Nog geen nieuws van Zara? @Damyar, ik weet het niet.. heb wel eens gehoord dat het na de punctie wordt afgeraden gezien het infectiegevaar..
Damyar better be safe than sorry Ik zou gewoon ff wachten xxx Miiiiirrrr ik zie dat je on line bent hoe is het met jou ???
voor nu rubbertjes gehaald en na de punctie gewoon even niet. Na de iui had ik een week buikpijn en ik verwacht dat nu ook wel, dus dan is de zin ver te zoeken. Zara waar blijf je?? Ben nieuwsgierig en ik ben ondertussen al bij de intratuin geweest en heb gelijk de pc aangeslingerd. Hoop dat je goed nieuws hebt.
Hoi, het zijn er 6 voor zover hij nu kon zien. Ik hooop dat het er ook 6 blijven! ben toch elke keer weer bang voor die enorme teleurstelling... Damyar, je kunt gewoon vrijen voor de punctie hoor, erna is beter van niet ivm infectiegevaar. Ik heb inderdaad een stel met klein jochie binnen zien komen, een lief rustig manneke haha, maar ik kan geen gzicht meer bij je bedenken.. zaten jullie niet op die bank naast de speelhoek? Ik zat alleen aan het tafeltje aan de andere kant. Er was nog een vrouw met een baby in maxicosie. Trouwens, 20 follikels is wel een enorm aantal!! En dr. C is prima! Ontzettend lief mens. Maar je maar geen zorgen! Ik krijg maandag trouwens de TP, dat mocht ik kiezen! En nog een vraag.. ik heb nu voor het eerst ustrogan of zoiets meegkregen, normaal altijd pregnyl maar we dachten we doen eens gek bij de laatste poging.. Moet ik nog ergens op letten of zo?? Gr. KrisKras
Ben er weer. Het zijn er nog steeds 5. Er zaten er nog een paar, hele kleintjes, die zijn niet meer meegegroeid.het baarmoederslijmvlies moest nog iets dikker worden. Daarom hebben we niet woensdag de punctie, maar vrijdag. Ben beetje teleurgesteld dat er geen foli's meer zijn meegegroeid. Maar deze foli's groeien allemaal nog even snel en daar ben ik heel blij mee.heb goede hoop dat er daarom in alle foli's een eicel zit. Nu geestelijk voorbereiden op die punctie, slik..
Joepie, ook goed nieuws van Zara. Snap je lichte teleurstelling, maar kan me indenken dat blijdschap dat het er nog steeds 5 zijn van gelijke grootte ook heel groot is! Bij wie punctie? Knuffel opzien tegen..
Kriskras,ja wij zaten op de bank naast de speelhoek. Idd er was ook een vrouw met een baby. Wij waren het stel met kleine manneke. Nu weet ik alleen even niet zo wie jij nu bent, ahahaha ben nu vreselijk nieuwsgierig. Maar wat super dat je nog 6 follikels hebt en vrijdag de punctie. Maandag tp is toch heel mooi. Ik heb geen ervaring met die bolletjes,ik heb ze nu ook meegekregen en weet van andere dat het een smurrie boeltje kan worden. Zara, woh ook al goed nieuws. Ze zijn allemaal mooi meegegroeid dat is al heel mooi meegenomen. Dat je een beetje teleurgesteld bent mag ook, is ook wel weer begrijpelijk, je hoopt gewoon op zoveel mogelijk. Vrijdag punctie bij wie? Liep dokter W uiteindelijk nog erg ver uit of viel het nog mee? Is het normaal dat het lopen gevoelig is, voel bij elke stap mijn buik. Moest van dokter W heel veel gaan drinken ( hhmhm ben niet zo grote drinker, mag blij zijn als ik anderhalve liter per dag drink) daarom kreeg ik ook een lage dosering pregnyl, was anders bang voor overstimulatie door de pregnyl, ofzo. Nou ik ben blij als het woensdag is, had graag willen sporten vanavond, maar dat gaat hem echt niet worden, bukken lukt al niet laat staan rennen op de loopband. Marieke ben je betreft je ongie altijd netjes op tijd? Hoop dat het snel doorbreekt en dat jullie nu ook eens die ei krijgen en dan ook kunnen benutten, want dit is ook wel een grote domper dat hij al te vroeg is gesprongen. Jij moest morgen toch weer naar gg? Of heb ik dat mis. Ken je zo niet, maar zo in de twee keer dat ik je zag en even sprak vind ik je echt overkomen als een megasterke vrouw. Heel veel knuffels en ik ga heel hard duimen voor jullie. Jessie heel erg bedankt voor je lieve berichtjes en dat je zo met ons meeleeft. Dat is echt heel erg fijn. Hoe is het met jou? Alles goed? Ben benieuwd hoe het met de rest is, zwaai zwaai zwaai. Fijne avond en bedankt dat ik het met jullie kan delen, in mijn naaste omgeving weet niemand het behalve goede vrienden en mijn zus. Mijn moeder weet wel dat we bezig zijn, maar is niet geweldig enthousiast en wil oppassen als we een afspraak hebben staan, maar ernaar vragen doet ze niet en mijn schoonmoeder vind dat god het beslist en niet iemand anders. Kortom ik houd mijn mond dicht, om gezeur te voorkomen al zou ik het zo graag het willen delen. Want als er straks een kindje er is, dan staan ze tot vervelends toe bij het bedje en elke dag. Zo hypo vind ik dat. Hmhmhm einde klaagzang. Nu echt een fijne avond toegewenst.
Nog niks in het babyrinth, maar wel hier. Ik weet je te vinden! Dubbele gevoelens, logisch hoor. Blijkbaar doen deze 5 het gewoon heel goed in je stokkies, maar het zijn er niet meer dan 5. En stiekem hoopte je dat natuurlijk wel een beetje. Maar misschien is 5 wel jullie lucky number deze keer? 5 follies, 5 eitjes?, TP op dag 5, geboren op de 5e van de maand? (neee, geen 5-ling ) Sterkte met opzien tegen punctie. Vervelend dat die pas vrijdag is en je dus best lang er tegenop moet zien
Zara!! Heb jij na mij de punctie? Ik om 8:45, en ik ben de eerste volgens dr. W. Hij doet de punctie die dag. Dan zien we elkaar!
Super meiden!! Ik wens jullie super heel erg veel succes en goeie carma toe!!!!!!! Huggie!!! Hoop zo op goed nieuws einde van jullie wachtweken! Tis wel weer tijd voor een babybooM van de Geertgen dames!!!
waaaw wat een goed nieuws!!!Ik snap je helemaal zara ....ik reageerde ook niet op puregon en hoopte ook met fostimon op heel veel follikels en het waren er maar 5 ;( toch zijn daar 2 hele mooie embryootjes uitgekomen....
Goedemorgen dames, We zijn al weer vroeg wakker om onze dochter naar school te brengen en dan onderweg naar gg. Wie moet er ook vandaag?? groetjes en succes vandaag allemaal
Ik heb de punctie om 9.45u! Maar denk dat jij veel te bezopen ben van de dormicum om mij te zien haha! . Ff iets minder, ik las ergens op een forum dat een vrouw ook dormicum kreeg voor de punctie. Maar ze hadden haar per ongeluk een veel te hoge dosis toegediend. Die is na de punctie dus met spoed naar het zh gebracht. Zal je maar gebeuren! look in on the bright side: je weet wel zeker dat je lekker slaapt tijdens de punctie haha.. Annedore, ik moet inderdaad nog iets in het labyrinth plaatsen, maar was gisteren een beetje down.. Dr W liet aan ons de keuze over, of donderdag de punctie of vrijdag. Hij kon niet zeggen wat wijsheid was. Hier waren we een beetje door van streek. Tijdens het 1e gesprek was hij zo daadkrachtig en dan nu dit?? Hij is toch de arts, niet wij...en daarna nog de opmerking dat hij vond dat die dobbelsteen nu maar eens een keer op 6 moest rollen, dat we al zo lang bezig zijn. Tja, daar koop je niks voor. Je hoopt natuurlijk als je naar een nieuwe kliniek gaat dat daar het wonder gebeurt waar je al zo lang op hoopt. En nu wordt maar weer duidelijk dat er nog zoveel grijs gebied is waar ze niks vanaf weten en dat maakt me soms zo moedeloos... Ben na een goede nachtrust toch de conclusie gekomen dat 5 een mooi aantal is! Van begin af aan zijn ze gelijk opgegaan , dus die kwaliteit moet gewoon KEIgoed zijn, om maar in Brabantse termen te spreken haha. Ik verwacht daarom dat er in alle 5 ook een eicel zit en ik ga daarvoor, SO! Demi, wat een mooie banner! Nu flink hopen op die andere banner ie nog veeeeel mooier is! Ps hoeveel folikels had je? Ben zo bAng voor stiekem weer lege folikels,slik... O en nog een vraag. Hoeveel dagen na de punctie mag je officieel testen? Dat verschilt nogal per zh..
Ik spring er hier even in.. Heb de laatste paar pagina's teruggelezen.. Ik was "die vrouw met de baby in de maxicosi" dus ik mocht afgelopen maandag ook bij dr W komen.. Nu (CD30) waren er eindelijk 2 folly's te zien, beide ong 12 mm, ik mag vrijdag weer naar Dr R. Even over dr C en dr K, ik weet nooit wie nu wie is. Ik ben al een aantal malen bij een van de 2 geweest, een vrouw van ongeveer 30-35 jaar. Schouderlang, bruin haar. Ik vind haar altijd wel vriendelijk... Maar weten julie dan of het K of C is? Ik zal mijn best doen om jullie bij te houden, maar er wordt met moordend tempo gekletst hier!