Kim, wat ontzettend balen. Ik heb veel respect voor je positiviteit. Ben benieuwd hoe je gesprek ging. Hier draai ik qua angst een beetje door. Zo bang dat het mis gaat. En tevens beseffen dat deze spanning ook niet goed is maar het reguleren lukt me niet goed. Zit er bijna aan te denken GG te bellen voor een vervroegde echo. Maar ja, ben vandaag precies 6 weken. Is er dan wel iets te zien? Beter is wachten tot de 12e, natuurlijk. Maar wel moeilijk...
@Ronja, Ik had ook bij 6 weken een echo, maar dat was omdat ik daarna 2 weken op vakantie zou gaan. Bij mij was toen het vruchtzakje te zien, maar nog geen hartactie. Volgens dr W wel alles op schema. Voor je het weet is het volgende week. Maar je moet doen wat je gevoel zegt wat je moet doen
kimmiekim: wat klote dat ze beide kapot zijn. Wel fijn dat je vanmiddag er al heen kan. Mariek73: ik moet vrijdag 10:50 uur bij dokter W Verder ben ik het alweer kwijt, net terug uit zh met zoontje van 4, lopen al een tijdje bij de kno arts en nu vermoeden ze toch 30% doofheid. Volgende week moeten we terug en dan krijgen we het allemaal precies te horen. Voel me gewoon even bleh...
@Kim, wat enorm klote!! Dikke knuffel! Hoe ging het gesprek vanmiddag? @Ronja, hier echo met 6w6d. Ik kan me voorstellen dat je wanneer je nu echo hebt en je geen hartactie ziet je je daar weer zorgen over gaat maken.. dus misschien toch beter de 12e af te wachten? Sterkte meid, na de wachtweken zijn die eerste weken ook weer slopend door de onzekerheid..
Kim wat Klompen Uit Trekken zeg!!! Hopelijk is de volgende behandeling beter.... @egovraagje weet iemand hoelang overstimulatie duurt? Wordt er moe van namelijk en ben het zat...
Kimmie dikke knuf en ik denk aan je Hoe was het gister bij dr R, kan je weer starten en welk schema? xxx Damyar dan heb je kans dat we elkaar nog wel zien zeker als jij dr W hebt hahahaha Ik ben eer grote stevige vrouw met kort haar soort van rood met een bril Marjolente sorry meis daar kan ik je niet mee helpen Rust en veel water drinken schijnt tehelpen dat het sneller over gaat. Sterkte meis Hier maar voor de verandering weer eens spuiten vandaag Ben benieuwd of er morgen wat positiefs te zien is duim duim duim
@Kim: lees het net, wat ontzettend klote @Ronja: ik had de echo met 6,5 weken. Toen duidelijke hartactie, maar had er wel rekening mee gehouden dat dat ook niet zo kon zijn. Als je een beetje zeker wil zijn dat je een hartje zult zien, dan kun je beter gewoon de 12e afwachten, denk ik. @Mariek: succes! Daar gaan jullie weer!
Hey dames, Hier was alles goed... Goed gesprek gehad! We beginnen nu weer met mn menstruatie opwekken en dan beginnen we aan een medicatie schema die speciaal ontwíkkeld is voor pcos patienten. K hoef dan niet zo lang te spuiten maar wel in 1x gelijk hoge dosis. Overstimulatie zou ik dan geen last van hebben. Dus k ben zeer benieuwd. Eerst mn menstruatie maar eens afwachten! En dan op dag1 wanneer k bloed heb gespot, beginnen met spuiten! Op dag 4 alweer terug komen. Dan krijg k weer een medicijn wat er voor zorgt dat mn eitjes niet uitzichzelf springen en dan zoveel uur voor de punctie krijg k geen pregnyl maar decapeptyl. Dus k ben benieuwd... Ben nu weer zo ver dat we om de zoveel dagen weer terug gaan moeten om mijn eitjes weer te gaan checken!!! (ben weer op mn telefoon dus k ben Nu ff ego, zodra ik de computer aan heb dan zal k iedereen even antwoorden en hart onder de riem steken!! Meisjes wij komen er wel!!!!)
@ ronja ik heb in mijn album foto staan van een echo bij 7+2, toen ook duidelijke hartactie @ Mariek ik hoop echt dat er wat groeit! @ Kimmikim jeetje echt al weer een strijdplan. Hulde voor je positiviteit, die moet toch beloond worden. Heel veel succes meis!
Ik wacht 'gewoon' af... Dat kan ik best. Had het gisteren even moeilijk. Sprak met iemand over (on)vruchtbaarheid. Kreeg weer de reactie 'jij weet tenminste dat je zwanger kunt worden'. Dat viel verkeerd. Alsof het erger is om niet zwanger te kunnen worden dan steeds geen plakbeebs. Soms merk ik hier op het forum ook wel een beetje het 'bij mij is het erger'. Niet zozeer in dit topic hoor, overal. Vind ik jammer. We zijn hier allemaal immers niet voor niets. We willen allemaal zwanger worden. De één heeft al een kindje, de ander wordt maar niet zwanger, weer een ander wordt wel zwanger maar het blijft niet zitten. Nou ja. Weet niet waarom ik het spui. Het viel me gisteravond zo verkeerd. En ik ben al zo emotioneel als wat. Vind deze weken wachten misschien nog wel erger dan de wachtweken. Of in ieder geval net zo erg. Kim, veel succes joh. Je klinkt enorm sterk. Ik hoop dat je menstruatie gauw kunt en je goed eitjes kunt gaan kweken. Marieke, ik hoop op groei! Mijn duimen draaien voor je.
Kim, fijn dat het gesprek goed is gegaan. Ik heb een tijd geleden ook met dr w een gesprek gehad over de Brusselse methode voor PCOS. Heel fijn dat er dan geen hyperstimulatie op kan treden! Ik wacht alleen nog even voor ik hiermee start omdat ze de narcose van de punctie nog niet rond heb. Mijn puncties zijn namelijk een hel! Weet niet hoe dat bij jou zit met zoveel follikels? Anywayz, succes meiss! Ronja, begrijp je onzekerheid zo goed! Ik zou precies hetzelfde zijn! Ik denk dat als je eerder naar het GG wil (voor je gemoedsrust) dat dat zeker wel kan. Als er nog geen hartactie te zien is weet je dat dat komt doordat je zo vroeg de echo hebt. Dan kun je alsnog de 12e terug gaan! even ego dames, wie kan mij helpen met de volgende vraag: Ik heb 10000 pregnyl (7 dagen terug) gehad en heb voor de innesteling vandaag 2500 pregnyl bij moeten spuiten. Wanneer zou alle pregnyl uit mijn lijf kunnen zijn?
Lieve hanied met mijn ervaring zou ik zeggen, op de testdag Ik heb eens eerder getest en toen was het een pos test daarna werd hij steeds lichter en toen op de testdatum was er nog een heeel licht streepje Om twijfel te voorkomen zou ik op de testdatum testen dan weet je zeker dat het van een zwangerschap komt. Je kan het berekenen als je er vanuit gaat dat het dagelijks halveerd: 10.000 5000 2500 1250 625 313 157 + 2500 =2657 1328,5 664,25 332 166 83 41,5 20,5 10,3 vanaf hier test betrouwbaar kv heeft 25 hcg nodig en clear bleu 50 hcg dus hier pos is zeker van een zwangerschap sterkte met wachten nog meis xxx
Ronja heel vestandig om te wachten meis, het is al bijna zover En wat een rot opmerking zeg alsof jij niet weet wat het is zeg Belachelijk!!! xxx
@Kim, zo dat is echt een strijdplan! Ik hoop zo dat dit plan jullie de langverwachte zwangerschap gaat brengen!! @Ronja, begrijpelijk hoor.. en soms moet je het dan gewoon even spuien! En voor sommige mensen is het inderdaad een troost om te weten dat het wel kan "zwanger worden", maar je hebt er inderdaad vrij weinig aan als je niet 8 maanden later een baby in je armen mag houden. En natuurlijk is het allemaal relatief en zijn er mensen bij wie het inderdaad "erger" is, maar uiteindelijk worstelen we allemaal (zoals je zegt) met hetzelfde en dat is dat we graag een kindje willen.. Dikke knuffel en vandaag nog maar 7 daagjes wachten op de echo!!
Dat zeg idd niks dat je, dat je weet dat je zwanger kan worden Ik weet zelfs dta ik een kind kan baren maar dat geeft geen garantie op een 2de Wij zijn ondertussen ook alweer ruim 2 jaar aan het kloten Denk je dat je het hebt uitgevonden en dat het met iui gaat lukken dan kan je aan de icsi Bij iedereen die heel graag wil en waarbij het niet of niet direct lukt is het even erg.
Het enige is alleen dat ik dan met iets meer hoop een poging zou doen. Nu overheerst vooral de vraag :waarom zou het nu na bijna 2 jaar, en dus ook 2 jaar ouder met eicellen die er ook niet jonger op worden, ik ben 36, opeens wel lukken? Ik heb nog nooit een positieve test gehad. Had ik dat wel gehad, was de hoop of beter gezegd het vertrouwen misschien groter geweest. Maar als je keer op keer miskramen hebt is natuurlijk nog erger, want je weet hoe het voelt om zwanger te zijn en dan wordt het je keihard weer afgenomen. Ronja, ik steek een kaarsje voor je aan en hoop zo voor je dat je een mooi hartje te zien krijgt!
Zara wij zijn 4 jaar bezig geweerst en toen werd onze dochter geboren Ik was 35 toen zijn op de wereld kwam, nu ben ik 38 en we hopen op een broertje of zusje voor haar Ben inmiddels ook alweer ruim 2 jaar bezig maar geef de hoop niet op Het moet gewoon gaan lukken Houd hoop meis hoe moeilijk ook Ik zal een kaarsje branden voor jou en je partner dat jullie droom uit mag komen dikke digi knuf Zo hier zo even spuiten en dan klaarmaken voor mijn afspraak bij gg om 11.30 Ik vind het spannend en durf bijna niet meer op een goed eitje te hopen na vorrige week We zullen zien.
Succes Mariek! kaarsje brand. Zara ik snap wat je bedoelt. Ik duimklaverfikbid voor je dat het nu wel eens mag lukken. De miskramen voor deze zwangerschap zorgden er wel voor dat we niet konden opgeven, we wisten dat het kon.
Ik merk dat k ook zo'n kutwijf ben hoor! K wil dat ook nog wel eens zeggen tegen mensen. Van je kan iig zwanger worden ik weet niet of k dat kan. Maar ik denk dat dat dan puur is omdat jezelf gewoon ff te diep gaat. Tis bij mij echt een moment van zwakte dat k me ga verlagen naar dat niveau. Moet k ook eens mee ophouden!! Maar ik herken t wel van mezelf. Ook al probeer ik dat niet te doen. Mariek heel veel succes strax!! Meiden bedankt voor jullie lieve woorden!!