Gefeliciteerd wish!!!! Echt super! Vorige ronde niemand van hier en nu 2 hopelijk zet deze trend zich voort . hier nog nooit een rekening gehad, zit bij szvk (defensie) van unive.
wish01 gefeliciteerd !!! Even over de verzekering wij zijn bij Unive verzekerd, dus ik zat ook op een rekening te wachten van Geertgen., Maar nou had ik toevallig vorige week van Unive bericht over eigen risico en daar stond onderaan Geertgen IVF vergoed, dus ik helemaal gelukkig de factuur is rechtstreeks naar de verzekering gegaan. Veel succes allemaal
Ik heb veel bij te lezen...maar wat zie ik nu......wat geweldig wish....wat super super super meis....gefeliciteerd xxxx morgen cyclusdag 10 in gestimuleerde cyclus en mag smiddags na gg voor een echo. Ik zal dan horen wanneer mn blastocyst terug geplaatst gaat worden. Ik ga van dinsdag of woensdag uit dus cyclusdag 15/16...iemand ervaring? Xxxx
Ik zit bij cz pzp (politie) maar ik ga morgen meteen maar weer met cz en geertgen bellen. Cz zou me morgen terug bellen en geertgen heb ik ook gebeld maar die afdeling was druk dus morgen weer proberen😔
@mb: ik zit ook bij cz en alle rekeningen worden rechtstreeks bij cz gedeclareerd, heb nog nooit een rekening gezien, ook niet van de iui. Op eigen risico na dan. Ik zou gewoon even contact met GG opnemen. En eventueel even goed op hun site kijken bij de nieuwsberichten. @wish: wouwww meis!! Gefeliciteerd!! Waarom deden jullie ook alweer iui wish?
Ben net weer geweest. 2 eitjes lijken wat te groeien. Ze waren vrijdag 8 mm en nu 11,5 geloof ik. We moeten 37,5 blijven spuiten. Ze durven niet op te hogen nog, bang dat er teveel eitjes mee gaan groeien. We mogen zaterdag weer terug. Dan heb ik eindelijk eens dr. Wisman! Ben zo benieuwd naar die man na alle positieve verhalen die ik overal over hem lees. En onze buurvrouwen die nu zwanger zijn(de ene is zwanger van t eitje van de ander) hebben ook altijd hem gehad.
Gefeliciteerd Wish!! GG heeft inmiddels ook een contract met VGZ. Dr wissmann is een geweldige man! Gewoon zo eerlijk en direct en erg positief.
Hallo dames... ik zit ook bij CZ maar nooit een rekening gehad....wat er niet is kan nog komen maar na een jaar gg heb ik tot heden nooit iets van betaling moeten doen. xxxx mb82...ben je opzoek na pendelaars? Moet je ff bij zoeken intypen krijg je een paar pendelaars. Sommige doen het op specifieke tijden maar als je een abbo van het inderwerp pakt dan zie je wanneer er nieuwe reacties geplaatst worden en wanneer je een pb kunt sturen. Inmiddela hebben heel wat vrouwen voor mij gependeld. Over het gespacht zijn ze allemaal een gezins de maand van positieve test wisselt nog. Ik ben benieuwd...uiteraad hoop ik dat ejtnelle geleik heeft...dat zou dan betekenen dat aankomende tp zou moeten blijven plakken. Maarja je weet het nooit het geeft hoop maar geen garantie xxxx fijne avond dames xxxx
Mb nee ik pendel niet, niet voor anderen. Soms wel voor de lol voor mezelf. Maar kan best dat ik het helemaal fout doe haha, heb er verder geen verstand van.
Ha lieve dames, Net bij gg geweest. Mn bm slijm was vandaag na 10 dgn 1x pd 3 estradiol geslikt te hebben maar 5,5. Nu moet ik er 1 pilletje erbij slikken en as dunsdag terug voor echo. Herkennen jullie dit? Iemand ervaring met estradiol, hoeveel geslikt te hrbben voot er tp kon plaats vinden? Tevens hootde ik van dk wis dat er een embryo van 1dg die meteen ingevroren was ontdooiy. Dit doen ze zodat als de embryo het ontdooien niet overleven dan hebben ze de blasto nog om te ontdooien xxxx
Hi flower, Ik slik 3 pillen en dat gaat goed. Als je bms dinsdag dik genoeg is zullen ze de TP gaan plannen. Succes!
@flower: spannend! Ik heb geen kaas gegeten van dat soort dingen, dus kan je helaas niet helpen. @hier: om 18:00u weer iui! Spannend! Met hopelijk een positieve test op moederdag
Lieve Flora....dat zou wel echt helemaal super zijn meis.....ik ga heel hard voor je duimen meis....zet hem op toi toi toi xxxx
flora wij gaan ook duimen!!! weer iemand erbij op t wachtbankje hier nog geen symptonen van zwangerschap maar ook niet van menstruatie dus we wachten rustig af... is t al 1 mei????? kan niet wachten haha week 2 gaat helaas zo laaaanngggzaaam maja bijna weekend en dat gaat altijd snel
Spannend Denanja! We mogen bijna aftellen. Zijn jullie vroegtesters of wachten jullie tot 1 mei? Flora, ik duim mee. Dat zou een mooi kado zijn!