Kimmi: afvallen is nooit makkelijk idd zelfs niet met een hulpmiddeltje. En ook zeker niet door wat we allemaal meemaken! Maar je bent goed bezig!!!!
Yep voor mijn werk. Altijd leuk! Maar zondag ben ik weer bij mijn man en meisje en daar kijk altijd t meeste naar uit! Parijs os echt een aanrader voor iedereen! Tijd om me klaar te maken! X
Wauw leuk!!! Wat voor werk doe je dan?? Nou super en zondag weer lekker thuis! Geniet er nog maar ffkes van! Ja idd afvallen is niet erg makkelijk! Maar t leùke is en de motivatie krijg ik echt door dat mensen het nu beginnen te zien!! dat is het aller leukste!! dus nu gaan we richting de 90.... En dan nog 20 kg totdat ik 70 weeg!! dus nog ff actie ondernemen!!
Super kimmi echt top. Ik zelf heb ook super over gewicht. Moet er ook echt wat aan doen maar eet overdag bijna niks en s'avonds dan begint het pas haha ik krijg overdag gewoon geen honger gevoel? Mariek jeeejjj de eerste gonal zit erin heel erg veel succes meid. Ik denk aan je. Botervliegje dikke knuffel meid Sep dopien is toch dat moderne ouder vrouwtje best mooi voor haar leeftijd met hoge hakjes? Pf die moest ik echt niet een beetje te hoog gegrepen denkt ze haha Hier is stephanie nummer 1 altijd vrolijk altijd happy en kwam altijd even buurten bij ons. Oh nee wacht dorien nee nee die moet ik echt niet toen ik die miskraam had gehad en ik belde wat te doen heb ik wat woorden aan de tel gehad met haar. Ja ja ik weet weer wie het is. Kort zwart haar en een katje meer kan ik niet zeggen. Die psychologe is dat vrouwtje met d'r mooie bloementjes jurk aan altijd whahaha een beetje grijs blonde krullen. Hahaha die was altijd tegen mijn moeder aan het knipogen en vroeg altijd aan haar wil je nog koffie. Of heb je nog haha. Ja ja wij waren altijd duidelijk aanwezig toch mariek. Het is daar zo stil en als wij er waren was het altijd heel gezellig.
hihi babyhope, tis ook niet de bedoeling dat je bijna niets eet natuurlijk he? je kacheltje moet wel verbranden! dus zowiezo je ontbijtje, je lunch je diner, en dan nog 2 tussendoortjes en savonds bijv. een bak yoghurt. als je het snoepen gewoon laat en goed verdeelt over de dag eet... gaat het echt wel goed!! kijk ik at gewoon echt mega veel heel de dag door.. en ook savonds dus dat was echt mijn probleem. plus spuiten van de meds was ik ook behoorlijk aangekomen! dus dit was voor mij echt een goeie oplossing! en ik kan nu nog steeds ruim voldoende eten hoor! je hoord heel vaak van die verhalen van die vrouwen die dan zeggen dat ze dan maar een halve boterham kunnen eten met de maagband, nou dat heb ik allemaal niet.. ik zou er zelfs 2 op kunnen bij wijze van spreken! maar het gaat me wel prima af! zo op deze manier! Nog geen 1x in die 7 maanden hoeven kotsen! (klopt af op bureau ) maar goed je moet er zelf wel eerst achter staan wil je echt afvallen. zolang je die motivatie en de wil niet heb.. dan val je veel makkelijker terug in je oude eet patroon! succes meissie, en wanneer je er echt voor wilt gaan, dan zullen we je allemaal steunen natuurlijk
Haha ja idd hier 36 kilo aangekomen door de medicijnen. ja die motivatie brr die is hier heel ver weg. Nou ik heb net maar eens een beschuitje met smeerkaas gehad mijn eerste ontbijt van 6 maanden haha. Toen ik zwanger van jolisa was at ik super gezond. Na de bevalling die kraamweek bijna helemaal niks daar is het weer fout gegaan. In ieder geval heel erg bedankt meid
babyhope, ik wil me bij kim aansluiten, het is belangrijk voor het afvallen dat je 3 maaltijden per dag eet en daarbij 4 tussendoortjes. Ook al heb je geen honger toch moet je iets eten. Dat houd je spijsvertering opgang en zorgt ervoor dat je lichaam vet gaat verbranden. Daardoor kan ik op gewicht blijven en kom ik niet aan door de medicijnen. Ook sport ik bijna 3 keer in de week. Ik voel me hier goed bij en ook al val ik niets af, ik kom ook niet aan in gewicht. succes, probeer het maar eens uit.
@susan B, ik woon in de noordoostpolder vlakbij de ramspolbrug, Tja heb alles afgebeld dus hij zal mee moeten, heb geen andere optie, meestal vermaakt sven zich wel dus zal wel goed komen. o ja pannenlappen heb ik ook wel gehaakt, als je een lesje wilt je bent welkom hoor tis zoooo leuk en ontspannend, heb 2 weken geleden zowel mijn neef (is homo) en een ander vrouwtje aan het haken gekregen en beiden zijn verslaafd. Dr W is dus heel aardig, heel erg fijn idee is dat, afvallen , is dat tegen jullie gezegt dat dat moest, ik had ook wel zo iets verwacht maar tot nu toe hebben ze niets gezegt, geen idee wat de grens voor hun is, of wellicht hoor ik het de volgende keer, ik wil ook wel graag, maar pfff de dicipline is momenteel heel moeilijk voor me op te brengen. dus respect vooor de dames die het wel lukt, super knap hoor. ja dat van de voorkeur was mij gelijk al gezegt door een assistene of zo iets, vrouw met boblein blond haar, wat ouder en een appart accent, lijkt me niet raar dat je een voorkeur hebt maar als ik zo overal lees is dr w bij iedereen favoriet dus kan me ook wel voorstellen dat het soms gewoon niet mogelijk is die man loopt dan over in de afspraken en de rest niet zeg maar, maar goed we zullen het ervaren, vond kabouterplop haha (houden we er in) ook absoluut niet vervelend hoor, heb echt veel erger voor me gehad.
Dobbel, bij GG is geem grens kwa gewicht, ze doen ook nergens moeilijk over Kimmie en ik zij n uit eigen beweging aan het afvallen geslagen omdat wij er last van hebben en niet omdat get van GG moet Maak je daar dus maar niet druk over Ze accepteren je zoals je bent Heel anders als ziekenhuizen die alleen maar naar slagingspercentages kijken Kwa voorkeu is het meer wat je graag hebt Dr R en dr K zijn kort van stof en erg direct (wel vakbekwaam hoor) Dr W, dr C, dr B senior en dr M zijn wat menselijker en meelevender Dr plop en dr B junior kan ik niks van zeggen omdat ik die nog nooit gehad heb. Maar ze zijn allemaal goed anders zouden ze daar niet werken
Hey meiden Ik heb al een paar dagen wat terugelezen en ik had een vraag aan jullie! Waar kan ik meer info vinden over het ziekenhuis waar jullie heen gaan? En mss een adres waar ik contact mee kan hebben? Groetjes
Dank je! Heb je een mail gestuurd!! Ik zal hier mijn verhaal even wat uitgebreider neerzetten mss zijn er ervaren vrouwen die me kunnen helpen. Haha word een lang verhaal want zal bij het begin beginnen. In mrt 2006 zijn wij gestopt met de pil, helaas werd ik toen niet uit mezelf ongesteld en werd ik na 9 maand doorgestuurd naar de gyn. Uitslag was pcos, schildklier niet goed en b12 tekort. Toen aan de medicatie. Na een aantal maanden zwanger maar helaas een miskraam. Daarna duurde het 3 maanden voor hcg op 0 stond. Toen weer een ronde en gelukkig zwanger en dat ging goed. Toen onze dochter 8 mnd was wilde we graag proberen voor een 2e. Gelukkig ging dat met 4 rondes medicatie al goed. Toen onze 2e dochter 8 mnd was wilde we heel graag verder voor een 3e! En daar zijn we 19 maanden later nog mee bezig. In deze 19 maanden heb ik 4 kansen gehad (eisprong) ik reageerde niet meer op de clomid en moest gaan spuiten puregon en pregnyl. Ik ben van de 4 kansen 3 keer zwanger geweest maar helaas is het dus ook 3 keer misgegaan in Nov 2010 April 2011 en nu afgelopen Dec 2011. De onderzoeken kwam niks uit en het word nu als pech beschreven. De laatste mk was van 2 vruchtjes. Maar ja wat nu.. gewoon dom weg doorgaan met proberen en dan weer zwanger en mss weer een mk? Ik weet het even niet meer en ben de opties aan het bekijken! Ondertussen ben ik sinds juli ook flink aan het lijnen met het cambridge dieet en ben nu bijna 30 kilo kwijt. Ik hoop dat jullie mij jullie ervaringen en meningen willen geven groetjes Cora
Cora kan het niet zo zijn dat bij de laatste mk het lijnen in combi met zwanger worden het probleem is geweest Snel afvallen met shakes is een aanslag op je lijf en de afvalstoffen moet ook weg en je moet herstellen Ze raden niet voor niets aan om tijdens de zwangerschap niet te lijnen Maar goed super dat je ze kwijt bent en het zal zeker niet ten nadele zijn Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je b12 weer te laag is nu Is dat al getest?? Een te laag b12 lager als 300 kan al meer kans op mk geven en lager als 150 al helemaal ivm mijn gastricbypass word ik iedere 3 maanden getest hierop en ik zat echt mega laag 85 Nu gaat het een stuk beter Het is idd wel een stukkie rijden maar zeker de moeite waard bij geertgen Een gesprek kan misschien meer duidelijkheid geven wat hun voor jou kunnen betekenen heel veel suc6
Tijdens de zwangerschap ben ik ook zeker niet aan het shaken geweest! Dit is in overleg met mijn gyn geweest! Zodra ik de posi test in handen had ben ik in 5 dagen opgebouwd en at ik weer normaal als iedereen en viel ik niks meer af! Dus nee daar komt het niet van.
Ja ik weet het ook niet , denk gewoon even mee Ik hoop dat ze snel vinden waar het aan ligt Misschien kan je iets krijgen bv eutrogestan bolletjes tot de 12 wkn
ook t eerst ewaar ik aan dacht mariek met die camebrige!!! super dat je bent afgevallen. ik heb het ook gedaan. toen ik er mee bezig was werd ik ongesteld... en dat is pas gestopt toen ik ook gestopt was met dat dieet!! dus het kan er zeker mee te maken hebben. je bent in ieder geval wel goed vruchtbaar dus... want zwanger word je dus wel relatief "makkelijk" (ik heb bijv ook pcos en ben nog geen 1x zwanger geweest in deze 2 jaar dat we bezig zijn) t zwanger blijven kan idd te maken hebben met je vitamine tekorten en ik denk echt dat dit dieet wat je doet hier ook mee te maken kan hebben... juist omdat ik er zelf ook last van kreeg.. spontane bloedingen en die stopte pas toen ik stopte met dat dieet..... mij was ook verteld dat je dit dieet niet zo heel erg lang mocht doen ivm de weinig voedingsstoffen die je maar binnen krijgt... heel erg veel succes meis...