Hahaha ja hij lijkt echt op kabouter plop en ziet er uit als zo'n mannetje wat in de hoekjes naar jonge vrouwen kijkt hahaha Idd drk mag helemaal niks over overgewicht zeggen. Ze heeft toen letterl gezegd dat de miskraam mijn eigen schuld was. Mijn lichaam was niet klaar voor een zwangerschap volgens haar. Ik heb daar melding van gedaan vandaar dat ik dus niet meer bij haar op consult wilde. Stond ook met grote letters in mijn dossier. Jammer genoeg moest ze wel de punctie bij me doen en toen was ze weer poesjelief (kan ook door de dormicum komen) was zo high hihihi
Oh ja spuiten maak. Op zicht niet zoveel uit hoor. Hoeft niet op hetzelfde tijdstip. Als je in de avond spuit kan dat de hele avond en zo ook in de ochtend. Ik spoot altijd om half 8 maar de andere week om half zeven s'morgens als ik om 15 uur bij geertgen moest zijn spoot ik daarvoor nog. Pf ik heb ook zovaak gesmokkeld en wat extra gespoten hahaha
Hier even een fireDEVIL die haar EGO verhaal even kwijt wil: pfff 10 dagen geleden bij het Geertgen doorverwezen naar Weert voor een DIAGNOSTISCHE hysteroscopie, om uit te sluiten dat er misschien ook nog wel een oorzaak bij mij ligt. (reden dat we naar weert gingen is de samenwerking en goede ervaringen met het geertgen). Volgens de gyn zouden we daar heel snel terecht kunnen, verpleegkundige zou wel voor ons bellen. verpleegkundige ging aan het bellen (vrijdagmiddag). Na ruim een kwartier kreeg ze eindelijk iemand aan de telefoon. Deze mevrouw moest even navragen of ze dat daar wel deden...duhh....vervolgens moest ze in de agenda opzoeken wanneer we dan langs zouden kunnen komen... en toen... werd de verbinding verbroken.... verpleegkundige van het geertgen weer teruggebeld. Afspraak gemaakt voor vandaag. Vervolgens vroeg de verpleegkundige van het Geertgen of ze mij alvast iets van pijnstilling mee kon geven.. Nee mevrouw dat hoeft niet, ze heeft eerst een afspraak bij de gynaecoloog en moet daarna naar het pre-operatief spreekuur waar ze de medicatie/verdoving bespreken. Verpleegkundig was een beetje verbaasd dat we eerst op een intake moesten komen en vroeg nog een keer aan die vrouw of ze doorhad dat het om een Diagnostische hysteroscopie ging... en dat dat meestal gewoon met pijnstilling kon... en dat ze niet gewend was dat er eerst een intake was... Nee mevrouw zo doen wij dat hier...verpleegkundige nog een keer, het is geen laprascopie hee... maar een diagnostische hysteroscopie....ja mevrouw maar het is normaal dat er eerst een intake en pre-operatief spreekuur is.... Nou ja verpleegkundige vond het raar, maar had het toch goed nagevraagd. Komen we vandaag bij de gynaecoloog. Gaven we aan dat we het raar vonden dat we naar pre-operatief spreekuur moesten.. Nee maar mevrouw dat is helemaal niet nodig. Dat is bij een therapeutische hysteroscopie.. voor een diagnostische hysteroscopie maken wij eigenlijk altijd direct een afspraak voor de scopie.. FIJNNN, en wij denken dat het toch allemaal goed was nagevraagd. Hysteroscopie moet tussen laatste dag menstruatie en voor ovulatie. Nou welke cylcusdag zat ik...ik zeg: dag 9. Ok dan moeten we de scopie donderdag doen (want moet tussen laatste dag menstruatie en voor de ovulatie)...ow jeetje balen, donderdag zit helemaal vol... moet u toch even 4 weken wachten.... pfffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .....kookpunt bereikt!! Janken, boos, aangegeven dat de fout bij hun lag. Ja ze vond het ook raar van het geertgen... ik nog een keer gezegd dat ze bij het geertgen het wel 100x hadden nagevraagd....ow dan ging ze even bij de afdeling navragen waar het probleem dan was gebeurd... 5 minuutjes later kwam ze terug dat het inderdaad bij hun lag en dat ze duidelijkere protocollen gingen maken.. ik moest maar naar beneden om daar een afspraak te maken voor over 4 weken en ik kon proberen of ik voor aanstaande donderdag op de wachtlijst kon. LEKKER.. was al in staat andere ziekenhuizen te bellen of ik daar terecht kon. Maar bij de intakebalie beneden kwamen we het liefste meisje ooit tegen...vond het erg vervelend en ging heel even voor ons bellen.. Belt vervolgens voor ons naar een andere afdeling en vraagt na of het niet mogelijk is om een 5e persoon voor donderdag in te plannen.. "ja maar dat doen we toch wel eens vaker, zegt ze. We hebben toch voor 5x apparatuur?" Uiteindelijk heeft ze ons toch in kunnen plannen voor aanstaande donderdag, MAAR, mocht er dus bij een van de anderen apparatuur kapot gaan, dan kan het zijn dat het toch niet doorgaat. Maar dat weten we donderdag dus pas. Woensdag bellen ze hoe laat wij donderdag moeten komen... Vind het nu nog wel heel eng hoor, voor hetzelfde geld bellen ze woensdag dat ze vijf toch teveel vinden... Maar ben wel heel blij met dat vrouwtje aan de balie...anders was ik er waarschijnlijk nooit meer terug gegaan!!!
Babyhope ik deel je mening hoor ,moest vandaag terug voor tweede gesprek bij lieve dame in bloemenjes jurk wat een lieve vrouw zeg,toen bij dokter r maar daar heb ik een bijnaam voor prins carnaval heb ik ook gezegt man kwam niet meer bij ,fijn gesprek gehad met hem en ik mag gaan beginnen met iui met donorzaad Geen gezeur over mijn leeftijd want ja ben wel een ouwe taart van 41 hij zei meid geen probleem hoor we gaan er voor Moet zeggen was allemaal wel positief wat zijn de mensen daar begaan met je zeg Kon gelijk bloed prikken en nu wachten tot 7 maart dan alles gaan bekijken cyclus en zo pffff best spannend Ben kapot van het rijden 2 uur heen en terug met 39 graden koorst maar het was het zeker waard Zag dat er ook nog een dame is van mijn leeftijd op het form Susan Ik vind het allemaal nog erg spannend en weet niet wat me allemaal te wachten staat Maar we zien het wel
Firedevil, het is wel duidelijk dat je niet meer loslaat... Kun je niet bij GG navragen of je eventueel in een ander ziekenhuis terecht kan na dit slechte verhaal? Ik zou het sowieso wel even aangeven bij GG zodat als ze een "Samenwerkingsoverleg" hebben ze jouw geval mee kunnen nemen met dingen die er misgaan. Ik ga wel voor je duimen dat je donderdag gewoon mag komen
Fireangel, daar word je tch moe van! Die dr k, ik lees daar wel meer over dat ze niet in de smaak valt. Heeft ze donker krulhaar? Ik heb haar nl met de intake gehad, denk ik, en ik vond haar heel vriendelijk. Ze nam uitgebreid de tijd voor ons. Wat vinden jullie dan minder prettig aan haar? Heb het 2e gesprek dr w gehad, die vond ik ook heel vriendelijk. Tot nu toe nog geen klachten, maar ben ook nog niet voor fm's geweest he. Het belangrijkst vind ik dat er geen chaos is met dossiers die niet kloppen, zeker niet omdat je dus met meerdere artsen te maken hebt. En eventjes een praatje voodat je met de benen wijd moet. Hoeft niet lang te duen, maar anders voel ik me een nummertje.in Dussel zat ik , bij wijze van, met mn broek al op mn knieen te wachten , zo gehaast ging het er. Babyhope, volgens mij heb ik de laatste keer een glimp van plop opgevangen, herinner me nog dat ik dacht: huh, dat kan vast geen patient zijn,vond het een oud mannetje om te zien haha. Had moeite om hem met een arts te associeren.lHoop niet dat ik hem een keer krijg, want ik pies die stoel onder denk ik. Alle dames die nu tussen fm 's in zitten , veel suc6, dat er maar goed gebroed mag worden!
Fireangel. Zo hè lekker dan. Ik ga flink duimen dat je er toch nog tussen kan donderdag Zara. Die dr k. Werkte in 2008 dec nog in helmond ziekenhuis. Ik had toen bij haar de afspraak staan en ze zei letterlijk toen ik binnenkwam nou ik hoef geen onderzoek te doen val eerst maar eens een kilo of 40af ? Met dat verhaal zijn wij in maart 2009 bij geertgen terecht gekomen, daar schrok dr r heel erg van. alleen ik was toen de naam van dr k kwijt. Ik geloof in juli zat ik in de wacht kamer te wachten tot dr r me riep, en toen kwam daar drk ineens over de gang en ze riep mij. Heb meteen gezegd echt niet! (ze zat samen met dr r op kantoortje) dus dr r zei waarom kom je niet? Toen heb ik het dus helemaal uitgelegd dat dat die arts was. Je zag aan zijn gezicht dat hij schrok, hij heeft me toen verzekerd dat dat bij geertgen niet zal gebeuren over gewicht praten is een no-go bij geertgen. Tot ik na mijn miskraam weer bij geertgen moest komen. Jammer genoeg bij haar want drr was op vakantie. Daar zei ze gewoon zomaar ff tegen me dat ik met mijn gewicht de oorzaak was van de miskraam en dat ik zo niet blijvend zwanger zou kunnen zijn. Heb er direct een melding van gedaan en daar heeft ze toen haar eerste waarschuwing ook voor gehad. Bij de ivf heb ik telkens drw en r gehad. Drw zou bij mij de punctie doen, maar uitgerekend die dag was ie ziek. Dr r kwam me persoonlijk zeggen dat het zij was die het nu over moest nemen. Ik flipte hem wel even, dus hij zei cindy wat is dat toch met drk en jou. Ja duh wat zou er zijn. Later kwam ze zelf naar me toe,en ze heeft gezegd dat ze het allemaal niet zo bedoelde (nou ja waarom zeg je het dan) en dat het deze ivf gewoon ging worden. Ze is tijdens de punctie heel vriendelijk geweest en heb het ook niet als onprettig ervaren ook al stond er iemand van de keuringsdienst nog bij haha kijkdoos. Die poging is het idd echt geworden. Drk is een mooi vrouwtje donker haar tot de schouders.
Jaa ik had gister dokter k! Ben super veel afgevallen dus ze deed ineens heel erg vriendelijk! Na mij was een behoorlijk vorse vrouw aan de beurt en ze keek gelijk heel anderrs naar die vrouw! Op 1 of andere manier probeer ik echt die gezichtsuitdrukkingen te lezen ofzo!! En die was echt heel erg duidelijk toen die mevrouw binnenkwam! Maar ze zegt dan niet even tegen mij, goh wat goed dat je zoveel bent afgevallen!!! Das dan wel weer gek! Maargoed! Fire angel balen meid. Hopelijk donderdag gewoon aan de beurt, en zowiezo een klachtenformulier invullen!! Over die telefonische 'discussie' en daardoor waarschijnlijk 4weken later pas terecht kunnen!! (mocht dit aankomende donderdag nog niet lukken) Zara hoe gaat het met jou?? Hoe is het met de behandelingen enz? Suzan, fijn dat dat gesprek allemaal goed is gegaan!!! Alleen die kOorts van toen is ff wat minder! Hier waren gistere 10 eitjes te zien. Paar grOote voor de rest allemaal klein. Ik moet nu certicide (?) er bij spuiten wat echt om de 24uur gespoten moet worden! (iemand bekend mee??) en gewoon doorgaat met de fostimon! Afgelopen zondag avond was ik vergeten om te spuiten!! maar dat was niet zo'n heel erg groot probleem!!! Gelukkig! Donderdag weer terug en dan waarschijnlijk ook de punctie plannen!! Dus we zullen zien!! Meiden succes weer met alles!!
Ik heb dr K ook wel een paar keer gehad, maar tegen ons was ze heel vriendelijk. Ze heeft ook de echo gedaan toen ik 8,4 weken zwanger was. Ze nam de tijd en was vriendelijk. Gelukkig voor haar dat ze mij nooit een scheve blik, vanwege mijn gewicht, heeft gegeven, want ik was waarschijnlijk niet vriendelijk gebleven Dr Plop heb ik 1 keer gehad, moet weer lachen als ik er aan denk. Maar hij is wel kundig en vriendelijk! Maar favo zijn/waren toch wel dr W en dr C
Meiden, ik heb besloten om over te stappen naar een ziekenhuis meer in de buurt, omdat ik het reizen niet ga trekken icm kleine meid, werk etc... Kom nog wel eens af en toe spieken!! Heel veel succes iedereen!
Lieve botervliegje Ik wens je alle suc6 in de toekomst en hoop dat je snel een gezond babytje in je buik hebt Laat het even weten als het zover is. FF vraagje had jij nu wel of geen overgewicht en zo ja word je dan wel geholpen in een normaal ziekenhuis Het ga je goed meid xxx
Thanks Mariek! Nope, geen overgewicht gelukkig. Werd wel gelijk op een weegschaal gezet trouwens . Ik ga jullie wel erg missen, hoor! En ook dr. W., jammer dat ik 'm dit niet kon uitleggen (niet egsproken sinds hij met vakantie ging). Als het wat beter berikbaar was ook met ov en zo dan zou ik blijven. Maar ik blijf wel af en toe jullie in de gaten houden
Ok, zal af en toe nog wel komen posten. Kan ik hier mooi de Geertgenroddels mee blijven lezen (graag posi roddels, heeeeeel positief! )
Vandaag weer bij geertgen geweest. En ja hoor donderdagmorgen 8.45 uur de punctie...er waren er 3 te zien van een goede grote en een aantal die misschien nog meedoen in de race..ze waren nog een beetje aan de kleine kant..maar goed ze kunnen nog 2 daagjes groeien...
Kimmikim, ccetrotide is een middel wat de groei van je folikels afremt. Hierdoor hoef je niet de overgang in dus dat scheelt weer. 't is alleen stervensduur als je zelf moet dokken, decapeptyl is veel goedkoper..En netjes hoor 10 folikels, dat kunnen er nog meer worden! Ik ben nog niet aan het spuiten, zit nog te wachten tot ik ogesteld word. Verwacht het komend weekend, dan meteen op cd1 deca erin en op cd2 komt de fostimon er meteen bij. Bij benieuwd hoe het zal gaan, heb noot fostimon gebruikt. Had de laatste poging 6foli's en maar 3 eicellen. Dus nu moet ik 300eh fostimon spuiten om zoveel mogelijk eicelen te vkrijgen. Vind het wel eng, ik kan nl heeeel snel gaan... demidepemi, heel veel suc6 morgen!! Ik heb ook geen overgewicht, sterker nog, ik zou wel een paar kilootjes aan willen komen. Wie weet dat ze daarom heel vriendelijk overkwam bij ons...? Botervliegje, veel suc6 in een andere kliniek!
ja klopt!! dat had ik idd begrepen ja! Maar ik had nog nooit dit medicijn gespoten! vandaag om 21.00uur spuiten.. dus nog een uurtje pff haha moet het wel goed bij houden! Pfff ik ben blij dat ik het nog niet zelf hoef te betalen. anders zal er bij ons nooit een kindje komt.. want we kunnen dat gewoon echt niet betalen! ik heb zoveel respect voor jullie dat dit wel kan bij jullie! terwijl ik het zoooo zuur vind dat dit soort dingen nog kunnen in nederland...!!! Mensen met een kinderwens mogen toch niet afhankelijik zijn van 3 ivf behandelingen en anders dikke pech? nou ja goed.. ik kan wel tegen je "aanzeuren" maar dat gevoel hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen!! ik duim me helemaal ezenloos voor jullie meis!!!!!! echt respect! botervliegje, heel veel succes in het ziekenhuis!! ik hoop dat t daar mag lukken!!! hier zo om 2100uur mn spuiten... 2-.-'
bij mij hebben ze gezegd dat ik de cetrotide elke dag een kwartier eerder moet spuiten. Om zo te voorkomen dat er per ongeluk toch meer dan 24 uur tussen zit.