Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Lieve kris
    Ik vergat helemaal op jou te reageren sorry
    Vind het echt verschrikkelijk wat je doormaakt en erg confronterend
    Ik hoop zo voor je dat jullie droom toch nog uit mag komen
    Heel veel sterkte met nadenken hoe nu verder.
    Dikke digi knuf voor jou ook natuurlijk xxx

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dani! Wat een verhaal!!! *knuf*
    Heel erg begrijpenlijk dat je het dan op een laag pitje wilt zetten!
    Echt vervelend dat je vriend dit heeft zeg!! :( pfff.... Helemaal als je er gewoon niets mee kan en 24/7 pijn heb! Blijf lekker mee schrijven dani!!! Miss helpt het wel met je emmertje te legen!!! *huggie

Fïreangel, ja zeker een boel zaadjes... Zo'n 70miljoen goed zwemmende!! En 3 eitjes... Naja hopelijk wil dat wel goed nieuws betekenen? We zullen zien! Succes morgen.

Mariek super zeg!! Lekker aan de stage! Ff lekker wat afleiding! Zal je goed doen!! X

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Dani, wat lijkt me dat vreselijk zeg. Continu een suis in je oor, ik zou er helemaal gek van worden. En inderdaad, alsmensen het niet aan je kunnen zien is er vaak weinig begrip helaas.:(
    Ik ben blij dat je misschien door mijn reactie mee gaat schrijven, t zou een uitlaadklep kunnen zijn.
    Mits het niet te confronterend is ivm je kinderwens?

Kriskras: heftig dat je een burnout hebt zeg! Trek je het dan wel om een ICSI te ondergaan, met alle stress die daar bij komt kijken?:(

Mariek: zo stoer hoor, beveiliger. Ik moet dus geen ruzie met je maken?!?:D

Marjolente: hoe reageerde je vriend??

4. carma

carma Niet meer actief

HAHAHA zara nou dat valt wel mee hoor
    Ik ben wel groot en kan wel wat hebben zullen we maar zeggen maar een klein hartje hoor

Hier gister ook een confrontatie die een beetje zeer deed
    De buurvrouw vroeg of ik zwanger was.
    Ze zei je ziet er goed uit en je straalt zo
    Moest ik natuurlijk uitleggen dat het niet zo was en dat we met de medische molen bezig zijn
    Ik hoop dat ze een vooruitziende blik heeft hahahaha

We zullen zien vanmiddag
    sorry als het onsmakelijk klinkt maar ik had vanmorgen wel een veel afscheiding wow
    Ben benieuwd vanmiddag, ben steeds bang dat het alleen van het bm slijmvlies komt
    we zullen zien

Zara en fireangel jullie ook heel veel suc6 vanmiddag
    waren er nog meer vandaag aan de beurt??

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes mariek!! :D spannend meis!

ik denk aan jullie!

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

Dani pff heftig die oorsuisen zeg en alles daarom heen.

ik ga duimen voor je kimmikim. In ieder geval drie mooie eitjes en veel zaadjes.

fireangel, ik vind de decapeptyl spuit nog steeds bot. Van de gonal gaat er zo in en de andere moet ik echt drukken. au.
    Succes voor vandaag.

Kriskras heel veel sterkte, neem je tijd ervoor. Een burnout is niet niets. Klote zeg dat het telkens wordt afgebroken. Ik ga voor je duimen dat het nu wel doorgaat en veel follikels erbij komen.

Zara en Marieke ook veel succes vanmiddag, misschien dat ik jullie daar vanmiddag nog wel zie. Ik moet bij dokter M om 15:00 uur.
    En morgen moeten we er weer heen, dan om 10:00 uur voor zaadstaal leveren voor de proefontdooiing. Kon helaas niet tegelijkertijd. Dus we rijden een keertje extra op en neer.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Mariek, veel slijm is een heel goed teken hoor, dan zijn je folikels goed aan het groeien.
    Beetje vreemd, ik moet om half 2 voor mijn man in het Geertgen zijn. Zat me net te bedenken dat dat zaadgedeelte op vaste tijden was.( jullie weten wel, 10.00, 10.30, 15.00, 15.30)
    Ik moest dan doorgeven dat het niet alleen voor een echo was , maar ook voor een ivf cryo. Heb er nog bijgezegd: voor mijn man. Je weet maar nooit..
    Vind het zo'n gek tijdstip en hoop maar dat ze het goed begrepen hebben. Ze had het wel over dat andere gebouw, dat we daar dan moesten zijn...Zal dan toch wel goed zijn? Ik vind het altijd zo platvloers om te zeggen: mijn man moet zn zaad kwijt haha.:)

Damyar, dat is balen. Woon je in de buurt? Wij doen er 1.5u over om er te komen..Maar het is voor een goed doel he...Hebben in Dussel gezeten, dat was 2.5u rijden..

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Zara: ja ik had vaste tijden doorgekregen voor zaadonderzoek en dan idd aan de overkant. Je kunt anders even uit voorzorg bellen.

Wij moeten een uur en een kwartier rijden. Maar we moeten ook nog wel regelmatig in nijmegen zijn, dus plannen we die bezoekjes vast aan de afspraken van gg. We komen daar toch dan langs.

Mannetje gaat gelukkig altijd mee, dus het is niet stil in de auto, hahah.

Ik ben best wel nieuwsgierig/gespannen hoe het met de follikels gaat. Dokter M, had het erover als ze mooi van formaat zijn dat we waarschijnlijk zaterdag de punctie hebben. Ik moet zeggen dat ik de eierstokken regelmatig goed voel. Ik ben iets aangekomen, ben uit voorzorg al goed veel aan het drinken.

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

nog even een vraagje, ik heb ontzettend veel rekbaar slijm. Ik bedoel dan ook echt klodders.Ik ben nou toch niet meer vruchtbaar door die decapeptyl en gonal F. Wat kan dat zijn?
    Vanmiddag anders maar even vragen.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik duim voor goed nieuws bij alle meiden die vandaag een afspraak hebben!

11. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @to all: Dank voor jullie ontzettend lieve reacties!

@mariek: Er is (nog) geen oplossing voor, het is een neurologisch probleem. Door beschadiging van de 10e gehoorzenuw produceren je hersenen zelf geluid ter compensatie. Begon met pieptoon na een feestje met slechte DJ. Zo'n pieptoon die je zelf ook wel eens hebt/had na een avondje stappen.

Stage in Oeteldonk, leuk hoor ben benieuwd waar! Ik heb zelf in Den Bosch op school gezeten, en vriendlief heeft er veel in de horeca gewerkt misschien ken ik het wel?

@kriskras: och meiske toch, waar hebben we het allemaal aan verdient! De feestdagen hebben ons bepaald geen goed gedaan, erg confronterend. Inderdaad herkenning, ook van mij bij jou. Bij jou een Burn Out, ik voel het als een depressie...Juist omdat ik me nu zo voel, wil ik even niet verder: zou zonde zijn als ik in deze ontzettend negatieve flow aan een (laatste?) behandeling zou beginnen, waarbij positiviteit juist zo belangrijk is! Heb ook nauwelijks eicellen en reageer "knudde" op de hormonen. Een hele grote digi knuff!!!

@kimmiikim: Tja en dan denk je, laten we dan maar samen extra genieten; lekker op reis, weekendjes weg, uit eten, lieve vrienden/familie opzoeken...maar helaas dat gaat ook allemaal niet meer. Er is zo snel te veel geluid/herrie. Max. 4 tot 6 mensen en dan een uurtje of 2, dan moeten we echt weg.
    Ps: Hoe is je keuring gegaan?

@zara: Je duwt er een kwartje in en er komt voor EUR 10,- uit ;)
    Rotspul he, die fostimon....bij 2e icsi (uiteindelijk escape IUI) reageerde ik nauwelijks/niet op Gonal F, dus bij de echte 2e ICSI in okt./nov. ook aan de fostimon 375 (5 flesjes!) De plank in de kast waar normaliter de lekkere dingen lagen, lag nu vol met medicijnen!
    Maar ja sneukelen hadden we gelukkig toch al afgeschaft...
    Ik had van de pregnyl wel eens geirriteerde huid: rood, jeuk en een schijf van korte duur. Voelde me net zo'n junk met al die poedertjes :cool:. Tis voor een goed doel: dat er maar veel en goede eitjes mogen groeien!

Tis een spannende dag vandaag voor al onze forum meisjes bij Geertgen....Ik ga duimen voor iedereen

12. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @damyar: volgens mij is rekbaar slijm juist heel goed!
    Op welke cyclusdag zit je? Volgens mij is het een teken van "vruchtbaarheid" binnen enkele dagen....ook wanneer je hormonen spuit. Maar ik ben geen expert natuurlijk;)

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

ik zit nu op dag acht en vandaag dag 7 met gonal F
    Vanmiddag zullen we het wel weten, ben best gespannen.

14. carma

carma Niet meer actief

Damyar ik moet ook bij dr M, fijne man
    Hoop dat hij op tijd is
    Leuk je (weer al was het even) te zien hahahaha
    misschien komt het slijm door een goed groeiend slijmvlies

hier cd 15 en va dag 3 aan het spuiten
    Ik hoop dat je gelijk hebt zara en dat er idd wat groeit
    bij twijfel bellen hè, beter 1x teveel gebeld als dat de afspraak niet klopt

Ik schrijf straks weer
    xxx

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Damyar, dat is een goed teken hoor! Ik glee er altijd bijna door uit en dan wist ik dat de folikels al groot waren.:D

Dani, ik heb zo'n piep in mn oren als ik heel erg moe ben. Maar het lijkt me heel erg om dat altijd te hebben.:(

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Marieke ik ga heel hard voor je duimen, dokter M vind ik ook heel aardig. Heel rustig en neemt de tijd.
    Misschien dat we elkaar wel weer zien, was toen idd vluchtig. Hihhi.

Zara hoe laat moet jij?

Ik ga nog even de bovenverdieping dweilen en dan is alles weer mooi aan kant. Heb me vanmorgen even flink uitgeleefd en heb beneden alles al gedaan. Mijn moeder past straks op de kinderen en die ging voor me strijken, dus dat hoef ik even een keer niet te doen. Heerlijk.

Toi toi meiden.

17. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Wat een spanning allemaal...
    Iedereen succes bij GG en ben benieuwd naar de verhalen!

Dani voor jou een knuffel voor je man een zachte knuffel, maar zeker niet minder groot!
    Kriskas ook voor jou een knuffel! en natuurlijk ook voor je man!

Voor degene die het vroeg (ben naam vergeten sorry) we gaan naar Kyrenia. In het noordelijke gedeelte van Cyprus.
    Wel spannend en ben dan ook superbenieuwd! Denk dat we er mooi de tijd krijgen om onze nieuwe camera uit te proberen :)

18. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    alle dames heel veel sterkte
    en de dames die vandaag naar het gg mogen succes
    mag ik hier iedereen aanraden die in behandeling is om zwanger te raken om goed te blijven praten en ook als het eventueel gelukt is .
    ik ben na de geboorte van maaike ingeklapt omdat ik toen pas besefte wat we allemaal hebben moeten doorstaan om haar te krijgen
    toen ik de behandelingen deed had ik zoiets van het gaat wel goed ondanks de vele teleurstellingen
    toch proberen met frisse moed naar de volgende ronde te gaan
    en toen was ik zwanger en kreeg ik maaike wat de mooiste tijd had moeten zijn vond ik niets aan door veel te praten en te huilen heb ik alles weer op een rij gekregen en geniet nu wel volop van haar maar ik mis mijn kraamweken

19. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @marjolente: dat was ik die vroeg waar je naar toe gaat op Cyprus!
    Zit zelf in de reisbranche....maar het Turkse deel van Cyprus (het noorden) ben ik niet geweest alleen in het Griekse deel (zuiden). Heb wel intresse, hoewel die vliegtijden voor ons een gigantische beperking zijn gezien de toestand van mijn hubbie. Ben ontzettend benieuwd naar je bevindingen!

@damyar: oh, dat geeft altijd zo'n heerlijk opgeruimd gevoel als je huis helemaal aan kant is (ook in je hoofd, althans bij mij). En dan die strijkwas, wat een lieve mamsie! Als ik iets haat in het huishouden is het de strijk, wij zijn nb maar met zijn tweetjes.

@monica: Wijze woorden! Merk dat wij ook redelijk door de behandelingen heen fietsen (helaas zonder resultaat). Deed/doe ook veel alleen om "vriend" te ontlasten, hoewel hij er altijd voor me is.
    Communiceren is oh zo belangrijk! Vrienden van ons ook 2 kindjes (via de mm) en door gebrek aan communicatie/inlevingsgevoel, in een regelrechte relatiecrisis beland.
    Was het een postnatale depressie, of onverwerkt verdriet? Ontzettend jammer dat je kraamtijd zo verlopen is maar hopelijk ben je nu extra extra extra veel aan het genieten van je lieve kleine meisje, het is je zo gegund!

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd wijze woorden monica! en tis zowiezo een stuk emotioneler omdat je nu gezien heb waar je het al die tijd voor heb gedaan!!

dani, thnx for asking! ging goed mn keuring! ik word of gewoon geschikt, of tijdelijk ongeschikt. maar in ieder geval word ik niet afgekeurd:D dus dat is al erg fijn!

nou meiden, ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat bij gg. hooop zo op veel goed nieuws!!

ik heb vanmiddag voor het eerst sinds lange tijd weer hardgelopen. daarna ben ik nog even gaan zwemmen! dus ik heb mn sport weer gehad voor vandaag!! :D

Deel Deze Pagina