Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey Zaraaaa!!!!

Dat is leuk jou weer te lezen...ik schrijf ook al een tijdje even niet op ZP maar las je toevallig en moest wel ff reageren :)

Geertgen en invriezen en ontdooien..weet je zeker dat ook de eicellen worden ingevroren?? Ik heb afgelopen zomer met donoreicellen (en donorzaad) een poging gedaan (waarvan nu nog 2 bevruchte eicellen in de vriezer) en wat ik begreep is dat de eicellen met het ingevroren zaad (dat wel) naar Dtsland gaan, daar wordt zaad ontdooid en eitjes bevrucht waarvan er bij mij toen 3 verse embryo's, dus ik dacht niet ingevroren, naar Geertgen terug gingen samen metd e andere ingevrorenen en de 3 verse lieten ze delen, de twee best delenden werden bij mij teruggeplaatst.
    Of heb ik het verkeerd? :)

In elk geval had ik een heel goed gevoel bij de professionaliteit van Geertgen met de voorheen in Dtsland werkende embryoloog en zij verzekerden mij dat zo de hoogste slagingskans werd bereikt.

Doeiiiiii meis, heel superveel succes!

Koosje

2. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

ik zit nu pas goed te lezen en zie dat jullie allemaal bij de geertgen kliniek zitten. Ik zit hier niet.
    Is dit een probleem voor jullie?

gr jan10

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

Inderdaad zo heb ik het ook begrepen, zaad wordt ingevroren en eicellen gaan vers mee, in dd bevruchting na ontdooiing zaad en heb je meer dan drie embryo's dan worden die ingevroren en heb je 1,2 of 3 goede kwaliteit dan komen die vers terug en de rest bevroren.
    Zo heb ik het ook gelezen in de papieren die ze mee hebben gegeven. Ik moet vrijdag naar gg naar doker W, ik zal het dan ook nog eens vragen.

4. carma

carma Niet meer actief

Damyar hoe laat moet jij vrijdag?? ik ben er vrijdag ook half 12 geloof ik bij dr M

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Zou fijn zijn als je het na zou vragen. Ik lees nu inderdaad ook in die papieren
    :Binnen 24uur worden de verse bevruchte eicellen (in de regel maximaal 3) en de ingevroren bevruchte eicellen terug getransporteerd naar behandelcentrum Geertgen.

Als dit zo is is het wel beter natuurlijk. Alleen dat ingevroren zaad he, dat blijft gewoon jammer.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hoi, altijd leuk om weer iets van een oude bekende te horen! Helaas bij jou ook nog niet gelukt? Wat is nu jouw plan de campagne?

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Even voor zara...lig ziek in bed.

Als jij liever vers zaad heb kun je dat bespreken. Met het ingevroren zaad doem ze eerst een proefontdooiing mocht dit te weinig zijn dan wordt al gevraagd dat het vers moet.

Wat betreft embryos. Het zaad, al dan niet ingevroren, gaat met eicellen naar dussel. Daar wordt bevruchting gedaan. Wat ingevroren kan worden gaat extra in de vriezer, daar buiten worden 2 of 3 embryos apart gehouden die vers naar geertgen komen. In geertgen werkt inmiddels unterhose uit dussel als embryoloog ;) in geertgen worden de embryos nog 2 tot 4 dagen in het lab gelaten om te kijken welke zich het beste ontwikkelen en afhankelijk van 1 of 2 teepee worden die dan teruggeplaatst. Mochten er bijv 3 toppers zijn dan kan de derde nog in geertgen worden ingevroren.

Rest van de meisjes een knuffel

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Thanks voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap, veel beterschap. Ziek zijn sucks en als je dan ook nog zwanger bent lijkt het me erg zwaar.:(

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lady's...

nou ik ben net gebeld... allebei mijn cryo's zijn kapot. dus geen terug plaatsing deze maand. we moeten nu aan de volgende IVF beginnen... pff weer spuiten.. bah bah.. naja goed het is niet anders. alleen gelijk begin van het jaar begint weer goed... pff erg vervelend allemaal. maar goed het is niet anders we gaan er weer voor!

10. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Zara, welkom meis! wbt het invriesproces klopt wat Alex zegt! Volgens mij staat op hun site ook iets over dat proces, in ieder geval over het transportgebeuren! Hoop dat GG jou mag brengen wat je hoopt! Verder kan ik alleen maar vol lof over het GG spreken! Heel veel succes meid en op naar roze!

Alex, beterschap meid! Zijn het de zwangerschapskwalen of toch iets anders waardoor je ziek bent?

Mariek, Damyar alvast veel succes vrijdag!

Botervliegje wat lijken jouw eierstokken veel op die van mij! Heb ook altijd mega veel follikels. Gelukkig nog nooit hoeven cancellen. Ik ben altijd heel direct naar dr w en zeg dat ik er op sta dat de punctie plaats vind. Zo kun je altijd (bij hyperstimulatie) er toch nog voor kiezen om de tp dan maar uit te stellen! Succes meis!

vandaag zit ik op wd 4 na de iui en wd 5 na de pregnyl! Heb vanochtend een test gedaan en natuurlijk licht positief van de pregnyl. Gewoon even voor de fun gedaan...lang geleden een positest in handen gehad! Verder had ik gisteren de hele avond een ongiegevoel. Hoop niet dat dit een slecht voorteken is, maar ja met zo weinig zaad is de kans ook wel erg klein (Zo nuchter dat ik nu nog ben)!

11. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ahhhh kl***te zooi! Sterkte Kim!:x

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    OooooOO nee kimmi wat een klotenieuws. :( :(.
    Sterkte meis. Dikke knuf

Hanied buikgriep dus geen zwangerschapskwalen. Leef op crackers.
    Spannend meis. Ik duim voor je!

Botervliegje spannend meis. Maar soms is het beter de grootste te laten gaan en de kleintjes een kans te geven.

Mariek duim voor je!

Knuf!

13. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    ahhh verdorie kim.. echt balen en zeker omdat je weer helemaal van voren af aan moet beginnen!!

sterkte!

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd... maar goed het is niet anders.
    moet zeggen natuurlijk baal ik. maar ik vind dit minder erg als weer een negatieve test.
    vanmiddag kan ik al gelijk bij dokter R terecht. dus dan zullen we de volgende ronde gaan bespreken..! :) ach ja tis gewoon niet anders.

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Goedzo meid! Positief blijven! Vind het echt knap van je!

16. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    knap van je!! heel veel succes in de volgende ronde!

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel meiden :)

ja ik weet ook niet goed waar mijn positiviteit vandaan komt!
    maar goed het moet wel. ik wil niet 2012 depri beginnen!!
    ben benieuwed wat dokter ruis zegt vanmiddag. en wat voor soort schema ik moet gaan spuiten enz.
    nou ik ben benieuwd!

succes dames!! :)

18. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Kim wat erg voor jou zeg sterkte vandaag

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    He wat rot voor je Kim. Succes vanmiddag.

Weet niet wie het vroeg, maar hier ook heel positief over GG.

20. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    kim wat balen, veel sterkte en succes bij het gesprek vanmiddag.

knuffels

Deel Deze Pagina