Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Sorry meiden ff ego
    WHAAAAAAAAA hoe zenuwachtig kan een mens zijn zeg
    Mag vanavond om 19.50 naar gg bij dr R
    Ik heb echt het gevoel dat als er nu niets is dat het over is voor de ze ronde
    Hoe lang kan je doorspuiten?? en ophogen??
    Heb je dan gewoon een langere cyclus? of blazen ze de boel af als het niet lijkt te lukken??
    Word gek van mezelf, zou blij zijn als het vanavond is.
    Duimen jullie aub voor me
    xxx

2. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @mariek ik heb bij gonal-f door gespoten tot dag 40 en toen hebben we afgebroken. Ik duim voor je.

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @marieke: de cyclus dat ik zwanger werd, heb ik ook ruim 20 dgn gespoten. In ieder geval heel veel succes vanavond

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ik heb een vraagje, ik zit nu op dag 11 na pregnyl, wanneer is nu de innesteling? ik nu last van menstruatie-achtige buikpijn en ben ook misselijk, wat zou dit kunnen betekenen?
    Ik ben zo zenuwachtig, ik hoop zo dat het gelukt is en dat het gewoon betekend dat ik zwanger ben.

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @mariek heb er 45 dagen over gedaan deze keer met spuiten. Schijnt behoorlijk lang te zijn en niet echt normaal. Maar het was onze eerste keer, dus echt geen idee of het normaal is...

@Knuffeltje, sorry kan je geen antwoord geven. Heb er nog geen ervaring mee.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    he mariek haha je praat nog over cyclus terwijl je nu juist geen cyclus hebt he met al dat spuiten en clomid enzo:) het is dadelijk gewoon 14 dagen voor de dag van iui als dag 1 tellen en cyclus van 28 dagen aanhouden:)
    ik heb ook wel eens 45 dagen gespoten en sommige zelfs 63 dagen zolang er iets blijft groeien gaan ze door hoor:)
    ik denk aan je meisss

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoe was 't Mariek??

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hier even een ontzettende ego FireDEVIL!!!

Dinsdag bij dr. B. (jonge) geweest. Tot nu toe vond ik het een hele fijne vrouw. Zij kon mij niet mijn antwoorden geven op de vragen die ik had en wist niet zo goed hoe wij verder moesten.

Zou gisteren in het team besproken worden. Vandaag afspraak bij dr. C.
    Kom ik daar binnen, geeft ze aan dat het in het team besproken is. Dat het accoord is dat we verder gaan en dat we hetzelfde spuitschema kunnen gebruiken als de 2e keer alleen dan ipv de decapeptyl 35 uur voor de punctie nu toch weer pregnyl.

Mijn vragen waarom PICSI niet kon, of IMSI en assisted hatching een optie waren en of er nog andere onderzoeken zijn waardoor ze nog dingen uit kunnen sluiten zijn niet besproken.

Nu met dr. C. gekeken wat er nog mogelijk is qua onderzoeken. Om alles uit te sluiten hadden wij de keus om een hysteroscopie te laten doen. Dit om uit te sluiten dat er geen problemen zijn met innesteling (omdat ik zo snel na terugplaatsing al bruinverlies heb). Ze verwacht niet dat daar iets uitkomt...maar ja dan is dat ook weer uitgesloten.

PICSI, IMSI, Assisted Hatching ging ze nu met E. de Embryoloog bespreken. Zodra we de Hysteroscopie hebben gehad moet ik weer bellen voor een afspraak en dan kijken we weer verder....pffff
    nog weer meer wachten dus..

Kan op 23 jan terecht voor intake voor Hysteroscopie in het st. jansgasthuis (als ik het goed heb) in Weert (daar werkt GG mee samen). scopie moet na menstruatie en voor ovulatie gaven ze aan. Dus hoop dat het daadwerkelijke dan nog binnen een week kan plaatsvinden anders moeten we dus weer een week wachten...

baal dat ik nog steeds niet de antwoorden heb die ik wilde....en dat we nu dus weer moeten wachten..

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    en om het nog gezelliger te maken beginnen wij ons weekend goed... net een van de hondjes moeten laten inslapen.... (snik)
    13 jaar en 14 dagen bij ons geweest....

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Slik, dat is heeeel erg klote!ik heb ook een hond en moet hier niet aan denken..Ontzettend veel sterkte!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Mariek, hoe was de folikelmeting? Echt ongelofelijk zuur als je je al druk moet maken bij iedere fm. Bij mij gaat het juist heeeel snel allemaal. Daar word je ook niet blij van hoor... Een keer gehad na krap 5 dagen spuiten dat een folikel al 23mm was. Poging afgebroken , dag later bij de echo was hij al gesprongen. En 1 keer , terwijl ik alleen nog maar de decapeptyl spoot , megaveel vruchtbaar slijm. Eierstokken veel te onrustig en baarmoederslijmvlies veel te dik.:( Terwijl die deca juist ervoor zou moeten zorgen dat er daarbinnen geen activiteit is. Ook weer een poging (iui) die afgebroken moest worden..
    Je zou die stress pas moeten krijgen na de punctie/ inseminatie , niet al bij iedere fm...
    Ik hoop dat je goed nieuws hebt...

Botervliegje: jij hebt wel een risico genomen zeg! Ik weet niet of ik dat gedaan zou hebben. Heb je het Geertgen al gesproken? Ik weet niet waar de tp is, of is die al geweest? Ik hoop dat het raak is!

Knuffeltje: Spannend he! Je hebt wel goede symptomen he, ik heb nog nooit ook maar iets gevoeld..wanneer mag e testen?

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    @dobbel: ik heb vorige week dinsdag mn intake gehad. Had er een gied gevoel bij, heel gemoedelijk allemaal.As dinsdag moeten wij er ook weer heen. 1.5u rijden. Hiervoor zaten we in Dusseldorf, dat was 2u en een kwartier rijden. Met de puncties zaten wij in een hotel, misschien een optie? Anders is het echt vermoeiend hoor..

13. carma

carma Niet meer actief

Morgen meiden

Bedankt voor het duimen, maar het heeft niet mogen helpen

Helaas weer niks, en wat er zat was nog steeds te klein, alleen het baarmoederslijmvlies was weer wat gegroeit
    Het rare is dat dat dus wel groeit maar geen eitje.
    Was eerst bang dat het door de leeftijd komt maar als ik terug denk is het nog geen 2 maanden geleden dat ze gezien hebben dat er in natuurlijke cyclus een eitje groeit en is gesprongen dus dat geloof ik niet
    Denk echt dat het door dit product komt
    Dr R heeft me aangeraden deze cyclus af te breken omdat het baarmoederslijmvlies anders misschien te dik word.
    Na 12 dgn pilletjes (duphaston) slikken om de boel netjes los te krijgen en ongi te worden, mag ik dan op cyclus dag 3 weer starten met spuiten maar nu met gonal F
    Dus hoop op ongi rond eind van de maand en dan als het werkt zoals het deed dan iui voor het carnaval weekend 18/19/20 febr

Weet iemand hoe lang het duurt na het slikken van de duphaston dat je ongi word??
    Of word je dat tijdens het slikken?

Vannacht vreselijk liggen dromen, die pokke onzekerheid of er nog een 2de gaat komen
    Droomde dat mijn dochter leukemie had en dat we te laat waren
    Dat mijn man uit het ziekenhuis kwam zonder haar en nee schudde
    Ik werd huilend wakker en huil nu alweer, zooooo heftig
    Gelukkig kwam ze me vanmorgen weer lekker knuffelend wakker maken.

Ik reageer later vandaag weer even op jullie, sorry maar kan het nu even niet xxx

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh mariek meid.
    Dikke knuffel voor jou hoor! Wat een nare droom bah. Balen dat er niks was veranderd. Qua die duphaston heb ik geen idee heb er nog nooit van gehoord. Hoezo geen provera dan?
    Dikke knuffel hoor. Ik snap dat je het even niet trekt. Maar het gaat echt goedkomen meid. Echt waar.

Pf hier een meisje met koorts. Is vanaf zaterdag verkouden. Eergisteren leek het over te zijn. Gister ochtend in een keer 40.6 graden. Dokter geweest die zegt letterlijk koorts is gezond om weerstand op te bouwen. Onderdrukken met paracetamol maar vanochtend was het weer 40.4? Ik uhm. Weet even niet wat ik moet doen. Wil haar niet de hele tijd een zetpil geven hoor.

15. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    wat is dat balen mariek, hopen op de volgende ronde met gonal f dat het dan beter gaat en je mooie folikels krijgt. dikke digi knuffel

hier nog wachten tot 20 januari en dan mag ik pas test volgens dr. C. en wat duurt wachten dan ongelooflijk lang

16. carma

carma Niet meer actief

duphaston is nieuw daar zitten meer lichaamseigen stoffen in en daardoor minder bijwerkingen als provera
    Deze geruiken ze nu bij gg

17. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik kreeg het ook mee Marieke, was 2 dagen na het slikken van de laatste ongesteld.
    Maar tegen mij zeiden ze dat je tijdens het slikken ongesteld kan worden, maar het duurt max. een week na het slikken voor je ongesteld moet worden. Mijn lichaam is zo eigenwijs dat ik dat er standaard bij vraag "wat als?" :)
    Wel nog een dikke knuffel omdat je opnieuw moet beginnen en een nog dikkere knuffel vanwege je droom!
    Het komt wel goed schatje... (en schijft een glas roosvicee toe;))

@ego de bank deukt inmiddels aardig in, maar ik blijf rust houden. Ik hou nu vol :) En ga maandag waarschijnlijk even bellen :cool:

18. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Hai meiden,
    wat is er veel gebeurd in een paar dagen zeg.
    ik moet eerst even bijlezen :)

@ Ronja: wat fijn voor je dat de echo goed was, maar heel vervelend van het bloed. als je je er niet happy bij voelt gewoon even bellen. heb ik met mijn dochter ook gehad, adertje gesprongen. ze vonden het geen probleem om even het hartje nogmaals op te zoeken. dat scheelde een hoop in de ongerustheid!

@ Knuffeltje wat spannend zeg! nog even geduld!

@ marjolente: fijne vakantie! waar ga je naar toe? skie-en of van de zon genieten? of allebei natuurlijk!

@ Sandra: ik heb geen ervaring op t gebied van donor, maar wil je wel even heel veel succes wensen. dat je droom vervuld mag worden! oh en even over de punctie: ik heb altijd heel veel follikels, en omdat niet alles even makkelijk aan te prikken is krijg ik altijd morfine. dokter w, doet gelukkig niet moeilijk als je om iets extra's vraagt. ik ben geen watje, maar ben heel blij dat ie dat toedient. Maar de pijn is voor iedereen anders.

@ Demi: hoi hoi, heel veel succes!

@ Hanied, wat balen zeg.

@ Dobbel: je zult je bij gg wel lekker op je gemak voelen het is ongedwongen allemaal. oh en er is van alles aan speelgoed, je kunt je zoontje ook gerust meenemen. niks van gehoord of ze met andere ziekenhuizen samenwerken. heel veel succes!

@ Botervliegje: ik blijf je een stoere chick vinden! en je hebt maar 1 kans nodig , en ik duim voor je dat die emmy the one is! succes!

@Fireangel: owww wat erg van je hondje. heel veel sterkte! jammer dat je nog niet alle vragen beantwoord hebt gekregen. maar goed dat je weet wat je moet vragen en wil weten. hoop dat ze je snel antwoorden kunnen geven. succes!

@ Mariek: wat een pech heb je toch zeg! hou je taai he!

@ Babyhope: Beterschap voor je meisje. als t te lang aanhoudt gewoon nog een keer naar de huisarts gaan hoor.

ik ben woensdag bij dokter c geweest. was nog steeds niet ongesteld. nu nog steeds niet trouwens.ze snapte er ook niks van. geen idee waar het aan ligt. baarmoederslijm was inmiddels 17 mm. geen zwangerschap of iets te bespeuren. dus het blijft een raadsel. voor de zekerheid even bloedlaten prikken ( geen bloedtransfusie ;) ha ha ) voor HCG . maandag belt dokter c even terug voor de uitslag. niet veel wijzer geworden dus. en ik wacht dus gewoon maar door. het is alleen heel frustrerend, dat we nu niet aan een rondje nieuwe cryo's kunnen beginnen. pffffffff

ik heb trouwens altijd TP van Cryo's in eigen cyclus. met pregnyl voor de eisprong en na 4 dagen nog een keer pregnyl.
    hoe wordt dat bij jullie ( degene die daar ervaring mee hebben) gedaan? ook altijd in eigen cyclus of ondersteuning van iets?

hoor t graag!

19. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    @sep: terugplaatsing van cryo's bij mij was helemaa zonder iets.
    Dus echt alleen in eigen cyclus, testen met ovulatietest. geen pregnyl, geen hormonen, geen utrogestan...helemaal niks!!!

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sep
    Ik moest tìjdens de cryo tp's estradiol slikken voor mn bmslijm goed dik te maken en daarna doorblijven slikken plus die eustrogeen bolletjes gebruiken.
    Geen pregnyl of wat dan ook. Dus k denk dat dat per persoon verschillend is.
    Want k heb zelf amper een cyclus.

Deel Deze Pagina