Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ja volgens de gyn kan het geen kwaad, ik slik gewoon vitamines bij en ja zonder het dieet heb ik ook 3 miskramen gehad. Zeg maar waar het van komt de miskramen, kan van de medicatie zijn, van te zwaar zijn etc, alleen ja er komt niks uit de onderzoeken. Lief dat jullie meedenken

2. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @dobbel hey wat leuk ook woonachtig vlakbij de ramspolbrug, wij ook.
    wanneer moet je heen?
    bij ons hebben ze nog nooit gezegd dat ik moest afvallen, alleen deden de artsen hier in het ziekenhuis dat. Ik ben alleen begonnen met sporten en letten op wat ik eet en dat gaat heel goed. Volgens de oude dr. B. kon ik daar lekker mee doorgaan.

succes bij gg

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    he knuffeltje ik moet disndag 31 januarie weer heen smiddags, en jij?? leuk zeg we wonden dan vast heel dicht bij elkaar, wie weet kennen we elkaar wel van gezicht, doe je wel eens boodschappen bij de spar toevallig (daar werk ik 2 middagen)

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @dobbel ja we.ij doen wel eens boodschappen bij de Spar, zit je dan achter de kassa of welk werk doe je dan? Wij moeten vrijdag 27 jan. weer heen.

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nee sta meestal op de versafdeling, brood. vlees en vleeswaren, zit alleen soms eind van de dag op kassa 2 als ik klaar ben. oke spannend weer de 27ste

6. carma

carma Niet meer actief

knuffeltje hoe laat moet je vrijdag de 27ste ?? ik moet om 14.30

7. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Zo meiden moet weer ff bijlezen hoor! Ha ha misschien moeten jullie is voor iedere arts een bijnaam verzinnen!

Door alle ervaringen denken we natuurlijk aan allerlei problemen die het kunnen zijn. Het blijft jammer dat we ook echt allemaal zover denken en dat het onbezonnen er gewoon echt vanaf is. T is gewoon iets wat echt bij ons hoort!

Kimmi: ik heb samen met een vriendin een ontwerpbureau, we werken voor grote bedrijven die onze producten produceren en de wereld over brengen :). Veel kinder producten, dat is toch echt waar mijn hart ligt!
    Mijn man heeft ook een eigen bedrijf, dus wij hebben geen verplichtingen naar anderen om uit te leggen waar we naar toe gaan oid. Daar hebben we geluk mee.

Hoe redden jullie dat hebben jullie je baas ingelicht of valt daar en beetje omheen te fietsen?

Babyhope: oh neeeee Dorien is zo'n lieverd, maar goed dat we allemaal onze eigen favoriet hebben! De ene assistent is gewoon wat makkelijker dan de andere!

Hmmmm even mijn berichtje nalezen voordat ik ineens weer een "bloedtransfusie " onderga! Ha ha

Meiden slaap lekker!

8. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @mariek wij moeten om 11.50u.

@dobbel ik denk dat ik je dan wel eens heb gezien, maar ik zou het nu niet weten.

@sep wij hebben onze werkgever al direct ingelicht omdat het toch wel afstanden zijn die wij moeten rijden en dan moet er geen probleem van gemaakt worden.
    gelukkig hebben we er ook geen probleem mee om vrij te krijgen. Mijn man heeft helemaal geen problemen, hij hoeft alleen op te bellen en te zeggen dat hij uit geroosterd moet worden en dan gebeurt dat ook.

9. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    @ knuffeltje: fijn dat dat zo geregeld kan worden. Het zal op veel plaatsen wel anders zijn. Dus als ze begrip hebben ben je al een heel eind!

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw sep dat klinkt als een droombaan!!! Ik wou dat ik dat had!! :(
    Ik ben nu via mn werk een opleiding aant doen! Gelukkig maar want voor k ging werken had ik eigenlijk helemaal geen diploma's of wat dan ook waar k echt iets aan had... Dus ik leer nu voor doktersass. En dat bevalt wel! En dan hopelijk daarna op mijn werk op het Gezondheidscentrum werken! Das nu ff mn doel! Dus k ben zeer benieuwd!! :) van hoe of wat allemaal...! Maar die baan van jou klinkt echt geweldig!!

Op mn werk weten ze t allemaal waar we mee bezig zijn. Ik mag ook zo weg daarvoor!! :) alleen nu met mn stage is dat wel vervelend! Maar goed het is gewoon niet anders!! :) dit is ook wel erg belangrijk..!!
    Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend meiden??

11. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, sorry ik ben niet zo'n schrijver..meer een lezer ;)
    Maar toch heb ik alweer een vraagje.
    Morgen heb ik een feest van mijn werk we vertrekken smiddags en we komen pas snachts terug..nou spuit ik savonds hoe kan ik dat nu het beste doen???

langzaam komen de zenuwen wel.spuit nu een week fostimon 375..komende dinsdag de eerste follikelmeting....maar ivm ervaring uit de vorige pogingen ben ik echt langzaam op van de zenuwen

poging 1: puregon (weet niet meer hoeveel).. 3 follikels waarvan 1 eitje niet bevrucht

poging2: voor het azm de hoogste dosering puregon 2 follikels . poging afgebroken escape iui.. 1% kans op een zwangerschap...en ja hoor zwanger!! helaas een bbz.. dmv chemo is dit afgebroken....wat een rottijd..

poging 3: gg 375 fostimon..uitgangsecho 4 follikels op naar dinsdag.. Ik hoef er geen 20 maar zou al zo blij zijn met 6....
    Er gebeurd iets dat voel ik wel....maar goed dat voel ik met 1 iedere maand ook...dus dat is geen graadmeter....dus maken we ons nog maar een paar dagen gek!!

succes allemaal!!!!

12. carma

carma Niet meer actief

Gewoon spuiten voor je gaat, dat is voor 1x echt niet erg hoor
    Suc6 en veel plezier

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik zou ook spuiten voor je gaat,

hier weet mij baas het neit, contract moet wel verlengt worden 1 maart, en helaas slechte ervaringen met eerlijkheid gehad, dus hou voor nu mijn mond dicht. tevens kan er tot op heden heel goed omheen gepland worden, werk maar 2 middagjes dus voorzie er geen probleem mee,

mijn mans werk weet het wel, denk alleen niet dat ie tig keer vrij kan krijgen, maar goed daarom ben ik ook zo blij dat de echos in hardewijk mogen, daar kan ik gewoon alleen heen dan, en dan hoeft manlief maar 1 keer per maand mee.
    en dat is wel te doen,

14. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik was die enkeling bij de tafel met een bruin wit truitje aan. Zat schuin tegenover je bij de tafel. Veel zitten staren uit zenuwachtigheid of het allemaal wel goed was...
    Nu nog even verder lezen :)

15. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Afvallen: Moet niet, maar het is wel geadviseerd door Dr. K. Ook de reden waarom (was niet verteld in het ziekenhuis). In het vet zitten mannelijke hormonen die ervoor zorgen dat de cyclus en dergelijke niet goed geregeld worden.

In de afgelopen weken enorm veel gesnoept, dus morgen als ik eindelijk weer ga werken netjes weer een geregeld leven gaan krijgen en dan ben weer zo weer op een beetje normaler niveau. Nog wel te hoog, maar goed...

Mijn werk heb ik op de hoogte gesteld toen we al naar het ziekenhuis gingen, maar dat was meer omdat mijn manager zich zorgen ging maken. 1e donderdag naar ZH, 2e donderdag vrij (met wenonline naar GG) dus dat was wel vreemd voor mijn doen, was er eigenlijk altijd :cool:.
    Ik heb toen ik besloot dat we naar GG toegingen open kaart gespeeld dat we elke keer ruim 3 uur mogen reizen om daar te komen en weer naar huis te gaan. Kan het gelukkig onder doktersbezoek schrijven, anders zou ik er echt niet vrolijk van worden hihihi.
    Vriendlief kan gelukkig op dinsdag, woensdag en donderdag vaak wel mee, maar de maandag en vrijdag zijn eigenlijk "can't do" dagen. Dat is het nadeel van feestjes. Die zijn vaak in het weekend :(

Verder gaan wij waarschijnlijk eind februari op vakantie (moet nog boeken) dus tot die tijd nog geduld hebben. Ga wel die dustotroep (kan de naam niet onthouden) meenemen zodat we daar al kunnen beginnen :)

16. carma

carma Niet meer actief

Het is misschien ook wel beter om af te vallen
    Maar dr K mag je daar niet op aanspreken
    Ze heeft daar al eerder waarschuwingen voor gehad
    GG kiest ervoor mensen met overgewicht te helpen dus dan mogen ze daar ook niet over zeuren vind ik

Ja ik weet wel wie je bent hahaha

17. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Het was ook geen eis, maar een advies.
    We gaven aan dat we in het ziekenhuis te horen hebben gekregen dat we "maar even" 10% moesten afvallen, nou ja ikke dan.
    Zij heeft verteld waarom het beter was als ik zou afvallen. Ook dr. W. heeft tegen me gezegd dat als ik minder zou wegen we hem niet nodig zouden hebben. Het heeft me nu alleen nog niet ertoe doen zetten om daadwerkelijk de stap te zetten om te gaan beginnen met lijnen.

Als ik ga beginnen wil ik namelijk eerst 2 weken geen suiker binnen krijgen, dan ben ik weer een beetje op normaal niveau met mijn suiker (en chocolade) verslaving. Ik heb de afgelopen weken echt enorm veel suiker nodig gehad helaas :( Maar goed, het komt wel goed :)
    Moet weer even het goede moment vinden...

18. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    zo meiden, weer terug van weggeweest!
    vrijdag weer eerste afspraak bij dokter w. dan is het CD 10.
    ben benieuwd hoe het allemaal gaat.

is wel goed dat ze niet over gewicht mogen zeuren. het is niet aan hun om daar over te beslissen. advies geven alleen als daar om gevraagd wordt op dat gebied!

Ik wil ook heel graag wat afvallen. als ik mijn gewicht zeg zeggen jullie van, niet nodig, maar ik wil gewoon gezonder zijn.
    ik ben 1.71 en weeg 80 kilo. ik zou er heel graag een kilo of 10 afhebben. ben sinds we begonnen met alle hormonen een kilo of 8 aan gekomen. ik hoop dat ik me happy-er voel als dat er af is. dus ik ga nu alles geven en hopen dat het er af blijft :D

vandaag de eerste keer begonnen met het hart loop plan start running van evy. het viel best mee moet ik zeggen. ik had het erger verwacht! donderdag ga ik voor les 2!

gaat het goed met iedereen?

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Voor jullie allemaal een dikke knuf!!

Veel van jullie zitten nu midden in pogingen.
    Heel veel succes ik duimmmm!!!

wat betreft spuiten, het is wel belangrijk om elke dag op zelfde tijdstip te gebruiken ivm je hormoonspiegel in je bloed.
    Ik heb ook wel eens feestjes gehad en nam spul dan mee in koeltasje...en dan op toilet gespoten.

Gewicht hier ook wat te zwaar, echter mn oude zkh heeft er nooit iets over gezegd. Dat was ook niet de reden voor ons om over te stappen naar GG. Dat was meer de mogelijkheden van lab van dussel en mogelijkheid van kort protocol, ander stimulatiehormoon.

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Meiden heb zo enorm moeten lachen om de bijnaam van dokter m babyhope noemde hem de vieze oude man een ander plop kan toch nooit meer bij die man binnen komen haha

Deel Deze Pagina