Fireangel. Hoe is het afgelopen vandaag.? Mariek oh ja dat moet je wel ff na laten kijken ja bij de ha. Is niet wat je verwacht toch. Hoe was de fittest zelf verlopen jessie Meid spannend bijna ben je de dagen ook al af aan het tellen. Ik weet dat ik bij week 36 zo naar week37 uitkeek. Ik wist zeker dat jolisa zich dan zou melden hahaha maar mevrouwtje dacht er anders over die vond 42.2 nog te vroeg. Soms ben ik wel eens benieuwd hoelang het nog had geduurt als ik niet was ingeleid Hanied meid dikke knuffel ik ben het met mariek eens dat jullie nu wel eens aan de beurt mogen zijn @ de rest allemaal een dikke knuffel meiden
echo gehad en tien follikelblaasjes nu vanavond beginnen met Gonal F en dan 112,5 spuiten. Woensdagavond echo. Dokter M ( oude man) vond het een prachtig beeld. Maar zijn het nu follikels of follikelblaasjes? Hij had het over follikels die nu moeten groeien. En dat 10 een heel mooi aantal was. Nou ja woensdagavond dokter B ( jongere). Kom later weer even spieken, even eten voorbereiden.
Damyar: dat is zeker veelbelovend, als dit nog maar een uitgangsecho was...ik gok op een stuk of 15 eicellen! Demidepemi: mooie oogst hoor! Wat heb jij moeten spuiten? Mijn laatste poging was dramatisch (6 folikels, 2 eicellen geloof ik.) ik moet nu fosimon gaan spuiten, in de hoop op mooiere kwaliteit.. De M, is dat dr M alias kabouter plop? Babyhope, die punctie zuigt inderdaad..1e had ik 16 folikels en dacht echt dat ik weeen had, zulke krampen.weet niet hoe een wee voelt, maar zostelde ik het me wel voor.krampen die doortrokken naar rug en billen, vreselijk was dat. Daarna alleen met narcose, dus ik knijp hem wel weer een beetje... Sep, jij gaat ook een ivf doen? Zit nu op i pad en kan geen onderschriften lezen.. Mariekie, dat s ook balen zo'n angst voor de tandarts. Het 1e bruinverlies heeft zich aangekondigd, dus denk zondag te kunnen starten. Moet metten cd1 de 1e spuit erin, is nieuw voor mij. Kijk er naar uit vreemd genoeg, eindelijk weer actie. Maar hopen dat er geen rare dingen gebeuren, 't is al stressvol genoeg zo'n behandeling..
Zara: wij doen Icsi, hebben van poging 5 ( de 3de na onze dochter) nog 10 cryo's. Onze dochter is ook een cryo geweest. Hoop dat eindelijk weer iets blijft zitten. Pfffff het valt me steeds zwaarder in ieder geval. Jij ook al aan je 5de Icsi , hou je t een beetje vol allemaal?
Zara ja precies ik had 22 follikels die aangeprikt werden en was echt pijnlijk. Toen ik thuis kwam zei ik oh het valt mee zou het zo weer doen. Maar heb 7 dagen buikpijn gehad. En gek genoeg als ik nu denk aan een punctie krijg ik gewoon schrik. Maar bevalling haha kan niet wachten tot de volgende 23456 haha geweldig gevoel. (dit was alleen even een voorbeeld hè meiden. Niet om jullie een trap te geven. )
@zara heel veel s6....de eerste 2 keer heb ik puregon gespoten!! geen resultaat...althans beide keren maar 1 of 2 follikels...nu heb ik ook fostimon gebruikt en zie het resultaat...ik ben al blij als er een terugplaatsing is morgen of maandag
Wauw sep, dat werk van jou klinkt echt als een droom!! geniaal! Mariek hoe was de tandarts verder? Ging t wel goed! Succes bij GG 2day! @fïreangel, hoe is het allemaal gegaan? @ de rest die k ff vergeten ben; sorry!! Ego- Mn ivf gaat niet door!! Er waren maar 3 follikels, en dat vind ik te weinig voor een punctie. Helemaal als je er eerst 29 had!!!!!!! Dus we hebben gekozen voor escape iui. Zaad van manlief is er goed geboeg voor!! Maandag de iui. 14feb. Valentijnsdag testen!!
oh kimmi, wat balen. heb je anders gespoten dat het er nu veel minder zijn dan voorheen? fijn dat je nog IUI kunt doen en dat het niet voor niets is geweest allemaal! heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes!
@Kim, bah wat een tegenvaller.. hoe kan dat nou? Heb je andere hormonen gebruikt of gewoon domme pech? Maar gelukkig is escape-IUI mogelijk, en dat doen ze niet voor niets, dus ik ga duimen!! Wanneer moet je terug voor de IUI? EDIT: oh, ik zie het al.. succes maandag! En Valentijnsdag is een supermooie dag om positief te testen natuurlijk Hier gaat alles nog steeds goed, ben wel aan het aftellen inderdaad.. en niet omdat ik het zwanger zijn beu ben, maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar ons kindje.. maar goed, vandaag nog maar maximaal 4 weken (al dacht Babyhope dat ook toen ze 38 weken was)..
Jessie: beu zijn mag hoor! op een gegeven moment is het mooi geweest, en is het verlangen naar je kindje in je armen gewoon heel groot, na al die jaren wachten wordt dat de mooiste dag van je leven, wanneer je je kindje lekker kunt knuffelen. Oh en een tip: ik wou dat iemand dat tegen mij gezegd had toen. maak meteen je wensen kenbaar. toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis, lag ik boven alleen in bed, en de hele familie zat beneden met onze dochter. ik baalde daar zo van. ik wilde haar zelf bij me hebben. ik heb daar toen niks van gezegd, maar vergeet niet te zeggen hoe jij het graag wil hebben, je hebt tenslotte zo lang naar deze mooie dag uitgekeken! Nog even volhouden nu, het is bijna zover!
Jessie ja haha ik dacht echt ze is er elk moment Kimmi wauw mooie datum 14 februari dat moet goed komen meid. Sep ja ik kwam zondags thuis en toen waren we alleen met jolisa tot de kraamhulp kwam 5 minuten later zat heel het huis vol. Ik ben beneden gebleven en jolisa bij mij niemand heeft haar die dag gepakt hahaha. En ik denk na de uur voelde ik me zwak worden. Zeg adrenaline haha Bij het ziekenhuis vroegen ze of ik in een rolstoel naar buiten wilde gaan. *nee ik loop hier de deur uit hoor* haha daar dacht ik thuis wel anders over
Demi, dat is hoopvol! Wanneer hoor je of er een tp is? En na hoeveel dag laat jij ze terugplaatsen? Dr W wil op de 5e dag tpen, vind dat wel eng hoor! Kim, gelukkig dat je over kunt stappen op iui, dat zou ik ook doen. Wel balen he...
Ja; k ben gelukkig niet aangekomen tijdens t spuiten van dit medicijn!! Ja k ben idd een ander hormoon gaan spuiten! Fostimon!! Dus dat werkt opzich prima, maar wel voor iui, en niet voor ivf. Dus geef mij met de ivf maar gewoon gonal f ja we gaan er weer voor dames haha teleurgesteld ben k eigenlijk niet! Dit heeft in prinsiepe evenveel kans als de ivf. Dus in prinsiepe is het mogenlijk!! Khoop gewoon heel erg dat mn eitje de weg kan vinden tussen al die kleine folikels door..! Richting mn baarmoeder en t zaad van manlief is goed genoeg hier voor dus we gaan er weer voor haha. En 14 feb is idd een mooie datum...! Ik had toen 4 jaar geleden voor t 1St met manlief gekust.... Toen sloeg de vonk over dus een speciale datum is het zowiezo wel!! Tis iig weer een volwaardige kans! Thnx lady's * wauw jessie BIJNA is jullie beebje er!! Ben zoooooo benieuwd!! Heel erg veel succes met de aller laatste loodjes!! En gauw jullie kindje in jullie armen!!!
Zo daar ben ik weer Links 3 kleintjes van +/- 0,7 en een bm slijmvlies van 7,1 Nu ophogen naar 75 eh en dan woensdag weer terug We hebben even terug gekeken en voorheen op cd 10 ook niks groter als 1,0 dus op schema zeg maar Ik was al bang dat het met mijn geluk nu groter zou zijn Dat komt slecht uit want hubby is volgende week van maadag t/ vrijdag naar het buitenland. Maar het ziet er naar uit dat het goed komt Dr C zei dat er wel hoop is want er zitten 3 folikels het is niet zo dat er 2 lege eierstokken zijn Dus afwachten maar weer. Morgen lekker de vakantie boeken jeeeeeej Amerika here we come
Ze moeten in het GG gewoon bij Gonal blijven voor de vrouwen bij wie dit werkt.. eerst Mariek, nu jij Kim! Maar gelukkig wel positief ingesteld, en dat werkt denk ik ook het best (al kan ik me goed voorstellen dat je af en toe de moed verliest).. maakt alvast notitie dat als we terug gaan voor een tweede ik gewoon weer Gonal F wil! @Mariek, mooi dat follikels in het schema van je man lijken te vallen, want dan moeten ze natuurlijk wel voor carnaval op springen staan En vakantie naar Amerika? Lekker!! Waar ergens? Wij zijn in 2007 in California en omliggende staten geweest voor 3 weken.. en vorig jaar paar dagen New York.
Idd gewoon lekker Gonal F Ik heb minder klachten met gonal ook als met puregon Hier niks anders meer Hier word het rondje florida 2 wkn Ik ben al eens in orlando geweest en saampies in las vegas en in LA
Hoi meiden, Sorry dat ik zo even binnen kom vallen maar ik heb een vraag over Geertgen, misschien dat jullie mij verder kunnen helpen? Weten jullie wat het kost om eiceldonatie (wederkerigheid) bij Geertgen te doen?
wil je een eidcel ontvangen of juist geven inruil voor bv donorzaad? opzich kan je alle prijzen aardig goed vinden.
Ha Dobbel, eicellen ontvangen en zaad geven. Ik zie heel veel bedragen op hun website, maar weet echt niet wat bij deze procedure hoort... Heb ze ook al gemaild maar ze geven geen prijzen en moet een afspraak maken. Maar we wonen niet echt in de buurt en we zijn nu naar verschillende klinieken (ook buitenland) aan het kijken en mede op basis van de kosten gaan we een beslissing nemen. Dus ik hoef nog geen gesprek te hebben, wil alleen even peilen of ze in ons prijsplaatje vallen
Sorry dat ik even niet reageer op anderen, maar hier even snel samenvatting van hysteroscopie van afgelopen donderdag (hij is dus doorgegaan..maar was nog wel even spannend): Afgelopen donderdag..was ik.. gruwelijk gespannen, chagarijnig etc. etc. Omdat ik absoluut niet te laat wilde komen moest mijn man stipt om half 1 klaar staan om te vertrekken (hij is altijd overal minstens een kwartier te laat). Deze keer was hij wel op tijd en om tien voor half 2 waren we dus al in het ziekenhuis in weert (hadden om 2 uur de afspraak voor de hysteroscopie). Dus eerst maar een kopje koffie en thee in de kantine. Toen na een kwartiertje toch maar naar boven. Kregen we te horen dat ze ons geprobeerd hadden te bellen omdat ze 's ochtends al alle apparatuur nodig hadden gehad. Ze waren nu met spoed alles aan het reinigen maar het werd wel 4 uur voordat ik aan de beurt zou zijn.. ahhhhh stomme zenuwen, maar was al lang blij dat het wel doorging en ik geen vier weken moest wachten. Na een tijdje kregen we het bericht dat het rond 3 uur al klaar zou zijn. Nou om kwart over 3 lag ik met mijn benen wijd, arts, co-assistent en 2 verpleegkundige (en mijn man) eromheen. Vond de hysteroscopie erg pijnlijk. Maar als ik pijn heb klap ik helemaal dicht. Houd mijn mond en mijn ogen dicht. In mijn gedachte ben ik dan echt au en stop nu aan het roepen maar er komt niks uit. (vraag dan achteraf aan mijn man, heb ik echt niks geroepen?) Maar er waren geen vleesbomen of poliepen te zien. Wel is mijn baarmoedermond heel erg nauw en mijn baarmoederslijmvlies extreem gevoelig. Bij aanraken begon het al te bloeden. Hij gaf aan dat dit wel kon verklaren waarom ik bruinverlies krijg na te terugplaatsing. Ja en dan is de arts binnen 2 tel weer weg, resultaten worden naar het Geertgen gestuurd waar wij 1 feb bij dr. R. terecht kunnen. Rest van de dag veel bloedverlies gehad en nu nog steeds veel bruinverlies. Ok het bruinverlies is nu verklaard door het gevoelige slijmvlies. Maar als het bruinverlies er allemaal uit kan na terugplaatsing gaat het embryo'tje er dan ook niet heel makkelijk mee??? Ben nu zo onzeker...wat nu als het nooit lukt omdat ik bij het minste of geringste ga bloeden. Kunnen ze geen dopje op mijn baarmoeder doen of zo waardoor er niks uit kan.. Zit allemaal rare dingen te denken. Ga echt vragen naar de suprefact bij het geertgen of dat nog zin heeft, of pregnyl spuiten na te terugplaatsing.. Ik weet het allemaal niet meer...angst dat het nooit zal lukken overheerst op het moment wel een beetje. Bij mijn eerste terugplaatsing had ik pas 2 dagen voor mijn menstruatie bruinverlies. Zou dit dan komen door de pregnyl of hebben ze de embryo toen gewoon heel voorzichtig teruggezet. De 2e en 3e keer al wel heel snel bruinverlies tot aan de menstruatie. Nou weer een heel verhaal en voor mij nog steeds veel onzekerheden en onduidelijkheden..kan niet wachten tot woensdag zodat we alles met dr. R. kunnen gaan bespreken. Daarna nog weer 10 dagen wachten voordat we weer kunnen gaan beginnen met spuiten.