Oh bah, balen mnr pff. Dikke knuffel! Al hoop ik toch dat je gevoel deze keer mis zit @hier: vanavond weer de eerste fm. Ben erg benieuwd.. Hopelijk nu meteen een goed ei zonder ophogen. Ben deze ronde dus al wat meer gaan spuiten.. Ik merk nog vrij weinig van een aankomende eisprong ofzo, dus verwacht dat er nog niet zoveel te zien is. Ook nog geen helder slijm ofzo.. Maar ook niet helemaal onvruchtbaar zeg maar, het is al wat dunner aan het worden. Hopelijk toch een teken dat er iets gebeurt
Geen van beide wij doen ovulatie inductie. Wel 1x iui gehad maar omdat dat geen extra kans geeft hebben weer dat daarna niet meer gedaan. spannend flora! Ben benieuwd wat deze ophoging doet!
Net al het eerste bloed gespot.. Dat is wel heel vroeg. telt de eerste dag met bloed Nog mee voor de lf of is dan gisteten de laatste dag?
De dag dat het helderrood is, is de eerste dag van de menstruatie. Dan was gisteren je laatste LF dag. Sterkte mnr. Wat een teleurstelling.
Nou dames, ik heb weer veel bij te lezen zie ik cicey gefeliciteerd!!!!! Wat een fijn nieuws! Ik mag komende vrijdag weer naar het geertgen. Ik heb om 15.00 een afspraak bij dokter heerebeek voor een echo... Iemand ervaringen het die dokter? Op naar IUI 4! Ps kan iemand dit in het rijtje zetten? mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI 4 afspraken: 25-4 echo Nod: 14 mei
Mb: niet mijn favoriete dokter. Niet dat hij niet aardig is, want dat is hij op zich wel. Maar wel onervaren en daardoor 2x bij mij een fout gemaakt. Ik ben even echt een het balen ik heb nu een lf van maar 8 dagen. Normaal ook maar 10 of hoog uit 11. Ik ga nu echt door vragen of ik niet iets daarvoor kan krijgen. Vorige keer mocht het niet omdat 10 net nog goed is maar ik geloof daar niet meer in.
Op je strepen staan, mnr. Ik denk dat 8 ook erg kort is. Is het echt afgelopen of is er nog een kans op evt innestelingsbloeding? Mb82, succes vrijdag. Ik ken de arts niet die je hebt. Is dat die 'kale'?
Ik slik estradiol. Ik heb niet echt bijwerkingen voor zover ik door heb. Wellicht wat sentimenteler/down. Ik heb wel wat gevoelige borsten. Maar dat kan ook door de utro komen. Ik herken niet de sterke geur.
@Flower1983 Dank je wel ! ik heb ook de vorige keer Estradiol moeten slikken bij de terug plaatsing van een Cryo. Merkte er zelf alleen niets van. @mnr Jammer mnr ... Balen ... het is je ook zo gegund. Sterkte @Flora01 Succes met je FM vandaag. Hoop dat er voortgang in zit voor je. @mb82 Heb hem 1 keer gehad, kan er eigenlijk niet veel over zeggen ... Zojuist met Geertgen gebeld, aangezien ik dokter W al sinds 2005 ken wil ik het hem persoonlijk gaan zeggen. En had nog wat vragen, dus kunnen we einde van de middag terecht. Wist niet zeker of ik die banner er al wel neer moest zetten of niet, omdat ik hier de dingen wil blijven volgen, en dus ook hier soms zal reageren en ik jullie niet voor het hoofd wil stoten ... Maar uiteindelijk denken we allemaal waarschijnlijk hetzelfde en zijn we blij voor iedereen... Ik ga voor jullie allemaal hard duimen.
cicey natuurlijk kun je de banner wel neer zetten, zijn allemaal erg blij voor je! @mn82. het is de enige dokter die wij niet willen, ook bij ons, netzo als bij mnr een foutje gemaakt omdat ie gewoon nog erg onervaren is. hij is wel aardig hoor dat wel. @mnr wat balen meis!!! ofja gewoon ontzettend kut! maar je hebt idd wel een erg korte lf zeg! en als jij iets daarvoor wilt gewoon zeggen, t is jou lichaam jou wens. @flora. hoop dat er al wat groeit!!!
Lieve dames..... ik had eerder al ee reactie geplaatst maar helaas niet gelukt ik denk door storing. lieve cecey ik zou het heel leuk vinden als je ons op de hoogte houdt...en idd iedereen gunt elkaar zo graag die grote wens.ik vrijdag op sollicitatie geweest bij een kdv maar weet nog niks. Vannochtend op sollicitatie geweest bij groot cateringbedrijf waar ik een sap bar ga beheren en verse sapjes en smoothies mag maken. Contract is getekend of volgende maand of maand erop starten ligt eraan hoe snel directie alles geregeld krijgt. Uitslag kdv weet ik nog niet misschien als het me lukt ga ik het samen doen maar das nog ff afwachten. fijne dag meiden xxx
Thanx Tiem... Wij hebben regelmatig dkt h gehad...vindt het een aardige arts. Heeft bij ons wel eens iui gehad met maar 400.000 oke was erg weinig en eerste iui. Weg gooien vonden we zonder want je weet t nooit. Helaas geen zw maar wel een aardige arts...he er geen problemen mee xxxx
Hoi meiden. Ik ben Zondag avond onverwachts tante geworden. Mn zus zou komende donderdag een keizersnede krijgen maar haar vliezen waren zondag avond gebroken. Om 23.06 is mijn nichtje geboren. Caithlynn is geboren met 2490 gr en was 44cm groot. Ze had een moeilijke start en heeft 2 dagen op de kinderafdeling gelegen maar nu gaat het weer goed. Daarnaast; Maandag naar geertgen voor het gesprek hoe nu verder en de papieren voor de HSG verwijzing.
@danielle: gefeliciteerd! Fijn dat alles weer goed gaat! @cicey: tuurlijk een mooie zwangerschapsbanner aanmaken! Die heb je dubbel en dwars verdiend @hier: heel blij!! Vrijdag iui 3!! Eindelijk weer een mooie cyclus! Ei was vandaag 15mm en bms 10mm. Ook nog even gevraagd hoe vaak ze iui willen gaan proberen in ons geval. En dat was idd ook 6x en daarna dus over op ivf.. Dus we zitten inmiddels alweer op de helft. Hopelijk gaat het met iui lukken!
Gefeliciteerd flower. En cicey, gewoon laten staan. We zijn volgens mij allemaal al bij dat iemand goed nieuws heeft. Mooie banner ook.