Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Even ego. Vandaag echo gehad. Had zelfs afschuwelijke nachtmerries die me zo gespannen maakte dat ik vandaag mocht komen. Mooi kloppend hartje gezien. Zo wonderlijk. Lag helemaal op schema.
    Nu thuis. Best veel bloed. Zou het door de echo kunnen? Baarmoeder ligt wel laag en ze heeft best wat moeten wroeten. Maakt me meteen weer onzeker en bang..

Marieke, kop op! Het is zo frustrerend als alles tegelijk komt. Heel herkenbaar. En die hormonen maken het er ook niet beter op. Sterkte met alles! Ik hoop dat je manieren hebt om af en toe goed te kunnen ventileren..

2. carma

carma Niet meer actief

Ronja, gelijk bellen als je het niet vertrouwd
    Beter be safe than sorry
    Maar omdat alles gespannen staat kan het zijn dat er een vaatje geknapt is ofzo
    Bloed je nog steeds?
    xxx

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    super ronja, kloppend hartje!! :D vervelend van dat bloed.. als je het niet vertrouwd... ff bellen..

hoi dames.. ik heb alles een beetje bij gelezen.. jeej botervliegje wat een verhaal.. hoop dat het zijn vruchten mag afwerpen... succes vandaag!! :D

Mariek zo zuur idd.. naja hele dikke knuffel meid!

en tis zoo druk geweest hier... ik weet niet hoe te reageren op iederen..
    dus vandaar.. maar ff zo... zet m op meiden!! heel veel succes weer.. we gaan er voor in het nieuwe jaar... nieuwe energie ;)

hier gistere aaf mn laatste provera pilletje gehad. nu maar wachten op mn menstruatie.. de buikpijn heb ik al.. en de honger ook ;) dus ben benieuwd.. afvallen gaat hier ook goed. zit nu op -23.1 kg. dus langzaam bij beetje komen we er wel!

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mariek, ook jij mag een keer boos, negatief en verdrietig zijn! Immers ben jij vaak onze eeuwige optimist! Gooi het er maar gewoon uit...hetzij bij je hubby, je mama of bij mij!!!! Knuffel!!!

Ronja, snap dat je zo onzeker en bang bent meiss! Fijn dat alles op schema is en dat je eerder voor je echo terecht kon!

Kim, Wat goed zeg, ruim 23 kilo eraf! Ben maar trots! Nou die ongie nog en dan weer starten (?)!!!!

hier, ben echt retezenuwachtig zeg! borsten nog steeds vol en gespannen.... Ga zo naar het KV voor de testen....hoop zo op goed nieuws morgenochtend!!!! Is nog te vroeg, maar als er een mooi 2e streepje staat....*zwijmel*

5. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @mariek wat klote zeg, een dikke digi knuffel voor jou.

@kim gefeliciteerd met de 23kg, wat goed zeg. nu voor de volgende ronde, hopen dat het nu goed mag gaan.

@hanied spannend dat wachten, ik duim op een mooie posi test.

@hier maandag had ik een negatieve test, heb pregnyl 10000eh gehad op 2 januari, nu deed ik net een nieuwe test en zag een licht streepje, kan dit toch nog van de pregnyl zijn? volgens dr. C mocht ik testen op 20 januari.
    Ik vind het zo spannend, heb heel erg last van misselijkheid, geen koffie of chocolademelk hou ik meer binnen, raar gevoel in de onderbuik, steekjes in de onderbuik.
    wat duurt wachten toch lang, ggggrrrrrr

6. carma

carma Niet meer actief

WHAAAA meiden wat spanned weer
    Hanied ik duim voor je meis roze roze roze !!!, en dank je wel voor je lieve woordjes xxx

Knuffeltje als je de 20ste mag testen dan is het nog wat vroeg
    Maar als het wit was en nu een licht streepje geeft dat wat hoop
    Als de streep nu steeds donkerder word is er zeker hoop
    wacht het even af
    Wanneer moet je extra pregnyl spuiten?
    en heb je de testen onder de zelfde omstandigheden en op dezelfde tijd gedaan?
    Als je de ene avond veel gedronken hebt en de volgende heel weinig is de urine geconcentreerder 's morgens
    Ik duim ook voor jou

Hier gaat het weer een beetje
    Ik kan niet meer doen dan mijn best met alles
    Het zou alleen zo fijn zijn als 1 ding eens zou lukken zodat we die negatieve circel waar ik in blijf zitten doorbroken word

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ik hoef geen pregnyl meer te spuiten, toen ik zwanger van mijn dochter was, voelde ik precies hetzelfde en had met 3,5 weken een posi test. dus ik hou mijn vingers gekruist.

ik heb ook puregon gespoten en ben begonnen met 100ie en had pas effect met 175ie, dus er is hoop hoor mariek. ik duim voor je dat het allemaal goed gaat.

8. carma

carma Niet meer actief

02-01-2012 Pregnyl spuiten 2 x 5000 en dan 20 januari testen??

Ik vroeg het vanwegen jou onderschrift vandaar hihihi
    OOO spanned meis duim duim duim
    Over een dag of 2 nog eens testen en dan hopen op een donkerdere test

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ja ik weet ook niet waarom er 18 dagen tussen moesten zitten, hier op het forum lees je altijd minder dagen, we wachten weer af.

10. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    wow wat een spanning allemaal hier op het forum :)

@mariek, wat klompen uit trekken! Hopelijk gaat er voor de volgende meting ineens iets wakker word en dat er ineens iets klaar staat.

@ronja Super!

@hanied spannend!!

@kim wachten wachten wachten, heel moeilijk i know ;)

@knuffeltje voor jou ook geduld toegewenst...

@ego ben gisteren goed op mijn vingers getikt. Dacht dat het wel weer ging, maar ben vandaag toch maar weer op de bank beland en "val" steeds weg (ogen zijn ineens heel erg moe). Morgen even langs de huisarts voor bloedcontrole of het niet teveel gestold is. Dus wel even spannend of het goed is... Verder even geen nieuws op zwanger word gebied omdat we eerst op vakantie willen en niet midden in de behandeling weg moeten en weer een ronde voorbij laten gaan.
    Zou ik dit trouwens moeten melden bij GG dat we eerst met vakantie gaan en daarna pas verder willen?

Voor iedereen succes met je stappen in de behandeling of geniet van je zwangerschap...

11. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Vandaag op gesprek geweest bij dokter m pfff was toch even moeilijk super lieve mensen daar gewoon een gezellige huiskamer
    Heb er 2 uur overgedaan om er te komen beetje brak nu
    Dokter m was een rustige maar aardige man alles goed uitgelegd heb toch een probleem ik kom voor donorzaad maar kan niks terug geven mijn eitjes zijn helaas bejaard had het met liefde gedaan zeker ook om iemand anders te helpen maar ben 41 dus dit kan niet meer

Nu had hij het over donorzaad bestellen in Denemarken iemand hier daar ervaring mee?
    23jan weer terug een gesprek met dokter r en met een psycholoog en dan maar eens verder zien

Ook zei dokter m ik denk dat de kans op een zwangerschap klein is gezien u leeftijd en toen even mezelf goed moeten bedwingen om te huilen goh wat een k..... Zooi wat even goed ziek ervan

Ik zou zo graag de klok 10 jr terug willen draaien,maar helaas
    Wat voor sommige mensen zo van zelf sprekend is een gezin stichten helaas voor mijn gewoon telaat
    Probeer mijn zelf weer even op te peppen en vol goede moed maar naar de volgende afspraak te gaan

Wat is het leven soms oneerlijk verdorrie ben boos op de hele wereld vooral op mezelf

12. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Sandra vervelend als het zo gezegd wordt he?
    Dan is het ineens weer waar.

Wat ik me afvraag is of er niet iemand bij jullie in de buurt is die wil afstaan? Dat mag natuurlijk ook :)

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag over het zaad uit Denemarken omdat het voor ons niet van toepassing is.

Succes in elk geval!

13. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Marjolente
    Ja altijd hard zoiets,best moeilijk om aan te horen hoor.
    Is nooit een keuze geweest om zolaat voor een kindje te gaan,teveel om zo even neer te schrijven
    En erg moeilijk om aan goede vrienden te vragen te vragen om iets te doneren

Heb je nu een goede vriend misschien iets anders maar blijft heel beladen hoor

Heb vanmiddag van pure ellende pakje sigaretten gekocht zo van wat maakt het allemaal nog uit nu spijt ervan was een mnd geleden gestopt net alles weg gegooid

14. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Oei, niet opnieuw beginnen hoor!
    Beter een komkommer gaan eten of zo :)

Ik heb inderdaad een vriend, dus ik kan niet zeggen hoe het zou zijn als ik zaad nodig had. Daarentegen hoop ik dat als je open bent naar je omgeving, iemand opspringt en zegt dat je van hem mag hebben. Maar dat blijft misschien alleen wel bij hopen.

Succes in elk geval!

15. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    knuffeltje je had al getest van de week voor de pregnyl en dat kan niet ineens teug komen
    ik hoop voor je dat het streepje steeds donkerder word
    mocht zelf op 17-08 testen en had de 10e mijn eerste positieve test al in handen en de dagen erna werd hij als maar donkerder

sandra41 wij hebben ook wel rond gekeken in denemarken maar ik kon wel de ruil doen dus voor ons is het wel een hollander geworden
    je hebt van die websites daar staan de deense mannen op gewoon rond kijken
    heb je nog steeds wel een gewone ongi en eisprong???
    zo ja dan is het nog niet te laat

16. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Monica ja word nog steeds ongesteld elke 28 dagen voel ook altijd sterk mijn buik zo rond de eisprong. Misschien eens een ovulatietest er tegen aan gooien

En ja beter komkomer eten dan roken heb alles al weer weg gegooid

17. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
  18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff jeetje Sandra wat een domper... Maar toch, er zijn genoeg vrouwen bij wie t wel lukt nog op deze leeftijd!! :eek: k blijf voor je duimen meis!

Oohw heerlijk marjolente! Lekker op vakantie! En daarna vol goeie moed weer beginnen!

Monica hoe gaat t met jou meis?

19. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Dank je Monica ga gelijk eens kijken op die sit,toch wel liggen piekeren vannacht zo van zou ik er nog wel aan gaan beginnen ,gewoon ff een erge dip je bent er 24 uur per dag mee bezig geen normaal leven meer.zal van de week wel beter gaan

Kim wat goed dat je zo veel bent afgevallen. Pfffff knap hoor ik blijf aankomen sind ik ben gestopt met roken

20. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Sandra: ik hoop voor je dat het lukt!

@hier: helaas maar één matige emmy (omdat de Pregnyl te laat was gezet bleken mijn eicellen niet rijp). Hier wil ik al mijn positieve energie naar uit laten gaan! Wel erg jammer dat er niet meer uit is gekomen. Aan de ene kant heel veel geluk dat ik een zhs heb gevonden dat wilde helpen, maar ook wel echt pech dat de opbrengst zo miniem was. Al die angst voor OHSS bleek bij mij dus totaal overtrokken (alleen even beurse buik gehad na punctie), maar begrijp wel dat de artsen dat van tevoren ook niet konden weten. Had het liefst een gewone punctie gedaan bij GG, netjes op tijd na de Pregnyl (tot nu toe 'altijd' mooie opbrengsten gehad). Maar ja, heb nu wel een kans en die koester ik!

Deel Deze Pagina