meis, vandaag was voor ons beide geen goede dag hè
    dikke digi knuf xxx

14. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Mijn vriend en ik hebben altijd een dag voor, op de dag zelf en de dag na Pregnyl gemeenschap gehad. En daar is het meerdere keren mee 'gelukt' (bevruchting). Ik weet niet of het ook nog uitmaakt wat de kwaliteit van het zaad is in dit geval.. Maar goed, zo deden wij het.

Op de briefjes van dr. R (de enige met briefjes :)) stond ook altijd op de dag van en de dag erna. Maar goed, uiteindelijk moet het wel lukken én leuk zijn. Iedere dag het doen is niet nodig. Wij deden het meestal wel maar aan het einde was dat allesbehalve leuk en heeft het ons wel moeite gekost. Mocht het nu nodig zijn weet ik ook niet of ik dat nog op zou kunnen brengen, eigenlijk.

Maarre, veel succes en plezier, natuurlijk. :)

15. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Allemaal een gezond en vruchtbaar 2012 gewenst!!

Ben een tijdje niet geweest hier, 6 maanden wachten is echt verschrikkelijk lang......
    Zit nog niet eens op de helft en ben in de tussentijd 2 maanden!!! ongesteld geweest. Ook vreselijk, en word je echt chago van..
    Gelukkig is het nu over en moet nog 3,5 maanden wachten met 3x estradiol per dag.
    Probeer er niet aan te denken, vandaar dat ik er ff niet was, maar dat is echt lastig.

Iedereen veel succes en sterkte met wachten en tpsingen!!
    en 2012 wordt ons jaar meiden!!

16. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ik wens jullie allemaal het beste voor 2012 en hoop dat jullie grootste wens mag uitkomen

ik denk aan jullie meiden en blijf voor jullie duimen

17. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Peetjo: Tjonge, je moet wel geduld hebben inderdaad! Gelukkig is er weer een poos voorbij. En heb je over een half jaar een dik buikje :D

Mariek: Ja, nie leuk... Wil je twee eicellen van mij hebben? Dan krijg je mijn twee groten, want ben bang dat ze bij mij overrijp gaan worden omdat ik zoveel kleintjes heb. Ik heb dan nog een stuk of 26 follikels over ;)
    Morgen weer tellen...

Zara: Hoe is je in-take gegaan?

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hallo. Ik heb vanmiddag en intake gehad in het Geertgen. Allemaal positief, maar ben wel geschrokken.
    Verse embryo's worden niet gebruikt, eicellen gaan naar D. Daar wordt het met ingevroren zaad bevrucht en meteen ingevroren. Vervolgens terug naar Nl waar het weer ontdooid wordt voor terugplaatsing. Kan aan mij liggen, maar dan wordt de slagingskans toch veel kleiner? Er wordt immers bevroren zaad en een cryo gebruikt... Wat is jullie visie hierover??

19. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik was ook geschrokken eerlijk gezegd toen ik het hoorde (was eerst niet zo). Maar de proefontdooiing was goed. Wij hebben 'wel' iets van 300.000 zaadcellen, dus dat moet voldoende zijn. Anders gebruiken ze toch vers zaad volgens mij (als proefontdooiing niet goed is).
    Aan de andere kant: er wordt wel gebruik gemaakt van de vriezer van DD en die schijnt wel heel ok te zijn. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt. Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt met lagere kansen. En er zijn toch ook al wat dames zwanger hier geworden op deze manier...
    Ik heb verder over het algemeen goede ervaringen bij Geertgen en wil niet switchen. Vind het zo fijn dat ze echt naar de individu kijken en niet steeds met strakke protocollen werken...

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik heb 2pogingen in D gehad en ook een cryopoging. Dat invriezen gebeurt daar wel goed inderdaad. 't Gaat mij er vooral om dat er 2 keer materiaal ontdooid moet worden en dat vind ik veel.wij moeten alles zelf betalen en het is gewoon veel geld..

Deel Deze Pagina