Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    nod:
    kimmiikim: 30 jan iui 14 febr testen

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:
    fireangel: ICSI 1, ICSI2 en Cryo 2 mislukt, waarschijnlijk 12 feb weer starten met fostimon en cetrotide (ICSI-3)
    divaatje:
    botervliegje:
    kriskras: 10 februari ICSI-3!!! 6 follikels! Het is nu erop of eronder...spannend maar ben ook zoo bang.. :(
    marjolente: Begin maart weer beginnen met Duphaston voor een nieuwe ronde.
    mariek73: 18 jan ongi, 20 jan gestart met 37,5 gonal F, en 27 jan opgehoogt naar 75 gonal f. Woensdag 1 febr controle dr Mi 15:40
    peetjo :Op de wachtlijst voor eiceldonatie (kan 6 mnd duren:(, maar zit op de helft)
    hanied: even geen ICSI, maar IUI 2,Hopen op een wonder!!!
    milla :
    chenelva eerste ronde ivf geen tp over 16 dagen nod
    dani: even bijkomen van ICSI 2....
    wenonline: en nu????? nu verplichte pauze en dan kijken hoe verder
    chevelie: nod 11 december 2011. vandaag 20 december 2012 essure behandeling. komende 3 maanden geen ivf
    suzanb: IVF 1 mislukt
    Damyar: 2 zoontjes nu 1e ronde ivf, 112,5 eh gonal F en 1 feb fm.
    Zara : IVF /ICSI 5: 29-1 1e cd, 300ie fostimon / decapeptyl , 2e fm zijn er weer 5 folikels geteld, vrijdag 10 febr PUNCTIE
    Sep: 7 febr dokter w, dan plannen voor TP cryo. 1e keer kunstmatige cyclus
    Knuffeltje: 150ie puregon, 2 mooie folikels geteld, vrijdag terug en hopen dat ze verder zijn gegroeid.
    Miss Momma: 1 zoontje, nu 1e ronde IUI-D, 6 feb 2 follys van 12 mm, 187,5 Gonal, FM 10-02

zwanger:
    mniekie: 22 januari
    jessie80: 10 februari 2012.
    koolmees: 28 februari 2012
    nyncke: 17 mei 2012,
    cilek 5 juni 2012
    monique0102: positieve test
    Alexandra80: 9 juli 2012

bevallen:
    monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren

Heb mezelf er maar even bijgezet!

Bedankt voor het overzicht, wel makkelijk, bij elk bericht ff checken waar diegene mee bezig is!

@dormicum: idd meestal op gewicht, natuurlijk is er dan een onder en een bovengrens! Dus niet iedereen krijgt precies hetzelfde aantal ml's. (Sorry, hier NP neurologie!)

@DrK/DrC: Dan heb ik dus dr K, al vaker gehad, vind haar wel een leuk mens hoor, zij heeft de IUI gedaan waaruit uiteindelijk ons prinsje is geboren! Nooit problemen mee gehad...

@Zara: Wat hebben jullie al een lange weg gehad! Respect hoor, echt knap! En de 10de is jullie punctie! Ik moet er om 11 uur zijn, dus we zullen elkaar niet zien, maar ik begin nu vast met duimen!

@Marjolente: ik ga eens ff op je site spieken!

@ Damyar: jaa ik heb jou ook gezien! Jij was met klein en groot mannetje toch?

@ KrisKras; dan denk ik dat ik bij jou ook een gezicht heb. Heel donker haar toch? En jij zat daar bij het tafeltje bij de spreekkamers re (bij dat schot zeg maar)!

Wat spannend dat jullie met IVF/ICSI bezig zijn... Mij lijken die puncties zoo eng! En dan nog wat, ik ben zo moeilijk te stimuleren dat ik ook hoop dat ik geen IVF krijg, ik spuit nu 187,5, en pas na 6 dagen deze BELACHELIJK hoge dosering krijg ik 2 follikels...

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    sep, hier kun je ook naartoe pb sturen :)

ik heb niet zo veel te vertellen eigenlijk lady's ... maja moet natuurlijk wel bij blijven!!

missmomma, welkom met mee kletsen :D

bijna klaar met werken!! :D gelukkig heb geen zin meer!! fijne avond lady's en heel veel succes voor de gg bezoeksters vandaag en morgen :)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meiden.
    Goed nieuws hier:) vrijdag 2puncties.
    Ik ga flink voor jullie duimen meiden.

Dormicum heerlijk spul is dat hahaha ze spoot het toen in en binnen 5 seconden was ik strond bezopen:) ik vroeg nog mag ik nog een shotje:) maar idd ze houden max 5ml aan en ze hebben dat bij mij niet op gewicht gedaan. Maar neem aan dat dat eigenlijk wel hoort ja.
    Missmomma. ik heb heel sterk het gevoel dat ik weet wie je bent:) puur alleen aan je spuit schema en banner;) haha sstt ik zeg niks hoor hahaha

Hier gaat het hardstikke goed. Ergens wil ik ook weer naar geertgen. Terwijl ik altijd heb gezegd nooit meer. Ben ook nog steeds niet ongi vanaf 29 nov. Al niet pf.

4. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Ohhhhh het loopt volgens mij weer uit bij dokter w :) wat een verrassing he! Maaaaar ik wacht trouw. Krijg trouwens die wifi niet aan de gang hoor. Zal wel aan mij liggen :)

Ben benieuwd wat ie zo gaat zeggen!

5. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Even vanuit de auto, als de cryo's goed ontdooien, vrijdag de TP!

6. carma

carma Niet meer actief

Jéé'wat een hoop goed nieuws en een hoop tp deze week
    Doet ook wel een beetje pijn omdat er hier weer niks gebeurt maar hoop dat het bij jullie raak is
    DUIM DUIM DUIM

Komt vast goed Sep
    xxx

7. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Heey missmommie, leuk dat je ook een gezicht bij mij hebt haha. Ik ken het, ben ook moeilijk te stimuleren, ik spuit 375 Gonal-f en wordt meestal met een schamele twee follikels en een escape IUI naar huis gesturd,maar dit keer dus anders.. eindelijk na bijna een jaar wachten!

Mariek, volgende maand misschien meer geluk, ik duim voor je hoor!! Maar ik weet ook dat die woorden niet je gevoel weg kunnen nemen. Het is altijd zo rot om te lezen dat anderen weer verder gaan enjij maar weer moet wachten, ken dat gevoel maar al te goed helaas.

Zara, dat klinkt idd hoopvol als je altijdzo veel eitjes hebt gehad!

Knuffeltje, wat fijn dat je vrijdag de TP hebt, misschien heeft het te maken met de dag van invriezen wanneer je de TP hebt.

Ik ga even mijn laatste Gonal en deca spuiten, ja mijn laatste inderdaad want als ik zwanger wordt geen gonal meer en als het mislukt ook nooit meer... pff wat spannend.. ik kom op het punt dat mijn leven een andere wending gaat nemen, wat er ook gebeurt...

8. Sep

Sep Lid

4 jan 2012
    85
    0
    0
    Brabant
    Oh mariek, sorry! Ik hoop zo voor je dat t de volgende ronde helemaal goed gaat! Dikke knuffel

Kriskras: ik duim voor je! Heeeeeel hard!

9. carma

carma Niet meer actief

O neee meiden geen sorry's hoor
    Jullie moeten deze ronde gewoon zwanger worden.
    Ik red me wel, bij mij komt het ook wel weer.
    Volgende ronde is voor mij
    xxx
    Zet hem op

10. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg wat een goed nieuws bijna allemaal!!!! Ik heb inmiddels blauwe duimen van het duimen voor iedereen. Maar dames ik heb het zeker voor jullie over en ga nog ff door!!!!

Een vraagje:
    Op 26 januari heb ik de punctie gehad. en op 28 januari de tp..wanneer zou er volgens jullie een positieve test moeten zijn???? ik mag van geertgen op de 14e testen, maar dan zou ik 5 dagen over tijd zijn als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Weet niet of ik zo mag rekenen?!?!?!?
    Wie weet raad?

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

Knuffeltje en sep, beide goed nieuws. Heel erg fijn zeg.

Marieke: knuffel.

Over 12 uurtjes punctie, pff ben op één of andere manier niet helemaal mezelf. Zo op van de zenuwen.
    Ben razend benieuwd hoeveel eitjes erin zitten en of er bevruchting ontstaat. Nou ik ga maar vroeg slapen, des te sneller is het morgenochtend.

Slaap lekker

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Damyar, heeeeel veel succes morgen!!!
    Demi , de punctie is je eisprong. En dan 2 weken later zou je nod zijn. Bij mij is het 2 weken en 2 dagen, duurt langer voor ik ongesteld word.
    Maar met die hormonen kan het ook eerder komen, bij mn 1e poging werd ik 10 dagen na de punctie ongesteld.
    Ik zou gewoon minimaal 2 weken na de punctie aanhouden wat testn betreft...
    Spannend he, hou je het nog vol?

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Wow Demi, wat mag jij btw pas laat testen!:$
    Als je de 26e de punctie zou hebben gehad zou je in principe vanaf 9 febr al mogen testen. Vind de 14e wel erg ver weg.
    Stel je voor dat die bolletjes bij jou een ongi tegenhouden, dan wordt je alsnog blijgemaakt met niks als je tot de 14e zou wachten.
    Weet niet of je die bolletjes gebruikt of pregnyl?

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd de dag van de terug plaatsing zien ze als dag 0. en dan 16 dagen na terug plaatsing :eek:

damyar heeel veel succes vandaag!!

mariek, idd volgende ronde is zeker voor jou!./jullie!

hier zowiezo nog tot vrijdag in spanning zitten. als het goed is.. naja niet goed, maar normaal... zou ik vrijdag ongesteld moeten worden.. 12 dagen na het psuiten van de pregnyll... als ik dan niet ongi ben.. dan zou ik misschien ietsje meer vertrouwen hebben er in! ja.. of niet.. geen idee.. we wachten het af.. nog 6 dagen voor we kunnen testen.. ben benieuwd.. en als het goed is.. is vandaag ook de laatste dag hcg in mijn lichaam.. 10 dagen geleden gespoten! dus na vandaag zal dat er wel uit zijn! spanned allemaal weer...

15. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    even een toevoeging wij hebben geen ivf of iui, volgens mij heet onze behandeling oi. We mogen zelf klussen, maar volgens dr. R. kan ik bij niet reageren van de follikels ook ivf krijgen.

Ik heb gisteren een rugpijn gekregen, kan het aan de echo liggen, ze heeft nogal moeten vroeten en porren volgens dr.B. lag de rechter nogal dicht bij de blaas en kon het niet goed zien.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Dat weet ik niet knuffeltje...

Ik vind het toch vreemd dat het tellen pas ingaat na een tp.
    In alle zh waar ik geweest ben, en dat zijn er nogal wat, is het altijd zo'n 16 dagen na punctie geweest.
    Ik vind het anders wel heel lang wachten....

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Damyar, heel veel succes vandaag!! Dat er maar een mooi aantal eitjes geoogst mag worden, die dan allemaal bevrucht raken!! Werd bij jullie het zaad nou "vers" meegestuurd of wel ingevroren?

@Knuffeltje, ovulatie inductie dus.. hier ook wel eens een eierstok gehad die moeilijk in beeld te krijgen was, maar kan niet zeggen dat ik dan daarvan rugpijn kreeg.. nou had ik wel vaak last van rugpijn, dus misschien had het er wel mee te maken, maar heb ik het nooit gekoppeld aan elkaar..

@Demi, bij oi houden ze meestal 16 dagen na eisprong aan als testdatum, dus zelfs in dat geval zou je 11 februari al mogen testen.. maar het hangt idd ook samen met of je nog Pregnyl tussentijds gebruikt hebt.. maar nu nog helemaal niets geen tekenen van aanstaande ongi.. dat is goed!!

18. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

We zijn weer een stapje dichterbij.
    Ik gebruik idd de bolletjes t/m vrijdag.

Ik heb wel soms op dagen een ingi gevoel gehad zoals bv gisteren..maar dat is nu weer helemaal weg....

Maar ook dat zegt niks dat had ik bij mijn dochter ook de eerste weken zelfs en toch is ze geboren na 8mnd....

wat ik wel voel..een paar dagen geleden de bekende steekjes...afgelopen week op een nacht vreselijk misselijk en brandend maagzuur...maar dat is dan ook alles....het is ook nooit goed he hang je laveloos langs de bank van de misselijkheid is het ook niet goed....

Ik heb vanmorgen een test gedaan negatief...is het gek als het toch raak zou zijn dat die nog negatief is??? nee he?

het is vandaag dag 11 !!

19. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    ingi???ongi!!

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou over 3 of 4 dagen nog testen! Dan als je zwanger zou zijn, test je denk k wel positief!!

Deel Deze Pagina