Helaas. . Het embryo bleek vanochtend niet vitaal. Omdat mijn cyclus kunstmatig opgebouwd is kunnen ze vandaag een embryo ontdooien en morgen een nieuwe kans op een terugplaatsing. Fingers crossed, want het maakt het extra spannend. (En beladen). Denaja, veel succes met de IUI vanmiddag. Hoe is het met de rest?
@Tiem Ik duim voor je Succes !!! @ Denaja Veel succes vanmiddag ! Afgelopen zaterdag is er bij mij een blastocyst teruggeplaatst. Mijn officiële testdag is 24 april. Vind het zo spannend .... kon het niet laten om vandaag een testje te doen (KV 2 voor 5) en die geeft een super lichte streep... Maar goed, kan nog een restje pregnyl zijn (spuit gezet op 5 april) Spannend dus weer ...
Ahhhh Tiem....mn fingers are crossed voor je ook dr kaarsjes branden voor je. mag ik je wat vragen? Ik krijg nu ook een tp in kunstmatige cyclus....wanneer zou de tp dan plaats vinden? Ik heb 1 blasto en nog 9 dag 1 embryos ik weet daar de kwaliteit niet van xxxx
Spannend Cicay! Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Het klinkt veelbelovend. Ik duim met je mee. Flower, bedankt! Slik je al estradiol? Om het bms op dikte te krijgen? Ik slik dat 1/1,5 week alvorens de eerste check en dan wordt er meteen een datum gepland voor de TP. De cryo's die wij nog hebben zijn allemaal dag 1, deze worden de dag na het ontdooien teruggeplaatst. Dat zal met de blasto niet anders zijn. Wellicht dat die wat later in de 'cyclus' wordt teruggeplaatst, daar deze al 4-5 dagen oud is.
Tiem, Ja idd die slik ik, op dag 10 vandaag over n week krijg ik een echo. Ik ga er vanuit dat de blasto nu terug geplaatst wordt mits hij het ontdooien overleeft. Daarna zou ik voortaan 2 embryos terug geplaatst krijgen dus dan weet ik ook dat ik kan verwachten dat ze de dag erna terug geplaatst kunnen worden mits ze idd het ontdooien overpeven. meissie hoeveel embryos heb je nog in de vriezer? Ik duim voor een tp morgen voor je meis xxxx
Mag je er twee terugplaatsen? Ik heb hier ook naar gevraagd echter kreeg ik een -nee- te horen. Protocollen. Wij hebben nu nog twee cryos's. Waarvan er één -hopelijk- morgen wordt teruggeplaatst. Mocht dat niet zo zijn is deze cyclus verkeken en moet ik opnieuw starten.
Ik weet niet of je 5.000IE of 10.000IE hebt gespoten. 10.000 is +/- 14 dagen na spuiten uit je lichaam. Spannend! Als het streepje donkerder wordt kun je er vanuit gaan dat het eigen hcg is en ben je dus zwanger.
Tiem, Nee als je jonger dan 36 jr bent krijg je 2 x 1 tp daarna mag je voortaan 2 tp's krijgen is nij altijd verteld. Wij hebben na deze embryos nog maar 1 icsi kans dus zou super blij zijn mey 1 wondertje de rest zien we dan wel weer. Lieve Cicey...das spannend hoe oud was je embryo? Want als t n blasto is nestelt die geloof ik binnen 24u in en maak je hcg aan zoniet dan geen hcg. Maar omdat t zo pril is kan het nog alle kanten op voor je de test datum haalt. Ik zou dus niet te vroeg testen want dan komt de klap harder aan als je dus alsnog negatief test op test datum xxxx
verdeurie heb die verpakking niet meer ... maar ik denk 5000 ie. Het waren inderdaad die kleine breek glaasjes. Aangezien ik even heb gegoogled en zie dat 10000 er heel anders uitziet.
Flower: het gaat niet om het aantal tp maar het aantal ivf/icsi pogingen. Pas bij de derde/laatste poging mogen ze er 2 terug plaatsen. Tenzij je 36+ bent. Spannend cicey! Voor jou ook spannend Tiem! Hopelijk morgen een tp!
@Flower het was 5 dagen oud , en eindelijk een keer een blastocyst. Ik weet het van dat te vroeg testen ... Maar ik kon het nu echt niet laten
Hallo mnr, Oke zo was het niet over vekomen maar ach we zien het wel.... Cicey als je maar een poedertje en een wat hebt dan heb je 5000 eh ...snap de spanning meis hihi heel veel suc6 toi toi toi xxxx
Hii nou zin terug helaas maar 0.7 zaadjes netzp als mb maar dt wiss zei datdat echt niet uit maakte. Ondergens is 0.5 zegt ie al staat er op inet 1 milj.hij liep niet echt uit maar het lap liep uit dus moesten uur wachten. Hij heeft ook nog een echo gemaakt na t inspuiten (wat mn partner weer mocht doen). Je zag een heeeeel groot ei vond t wel fijn te zien wetend dus dat ie vandaag nog gaat springen. ben wel beetje dom geweest, heb mn bodywarmer laten hangen zo dus ff bellenof ze hem achter kunnen leggen. Gelukkigmzat er niks in. Mb balen zeg! tiem hoop op terug plaatsing morgen. was rrouwens net coc daar bijna allemaal lesbische stellen haha
Denanja: wat raar dat het er steeds zo weinig zijn! Normaal als een man minder dan 1 milj heeft is het nog te weinig voor ivf en zeker voor iui. En idd de meeste ziekenhuizen hebben voor iui de grens van 1 milj. Weet je ook waarom het er niet meer zijn? Moeten jullie ook betalen voor het zaad of hoeft dat niet als je eicellen doneert? Veel succes op de wachtbank!
Mnr. Ja wij vonden t ook raar maja hij zei (en dinsdag zei ze t ook) dat t genoeg was. Zij houden 0.5 als ondergrens aan. Denk wel ook dat twel veel % beweegelijkheid heeft. Dus de kwaliteit is wel goed zeg maar. En wjj hebben 600 moeten betalen voor toegang tot de donor bank maar ik geloof dat als k eitjes doneer we t terug krijgen ja. Maar ik doneer pas als we ons eerste kindje hebben mogen krijgen.