De laatste IUI had ik maar 1 eitje maar wel 3,7 mlj zaadcellen ipv 1,3 1,7 of 0,7 en hoe gaat het met jou?
Meiden ik ben zwanger geraakt via geertgen lees altijd wel mee nog steeds met jullie. Lees net op omroep brabant dat geertgen failliet is..... Pppffff.
Dat weet ik niet Danielle maar maak je maar geen zorgen, zij hebben pas nieuw gebouwd en zo ik denk het komt gewoon een doorstart. Gewoon afwachten
Inderdaad klopt dat. Vriendin van me is daar ook onder behandeling. De huidige behandeling wordt afgemaakt maar bijvoorbeeld een nieuwe iui of ivf wordt niet meer gedaan zei ze.
doorstart is niet altijd mogelijk toch. het zou wel heel erg zijn als honderde vrouwen nu "pech" hebben want ziekenhuizen wijzen je bij heel veel dingen af.. wij zoude een kilo of 30 moeten verliezen
Vriendin laat net weten dat curatoren aan het kijken zijn voor een doorstart. Er komt nog een officieel persbericht vanuit geertgen zelf
Zojuist vernomen dat St. Geertgen faillissement heeft aangevraagd... Omstreden eicelbank failliet - AD.nl We zijn ons een hoedje geschrokken!! Zij waren voor ons de laatste strohalm en ik denk voor vele anderen ook... De slechte publiciteit die sommige mensen over GG tentoon hebben gespreid, zodat verzekeraars moeilijk zijn gaan doen, zal ook geen goed gedaan hebben.. Zij hebben hun zin en velen zitten nu met hun handen in het haar, met name degenen die afhankelijk zijn van donoren en de financiële middelen niet hebben om naar het buitenland uit te wijken! Wij zijn zo dankbaar dat we momenteel zwanger zijn. Maar we gunnen dit anderen ook en als St. Geertgen stopt krijgen deze mensen (zoals jullie) deze kans niet, verschrikkelijk :x Wij hebben 1 cryo opgeslagen liggen bij GG, weet iemand hoe dat gaat? Deze zal toch niet vernietigd gaan worden?? Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte en laten we hopen op een doorstart. Liefs
Nee, deze gaat niet vernietigd worden. Het opslag gedeelte valt onder een andere stichting en staat los van het faillissement. Daarnaast: ik geloof niet dat het geaccepteerd zou worden door de overheid dat er misschien wel duizenden embryo's vernietigd zouden worden buiten de wil van de patiënten om.
Dit is zeker schrikken voor ons allemaal. Ik heb zaterdag mijn eerste iui. Na de zomervakantie ivf. Ben benieuwd of het allemaal doorgaat maar laten we met z'n allen duimen voor een doorstart!!!!