Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ineens onverwacht positieve ovu test. Was aan het testen vanaf vrijdag met de testjes van gg. En ze werden eigenlijk niet echt donker. Mijn slijm wordt wel merkbaar vruchtbaarder. Vanochtend dus voor de zekerheid toch ook een cb digital gedaan. En ik schrok, een smiley!!! :) dus straks meteen ff bellen. Kijken of ik misschien vanavond nog langs kan komen.

Voor de rest, ik heb mee genezen, maar niet alles onthouden. De wachtenden, succes met wachten. Daniëlle succes bij de afspraak. Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag. Ik vind het ook maar raar dat ze geen IUI willen doen...

2. Clara14

Clara14 Niet meer actief

@Mamalous ze halen vrijdag de embryo uit de vriezer als ze gelijk zien dat die het niet meer deelt of er raar uit ziet dan halen ze de tweede eruit. Als ze zaterdagmorgen zien dat die niks meer heeft gedaan. Moeten we een maand wachten. Ze bellen zaterdagmorgen en ze zei 80% ontdooit gewoon goed dus ..... we hopen zaterdag gewoon op het wachtbankje plaats te nemen. Wel spannend

@flower wat gezellig ik hoop dat je vandaag te horen krijg dat je ook lekker op het wachtbankje mag plaats nemen.

@engeltje wat omschrijf je dat mooi.sterkte met alles.

@danielle zou best kunnen ik moest er s middags zijn.

3. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Jippie ze zullen vandaag vast wel een plaatsje voor jou hebben. Heel veel succes vandaag

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    frummeltje wat fijn! eerder dan verwacht dat is altijd goed toch! wat raar wel dat de ovulatie testen van gg t niet aangeven, misschien van te voren even een echo doen?? wij gaan volgende ronde (als k ongi word) ook alleen met ovulatietesten doen vind het nog een beetje eng, bang om mn ei te missen maja komt goed.

clara en flower hoop dat jullie beide op het wachtbankje kunnen gaan zitten.

hier vanmorgen een test gedaan, omo wit, nou was t 2 dagen te vroeg maar mn hoofd zit nu toch wel al weer bij de volgende ronde. maja geen rood dan blijft er hoop he ;).

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @denanja: wat jammer! Snap dat je met je hoofd al bij de volgende ronde zit.. Maar zolang er nog geen bloed is, is er nog een sprankje hoop;)

@frummeltje: goed dat je ook nog met cb testen test:) maar die steepjestesten kunnen zomaar ineens uit het niets knallen. Wie weet wat die ook wel positief vanochtend:)
    Succes weer met de iui! Spannend!!

@engeltje: vind het echt een hele dappere beslissing van jullie! Respect! Maar hopelijk gaat het toch nog lukken in die 2 pogingen!

@danielle: lastige keuze zeg! Maar vocht bij iui? Wat bedoelde dk wis daarmee?
    Je kunt ook altijd bijv 3 keer iui proberen, dan heb je het toch een kans gegeven. En als het lukt hoef je iig geen ivf.. Dan bijv tot sept zelf klussen, sept tot dec IUI en als het dan nog niet raak is in januari ivf? Dan zit er toch enigzinds schot in de zaak en weet je waar je aan toe bent.

@mb: vorige keer heb ik het er met dk. Wiss over gehad. Hij zei stellig dat ie 6x IUI wil doen. Dan móet je zwanger zijn zei die.. En zo niet dan naar ivf, omdat heeft uitgewezen dat meerdere iui pogingen dan maar lage slaginskansen hebben.
    Denanja, dat geldt overigens niet voor jullie. Omdat jullie om een hele andere reden iui doen. Denk dat ze bij jullie 12 iui's doen? Net als een 'gewoon' paar een jaar zelf moet proberen voordat ze geholpen kunnen worden?

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou flora bij ons heeft ie ook gezegd dat we na 6 iui iig gaan kijken waar het aan ligt en dan misschien al over kunnen op ivf/icsi maar dat zien we tegen die tijd wel. sta er voor open maar hoop dat t binnen die 6x lukt!zie op t forum ook weleens mensen met 19 iui's!!!

7. mnr

mnr Niet meer actief

Denanja: Balen van de witte test! Hopelijk was het nog te vroeg om te testen!

Engeltje: knap dat je er zo mee om kan gaan. Ik hoop wel dat het jullie nog gaat lukken!

Flora: Hoe is het nu met jou? Ik wist niet dat je maar 6x iui mocht doen. Best raar eigenlijk als je het zelf vaker wil proberen. Ik duim voor je dat je die 6 keer niet nodig gaat hebben!

Frummeltje: kun je vanavond nog terecht?

Ik zag dat iemand een slechte ervaring had bij de oudere dr B. Wij hebben helaas ook die slechte ervaring met haar terwijl verder iedereen heel positief over haar is. Ik ben "blij" dat ik niet de enigste met een slechte ervaring ben. Ik dacht al dat het aan mij lag, dat ze mij niet mocht ofzo. Wel heel vervelend als je er met een naar gevoel weg gaat.

Hier: duurt lang Tot het vrijdag is pff. Ben niet benieuwd naar de fm want als is toch nog klein maar zie op tegen het vragen om de utro. Ben bang dat ik weer een nee krijg en al m'n hoop is dat nu op gevestigd. Zonder heb ik er geen vertrouwen in dat het gaat lukken.

8. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie, mogen inderdaad vanavond komen. Ze kon ons er nog net ergens tussen plaatsen. Bij dr Wissman. Ga ook wel vragen om echo. Vandaag echt mega vruchtbaar slijm, dus denk dat het wel goed zit.

9. mnr

mnr Niet meer actief

Wat fijn zeg! Succes vanavond!

10. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL

Spannend ftummeltje....wij zijn er vannavond ook bij dkt wiss :)

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    succes frummeltje!!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @frummeltje: succes!!

@denanja: oh oke, dat wist ik niet. Wel snel dan! Want is t eigenlijk heel normaal om er een jaar over te doen. Maar wellicht vanwege t donorzaad dat ze er wat meer vaart achter zetten;) hopelijk gaat t zo gewoon lukken!

@mnr: als we willen zullen we vast wel meer iui's mogen doen hoor. Maar denk dat we na 6x ook wel weer klaar mee ben.. vraag me soms wel eens af of er überhaupt wel eens een bevruchting heeft plaatsgevonden in al die rondes dat we proberen.. heb zo het idee dat het daar al mis gaat.

13. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @flora
    Bij mij zit er steeds vocht rondom de niche bij de eisprong dus bij iui zou de kans klein zijn omdat door dat vocht er geen kans zou zijn voor innesteling. Bij IVF zou hij bij terugplaatsing eerst het vocht weg zuigen zodat de bevruchte eicel een goede kans had op innesteling.
    (dit is wat ik begreep van hem)

Als IVF niet slaagt is er dan uberhaubt nog een kans dat IUI wel slaagt?

14. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Hoe laat mag je frummeltje?

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @flora. ja ik denk idd dat het met het donorzaad te maken heeft. dat ze zoveel mogelijk over willen houden zeg maar. kweet niet.

hier nog steeds nergens last van voel me gewoon goed. ben benieuwd! krijg nu toch wel weer hoop haha

16. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Heel veel succes vanavond Frummeltje

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @danielle: ah zo, ik snap m. Klinkt logisch.. Maar waarom moet je dan toch nog tot sept proberen, als je eigenlijk weinig kans hebt op een innesteling zo.. Spreekt elkaar een beetje tegen:(
    Hopelijk komt er snel een wondertje voor jullie!!

@denanja: toch nog een beetje spannend:D

18. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Succes!!!

@Flora ja eigenlijk wel he..Ze hopen geloof ik op een wonder naar de HSG. Ik denk dat het komt omdat Dr B. in onze status heeft gezet "liever wachten tot na de bruiloft ivm stress" Ach heb er vrede mee als ik die 4 maanden moet wachten..

19. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Vandaag geweest... Donderdagochtend de IUI ! Mocht deze weer niet lukken dan moet ik voortaan 75 gonal f gaan spuiten ipv 37,5.... Maar eerst hopen dat poging 4 gaat lukken! Gelukkig de IUI bij wissman dus daar was ik erg blij mee... Morgen pregnyl spuiten!!! Hoe ging het bij jou engeltje? Zijn er nog meer die donderdag ochtend naar geertgen moeten?

20. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    En hoe ging het?

Deel Deze Pagina