Fireangel;11961260]nod: kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3) divaatje: botervliegje: kriskras: Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe. marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde. mariek73:18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40 peetjo: Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren) hanied:even geen ICSI, maar IUI,Hopen op een wonder!!! milla: chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf suzanb: IVF 1 mislukt Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm. Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl 1 feb uitgangsecho Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, cilek 5 juni 2012 monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren
Fireangel;11961260]nod: kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3) divaatje: botervliegje: kriskras: Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe. marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde. mariek73:18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40 peetjo:Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren, maar zit op de helft) hanied:even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!! milla: chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf suzanb: IVF 1 mislukt Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm. Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl 1 feb uitgangsecho Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, cilek 5 juni 2012 monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren
nod: kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3) divaatje: botervliegje: kriskras: Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe. marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde. mariek73:18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40 peetjo:Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren, maar zit op de helft) hanied:even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!! milla: chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf suzanb: IVF 1 mislukt Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm. Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl 1 feb uitgangsecho Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, cilek 5 juni 2012 monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren http://www.zwangerschapspagina.nl/im...tons/quote.gif
goedemorgen daar ben ik weer goed uitgerust en leuke vakantie gehad ..ik zie dat er nieuwe dames bij gekomen zijn .welkom welkom.
nod: kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3) divaatje: botervliegje: kriskras: Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe. marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde. mariek73:18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40 peetjo:Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren, maar zit op de helft) hanied:even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!! milla: chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: weet niet of er ooit een 3e poging gaat komen wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf suzanb: IVF 1 mislukt Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm. Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl 1 feb uitgangsecho Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, cilek 5 juni 2012 monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren http://www.zwangerschapspagina.nl/im...tons/quote.gif
nod: kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3) divaatje: botervliegje: kriskras: Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe. marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde. mariek73:18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40 peetjo:Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren, maar zit op de helft) hanied:even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!! milla: chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod dani: even bijkomen van ICSI 2.... wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf suzanb: IVF 1 mislukt Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm. Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl 1 feb uitgangsecho Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus Knuffeltje: 150ie puregon, afspraak 03 febr. uitgangsecho. zwanger: mniekie: 22 januari jessie80: 10 februari 2012. koolmees: 28 februari 2012 nyncke: 17 mei 2012, cilek 5 juni 2012 monique0102: positieve test Alexandra80: 9 juli 2012, bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren
Hey dames! Hoe is het hier?? Sep- spannend weer! Nog een weekje en dan dokter w! Leuk!! Spannend he deze ronde?? Zo met de hormonsters Jessie- ja volgende ronde gaan we ook weer aan de gonal!! ik had ook al gezegd dat gaan we niet meer doen, die fostimon! Ja of we moeten voor de iui blijven gaan!!! ach we zien het wel! En hoe gaat het?? Ben je er al helemaal klaar voor?? Nieuwsgierig om je beebje te ontmoeten???? spannendddd!!! Zarà, mariek, en nog een paar meiden??- woensdag Geertgen?? Ik ben zeer benieuwd! Ik hoop op veel positieve verhalen morgen vanavond!!! Botervliegje- al een afspraak gehad int ziekenhuis?? Hoe was dat?? Marjolente- hoe is het met jou meis?? Alex, jeetje alweer bijna op de helft zeg!! Wat gaat dat hard he?? Al aan gewend dat jullie een mannetje krijgen?? Ergggg leuk hoor meis!! Hier gistere de iui gehad. Dat ik bloedde kon ze niet echt een oorzaak voor zeggen. Deze dokter begon ook niet over een ovulatiebloeding! Terwel dr C dat die middag toch gezegd had... Verder moesten we erg lang wachten. Half 4 zaad leveren, toen heeft mariek nog op mij zitten wachten binnen! En ik was buiten op haar aant wachten haha ja dan kun je lang wachten!! maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen! Manlief en ik zijn toen bij den Brabander gaan eten! De hond mocht ook mee naar binnen! (dus die heeft gelijk van zn baasje lekker spare ribs gegeten..) en daarna om half 6 weer terug! Pfff uiteindelijk werd ik pas om half 7 naar binnen geroepen! Dat was wel erg lang wachten! Manlief had 94miljoen zaadjes waarvan 75% goed zwom!! Toen ze de iui deed was er geen bloed te bekennen, maar ze wilde toch ff een echo maken! En toen kwam er wel bloed! Gistere avond nog gebloed, deze morgen eigenlijk niet meer!! dus dat was mn verhaal een beetje over gistere! Hebben jullie ook wel eens van het spuiten een hard plekje in je buik gevoeld? Hij irriteert ook een beetje! Gistere vergeten te vragen! Zit nu in Utrecht! Herkeuring voor mn werk!! Zullen we Eens even kijken of k nog dienst geschikt ben!! hihi komt vast goed! Meisjes een fijne dag vandaag!!!
@Jessie het was ook veels te lang geleden vond ik. @kim het gaat nu wel weer okay. Klap te boven en nu lekker richten op vakantie
Kimmi, heel veel suc6, hoop dat het wachten vol te houden is. Aan de zaadjes zal het niet liggen, 94 miljoen!! Over harde plekken gesproken, ik heb grote schijven op mn buik van de fostimon, gelukkig trekt het wel weer weg. Ik vind het deze keer dubbelruk dat prikken. De deca doet en pijn met zetten en de vloeistof brandt. De fostimon is op zich zo gezet, die naald is zo dun en scherp thank god! Alleen die vloeistof brandt helaas ook bij mij. Al met al ben ik een paar minuten kwijt met alleen al het inspuiten van de vloeistof. En dan mag ik straks ook nog 4 keer die pregnyl zetten, die zuigt helemaal. Daar is die deca kinderspel bij. En ik heb een behoorlijke buik van dat prikken, nu al. Heb ff last van zelfmedelijden geloof ik haha... Dani, ik schrok een beetje van jouw ' ik weet niet of er een 3 e poging gaat komen' . Aan het geld kan het niet liggen, je krijgt het immers nog vergoed. Waar ligt het wel aan? Hoop dames die morgen in het Geertgen moeten zijn. Ik heb morgen 2 afspraken daar . Half 2 voor mijn man, mag hij zn kunstje doen haha. En geloof dat ik om 14.50 een date bij dr R heb. Wat kan ik bij die arts verwachten? Had nl begrepen dat het bij dr W nogal eens uitloopt met de tijd. Hoe is dat bij dr R? Denk dat ik liever een vrouw gehad had, aangezien ik morgen op cd4 zit en nog niet helemaal fris en fruitig ben dan.weet dat ze wel het een en ander gewend zijn, maar voel me er niet echt prettig onder...
Dr R loopt meestal niet zo uit maar uitzondereingen zijn er altijd hahahaha Ik heb om 15.40 een afspraak bij dr Mi Dus ik ga jou helaas niet zien morgen (denk ik )
Dokter R valt wel mee met uitlopen. Niemand kan dat zo goed als Dokter W. ha ha. het is een goede man, heel direct. ach en het maakt niet uit bij wie je komt tijdens je menstruatie. het blijft vervelend. maar ze kijken nergens meer van op hoor! ik spring altijd nog ff in de douche voordat ik ga. beter dan dat wordt het niet ha ha echt te erg eigenlijk dat het net dan moet he! liefs
Oude Dr. B. kon er de laatste keer dat ik er was ook wel wat van (net als de keer daarvoor overigens) @kim ja vakantie is nu real, zojuist geboekt het is Cyprus geworden. Moet nu alleen de papieren nog krijgen (lees bevestiging). Weet alleen niet of vriendlief blij zal zijn met een aankomst van 2.15 op schiphol en die dag weer werken Ik plak er nog wel een dagje vrij aan vast Ik weet in ieder geval alvast 1 ding wat op het inpaklijstje komt te staan! Duphaston, kan nu al bijna niet meer wachten tot we weer kunnen beginnen (iets met junkie en zo )
Dokter R is idd vaak wel heel erg optijd!! Ik vind t altijd wel een fijne arts. Jeetje vervelend zeg, die harde 'schijven' in je buik!! pff! Ja k echt een soort bult lijkt wel. Marjolente- oohw dat klinkt heel erg fijn! En idd dan ook weer starten met meds. DuS word weer spannende tijd! Morgen moeten er veel meiden naar GG he?? Succes!!
Hallo allemaal! Het is zo lang geleden dat ik op het forum heb meegeschreven, maar heb al die tijd wel meegelezen,- en geleefd! Er gebeurd zo veel en omdat ik zelf erg emotioneel ben op het moment vind ik het ook heel moeilijk om alles op een rijtje te krijgen...ik huil veel en slaap slecht. @marjolente: Cyprus is leuk! Waar ga je naar toe, Paphos? ben er in oktober geweest. @zara75: lief dat je vraagt wat er is! Toen bleek dat eind nov. de 2e ICSI was mislukt heb ik op het forum wel verteld wat mij en mijn vriend bezig houden maar op het moment en dat is helaas niet de kinderwens. Mijn vriend heeft een hevige vorm van Tinnitus en Hyperacusis (oorsuizen en overgevoeligheid voor geluid). Je hoort er tegenwoordig wel meer over maar het is een killer! 24 uur per dag 7 dagen in de week herrie in je hoofd, en niet tegen harde geluiden kunnen maakt dat wij nu de kinderwens even laten voor wat het is. We worden er niet jonger op, maar werken wordt voor mijn vriend steeds moeilijker, ons sociale leven is naar de knoppen (overal alleen heen) en aangezien de behandelingen ook de nodige emoties losmaken... Tot zover dachten we het nog wel aan te kunnen, we praten (gelukkig) veel samen maar zijn toch bang dat dit met name voor mij uiteindelijk psychisch wel erg belastend gaat worden. Ik ben van nature een sterke vrouw, maar ben in december vlak voor de feestdagen helemaal geknakt. Al sinds 4 jaar alleen maar tegenslagen, maakt dat je op den duur niet heel positief meer in het leven staat. Ik ben (veel) te zwaar, heb een eigen bedrijf, een vriend met een heftige beperking en heel veel onbegrip van buiten af van mensen die erg dichtbij je zouden moeten staan, maar ja je ziet niets aan de buitenkant dus is het moeilijk voor mensen om er rekening mee te houden. Wij zijn beiden perfectionisten, en " kan niet" komt niet echt voor in ons woordenboek. Vrees dat ons dit nu beiden "nekt". Sorry voor dit ego bericht. Ben echt altijd oprecht geintresseerd en gun iedereen het beste, maar ik zit er zelf even helemaal door heen. Maar ik lees nog steed mee hoor!
Morgen druk dagje op het Geertgen lees ik al. Wij mogen ook weer om 15:30 bij dr. R. Dr. R. is altijd wel op tijd vind ik. Dr. C. en Dr. W. lopen volgens mij altijd het meeste uit. Aan de andere kant als je bij ze zit doen ze ook niet gehaast of zo en hebben ze echt de tijd voor je. Wat als je daar zit ook wel erg fijn is. Kimmi: 94 miljoen zaadjes...wat een BOEL...nu hopen op succes!! De fostimon vond ik wel branderig, geen schijven of zo, maar wel blauwe plekken gevoel. Pregnyl vond ik ook niet echt prettig. En de decapeptyl ligt volgens mij voornamelijk aan de naald, maar zouden ze hebben verbeterd is mij gezegd. Wij gaan komende ronde weer met Fostimon en Cetrocide/Cetrocitide? aan de slag en op het eind Pregnyl. Met Fostimon had ik iets meer eicellen dan met de Gonal F. Bij Gonal F wel veel meer follikels en overstimulatie. Bij Fostimon ook meer bevruchtingen (5 ipv 1).
Misschien dat nu ik mijn verhaal heb verteld over wat me op het moment bezig houdt ik ook wel weer gemotiveerd raak om mee te schrijven, en niet alleen over negatieve dingen! Ik ga het proberen! En dat allemaal dank zij jou Zara75 gewoon omdat je het vroeg!
Och meis dani wat een verhaal zeg. Ja je hoord het idd meer tegenwoordig dat oorzuizen en het schijnt echt killing te zijn voor degene die het heeft maar ook voor de partner Er schijnt niks aan te doen te zijn toch? Een hele dikke digi knuf meis en heel veel sterkte Praat het maar lekker van je af hoor meid dat lucht op xxx Hier net het nieuws gehad dat ik tijdens de carnaval mijn stage als evenementenbeveiliger kan gaan doen in den Bosch (ergens) en daarna kan het echte werk beginnen Gelukkig dat ik even gebeld heb want er is echt iets niet goed gegaan met het mail verkeer Hopen dat het nu allemaal goed komt Ik heb er echt zin in !!! eindelijk weer even iets voor mezelf en mocht ik zwanger raken kan ik daarna nog verder in dit vak Fireangel tot morgen dan maar
@Dani en de andere dames ook. Ik herken je verhaal erg, wij hebben ook alleen nog maar tegenslagen gehad in het proces van onze kinderwens. Ook ik ben in de kerstvakantie volledig ingestort en zit nu thuis met een burn out... Voorlopig dus nog even niks.. Ben wel bezig met spuiten voor ICSI maar telkens wordt die weer afgeblazen en ik verwacht dit keer weer want ik heb maar drie follikels. Sterkte en sorry dat ik weinig reageer en meestal egoberichtjes schrijf, maar ik heb er de energie en moed niet meer voor..maar lees wel regelmatig mee en volg jullie op de voet omdat ik wel met jullie begaan ben.. Liefs KrisKras