Ik ben inderdaad blij dat dat gebeurd is. En weet je waarom? Omdat er een reden voor is. Als die reden er niet was, zou Achmea hier ook niet voor gekozen hebben, namelijk. Ik ben er blij om, omdat veel patiënten nu het leed bespaard blijft, wat ze anders wellicht was overkomen. Dat heeft niets, in de verste verte niet, te maken met het de patiënten die wél bij het GG lopen een zwangerschap gunnen, of niet. Het is juist zo dat ik het anderen wél gun en ze daarom in sommige gevallen afraad om naar het GG te gaan. Van zinloze behandelingen, raak je namelijk niet zwanger. Ik ben blij dat er minder mensen naar het GG zullen gaan, omdat het GG hen dan niet in de maling kan nemen en omdat het hen minder cash oplevert. Niet omdat deze mensen dan 'lekker niet' zwanger kunnen raken. Dat is misschien 'wraak' te noemen, maar dan naar het GG toe. Níét naar de patiënten. Belachelijke aanname en een complete verdraaiing van mijn woorden.
Ik vind op de man spelen een zielig vertoon.. Verder ga ik op m'n handen zitten, succes ermee verder.
Ha lirve dames, Ik heb ff snel bijgelezen maar heb een drukke dag voor de boeg. Ik wil mnr ff heel veel suc6 toe wensen. Iefje en Lavendel heel veel suc6 met jullie aankomende echo's voelen jullie al iets? Ik wil even iedereen bedanken voor mn vragen. Ik zit op wachtbankje volgend weekend zal ongi doorkomen en dan gaan we vol goede moed verder...we zien wel waar het schip strand. Zoals velen van julle blijft de hoop en verlangen er en wie weet brengt 2014 ons alle wat we zo graag willen. Manlief en ik hebben wel afgesproken dat wanneer de iui ook is dat we de avond van iui en de andere dag gezellig nog ff samen klussen. Meestal nemen we juist dan n week rust om niks te fixeren maar ach de gezeligheid brengt misschien nog wat moois . We hebben er tnsltte alle vertrouwen in want ze doen tch een poging iui en zonder iui zal t zeker never nooit lukken. We gaan nu na mn ouders waar de sint en pietjes komen voor mn neefjes en nichtje ...de kds van mn 2 zussiee....ik wens iedereen een hele fijne zondag toen
Gelijk heb je, flower! Elk zaadje wat erbij komt, is natuurlijk mooi meegenomen! Veel succes en een dikke knuffel! Hoop dat jullie 2013 nog mooi uit kunnen
Thanx missie ik hoop ook echt dat 2014 je een hele mooie zwangerschap mag brengen wie wert nog op de ei dstreep van dt jaar een behandeling? Ik zag dat ze te laat waren vm esprong? Xxxx
Jij gaat er dus van uit dat ze bij GG voor zinloze behandelingen gaat, apart dat er dan toch zo veel mensen er wel zwanger vandaan komen. Ik wens je veel succes in je verdere leven. En laat het hierbij.
@Leintje dank je wel voor support! Dat is precies wat ik bedoel. GG was voor ons de redding en misschien wel voor meerderen onder ons. @Micchan Als je alles doorleest zie je dat ik niks op de man speel omdat ik aangeef dat er best kritiek geleverd mag worden maar fouten worden overal gemaakt (bij ons in Fertiliteitskliniek twente en in DD) Als straks GG de deuren moet sluiten zitten er vele lieve mensen met de handen in hun haar die nergens meer naar toe kunnen, en dat mag toch ook gezegd worden..
Nee, dat lukt helaas niet meer. In DD is een kerstsluiting van 23 december tot 6 januari en in die periode zou ik precies uitkomen met een volgende eisprong. Waarschijnlijk begin ik, gezien ik geen eigen cyclus heb, tijdens de sluiting met Duphaston, zodat we meteen door kunnen als ze weer opengaan. 2013 wordt 'm niet meer voor ons, maar we hopen natuurlijk ontzettend op 2014! Zullen wij verder PBen om elkaar een beetje op de hoogte te houden? Lijkt me maar beter @Leintje; Een IUI met een dergelijk aantal zaadcellen, is inderdaad zinloos. Dat is niet mijn mening of iets waar ik vanuit ga, dat zullen alle statistieken je vertellen Ik heb nergens gezegd dat alle behandelingen zinloos zijn. Ik heb in dit topic ook niemand, behalve Flower, een behandeling bij het GG afgeraden. @Lavendel; Het GG wordt niet gesloten omdat ik mijn negatieve ervaringen hier neerzet hoor. Als het GG gesloten moet worden, is er écht wel wat meer aan de hand. Het zou toch wat zijn, als ik dat in mijn eentje in de hand zou hebben.
Wat de zorgverzekering betreft hebben wij minder goed nieuws gekregen gg heeft t contract niet getekend met szvk, mij verzekering. 3n szvk werkt niet met natura en restitutie helaas. Ook kan ik niet wisselen van zorgverzekering omdat k ij defensie zit en we dus allemaal dezelfde moeten hebben dat is gewoon voor ons bepaald. Nou moeten we een opgave van de kosten laten maken en die naar szvk sturen en dan weten we wat we vergoed krijgen. Hoop dat t 80% word. Maja dat mag onze wens ook niet in de weg staan. Maar wel erg jammer. Verder hoop ik dat die zinloze discussie nu afgelopen is en het weer gezellig word
Was ook niet specifiek naar jou bedoeld. Jij en Shaddixxx waren gewoon een discussie aan het voeren, werd een beetje heftig en ging de persoonlijke kant op, maar het werd toen afgekapt. Nou prima. Vervolgens zegt Leintje dat de berichten van Shaddixxx anders van toon zijn dan eerst (logisch, er werd immers een discussie gevoerd!) en worden er persoonlijke aanvallen om de oren geslingerd waar je u tegen zegt. En dan ook nog dat van die te weinig zaadcellen ontkennen, mennnn struisvogelgedrag heet dat.. Maargoed, steek vooral je hoofd nog wat verder in het zand voor deze, blijkbaar voor sommige heilige, kliniek. Overigens gaat die echt niet zo een, twee, drie de deuren sluiten hoor, geen zorgen! Weet zeker dat er nog genoeg mensen daarheen gaan om het staande te houden, da's ook prima verder, ik heb er geen problemen mee dat men daar naartoe gaat, weet ook zeker dat ze vele mensen WEL goed kunnen helpen, en da's helemaal super, want ik gun iedereen een zwangerschap! Maar ik vind het ook heel goed dat er actie is ondernomen. Maargoed, nu begin ik mee te doen aan de persoonlijke verwijten en dat doe ik liever niet, dus ik hou me weer koest hoor.
@Michann waar ik zelf persoonlijk door geraakt werd is dat zij ecd bij GG ruilhandel noemt. Er zijn mensen die dit concept juist graag aan grijpen om hun droom te verwezenlijken en een ander ook graag blij zouden maken d.m.v. die wederkerigheid. Ik heb geen persoonlijke aanvallen gedaan! Ik gun iedereen gemeend een zwangerschap en een baby en naar welke kliniek ze willen, mag iedereen zelf beslissen en dat doet iedereen het beste door naar hun hart te luisteren (het gevoel is de beste raadgever) en voor de één is de ene kliniek beter en voor de ander zal de andere kliniek beter zijn. Maar laat die keuze in zijn waarde en kraak die kliniek dan niet af (hier kan iemand erg onzeker van worden) Fertiliteitskliniek Twente heeft ons bijna een jaar aan het lijntje gehouden en er zijn grove fouten gemaakt DD en dat is ook niet goed te praten, het gebeurt dus meer, dat blijkt. Zoals ik al eerder aangaf wens ik iedereen het beste maar het is pijnlijk dat je zelf dat niet toegewenst wordt omdat ik toevallig een andere mening heb t.o.v. GG. Daarbij kan ik momenteel mss net iets feller overkomen door de hormonen.. (met dank aan GG) Mocht ik iemand gekwetst hebben, dan is dat niet mijn bedoeling geweest in ieder geval. Verder wil ik er geen woorden meer vuil aan maken.
Ik ontken helemaal niets, alleen dat GG niet de maatstaven hoef aan te nemen wat andere ziekenhuizen doen. Daardoor kan ik ook naar GG, want anders had ik ook daar te zwaar geweest. Het was ook om de december maand op te vullen. Bij de betreffende persoon. Een maand niets doen weet bijna zeker dat er geen zwangerschap komt. (Ook daar ken ik uitzonderingen in) En verder werd het een hele afkrakende discussie. Sorry, als het persoonlijk werd. Maar bij mij kwam het over tot een oproep om GG te mijden vanwege leugens en bedrog. En dat vind ik heel ver gaan. Want ze doen naar mijn mening heel erg hun best om je de beste behandeling te geven. Ook al gaat alles niet even goed. Verder wil ik hier bij laten.
Lieve leintje, Idd ben ik erg blij dat ze het voor mij in dec iui willen doen. Zonder hun lukt het niet en ze doen er alles op alles om onze wens te vervullen en om ons tegemoed te komen. We gaan in dec zaad laten inleveren om in te viezen als dit gelukt is mogen ee in jan gewoon door met icsi. Dkt W denkt mee en dat vjnden wij heel fijn. En eicellen wilde ik bij intake al doneren dkt w zei toen we gaan eerst voor een eigen kindje en dan kan dat altijd nog. Ook ik doneer bloed en ben donor ik vindt t mooi als ik andere kan helpen. Xxxx
Leintje1983 ik ben het volledig met je eens! Ik las ook dat GG vooral gemeden moest worden en er stond o.a. ook dat het mooi was dat GG met weinig verzekeraars een contract kregen. Terwijl GG ook veel goed doet voor heel veel mensen! Ik laat het hier dan verder ook bij. Flower1983 klopt, iets doen is beter dan niets doen en een ander kunnen helpen is een groot goed, helemaal fijn als je zelf er ook nog door verrijkt wordt.. Succes allebei!!
Laten we het verder hier bij houden. De meningen liggen ver uit elkaar. En in denk niet dat het er beter op wordt. Flower, Als je twijfel heb bespreek het met dr.W. Hij staat echt open voor je twijfel. Zo heb vorige keer ook eerder terug laten plaatsen dan de bedoeling was. Het is echt een fijne arts. Veel succes. En ik hoop dat als IUI niet lukt deze keer dat je door kan voor ICSI.
Lieve Leintje ik twijfel niet.... ik begon ff te twijfelen maar na heg relativrrend gesprek met mijn man weer helemaal opgepept. Komt denk door dr teleurstelling dat er na de 1 e icsi geen tp kin gebeuren. Dkt W maar ook alle andere gyns doen hun best voor mij en voor jullie. Ik heb geen voorkeu voor arts. Dkt heerenbeek heef 1 x iui gedaan was erg lief netzoals dkt michelsen en dokter kuiper heeft mn punctie grdaan ze was erg lief en stelde me enorm op mn gemak ik heb totaal niks gevoeld. Alle andere gesprekken en echs waren door verschillrnde lieve en betrokken gyns uitgevoerd. Ik weet dat mn man weing zaad heeft maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als deze maand zaad ingevroren kan worden gaat icsi2 volgende maand van start maar nu gaan we me veel positiviteit onze iui tegemoed xxxx
Leintje1983 eigenlijk kan ik het nauwelijks bevatten, het is zo onwerkelijk nog, kijk zo uit naar de eerste echo (hoop zo dat alles goed is) Ik hoop dat jou dit ook zeer snel gegund is.
Super leuk Lavendel.....vindt je t niet moeilijk om niks te zeggen na je ouders en schoonouders etc? Of heb je het wel verteld? Hoe reageerde ze? Xxx
Ik heb mijn ouders in vertrouwen genomen, naast mijn man dan natuurlijk Ik zal hun ook nodig hebben als het minder rooskleurig verloopt. Ik zou het van de daken willen schreeuwen maar doe dat maar niet..