Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    Oooh trouwens, heeft er iemand een overzicht van welke dames met welke behandelingen bezig zijn?? Wij zijn nu voor de tweede bezig met IUI-D, de eerste was de 2e ronde hormonen en de 1e IUI raak (1e ronde geen groei)

Tot zover, heel kort ons verhaal, ik hoop hier een klein beetje mee te kunnen kletsen en wat steun te geven, en te krijgen, dit omdat er in onze omgeving niemand weet dat we bezig zijn!

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Hey, welkom hier! Wat is dit mmmwereldje toch klein he, dat je jezelf zo op een forum terugvindt...;)

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    nod:
    kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3)
    divaatje:
    botervliegje:
    kriskras: Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe.
    marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde.
    mariek73:18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40
    peetjo:Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren, maar zit op de helft)
    hanied:even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!!
    milla:
    chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod
    dani: even bijkomen van ICSI 2....
    wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder
    chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf
    suzanb: IVF 1 mislukt
    Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm.
    Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl , 2e fm zijn er weer 5 folikels geteld, vrijdag 10 febr PUNCTIE
    Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus
    Knuffeltje: 150ie puregon, afspraak 03 febr. uitgangsecho.

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012.
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012,
    cilek 5 juni 2012
    monique0102: positieve test
    Alexandra80: 9 juli 2012,

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren

Weet ff niet hoe ik deze in kleur moet plaatsen.
    Maar hier het laatste overzicht.Er zijn er een paar die hem nog moeten aanpassen.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    nod:

fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3)
    divaatje:

botervliegje:

kriskras:
    Elke keer een escape IUI, wanneer ICSI-3?? Advies GG is om een grens te trekken..daar ben ik mee bezig...maar nog niet aan toe.
    marjolente:
    Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde.
    mariek73:
    18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40
    peetjo
    :Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:(, maar zit op de helft)
    hanied:
    even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!!
    milla
    :
    chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf
    Zara
    : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl , 2e fm zijn er weer 5 folikels geteld, vrijdag 10 febr PUNCTIE
    Sep:
    7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus
    Knuffeltje:
    150ie puregon, afspraak 03 febr. uitgangsecho.

zwanger:
    jessie80:
    10 februari 2012.
    koolmees:
    28 februari 2012
    nyncke:
    17 mei 2012,
    cilek
    5 juni 2012
    monique0102:
    positieve test
    Alexandra80:
    9 juli 2012

bevallen:
    minniemouse25:
    21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem

Ik hoop dat ik de juiste heb (heb de aanvulling van Zara erbij gezet).. kleurtjes zijn in elk geval weer goed nu!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    da hej je goe gedaan!:D

6. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @zara: die vrouw die teveel dormicum had gekregen was toch niet bij het Geertgen?
    Bij het Geertgen houden ze en maximum van 5 (ml?) aan. Ik heb de vorige keer het maximum gekregen, maar van mij mag er nog wel een beetje bij hoor!! pffff..

7. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    zo en toen was ik weer even bijgelezen.

@miss momma welkom. Leuk om te zien dat je er nu ook bij bent, en jammer om te zien dat je er bij bent. (niet negatief bedoeld maar zie mensen liever komen in het stukje "ik ben zwanger").

Als ik jullie verhalen lees kan ik bijna niet wachten.

@mariek jij gaf aan dat WE problemen met dr K. hebben. Denk niet dat het eerlijk is om te zeggen dat we problemen hebben met haar. Hierdoor krijgt ze (vind ik) geen eerlijke kans bij mensen die haar nog niet kennen. Ze moest aanvankelijk nog inkomen in de gedachtengang van GG, die volledig anders is als een willekeurig ziekenhuisgedachtengang. Hierover is ze aangesproken en nu reageert ze niet meer op gewicht van iemand. Ik vind dr K. wel een aardige arts en heb geen problemen met haar....

Zo en nu weer verder gaan en hopen dat ik nog opwarm vandaag. De reis naar werk toe was ruim het dubbele als normaal en het dubbele gedeelte was niet reistijd, maar wachttijd in een ijskoud station :(

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik weet niet waar dat was, volgens mij heb ik het op ivfmoeders gelezen. ik ga straks eens zoeken..
    Ik dacht dat de dosis wordt aangepast aan je lengte en gewicht?

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Marjolente, da's waardeloos dat je zo lang in de kou moet staan om naar je werk te mogen.;)
    Ik dacht vanmorgen ook dat ik bevroor toen ik mn hond uitliet, zo koud!Mn voorhoofd deed gewoon pijn ervan.Heb belachelijk uitziende oorwarmers, maar blij dat ik ze heb!!!

Dr K, heb de intake bij haar gehad.Ik vond haar heel vriendelijk.
    Het ligt er maar net aan wat voor ervaring en gevoel je zelf bij een arts heb.
    zo hadden wij maandag een gesprek met een verpleegkundige.
    Nou, in de auto terug naar huis lag ik helemaal dubbel.Mijn man was er namelijk van overtuigd dat ze haar onder het ijs vandaan geplukt hadden, zo afstandelijk deed ze, je kon krekels horen tijdens de vele stiltes hahah.
    Was gisteren dus niet zo blij dat we haar wéér hadden, maar nu was ze heel vriendelijk.
    Momentopname denk ik dan maar...

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

#1930 Damyar, 7 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2012
    Miss moma, dan heb ik jou kindje gisteren even bewonderd. Wat leuk zeg. Ik was de mama met het kleine jochie. Ik heb afgelopen zaterdag dokter K gehad en dat was de mevrouw met het halflang bruin haar. En ik heb gisteren dokter C geloof ik wel gezien, tenminste dokter W zei dat zei dat was en dat is een mevrouw met blond haar en volgens mij heeft zij lichte slag in haar haar.

Marjolente: balen van vanmorgen, het is echt koud he. Bah.
    Verder alles goed?

Zara: fijn dat je nu met een goed gevoel wakker bent geworden, helemaal top. Nog maar 3 nachtjes slapen.

Knuffeltje: hoe was het vanmorgen bij GG?

Gisteravond pregnyl gezet, heb nergens last van gekregen. Heb goed geslapen, maar mijn buik is wel heel gevoelig. Morgen punctie, we moeten rond 8 uur wegrijden en dan 09:45 punctie. Ben benieuwd hoe ik reageer op het roesje. Normaal ben ik heel snel van de wereld. Bij 1 glas alchol draai ik al en ben ik stomdronken, dus dat wordt wat.

Ga gauw weer verder werken.

11. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Haha Zara, dan moet je na mij inderdaad, dus dan zie ik je niet. Ik lig dan ws in de rustkamer te ontnuchteren ;)

Ik wil niet negatief doen, maar ik had de eerste keer 7 follikels waar 4 eitjes uit kwamen, de tweede keer 6 follikels waar twee eitjes uit kwamen en nu weer 6, ik ben blij als er weer twee eitjes in zitten zodat we in ieder geval 1 tp hebben. Cryo's ontdooien toch niet bij mij..
    Mij is ook altijd verteld dat je telkens de helft moet nemen en dat dat reeel is. dus 6 follikels drie eitjes, dan zit je een beetje safe. Maar natuurlijk kan het ook anders zijn..
    Ik hoop voor ons Zara!!

Damyar, succes morgen!!

Missmomma, grappig, bij jou heb ik wel een gezicht! ;) succes!

12. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    nod:

divaatje:
    botervliegje:
    kriskras: 10 februari ICSI-3!!! 6 follikels! Het is nu erop of eronder...spannend maar ben ook zoo bang.. :(
    mariek73: 18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40
    peetjo :Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:(, maar zit op de helft)
    hanied: even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!!
    milla :
    Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl , 2e fm zijn er weer 5 folikels geteld, vrijdag 10 febr PUNCTIE
    Knuffeltje: 150ie puregon, afspraak 03 febr. uitgangsecho.

zwanger:
    cilek 5 juni 2012
    Alexandra80: 9 juli 2012

bevallen:
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem

Ik hoop dat ik de juiste heb (heb de aanvulling van Zara erbij gezet).. kleurtjes zijn in elk geval weer goed nu!

13. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    @Zara, Ik mocht trouwens ook kiezen donderdag of vrijdag de punctie, ik vroeg ook wat hij het beste vond, maakte niet uit anders gaf hij die keuze niet.. Dus ik maar voor vrijdag gekozen.. toen vroeg hij nog wanneer ik de tp wilde, maandag of dinsdag... ik zei weer..tja wat is het beste?? Hij zei maakt niet uit anders gaf ik je die keuze niet.. oh.. oke, ik zei doe dan maar maandag maar voelde idd een beetje vaag, had eigenlijk liever gehad dat hij dat had beslist.. maar ja.

Maakt het dan zo weinig uit??

14. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Oh meiden , wat is er weel veel gebeurd en gekletst! en veel positieve dingen! even bij lezen hoor :)

Mariek: ohhhhhh wat een pech. dit levert een hoop frustraties op. echt ongelofelijk! ik begin weer met duimen voor je voor de volgende ronde! en wat ben je toch een lieverd dat je iedereen zoveel goede moed kan inpraten!

Damyar: weer helemaal opgeknapt? wat spannend weer he! 20 follikels is een super mooi aantal! kun je je nog een beetje bewegen of zit je helemaal "vol". Doe rustig aan he! ik had er ook steeds meer dan 20, ik kon op het einde mijn sokken niet eens meer aantrekken, en mijn broek ging ook niet dicht. het is niet gek dat je dat voelt, er zitten gewoon 20 follikels waar er normaal maar 1 of 2 zitten! nog even geduld en ze zijn er uit.

Demi en kimmi: dat wachten is zo erg, daar hadden ze ook wel es wat op mogen verzinnen voor meiden zoals wij allemaal! nog even volhouden en je weet meer!

Kriskras: owwwwwwww spannend! ik hoop dat het goed met je gaat! nog een paar dagen tot de punctie, mijn duimen blijven draaien hoor! oh en die bolletjes zijn jakkieeeeeeeeeeeeee! maar ja ook dat went wel weer!

Zara: positief blijven hoor! 5 is een mooi aantal hoor, ik snap wel dat je er liever meer had gehad.maar dit is heel goed! heeeeeeeel veeeeeeel succes met de punctie! ik gun het je zo....
    volgens mij is het bij gg 16 dagen na de punctie, mmmm of vergis ik me?

ik ben weer helemaal bij hoor dames! :D
    vanavond mag ik weer naar dokter W, denk dat het met het BMS wel goed zit :) maar even kijken vanavind. hoor dan denk ik wanneer ze 2 cryo's gaan ontdooien en als dat goed gaat terugplaatsen.

Vraag me trouwens wel af waarom ze verse emmy's na 4/5 dagen terugplaatsen en cryo's na 2 dagen al. hmmmm iemand enig idee?
    vind het wel weer spannend worden. moet dit weekend voor mijn werk naar frankfurt. dus even kijken wanneer ik terug moet naar gg, en mijn werk daar even omheen plannen.

pfffffffff, ik moet echt vaker meelezen, anders kan ik jullie niet bijhouden hoor ;)

15. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Oh en meiden, Ik hoop dat jullie me willen helpen!

De kamer van mijn dochtertje doet mee met de verkiezing voor de leukste kinderkamer van het land!

Dus als jullie me willen helpen met stemmen, laat het me dan even weten, dan stuur ik in een PB de link! thanx

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

sep pb me maar

17. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    nod:

divaatje:
    botervliegje:
    kriskras: 10 februari ICSI-3!!! 6 follikels! Het is nu erop of eronder...spannend maar ben ook zoo bang.. :(
    mariek73: 18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40
    peetjo :Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:(, maar zit op de helft)
    hanied: even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!!
    milla :
    Knuffeltje: 150ie puregon, 2 mooie folikels geteld, vrijdag terug en hopen dat ze verder zijn gegroeid.

zwanger:
    cilek 5 juni 2012
    Alexandra80: 9 juli 2012

bevallen:

Vanmorgen geweest en er waren 2 mooie folikels op te zien van bijna gelijke grote, nu hopen dat ze verder doorgroeien. Even een vraagje, wat zou ik kunnen doen om de groei verder te kunnen stimuleren?
    Succes de komende week.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Pb die link maar!
    Knuffeltje, ik neem aan dat jij iui doet? Mooi aantal hoor!
    Sep, heb jij ook zo'n last van slijm?! Heb dat met een poging nog veel erger! Nu is dat slijm weg, t is heeeeeel waterig.Continu het gevoel alsof ik in mn broek geplast heb haha, lekker goor praatje zeg!
    Kriskras, dat is toch frustrerend, bij mij komt het heel laks over dat hij zo doet.:(
    Over die foli's gesproken:
    Ik had de 1e poging 16 folikels en 16 eicellen, 2e poging 7foli's, 8 eicellen, 3e poging 6 folikels, 3 eicellen.
    Op de laatste na dus altijd gevulde folikels. Vandaar dat ik nu hoop op weer alle folikels gevuld...maar weet ook dat ik een dagje ouder ben, dus het blijft heel spannend!

19. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Ha ha ik ben een echte " slijmjurk" ha ha, zo noemt mijn man me altijd. meestal kan ik er wel om lachen, maar somsssssss grrrrrrrrrrrrr
    hier is het ook zo'n drama, ben steeds bang dat andere het zien, maar dat kan helemaal niet. ik schaam me dood. de douche en ik zijn beste vrienden op dagen zoals deze!

heb je je al een beetje kunnen voorbereiden op je punctie?

Ik stuur je de link! thanx

20. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    knuffeltje: geen idee hoe je de boel verder kunt stimuleren. misschien is het nu wel goed om gewoon even af te wachten. als het te snel gaat is het ook niet goed. succes!

Deel Deze Pagina