Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

hahahaha ik vond het al zo drastisch hahahaha

2. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    sorry ha ha zal de volgende keer beter opletten! :p

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb hier geen bericht geplaats over de 20 wkn echo. Ik wist nl niet of mensen hier daar behoefte aan hebben. Anders zoek het ff op in mijn berichten bij de mei mama's 2012

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Het zijn weer spannende dagen hier. Hoop voor iedereen dat de eitjes goed gegroeid zijn en dat er 1 dezer dagen wel weer een paar mensen op het verlengde wachtbankje komen te zitten.

Allemaal succes

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Jeetje wat is er een hoop gebeurd in het weekend...!

Kan niet uitgebreid reageren...moet naar cursus!

Iedereen die het nodig heeft....Succes!

6. carma

carma Niet meer actief

OOOO wat heb ik zin om even flink te vloeken schelden
    Wat een klote spul is die puregon, waarom heb ik me dit aan laten smeren terwijl ik weet dat ik goed reageer op gonal F.
    Ja zei dr C het kan, de een reageerd beter op het een als op het ander ik hoor het vaker.
    Misschien moet je lijf ook weer wennen aan hormonen
    bm slijmvlies bouwt mooi op 9,9 mm maar de eitjes laten verstek gaan
    1 eitje van 10 en een paar kleintjes
    weer ophogen nu naar 100 eh
    Echt als het niet beter wordt breek ik de boel af word ik ongi en ga ik over op gonal
    Heb ook zoveel bijwerkingen van die puregon
    moe maar ook slecht slapen, lage rugpijn, en ik ben een wandelende emobom die regelmatig afgaat alleen de vraag is welke kant ga ik op.
    Huilen, kwaad, geirriteerd of blij en knuffelig

Nou hubby is er niet nu die zit in frankfurt, net even bij moeders uitgehuilt maar ja dat is niet hubby

Vrijdag weer terug, nog z'n fijne dag!!!
    U mag kiezen dr K of dr R, ja dat is bij mij kiezen uit 2 kwade
    en ook nog op vrijdag de 13de
    Ach ja dacht ik erger als dit kan niet toch.
    Dus vrijdagavond bij dr R, die is wel kort van stof maar wel kundig.

Zo lekker m'n dochter naar bed en dan duik ik er achteraan

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    #1427 botervliegje, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    Mariek, wat balen!!! Grumbeldegrumbel! Mij wilden ze ook graag aan de Puregon hebben. Vraag me af hoe dat zit. Weet iemand dat? Maar aangezien ik zo gevoelig reageer op verschillende dosissen mocht ik gelukkig wel bij de Gonal blijven. Vind dat ze 'oude' patienten die goed op de Gonal reageren eigenlijk bij de Gonal moeten houden...
    Kan me voorstellen dat je wilt kappen en liever een nieuwe poging hebt die wel van begin af aan goed gaat... Dikke knuffel meis!! Balen, hoor! Ik hoop dat je vrijdag alsnog goed nieuws hebt!!

Sep: Heb echt in een deuk gelegen om jouw 'mobiel'verspreking en Mariek's beleefde reactie erop. Ik had echt zoiets van waaaaaat haha.

Hier: Er is in elk geval één goede bevruchting, want ik sta nog steeds ingepland voor woensdag :D. Mag toch morgen even tussendoor bellen met het lab om te vragen hoe het zit met aantallen en kwaliteit. Ben vandaag gaan werken (na twee dagen preventieve bedrust) en ik voel me prima. Voor nu geen OHSS te bekennen dus!!

8. carma

carma Niet meer actief

Dank je wel meis.
    Ja dat snap ik dus ook niet dat ze mij hebben overgezet
    Maar goed misschien komt het idd nog
    Een vriendin zei "Goed werk heeft ff zijn tijd nodig"
    Nou daar ga ik maar vanuit dan

Fijn dat je je zo goed voelt zeg!!
    Op naar een mooie tp woensdag
    Ben benieuwd hoeveel je er in totaal hebt

9. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    @ Mariek: wat een pech weer zeg! maar je moet de moed nog niet opgeven hoor! Positief blijven hoe moeilijk dat soms ook is.
    ik blijf voor je duimen! heb zelf alleen maar ervaring met Gonal.

@ Botervliegje: erg he! ik heb dat wel vaker! ha ha dan ben ik zo druk in de weer, en dan heb ik niet eens gezien dat ie dingen aangepast heeft! ha ha
    je voelt je goed! da's mooi om te lezen. je weet zelf na al die tijd wel wanneer je een stapje terug moet doen. dus dat zal nu ook wel het geval zijn. als je je gevoel volgt dan komt het wel goed toch!
    dat er na die eerste nog veel mogen volgen! ik ben benieuwd naar je nieuws morgen!

ik heb sinds een paar dagen weer last van een grrrrrrrrrrrrrrr probleem. Bij de geboorte van mijn dochter had ik een totaal ruptuur. bahhhhhhhhh gewoon een hele hoop pech achter elkaar. en dat was sinds een week of 2 helemaal over. iedere keer scheurde het slijmvlies na ontlasting ( sorry hoor) ik moet daar een keer aan geopereerd worden. Maar wil liever eerst nog een kindje. ik dacht na bijna 2 jaar. ik ben er vanaf maar nu begint het gewoon weer bah bah en nog eens bah! sorryyyyyyyyyyyy maar ik baal er gewoon van. zo klaar met klagen!

10. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Botervliegje, lees nu je bijzonder verhaal terug! Wat dapper van je om toch op je gevoel af te gaan en niet zo snel klaar te zijn met een no-go! Echt moedig! Wat de reactie van het GG op je sec opinion zal zijn is volgens mij helemaal niet negatief! Ik dacht dat zij altijd heel open daar in waren. Ik duim voor je meid, dat je maar een positest mag hebben door je eigen toe doen!

Sep, allereerst welkom (late reactie,schaam schaam)! Wat vervelend lijkt me dat (gescheurde slijmvlies). En klaag maar een end weg hier...doen wij ook!!!!

Mariek, wat een troep he die Puregon! Normaal gesproken (dat weet jij ook) reageerd mijn lijf zo snel! Met Puregon duurden het echt zoooo lang!!! Uiteindelijk komen we er wel, dus jij ook!!!!

Hier, enorm spannend.... gevoelige borsten, steekjes onder in, misselijk met vlagen en vanaf vandaag slijmverlies....

11. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Normaal doen ze geen IUI met zo veel follikels. Vorige maand is het per ongeluk gebeurt, en niet zwanger. Nu durven ze het wel, maar de dok. Zei wel.dat hij dit niet bij iedereen doet, maar bij mij wel.durft omdat we al zo lang.in GG lopen zonder enig resultaat. Dus...eigenlijk is het helemaal niet.zo.positief dat ze bij mij IUI durven met 6 follikels, het zegt dat zij er ook niet bijster veel vertrouwen in hebben eigenlijk. Maar goed...niet geschoten is altijd.mis!

Fire, succes morgen!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè hè moppies.

Schaam schaam dat ik ff een tijdje niet ben geweest.

sep Welkom hier meid.

Mariek nou wat een strond. Spul die puregon normaal heb jij toch ook wel snel een mooi ei of 2 toch en nu zo langzaam:(

Hanied Thx. Voor het vragen naar jolisa. Ze doet het super goed. Afgelopen donderdag alweer bij het cb geweest weegt nu 7910gram 66.5cm 2 tandjes en 2 onderweg haha staat super stevig op haar beentjer en begint zich nu op te trekken in de box. Rolt als de beste en gilt heel de buurt bij elkaar hahaha.
    Oeh. Spannend voor jou meid ik ga flink duimen en hoop dat deze ronde eindigt in de positief einde.

Hahaha ja bloedtrasfusie ik moest even een 2de keer lezen voor ik het snapte.

Botervliegje wat een moedig besluit van je meid om naar belgië te bellen ik denk ook dat geertgen niet moeilijk gaat doen hoor. Is je eigen keuze want het is jou lijf. :)

Iui met meerdere eitjes doen ze idd wel. Liever niet maar als je er al een langere tijd loopt doen ze niet moeilijk,ik had ook 4 eitjes bij iui 2 en dr w wilde wel van ons beide horen dat we er geen probleem nee hadden. Maar mijn antwoord was duidelijk waarom dan wel en normaal niet. Xxxxxx

13. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Wat fijn dat je mop het zo goed doet! En al 2 tandjes...wahhhhh zo schattig! Ga je nog voor een 2e of nog niet?
    Bedankt voor het duimen! xxx

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Mariek: balen zeg... verschrikkelijk dat wachten..
    kriskras: spannend hoor.. nu maar hopen dat het wel een keer mag lukken!

Hier:
    Vandaag afspraak bij het Geertgen.
    Kort samengevat: ze weten het ook niet meer.
    Aantal eicellen is prima, aantal bevruchtingen vallen erg tegen, maar kwaliteit van de bevruchte eicellen is weer heel goed.
    Bruine afscheiding vinden ze ook heel raar. Dingen die ik had opgezocht en voorgelegd kunnen het allemaal zijn. Ze wist zelf niet zo goed hoe we nu verder moeten en of er nog dingen te onderzoeken zijn.
    Dus gaat ze donderdag in een teamvergadering/teamoverleg onze "casus" bespreken. Vrijdag mag ik weer terug (dan naar dr. C.) en hoop ik wat meer te horen...
    Nu dus nog niet veel wijzer...of eigenlijk helemaal niet..

15. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Dag Dames,

@ Mariek: Hoe gaat het met je? hoop dat je nog positief gestemd bent!

@ Hanied: dank je, ik probeer niet te veel te klagen hoor ;) jij zit dus volop in de wachtweken? wanneer mag je testen? ben benieuwd!

@Kriskras: het blijft toch spannend hoor, ik had zelf ook niet heel veel trouwen in IUI, maar er hoeft er echt maar 1 te zijn die naar binnen dringt! nog even hoop houden hoor!

@ Babyhope: is genieten he zo'n kleintje, en wat gaat het snel he! dat iedereen hier maar snel dat geluk mag ervaren!

Hier dus nog steeds helemaal niks. ik snap er helemaal niks meer van. ik heb na vrijdag ook geen test meer durven doen. zul je zien dat als ik morgen naar GG ga, ik ineens ongesteld word. anders hoop ik dat er een hele logische verklaring is voor dit vage gedoe.

Laterrrrrrrrrr

16. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Fireangel, heb je een echo gehad? Kunnen ze daar niks op zien? Deze onzekerheid is ook killing, lijkt me!

Sep, kan het niet zo zijn dat je GEEN eisprong hebt gehad...vandaar dan ook geen bloeding? Dr W zei tegen mij dat ik of zwanger zou worden en anders zeker ongesteld omdat ik een ei had. Dit zei hij de dag van de pregnyl tegen mij.

Ik mag van dr B (jonge versie) de 15e testen en van dr W de 16e. Ik heb nog steeds gevoelige borsten, ben nog misselijk (kan van de spanning zijn) en een raar gevoel links onder in mijn buik, rammelende darmen en een hele goede reukvermogen!!!
    Wilde vandaag een testje gaan kopen maar heb me toch bedacht. Ik koop morgen een test, ga dan donderdag testen. Bij negatief weet ik dat ik niet meer hoef te hopen, bij positief gooi ik er zaterdag (officiele testdag van dr W)nog een testje tegen aan!!!!!

Mariek, hoe ist wijffie?

17. carma

carma Niet meer actief

Ja KUT!!
    Alles gaat mis op het moment
    Kijkre voor het huis is weer een nee geworden, die vent van de schuldsanering loopt te zeuren.
    En dan ook nog eens die eitjes die niet willen
    Ik word er echt zo ziek van !!!!
    Ben boos en verdrietig enz enz
    Heb er even allemaal geen zin meer in, ook de eeuwige optimist heeft een grens.
    Sorry maar ik kan verder even niet reageren nu, misschien morgen als ik allees weer wat zonniger zie
    xxx

18. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    @hanied: dat lijkt me gek. Er was een ei, en heb ook gewoon pregnyl gespoten. Er zijn 2 cryo's geplaatst. Dus als die niet zijn blijven zitten moet ik toch gewoon ongesteld worden, of niet? Thanx voor t meedenken. Ben benieuwd wat ze morgen te melden hebben. Ze kunnen me in ieder geval niet zonder verklaring naar huis sturen. Vol spanning maar weer een dagje wachten.Nog een paar spannende dagen voor jou. Ik smokkel ook altijd met testdagen. Het is ons vergeven toch? ;)

19. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    @ mariek: hou je taai meis! Dikke digi kus!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè hè

Mariek dikke knuffel meid. Hier ook gezeik met bewind brief voor te stoppen ligt al bij de rechter het is goed meer schuld nu dan toen wij er in 2009 in gingen.

Hanied ik wil wel heel erg graag maar aan de andere kant eerst genieten van jolie. Hahaha 29 november laatste menstruatie gehad. Heb eergisteren getest met de etos test maar was negatief binnen de tijd en na een uur licht streepje ja dat is dus mening loos voor mij. In ieder geval. Hebben we nog 2 cryo's in genk maar ik wil niet weer door de molen. Pf zie dat niet meer zo zitten.

Sep wat gek zeg dat je nog niet ongi bent. Mischien maak je later hcg aan en is de test nu wel pos?

fireangel Ik hoor dat ze vrijdag met iets komen meid. Ik krijg altijd de kriebels van zomaar bruin of bloed verlies. Gewoon omdat dat meestal niets goeds betekent. Hopelijk houdt het op en blijft het weg

Deel Deze Pagina