Nou dan heeft ie toch goede treffers gehad deze keer super toch!! Volgende week weer op gesprek voor n baan. Hopelijk nu wel geluk. Kan het wel gebruiken. Zometeen met mn kleintje door de regen fietsen naar het zwembad, even uurtje genieten samen..
Flora en MB, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik blijf duimen dat het mag blijven plakken. Geniet er van dames!
Gisteren in Geetgen geweest voor een uitgangsecho en helaas maar 5 eitjes waarvan twee heel dominant, eentje 17 mm en de ander net iets kleiner de andere drie te klein.. Wat een tegenvaller! Nu een Escape IUI want de arts vond het niet verstandig de ICSI door te laten gaan.Alleen is dit al de tweede keer dat dit gebeurt in mijn vorige ziekenhuis een jaar geleden precies hetzelfde geval toen toch de IVF door laten gaan omdat de andere twee eitjes die op het moment van de uitgangsecho te klein waren begonnnen te groeien helaas heeft dit tot geen bevruchtingen geleid en waren wij een illusie armer. Nu wil de arts direct na de IUI (mocht deze mislukt zijn) meteen doorgaan met stimuleren voor de volgende ICSI met hetzelfde protocol 300 Fostimon en triptofem (kort protocol) ik heb daar eigenlijk geen goed gevoel bij en dat ga ik vanmiddag ook duidelijk maken per email. Ik wil eigenlijk gewoon een gesprek met de arts, en dat met name over hoe vaak mag je een escape iui doen en moeten we toch niet weer andere medicatie proberen? (Gonal f werkte ook al niet) en wij hebben ons verzekerd bij het UMC dus als de arts groen licht geeft en er heil inziet mogen we nog twee extra pogingen doen geven ze daar wel groen licht voor? Bah allemaal vragen die door mijn hooft spoken en ook wil ik eigenlijk een vaste arts waar ik het traject mee door kan bespreken of ben ik nou echt zo een wijsneus? Wie heeft hier ook ervaring mee en hoe hebben jullie het aangepakt? en heeft iemand nog tips om de eicellen gelijkmatiger te laten groeien? ik slik al DHEA leef en eet gezond, ik ben echt radeloos..Helaas heb ik ook nog maar een eierstok (vanaf geboorte en maar een doorgankelijke eileider) Liefs Lola
Lola, ik snap hoe moeilijk het is. Maar ik denk wel dat een iui beter is dan icsi nu. Waarom wil je het korte protocol niet? Dat betekend wel dat je gelijk weer verder kunt.. En iui is ook een kans toch? Een vaste dokter zal niet gaan lukken. Al kun je altijd wel proberen zoveel mogelijk te plannen bij een arts van je voorkeur. Je zou eventueel menopour kunnen gaan spuiten, maar omdat je maar 1 eierstok hebt weet ik niet of dat wat uitmaakt. Succes!
Hoi Mnr, Ik dacht eigenlijk misschien als ik het lange protocol gebruik de eitjes gelijkmatiger zouden kunnen gaan groeien, en ik hoorde dat de pil daar ook bij kan helpen voor een gelijkmatiger groei.. Ik weet natuurlijk niet zeker of dat wel zo is.. En ik vraag mezelf ook af hoe vaak willen ze eigenlijk een escape IUI doen, straks zeggen ze "het is goed met jou, het wordt toch niks.."Ik heb allemaal doem scenario's in mijn hooft zitten, pff ik wordt er helemaal gek van..
mb ik heb nu 8 dagse kuur Provera gehad nu 8 Dag verder nog niet ongesteld maar wel buiten de provera die bruin afscheiding. Ik ben er vast van overtuigt dat ik die Hysteroskopie nodig heb. Normaal zal ik op 21-5 naar GG maar ik mag vanaf Maandag weer beginnen met Werken in de Thuiszorg. Dat werk bij de Banketbakker was alleen op 0 uur zonder uitzicht op vast contract. Dus vandaag sollicitatiegesprek gehad bij Thuiszorg en mag nu vrijdag de Contract tekenen daar wilde ik ook niet zeggen maar da kan ik niet daar moet ik naar GG. Dus vrijdag middag weet ik dan meer. En dan zalen wij wel zien.
Ik blijf duimen!!!!! Zelf ben ik gek genoeg nog heel ingetogen... Erg bang dat ik 5 juni te horen krijg dat het niet goed is... Ik hoop dat we snel allen goed nieuws hebben
Mjn vertrouwen word steeds minder.. Ik denk steeds, straks 3 ivf pogingen negatief, dan hebben we niks meer en blijkt het alsnog aan de niche te liggen? Ik zie steeds meer vriendinnen/nichtjes zwanger raken van hun 2e kindje zonder enige moeite. Kan me daar echt super verdrietig om voelen. Maar mijn gevoel zegt dat het gewoon voor altijd zo blijft, en dat Jayden echt als n wonder op de wereld gekomen is.
@xDanielle ah bah balen !!! Altijd hoop blijven houden ! @Mb82 heb je ook bloed verlies? of alleen krampjes? en hoe erg zijn ze?
Heb 1 x heeeeeel licht roze slijm ( moest goed kijken) bij. Afvegen gehad. Voel nog steeds lichte krampjes en lage rugpijn... Ik ben zo bang dat het mis is....
Ach meis.. het is ook zo spannend! Ik snap dat je het moeilijk vind mat en beetje bloed is wel normaal. Succes!