Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik snap je gedachten zeker Kimmi! Hier ook meer dan eens wel gedacht...

Maar zeg je dat ook tegen iemand die ook al heel lang bezig is? En miskramen heeft gehad?
    Want daar ging het bij Ronja om. Dat ze zulke reacties van andere mmmmeisjes heeft gehad.

Ben je nu al weer aan het spuiten al kimmi?

2. carma

carma Niet meer actief

nou daar zit ik weer, wachtkamer bij gg. Jee wat zit ik in spanning! Het loopt weer uit het is druk. Zie alleen dr m en dr r geen dr w. Zou hij ziek zijn?

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoop dat je inmiddels aan de beurt bent Mariek!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Heel begrijpelijk en ik dacht zo ook. Totdat ik zelf een miskraam kreeg. Dan maakt het je echt geen fuck uit dat je weet dat je zwanger kan worden, want je weet ook dat het geluk op afschuwelijke wijze je weer afgenomen kan worden :(

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mariek, succes! Dr W is trouwens een week met vakantie!

6. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    het niet zwanger raken is een hel
    zwanger raken en het dan weer kwijt raken is een hel
    keer op keer die teleurstelling is frustrerenden emotioneel zwaar
    steun van elkaar en je dierbaren is heel belangrijk net als de hoop houden dat het ooit nog goed komt
    ik duim voor jullie allen en leef met jullie mee

7. carma

carma Niet meer actief

KUT nog niks
    ipv 1 nu 2 kleine van 8+ en een bm slijmvlies van 9mm
    Hoop nu echt dat die 2 door gaan zetten
    Dr M zegt dat het niks aparts is en dat het vaker gebeurt dat eitjes weg gaan
    Ik moest niet wanhopen dat kwam wel goed
    Hij zei dat je min 1 week op een bepaade dosis moet zitten wil je effect hebben
    Nou ja maandag maar weer terug, ik ben blij dat ik in de buurt woon
    Zucht!!!
    Zou het aan de puregon liggen?? voorheen had ik gonal F
    Hanied hoeveel moest jij uiteindelijk spuiten?

8. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mariek, nogmaals voor mij geen Puregon meer! Bij mij duurde het ook zo lang! Ik ben begonnen met 75 en geeindigd met 120 Puregon!

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    he shit balen zeg mariek!
    Duim door voor maandag.

Hier nooit puregon gehad, wel gonal f waar ik heel vaak ook moest ophogen. Laatste icis fostimon gebruikt en daar heb ik de beste stimulatieresultaten mee gescoord.

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

#1370 Damyar, 6 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2012
    Marieke leuk om je in het echt te hebben gezien.
    Jammer zeg dat je eitjes nog niet groot zijn, maar je bms is wel mooi gegroeid. Maandag weer. Ik ga duimen voor je.

Dacht ook dat ik dokter W zou hebben maar had dokter M.
    Echo gehad en had een ei liggen van 26 mm en zelfs een tweede ei van 22 mm en bms 10 mm.
    Hij zei maak er maar een mooi romantisch weekend van met veel klusplezier. Dus ik zij maar we mogen toch niet omdat we donderdag beginnen met decapeptyl? Maar hij zij jawel hoor en raak je toch spontaan nu zwanger dan is het geen ramp dat je decapeptyl hebt gespoten omdat het alleen je cyclus/eigroei stopt. Enne wij maar aan onthouding doen.

Verder manlief en ik bloed geprikt.Uitleg gekregen over decapeptyl en hoe te spuiten en manlief moet nog een zaad inleveren voor een proefontdooiing maar dit doen we op de dag dat ik de uitgangsecho krijg.

Best spannend zo.

Ronja: wat een rot opmerking. Ook ik weet dat ik zwanger kan worden, heb twee kindjes, maar ook 6 miskramen gehad. Die angst is verschrikkelijk het is gewoon vreslijk. Nog een klein weekje en dan een echo, ik ga heel hard duimen dat je een mooi kloppend hartje gaat zien en dat dit een plakbeeb gaat worden. Knuffels.

11. carma

carma Niet meer actief

Damyar idd leuk jou ook te zien, jammer dat we niet even konden kletsen.
    Ik had ook dr M
    Jéé 3 eitjes die op springen staan wauw!!! en mega groot ook
    Ik hoop voor je dat het spontaan gebeurt

Idd hanied ik hoop dat het nu wel gaat gebeuren.
    Ik ben het spuiten nu al zat
    Voelde me zonder medicatie zo goed, maar nu bah
    Nou ja maar weer hopen op goed nieuws maandag
    xxx

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

Zara75: heb nog even die vraag over verse eicellen richting dd gesteld. Het gaat gewoon vers alleen het zaad wordt ingevroren.
    ( van de drie rietjes zaad wordt er één rietje zaad een proefontdooiing gedaan.Komt het zaad er goed uit dan wordt het gewoon ingevroren en anders moet het zaad op de dag van de punctie vers aangeleverd worden)
    In dd wordt de bevruchting gedaan en de drie beste embryo's komen vers terug en de rest ingevroren.

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

Mariek73: Toen je binnen kwam dacht ik dat is ze, maar ik durfde je niet aan te spreken. Maar mijn man zei dat ik het gewoon moest doen. De eitjes zijn idd groot en ook nog eens twee, maar ik ben helemaal ingesteld op een rustmaand, we klussen vanavond een keer en daarna wordt het wat lastig. We gaan sinds maanden weer een avond en ook de nacht stappen met vrienden en dan ben ik zondag denk ik te brak om nog te vrijen.

14. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    hallo dames, ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten.
    sinds 5 jaar gaan wij ook naar geergten.
    na een hele poos geen forum bezocht te hebben, mis ik het wel om wat mensen om me heen te hebben die me begrijpen.

laat maar weten of het kan,

succes allemaal!!!

Liefs Sep

15. carma

carma Niet meer actief

Hallo sep
    Wat is jou verhaal? als je dat kwijt wil
    En heb je al een kindje of loop je echt al 5 jaar bij gg voor de eerste?
    Ik loop zelf ook al zo lang mee, we zijn gestart in de mortel met 3 assistente die ook aan de bali zaten en dr w en dr R

16. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Dank voor je snelle reactie mariek!

Zal even wat over mezelf vertellen, dan hebben jullie een beetje een indruk van mijn leven.

Sinds 2006 ben ik getrouwd met de allerliefste man van de hele wereld! Vrij snel besloten we om voor een kindje te gaan. Helaas na een jaar zonder resultaat. Na alle onderzoeken hebben we daarna meteen 6 x IUI gedaan. Vervolgens 2 keer ICSI met steeds meer dan 22 eicellen. Uit de eerste ronde 3 cryo’s en uit de tweede ronde 6 cryo’s . uit de laatste 2 cryo’s is onze mooie dochter gekomen. Ze is inmiddels 2 jaar oud. Toen ze 10 maanden was, begon het te kriebelen en zijn we meteen weer gestart met ICSI. ook weer een hele bups eicellen. Waar ik steeds meer last van ging krijgen. Maar goed, alles voor het goede doel.
    Ik raakte toen van de tweede ICSI na onze dochter weer zwanger uit een verse poging. Maar dat ging helaas met de 12 weken mis. Hier hebben we allebei ontzettend veel verdiet van gehad ( en nog) na een aantal maanden rust hebben we toch weer besloten om er voor te gaan. Omdat er veel onbegrip was na de miskraam hebben besloten om alles maar voor ons te houden. Inmiddels is de 3de ( totaal 5de ) ICSI achter de rug. We hebben de dag voor kerst 2 Cryo’s teruggeplaatst gekregen. Normaal gesproken word ik altijd voor de test dag ongesteld. Vanmorgen mocht ik testen. Maar helaas negatief. Nog geen ongi te bespeuren, maar het lijkt me sterk dat het toch wat oplevert. Wat een gedoe zeg! We hebben nu nog 10 cryo’s . ook daar moet ik vertrouwen in hebben want ook daarmee kan het lukken!
    Die helse wachtweken zijn steeds zo zwaar.

Soms denk ik dit hou ik nooit vol, maar dan ineens popt die kracht weer naar boven en dan knok ik weer. Tot de teleurstelling komt…………….

Ik las trouwens steeds over ingevroren zaad bij ICSI, wij hebben bij al onze pogingen vers zaad gebruikt iom dokter w ( wat een lieverd he! )

Dat was het zo’n beetje

Mag ik er nu nog steeds bij ? :p

17. carma

carma Niet meer actief

Oké jij dus ook een mooie dochter
    Jazeker mag je er nu nog bij hahaha :)
    Ja we zijn allemaal gek op dr W (de meeste)
    Sterkte met nog even wachten

18. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    @ mariek73 : ahhhh gelukkig! ik wacht die paar dagen nog af. als ik maandag niet ongi ben ga ik maar es naar gg bellen.

de mortel, dat is alweer geleden zeg. daar stond de muziek altijd zo hard! ha ha. en dat gepiep van die pin automaat was ook geweldig.

nog even en alles gaat nu weer verhuizen , dokter w vertelde dat een huisartsenpraktijk komt en dat ze gaan verhuizen waar de punctie ruimte nu zit.

wat onzettend knap zeg dat je 33 kilo bent afgevallen! petje af!

19. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Marieke respect zeg 33 kg afgevallen!
    Ik weet dat het voor mij ook beter is, maar vind het erg lastig.
    Knap gedaan hoor! Heb je nog tips? uiteraard niet snoepen, maar die hormonen maken het extra lastig volgens mij...

Succes Sep, Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt...

gr jan10

20. carma

carma Niet meer actief

Ik heb gelukkig de hulp van een gastric bypass
    Het is en blijft een hulpmiddel maar het zorgt wel dat het vol te houden is
    Vanaf mijn zwaarst (na de bevalling en failisement van mijn winkels) ben ik in totaal 53 kilo kwijt.
    Tips mmmm gezond eten, niet te weinig eten en bewegen is het enige wat helpt
    Al die dure dieten helpen vaak maar even en daarna gaat het weer fout
    Iedereen valt af met 500 kal per dag
    Vaak is 10% van je overgewicht afvallen al een enorm verschil en zorgt voor een grotere slagingskans

Ik werd altijd boos als ze zwanger willen worden en afvallen in 1 adem noemen
    Maar in mijn geval (op mijn zwaarst 185 kilo en net voor de gastric bypass 168) weet ik dat het echt wel zo is
    Ook mijn man is 30 kilo afgevallen en zijn zaad is van 10.000 naar 3 miljoen gegaan, toeval? ik denk het niet.
    Je hoeft echt niet dun te zijn om zwanger te zijn, maar wel gezond dik ;)

Deel Deze Pagina