flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 afspraken: 2-5 tp van een 4 cellig cryo graad 1 nod: frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad. afspraken: nod: denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: wachten positieve ovulatietest 11/12 juni iui 4 nod: 25/26 juni bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten. afspraken: Nod: engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 14-6 Nod: Clara14 => wederkerigheid, afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken: Nod: Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd afspraken: - Nod: - xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG. Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || mb82 -> IUI || Flora -> IUI || Mnr -> IUI || Wachtbankje:
Beerze Bulten een heel leuke kindercamping in de buurt van ommen. Autovrij. Celine vond het geweldig.
Fijn engeltje dat je weer verder kan! Ik duim voor je op veel eitjes en een goede poging! xDanielle: Aangezien ik zelf geen eitjes heb (nee helemaal niks, nul, mada), hebben ze voor ons helemaal geen andere optie dan ivf met eiceldonatie. We hebben al gevraagd of we met andere medicatie kunnen proberen, of andere opties zijn, maar die zijn er helaas niet. Op dit moment nog 1 cryo in de vriezer. We hebben wel besloten dat we deze poging waarschijnlijk zelf gaan betalen (we hebben de rekening nog niet gehad), omdat we "maar" 2 cryo's hadden. Dan zouden we dus eventueel nog een ivf poging kunnen doen, maar dat kan alleen als geertgen verder gaat. Ergens anders kunnen en/of willen ze ons niet helpen. Wat is eigenlijk een niche? en kunnen ze daar nog iets aan doen?
De niche heb ik overgehoude aan de keizersnede dit is al het ware een holte (niet goed afgesloten) waar vocht/bloed in ophoopt en los komt na de eisprong waardoor eitjes weg spoelen. Dit is te opereren, maar in Amsterdam hebben ze gekeken en wilde mij niet opereren omdat de klachten niet erg genoeg waren en er geen zekerheid is dat het oplossen van een niche een zwangerschap doet ontstaan. Hij is zo klein dat ze het verergeren met een operatie en dat niet riskeren. Wat naar om te horen! Ja geertgen is ook ons laatste redmiddel dus zitten ook in spanning.. Andere ziekenhuizen vonden dat we te zwaar waren maar bij geertgen bleek alles goed te zijn goede eitjes goed zaad alleen de niche.. Ik duim voor je!! (Doen ze bij geergen trouwens elke cryo in een apart rietje?, want meerdere in een rietje dan moeten ze allemaal uitgevroren worden?)
Nog nooit van gehoord eigenlijk, maar klinkt erg heftig. Heb je hier ook pijn/last van? En wat zeggen ze hierover bij Geertgen? Ik bedoel heb je wel kansen met ivf? Ik duim ook voor jou dat ze je kunnen helpen! Zeg het trouwens ook gewoon als je ergens geen antwoord op wil geven hoor! Bij ons hebben ze alle cryo's per stuk ingevroren. Weet niet of ze dat standaard doen eigenlijk.
Het is ook nog niet zolang bekend dat het problemen geeft bij zwanger worden. In Amsterdam zijn ze enkele jaren terug een studie begonnen en hebben het nog altijd niet zovaak uitgevoerd en ook niet echt wetende hoeveel procent het helpt enzo. Ik heb er gelukkig geen last van, normaal gezien heb je bijna je hele cylcus door bloedverlies bij een niche, en komen er tal van andere klachten bij maar omdat ik ze totaal niet heb vinden ze in Amsterdam dat het allemaal wel mee valt.. Ik heb wel bijvoorbeeld dat ik eerst een hoop "bruin" verlies heb voor ik echt ga menstrueren, dat is 1a2 dagen. Dan 2/3 dagen menstruatie en dan 1a2dagen niets en dan weer 1dag kleine beetjes bloed. Soms gaat dat wel een dag of 4/5 zo om de dag niks dan wel dan niks. Maar dat is niet elke cyclus zo gelukkig.. Wissmann had ons doorgestuurd naar Amsterdam maar die zeggen dus valt wel mee het is klein en geen symptomen dus we doen er niets mee start maar met de behandelingen. Wissmann zei dus dat hij wel iui of ivf wilde proberen 4 maanden NA een baarmoederfoto.. IVF ging volgens hem dan meer kans geven maar we mogen zelf kiezen daar we pas 23 zijn en hij wel begreep dat we IVF als een soort van laatste station zagen. Hij zegt ook eerlijk natuurlijk dat ze niet weten of er een zwangerschap kan ontstaan hij heeft "maar" 2 andere patienten met dit probleem een ervan heeft zich laten opereren en is nog niet zwanger geraakt en de ander staat nog op de wachtlijst.. Ik vind het wel fijn nu iets meer te weten te komen over het traject wat wij waarschijnlijk gaan volgen! Bedankt daarvoor!!Geeft me iets meer hoop.
Ik had vandaag gevraagd hoe het er uitziet met de doorstart en ik krek te horen dat het echt heel goed uitziet maar zij pas volgende week vrijdag dus 13-6 zoals ik heb verstaan het 100% weten hoe en wat. Het klinkt wel heel positief !!! Ik zei al anders zitten heel veel Stellen die gewoon niet meer door kunnen gaan.
Fijn om te horen engeltje! Dat geeft hoop. xDanielle: Heftig allemaal zeg. Wel fijn dat je er geen last van hebt verder, nou ja je kan er misschien niet zwanger door worden dus heb je er toch last van. Vervelend dat niemand je kan vertellen of het dan zinvol is om behandelingen te doen. Natuurlijk wil je alles proberen, dat hebben wij ook, maar jullie hebben dan nog een extra factor die het moeilijk maakt. Ik zou denk ik wel eerst iui proberen als ik jou was. Als het niet fijn voelt kan je na overleg altijd overstappen op ivf volgens mij. Dan heb je in elk geval meer kansen.
Oh engeltje wat fijn!! Geeft goede hoop indd. Indd indirect heb je er last van peetjo.. Het is moeilijk positief te blijven wetende dat de kans eeeerg klein is, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit We gaan zowieso de voor en tegens naast elkaar zetten met Dr wissmann.. Ik heb zelf geen rijbewijs, en mijn partner heeft n moeilijke baan. We moeten steeds uurtje heen uurtje terug dus het is al vrij lastig om steeds heen tegaan soms ben ik echt bang eenmaal een behandeling te hebben en zonder vervoer te staan!
Ik heb een vraagje hopelijk is er vanavond nog iemand met antwoord. Ik heb echt sterk het idee dat ik vandaag mn eisprong heb.. Gister had ik al wat buikkrampen vandaag voel ik het zelfs met lopen.. Het is veel erger dan normaal maar het lijkt me toch de eisprong. (overigens wel heeeeel laat..) 1 juni, 3 juni seks gehad. Wat zouden jullie doen vandaag, of morgen? Ze zeggen het best om de dag, omdat zaad dan kans heeft tot verversen ofzo? Maar morgen is het toch al weer te laat heeft het vandaag wel kans? Het zaad is dan van slechte kwaliteit zeggen ze..
Ik zou er vandaag voor gaan. Als je nu je eisprong hebt heeft morgen weinig zin in dus dan beter vandaag met iets slechter zaad.
Danielle ik zal gewoon vandaag nog eens seks hebben. Als je tot morgen wacht is de kans misschien al langs en dan beter vandaag 75 % dan morgen 0% of zie ik het fout. En morgen zal ik ook nog eens doen als je morgen ook nog even last hebt, je kunt het nooit weten. Ik duim voor jullie.
Dankjullie! Kijken of we er zin voor kunnen maken haha Ook al is de kans nog zo klein, we kunnen die ene procent niet opgeven!
Danielle dat is rot zonder rijbewijs als je altijd dat heen en terug rijden hebt vooral met die baan van je ml. Maar zal je niet kunnen kijken of je voor een noodgeval misschien eens de trein en bus kunt pakken, ja ik weet het is niet goedkoop en ook zeker niet de beste oplossing maar ik meen echt voor noodgevallen.
Geld maakt me niet zoveel uit benzine is ook duur, maar het is ruim 2,5 uur met openbaarvervoer plus 20/30min lopen zeiden ze, bij GG loopt het meestal n uur uit, 20/30min lopen dan nog 2,5 uur terug. Daarom hoop ik stiekem nog altijd dat het niet nodig zou zijn..
Ja dat is er echt k*t. Ik hoop dat je de NOODGEVAL nooit hebt, ik woon te ver van je af om even te komen en je te brengen helaas.
Hoi Engeltje, Ik ben nieuw hier en heb vandaag allerlei berichten gelezen en was van jou nogal onder de indruk. Ben van dezelfde leeftijd en ben inmiddels al ruim 4 jaar bezig voor een brusje. Sinds april bij Geertgen. Begonnen in NL, 1x ivf, daarna na Duitsland, omdat ik voor mijn gevoel hier niet verder kwam en men bovendien niet echt positief was. Ik ben verminderd vruchtbaar en zit waarschijnlijk tegen de overgang aan. Nog steeds regelmatige cyclus, maar ben wel bang omdat vervroegde overgang id. Fam. zit helaas...in Duitsland moest ik aan de Dhea tabl. Daarna bleek ik weer teveel in mijn bloed te hebben. In Dsld eind vorig jaar gestopt, na 1,5 jaar, omdat ik het daar rommelig vond (steeds andere artsen e.d.) daar 2x ivf gehad, met telkens 2 tp van op het laatst toppers. Nu dus bij Geertgen. Groetjes en succes allemaal!
Oh ja, ik vergeet te vertellen dat ik 1 iui zonder hormonen achter de rug heb bij Geertgen. Helaas op dag 13 ongi geworden. In mijn woonplaats heb ik folikelmeting(en) en verwacht vlg wk naar Geertgen te komen. Momenteel 2 folikels van ca. 12 mm. Ik heb het gevoel dat de innesteling steeds niet lukt. Baarmoederslijmvlies is goed en bij mijn mannetje is alles ook goed. Groetjes!
Hallo en welkom Gabje!! Hoezo ben je van mij onder de indruk?? Ik zal je morgen ook op de Lijst zetten.