Super mb ...2 dames met een positest ik hoop dt ik jullie vrijdag op mg volgen maat denk het niey. Heb alleen erg pijn links onder in mn buik maar niks na liezen etc dus zal wel niey. Heb geen hoop maar de klap zal vrijdag er toch weer zijn...grrrr die versomde mmm xxxx
Ik dacht ook gewoon dat ik ongi zou worden ( ven daar nog steeds bang voor. Enige was dat ik nu 5 dagen na iui wat roze had bij afvegen, nog nooit zo vroeg gehad en vanaf 4 dagen voor nod af en toe bruinverlies. Heb ook last van zijpijntjes en rugpijn... Borsten zijn wat gevoelig maar niet anders dan dat ik ongi zou worden. Ik ben nog steeds bang dat het niet klopt ivm bruinverlies en dat het een mk is of dat het toch de pregnyl is😳
Het blijft onwerkelijk meis dat snap ik. Ik totaal geen last ven bloedverlies of borsten of steekjes...dus zal het wel niet maarja we wachten gewoon af xxxx
Heerlijk Mb gefeliciteerd !! Flower hou je het nog een beetje vol ? Ik heb echt een neiging om een test te doen, heb sinds vandaag giga zere borsten en een humeur bleeh, voor me gevoel moet ik ongesteld worden, snap er niks van ben normaal een heel nuchter persoon, maar zulke wachtweken is echt slopend. Ben bang dat deze poging niet lukt, maar ja manlief zegt kan nog zat hoor je ben nog steeds niet ongi.
Kan ik geertgen wel bellen of wordt dat niet gewaardeerd aangezien hun als testdatum de 17e hebben meegegeven?
je kunt ze wel bellen, maar de echo zal toch pas plaats vinden 3 weken na testdatum.. en waarschijnlijk zeggen ze dat je toch nog op test datum zelf nog moet testen..
Ik hoop het ook.... Eerst maak je je druk of je überhaupt een posi test hebt en nu maak ik me daar weer druk om... Maar goed... Ik moet positief blijven van mezelf
Mb82, Indd positief blijven werkt mischien het beste! Je hebt nu wel bewezen dat er een zwangerschap kan ontstaan, Weet niet precies wat jullie achtergrond was waardoor jullie bij GG zijn gekomen maar deze positieve testen zijn toch niet voor niets!