Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi hoi,

Nou wat je hebt meegemaakt. Maar ook wat de anderen vertellen. Zat op mijn werk, maar had vanmiddag niet veel meer te doen en was stiekum op deze site aan het kijken en kon niet meer stoppen met lezen!

2. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Tot morgen, leuk dat je me toe wil voegen Engeltje. Trusten!

3. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Welkom Gabje!

@engeltje, dankjewel. Ik hoop gewoon dat het niet nodig is, en als het wel nodig is zal Vincent eens goed moeten gaan praten op zijn werk.. Gelukkig gaat het meestal maar om 3a4x in de maand heen/weer..

4. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ja Gabje ik heb al iets meegemaakt maar iedereen punt heeft mij wel nog sterker gemaakt. En ja als je hier begint met lezen dan kom je niet meer weg, hihi. En toch wij kennen ons alleen virtueel en geven ons toch zo veel steun. Ik persoonlijk duim altijd voor iederen mee en ben helemaal kapot als de testen negatief zijn.

5. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Ik mag weer van de lijst zwanger af..... Gisteren spoedecho gehad en zit midden in een miskraam

6. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mb Wat rot zeg. Heel veel sterkte, probeer het een plekje te geven en dan weer naar voeren kijken. Probeer niet te diep in een gat te vallen. Je weet zelf ik weet helaas alles ervan. Geef ook je Lichaam de rust ik wilde ook zo meteen verder en wat was het dan????? 9 Maanden zwanger = 9 Maanden rust zeggen zij en ook bij een mk. Hoever ben je nu geweest 6 weken?? dus officieel zeggen zij 6 weken de tijd om te herstellen.
    Als het weg gaat was iets niet goed. heb ik mij altijd gezegd, en ik heb kennissen met zwaar gehandicapten kinderen, dus zo iets wil je ook niet. Ik weet even zo helpt dat niet maar als je goed over denkt.....

Hele dikke Knuffel aan jullie en sterkte !!!
    xxx

7. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2
    afspraken: 2-5 tp van een 4 cellig cryo graad 1
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad.
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: wachten positieve ovulatietest 11/12 juni iui 4
    nod: 25/26 juni

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten.
    afspraken:
    Nod:

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine,
    afspraken: 14-6
    Nod:

Clara14 => wederkerigheid,
    afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp
    Nod:

Zon79 => 34 jaar
    afspraken:
    Nod:

Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd
    afspraken: -
    Nod: -

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG.
    Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI
    Afspraak:
    Nod:

Gabje72 => 41 jaar
    Afspraak:
    Nod:

Peetjo =>
    Afspraak:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> IUI ||
    Mnr -> IUI ||

Wachtbankje:
    Bolcol

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik las het nare bericht van mb dat het niet gelukt is....bah, sterkte meid, denk aan je.

Ga zo boodschappen doen en flink wat granaatappelsap inkopen;)Spruitjes lust ik helaas niet. Ik las dat jij dat braaf eet Engeltje....
    Morgenochtend moet ik voor de 2e echo en heb gelukkig een andere gyn dan afgelopen dinsdag. Zij vroeg zich een beetje af waar ik mee bezig was. Omdat ik al 41 ben en al ruim vier jaar bezig ben. De moed zakte me bijna in de schoenen. Ik zei dat haar collega (heeft mijn dochter op de wereld gezet) mij naar Geertgen had doorgestuurd. Later bood ze haar excuus wel aan, maar ik was wel verdrietig. Ik dacht; je moest eens weten hoe het zit en dat ik er ook niet voor gekozen heb dat ik op latere leeftijd nog graag een kindje wil...
    Ik zal laten weten wanneer ik naar Geertgen moet, na morgen weet ik dat.
    Liefs en tot gauw.

9. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    mb: balen meis, heeel veel sterkte!!!
    neem de tijd die je nodig hebt voordat je weer verder denkt/gaat.

Gabje: Welkom hier en succes bij je afspraak.
    Ik lust trouwens ook geen spruitjes, maar drink elke keer wel granaatappelsap, bijna geen caffeine en let op mijn eten.

Engeltje:
    Ik had het al geplaatst, maar misschien heb je het niet gezien. Hier nog een keer mijn info voor de lijst:
    Peetjo, bijna 29, ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    als er nog iets bij moet hoor ik het wel.

10. mnr

mnr Niet meer actief

Jeej gabje, wat naar dat ze dat zei! Wie was dat dan? Veel succes vandaag!

Mb: ook hier een hele dikke knuffel!

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Gister helaas niks van gekomen, vriendlief had weer zo´n "hooikoortsaanval?"

MB nogmaals veel sterkte!

12. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hey,

Nou de schappen met granaatappelsap zijn leeg bij AH!

@mnr; Dabekousen van het Gelre in Zutphen zei dat tegen me:x

@ peetjo; jee jij (ook) al in de overgang, ik vind mezelf hiervoor veel te jong, maar jij bent nog jonger!
    Grrr, soms denk ik wel eens; waarom hebben wij vrouwen dit, terwijl mannen veel ouder kunnen worden en nog kids kunnen krijgen. Ook kunnen ze mannen vlgs mij beter helpen dan vrouwen denk ik wel eens...
    Ik heb wel nagedacht onder ECD, maar wil er eigenlijk niet aan beginnen, zo lang ik nog eitjes heb. Het zijn er weliswaar weinig, maar ze zijn er nog wel steeds. Mijn oma kwam rond haar 38e id. overgang, en mijn moeder rond haar 45e. Ik wou dat ik dat eerder had geweten, dan had ik er rekening mee kunnen houden. Ik ga dit mijn dochter zeker meegeven.

Wisten jullie trouwens dat alle producten waar parabenen in zitten ook slecht zijn bij zwanger willen worden:( Echter, het zit in heel veel dingen, make-up tot etenswaren. Dit zegt Diethild de Vries, zij doet manuele neuromodulatie therapie. Leuk mens. Klassieke muziek luisteren en elke dag minstens 1/5 uur hierbij ontspannen is ook heel goed, ha ha lekker na Mozart luisteren, duh! Meer dan 20.000 x op elke dag van je leven lucht inademen, zorgt voor een betere doorbloeding en reduceert stress door een rustige buikademhaling. En beweging, minimaal een uur of vier x een kwartier elke dag wandelen. Geen intensieve sport.;)

13. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Daniëlle,

Mijn vriend werkt heel veel en hard (heeft eigen zaak) en "wil" soms ook niet of is moe...Tja, je gaat ervoor of niet zeg ik dan altijd. Tis maar wat je belangrijker vind. Gr.

14. mnr

mnr Niet meer actief

Gabje, dan woon je bij mij in de buurt! Dat is ook "mijn" ziekenhuis. Alleen hier ook geen leuke ervaring met hun mbt zwanger worden.

Ik weet niet of het geholpen heeft want deze ronde waren Veel dingen anders dan vorige rondes maar ik heb deze ronde o.a acupunctuur gehad. Ik wist niet of ik er in moest geloven maar baat het niet dan schaad het niet dacht ik en ben nu wel zwanger..

15. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nadat ik in Duitsland was gestopt met mijn ivf traject, uit eigen beweging, omdat ik eerst wat meer dingen wilde laten onderzoeken, ben ik via Mw. De vries naar het slingeland ziekenhuis in Doetinchem gegaan. Begin dit jaar heb ik op haar advies contact gezocht met een endocrinoloog. Toen bleek ik dus teveel Dhea en te weinig cortisol in mijn bloed te hebben. Zijn eindconclusie was trouwens wel dat ik vrijwel zeker niet meer zwanger zou kunnen, worden, maar hij zei ook dat hij geen gyn. is. De grond zakte onder mijn voeten weg:$ ! echt waar, ik dacht; dit is het dan. Gelukkig gaf Geertgen mij weer wat hoop en ook een gyn hier in Zutphen.

Ik ben wel benieuwd wanneer een innesting precies plaatsvind, wie weet dat? Ik lees verschillende verhalen, is dit na een dag of tien, of pas na 14 dagen? Zo lang heeft een embryo bij mij nog niet gezeten, sinds mijn traject:( het langste is bijna twee weken...

16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    We zijn al 2,5 jaar bezig, hoezo "het is maar wat je belangrijker vind"? Wat is dat in godsnaam voor antwoord.. :/

17. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hee, wat leuk mnr! Ja, acupunctuur ook al diverse malen gehad, super voor je dat het gelukt is...

18. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Daniëlle, sorry, ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat je vriend er wel voor moet gaan, ook als je je minder goed voelt. Wij zijn al ruim vier jaar bezig!

19. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Tussen je minder voelen en een aanval hebben zit een groot verschil.
    Hoe groot onze wens ook is, als het niet gaat dan gaat het niet, gelukkig weten we zelf wel wanneer dat wel of niet is.

20. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Ja dat klopt idd, ik heb ook last van hooikoorts, maar heb geen heftige aanvallen (meer). Mijn vriend vindt dat het geen obsessie moet worden. Er te veel mee bezig zijn is ook niet goed denk ik...

Deel Deze Pagina