Die heb ik ook gebruikt. Ik ga morgen de digitale CB halen..... Vanmorgen nog 1x bruin bij afvegen en nu al de hele dag niets.... Maar goed... Er kan nog steeds van alles misgaan als het positief is en toch ben ik stiekem blij😳
Snap ik! Ik zou ook een klein vreugde sprongetje maken als ik positief zag staan hoor!! Ik hoop dat je CB ook positief is!!
Danielle ml had op 2.mei al zijn Belasting geld op de rekening staan en ik heb laatste week wel mijn blauwe brief gekregen maar nog niks op de Rekening.
Heb al van 3 personen gehoord dat ze het hadden wij nog niet helaas. vorig jaar hoop mis gegaam dus ik heb schrik dit jaar. ze zeide toen je krijg niks je hebt niet gewerkt en moest van alles betalen maar in werkelijkheid had ik dus gewoom gewerkt en die papieren hadden ze ook gewoon! Ik kreeg het pas in september pff
@mb82 Wanneer heb je de pregnyl gezet? Normaal gesproken is pregnyl binnen 7 á 10 dagen uit je lichaam....
Dan is het geen pregnyl! Heb je ook een digitale test gedaan? Ik denk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
De digitale waarop staat hoe lang etc ga ik morgenvroeg doen..... Ben enorm benieuwd en kan het nog niet goed geloven eigenlijk....
niet iedereen heeft symptonen hoor vraag flora maar . als t goed is heb jij ook een uitnodiging voor de club waar we ook kletsen zonder meelezers. ben echt benieuwd morgen dan! hoop op een goede 1-2 weken zwanger voor je
Ik had de eerste 8 weken nergens last van, daarna tot de 6 maanden wel. Ik duim voor je. Ik weet niet precies wanneer ik kan gaan testen dus ik wacht maar gewoon netjes af, geloof toch niet dat het iets kan zijn.
Officieel is woensdag mijn nod... Maar het geertgen , dr wisman, heeft opgeschreven dat ik de 17e mag testen, ik denk dat hij er vanuit gegaan is dat ik een cyclus van28 dgn heb terwijl de mijne 25 dagen is..... Morgen nog een test en dan eens kijken wanneer het handig is evt het geertgen te bellen... Zou wel mooi zijn dat als het echt zo is ik dus op Moederdag mijn eerste posi test had😳
Oh wat goed mb!! Super spannend! We lopen dan bijna gelijk, ik heb 25 april iui gehad En kwaaltjes zeggen echt niets, ik heb echt helemaal nergens last van en toch hartstikke positieve testen Standaard mag je 16 dagen na de iui testen, ze kijken niet naar je eigen cyclus. Alleen naar de datum van de iui.
Ik heb 1 mei de IUI gehad, 5 dagen verschil! Zou erg gaaf zijn!!!!! Ik heb ook nog nergens last van! Heel af en toe zeur gevoel in de buik en gevoelige borsten maar dat heb ik ook als ik ongi word dus geen rare dingen zeg maar!
Pijnlijke borsten heb ik ook altijd als ik ongesteld word. Denk dat ik het niet eens zou herkennen als ik zwanger zou zijn, zolang dat ik elke maand al denk dat het raak is met alle klachtjes haha
Net wel weer bruin bij afvegen gehad... Dat vind ik heel spannend ondanks dat ik weet dat het niets hoeft te betekenen....