@Wish01 ik krijg dat ook altijd zo van de pregnyl ... wat het soms lastig maakt... Oke ik ben weer aan het testen geweest, sorry ik kan het niet laten.. na de vorige keer met 1 posi test en daarna alleen maar negatieve kan ik het niet laten om te testen, en vooral gezien de laatste twee dagen de tests posi waren... Vanochtend weer 1 van kv (2v5), iets donkerder als gister posi Ik geloof het niet zo, dus ging snel op de fiets en heb verschillende testen gehaald. Tevens twee digitale ( 1 voor nu en 1 voor maandag). Maar goed ... De resultaten tot nu toe : 1. Bovenste foto (weet niet welk merk ) super super lichte streep 2. Onderste foto ( etos ) Licht posi
@Cicey leuk leuk leuk...ziet er goed uit....gefeliciteerd!!!! En wat herkenbaar al die testen die je doet op een dag (Heb ik ook gedaan) Fijne Pasen allemaal.
Sow terug van een super leuk paas familieweekend helemaal doodop haha. Alles ff bijgelezen en cicey gefeliciteerd!!!! Wat super leuk, eindelijk weer een succes verhaal. hier heb ik veel kramp gehad t weekend maar dat kwam hoogstwaarschijnlijk door het vette/ongezonde eten. Verder heb k er niet super veel bij stil gestaan de dagen gingen super snel dus wel fijn. Nu op naar weer een weekend vol familie aangelegenheden dus wel leuk. Meiden die deze week een spannende week hebben? Iig succes deze week
Dank jullie wel allemaal ... het is wel onwerkelijk nog steeds, vandaag maar weer getest en nog steeds zelfde resultaat... Moet er aan wennen, had denk ik eigenlijk stiekem toch de hoop al opgegeven, nou ja niet opgegeven, maar gedacht dat ik waarschijnlijk niet gemaakt ben om ooit moeder te worden... Nu nog zorgen dat het de resterende 8 maanden blijft zitten ....
Lieve cicey...het is je zo gegunt meis! Lieve dames die ook estidol gebruiken...herkennen jullie dit? ik gebruik de tabletjes nu zn 7dgn maar heb sinds dit weekend echt een enorme sterke geur vermogen. Allea stinkten ruikt anders. Mn man word gek van me...alles wat ik ruik ruikt anders.....? Xxx
Cicey, wat een mooie banner heb je! Flower, welke meds bedoel je? Estradiol? Of toch niet? Wat je opnoemt qua naam herken ik niet. Denanja, Fijn dat de wachtweken snel voorbij gaan bij jullie. Hier is alles goed en we wachten rustig af. Niet veel te melden eigenlijk. Hoe is het met de andere dames?
Iedereen leuke paasdagen gehad? Hier merk ik aan alles dat mn ongi er weer aankomt Helaas weer niet gelukt dus..
Ahh nee toch Mnr. Maar je weet dat het óók juist positief kan uitpakken met dezelfde kwaaltjes, toch? Wanneer is je nod?
mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM afspraken: nod: 25-4 flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 afspraken: 24-4 (cyclusdag 10) echo om ge kijken of er een tp an plaats vinden nod: flora01 => 25 jaar, onbegrepen verminderd vruchtbaar, iui met gonal-f 62.5eh, sinds jan 2013 in MMM, nu IUI 3 afspraken: 22 april eerste fm nod: frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad. afspraken: verwachte ovulatie 2 mei (IUI #3) nod: 16 mei 2014 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, IUI 2 afspraken: 17-04 iui2 nod: 01-05 bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten. afspraken: 23-4 eerste Fm Nod: engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, IUI 1 na mk mislukt afspraken: 30-4 Kijken of Cysten weg zijn in GG, dan weer beginnen!!! Nod: Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon afspraken: mei Nod: mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI 3 afspraken: 5-4 IUI Nod: 21 april Clara14 => wederkerigheid, afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp Nod: Wish01 =>25 jaar, IUI afspraken: 11-4 IUI Nod: 27-4 Zon79 => 34 jaar afspraken: 14-4 Echo Nod: Tiem => 29 jaar afspraken: 18-4 TP Cryo Nod: 2 Mei zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wachtbankje: mb82 21-4 Wish01 27-4 mnr 25-4 Denanja 1-5 Tiem 2-5 Even het lijstje naar voren gehaald. Ik heb dus al antwoord op mijn vraag mnr. Ik blijf toch nog even voor je duimen!
Duimen mag maar denk niet dat het zal helpen Ik heb verder geen zs symptomen alleen ongi kwaaltjes. Waarschijnlijk word ik donderdag ongesteld. Ik heb een lf van 12 dagen.