Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leintje, wat ontzettend balen :(. Dikke knuffel.

2. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lieke, ik heb de test pas na 2 weken en 1 dag gedaan.

Liefs Iefje

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @laveldel: gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws!!

4. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    Bedankt allemaal, het is jullie ook zeer gegund! iefje wat leuk, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Wanneer heb je de eerste echo?
    Liefs, Lavendel

5. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lavendel, ik heb de eerste echo 11 dec. Ik voel me tot nu toe best nog wel goed eigenlijk. Wel behoorlijk moe en af en toe misselijk, maar niet dermate dat ik denk, dat moet echt de zwangerschap zijn. Ik was ook nog wel even onzeker of het wel echt was. Het was nog een concept, zeg maar, ik kon het moeilijk geloven. Heb na een week nog een test gedaan om te kijken of het nog steeds echt wel zo was! Hoe voel jij je? En heb jij al een afspraak voor een echo?

Liefs Iefje

6. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @Iefje Ik voel me prima, beetje gevoelige borsten en 's ochtends soms kleine golfjes van wat misselijkheid en bij snel opstaan een beetje licht in mijn hoofd (en erg vergeetachtig) Ik kan het nauwelijks geloven en hoop zoooo dat het goed blijft gaan. Erg herkenbaar om weer een test te doen :) Vandaag nog een van Clearblue gedaan met indicatie...;)
    19 december heb ik de eerste echo. Je loopt dus 8 daagjes voor!
    Liefs Lavendel

7. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @Iefje wat leuk die site, zie ook de kwaal kriebel en jeuk staan...hier had ik vannacht last van (kon er niet door in slaap komen) is dit jouw eerste kindje? Leuk, om samen ervaringen uit te wisselen :) liefs, lavendel
    Ps: ga je mee doen aan MVM?

9. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ flower; en al contact opgenomen?

@ lavendel&iefje; gefeliciteerd beide :) wat een goed nieuws! Geniet ervan meiden!!

10. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    #210 Lavendel1603, 29 nov 2013
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
    @Lieke1990 bedankt meid! Spannend hè die wachtweken, de dagen kruipen soms voorbij hè vind je niet? Mag jij maandag over een week officieel testen? Of ga je ook eerder testen? (Ik testte vanaf wachtdag 11) Hoeveel cellen was jouw cryo en welke kwaliteit?
    @Iefje hoeveel cellen was jouw cryo en welke kwaliteit?
    Liefs, Lavendel

11. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lavendel, toen de foto gemaakt werd die we meekregen was de embryo nog 2-cellig. Toen het teruggeplaatst werd was het al 4-cellig.
    En die van jou?

Liefs Iefje

12. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @Iefje wij kregen alleen een foto na de tp en toen was het 2 cellig (bijna 4 zei ze geloof ik) A- kwaliteit. Liefs, Lavendel

13. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lavendel, wij kregen hem ook alleen bij terugplaatsing mee, maar het was tussen ontdooiing en terugplaatsing van 2-cellig naar 4-cellig gegroeid.

Liefs Iefje

14. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @Iefje oh oké, dus die van jou is net wat sneller hahaha ;)
    Ons is trouwens verteld dat wanneer je zelf een eicel donor mee neemt, dat je dan wel 2 embryo's terug geplaatst mag krijgen, maar dat ze er nu zuiniger mee om gaan (beetje vreemd want wij staan tenslotte ook veel zaadjes af die wel per 2 teruggeplaatst mogen worden) Liefs, Lavendel

15. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Ik ben 1.5 jr bezig met zwanger worden. Na 8 mnd verteld de gynaecoloog me dat ik pcos heb en dat ik moet gaan afvallen voordat ze me gaat helpen. Ze gaf aan over 3 mnd contact met me op te nemen om te kijken hoeveel ik ben afgevallen. Ik heb daarna zitten googlen en kwam uit op GG kliniek en heb gelijk een afspraak gemaakt voor 19 dec. ik ben benieuwd! Ik wil niet meer zolang wachten om zwanger te zijn.

16. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha liev dames

Ik heb idd contact opgenomen maar ivm ze met kerst en nieuw jaar vesloten zijn de maand dec afwachten. We doen onz iui in dec in het gg en kijken dan verdet. Ok wat info opgevraagd over info en verschil pleeg en adoptie ouders. Ik wil gewoon weten wat voormogenlijkheden zijn. Ik wordt aan komende maand 30 en na ruim 2,5 jaar bezig te zijn begind de moed zwaar te zakken. Xxxx fijn weekend allemaal xxx

17. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lavendel; volgende week zaterdag mag ik testen. Maar die avond hebben we Sinterklaas avond met vrienden, dus zit nog een beetje te twijfelen of dat we het eerder of later doen mocht er nog geen menstruatie gekomen zijn! Op de foto hebben wij een 5-cellig embryo die dus teruggeplaatst is. Erg grappig trouwens dat je een foto mee krijgt haha nooit verwacht! T valt me tot nu toe erg mee met het wachten, dit komt meer omdat ik t gewoon heel druk heb, en er zo min mogelijk aan probeer te denken anders maak ik mezelf helemaal gek!

@inayae: vind het altijd zo raar dat mensen moeten afvallen voor ze mogen beginnen.. Snap het aan de ene kant wel, want het is natuurlijk "ongezond" maar er zijn nog veel meer dingen slecht voor je en daar kunnen ze niet op testen en moeten ze dus maar geloven wat iemand zegt.. Ben benieuwd wat gg voor je kan doen :)

@flower; moeilijk he km die stap te zetten, al is het alleen nog maar informatie.. De psychologe in gg heeft ons aangeraden om binnenkort al in te schrijven voor adoptie. Dit omdat ik nu nog jong ben en dus meer kans maakt op een jonger kindje. Mijn man heeft dit liever nog niet maar ben hier en daar wel aan het rondkijken naar informatie en vind het toch lastig! Wij werken beide met kinderen en ik weet hoe veel je kan houden van een kind dat niet van jou is, maar ik wil zo graag een keer zwanger zijn, lijkt me zo mooi en bijzonder :)

18. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    @flower; moeilijk he km die stap te zetten, al is het alleen nog maar informatie.. De psychologe in gg heeft ons aangeraden om binnenkort al in te schrijven voor adoptie. Dit omdat ik nu nog jong ben en dus meer kans maakt op een jonger kindje. Mijn man heeft dit liever nog niet maar ben hier en daar wel aan het rondkijken naar informatie en vind het toch lastig! Wij werken beide met kinderen en ik weet hoe veel je kan houden van een kind dat niet van jou is, maar ik wil zo graag een keer zwanger zijn, lijkt me zo mooi en bijzonder :)[/QUOTE]

Ha meis op de website stond dat je je nog niet kan aanmelden als je in behandeling bent maar ik dacht we moeten verder kijken omdat de kans er inzit dat icsi ook niks voor ons is maar dan zou ik toch ook in dd willen overleggen daar kunnen ze tegenwoordig heel veel of in belgie. Maar we wachten dus even een maandje af en in jan gaan we met nieuwe moed ip na de mogenlijkheden kijken hoe of wat. Xxxx thanx voor je reactie meissie xxxx

19. Flower, als je naar DD of Gent wilt, zou ik alvast intake-gesprekken inplannen, omdat de wachttijd echt heel lang is. Je kunt ze altijd weer afzeggen als blijkt dat het niet nodig is :) Knuffel!

20. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL

Ha meis, moet ik dan om een verwijzing vragen bij de huisarts? Dit omdat ik via second opinion bkj de gg terrecht gekomen ben....xxxx

Deel Deze Pagina