Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    @Gabje:
    Ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik er zelf mee te maken kreeg in 2008. Ik was 23 en al zo ver in de overgang dat mijn eicelvoorraad al op was en er geen eierstokken te zien waren.
    Bij mij weten ze niet waar het vandaan komt, ik heb geen familieleden die het hebben.
    Als ik nog eitjes zou hebben zou ik er ook eerst alles aan doen om die te gebruiken, dus dat snap ik heel goed van jou. Helaas hadden en hebben wij die keus niet en kunnen wij alleen maar ECD doen.

Eigenlijk best raar dat bij mijn man en mij verder alles goed is, en dat we na 10 terugplaatsingen nog niet zwanger zijn. Ik moet zeggen de laatste 2x hebben wij assisted hatching laten doen, en die zijn wel allebei ingenesteld. Dit mag echter pas als je al veel terugplaatsingen hebt gehad die mislukt zijn zonder dat ze weten waarom.

Bij mij weet ik altijd precies wanneer de innesteling is. Ik heb ook diabetes en mijn suiker is die dag/dagen verhoogd.
    Dit is bij mij meestal 5 of 6 dagen na een terugplaatsing.

misschien ook maar eens informatie zoeken over acupunctuur. Ik hoor daar steeds vaker positieve berichten over....

2. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Peetjo,

Dank voor je bericht.
    In Dsld ook 2x assistent hatching laten doen, maar niet gelukt helaas. Acupunctuur ook een paar keer gedaan inmiddels, maar zonder succes. Ik hoor idd dat het bij sommigen wel lukt.
    Ben wel verbaasd dat met Iui bij Geergtgen bij mij tot op heden het langst heeft geduurd totdat ik ongi werd (13 e dag). Zou ik dan wel een innesteling gehad hebben? Die week ervoor had ik wel last van ongi gevoel. Dat was vlgs mij de 5 of 6e dag na iui. Baarmoederslijmvlies is ook altijd goed bij mij.
    De verdere onderzoeken die ik gehad heb zijn ook allemaal ok. Mijn baarmoeder ligt wel wat naar achteren gekanteld, maar dit hoeft vlgs de gynaecologen geen probleem te zijn. Dat schijnen meer vrouwen te hebben...oh ja, ik slik elke dag veel vitaminen; omega 3-6-9, d3, foliumzuur, vit.E, B1-2-3-12.

3. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Deze tekst vond ik vandaag;
    Liefde is als glas, het ziet er zo mooi uit, maar het is zo makkelijk te breken. Liefde is zeldzaam, het leven is vreemd, niets blijft voor altijd bestaan en mensen veranderen. Elke dag is speciaal, maak er dus het beste van. Morgen kun je een levensbedreigende ziekte krijgen, dus maak het beste van elke dag. Het leven is alleen slecht als je er iets slechts van maakt.

4. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2
    afspraken: 2-5 tp van een 4 cellig cryo graad 1
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad.
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: wachten positieve ovulatietest 11/12 juni iui 4
    nod: 25/26 juni

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten.
    afspraken:
    Nod:

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine,
    afspraken: 14-6
    Nod:

Clara14 => wederkerigheid,
    afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp
    Nod:

Zon79 => 34 jaar
    afspraken:
    Nod:

Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd
    afspraken: -
    Nod: -

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG.
    Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI
    Afspraak:
    Nod:

Gabje72 => 41 jaar
    Afspraak:
    Nod:

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> IUI ||
    Mnr -> IUI ||

Wachtbankje:
    Bolcol

5. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Sorry Peetjo volgens mij had ik het niet gezien, als ik ff via tel kijk mis ik af en toe iets.

Is nu wel aangepasst :)

6. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Wil je mij er ook bij zetten engeltje,

29 jaar, 2 kinderen en nu verder voor 3e kindje
    Ivf, 6 juni punctie, nod 20 juni

7. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2
    afspraken:
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad.
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: wachten positieve ovulatietest 11/12 juni iui 4
    nod: 25/26 juni

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten.
    afspraken:
    Nod: 18 Juni

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine,
    afspraken: 14-6
    Nod:

Clara14 => wederkerigheid,
    afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp
    Nod:

Zon79 => 34 jaar
    afspraken:
    Nod:

Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd
    afspraken: -
    Nod: -

Mamalous => 29 jaar, maart 2014 ICSI met donorzaad en wederkerigheid, geen verse tp wel 5 cryo's
    Afspraken:
    Nod:

Cicey =>
    Afspraken:
    Nod:

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG.
    Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI
    Afspraak:
    Nod:

Gabje72 => 41 jaar
    Afspraak:
    Nod:

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod:

Joy85=> 29 jaar, 2 kinderen en nu verder voor 3e kindje, Ivf
    Afspraak: 6 juni punctie
    Nod: 20 juni

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> IUI ||
    Mnr -> IUI ||

Wachtbankje:
    Bolcol

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    heel veel succes morgen joy!

9. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Dank je wel voor het zetten op de lijst en voor morgen.

Ik ben nog niet zenuwachtig, de punctie wordt gedaan door w.
    Hij heeft de vorige punctie ook gedaan en dat was best te doen, ben de eerste morgen. Dus vroeg de auto in, moet 08:30 uur aanwezig zijn. We rijden normaal 70 min, maar ivm eventuele files willen we toch 45 min eerder wegrijden. Rijdt het gewoon door dan pakken we nog even een bakkie thee.

10. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Ik ben even benieuwd hoe de ivf hier in NL ook weer gaat en met name bij Geertgen; heb het 1x meegemaakt; je gaat toch half onder narcose? In DD ging je volledig onder zeil, dat was veel fijner en is minder pijnlijk vond ik. Wij rijden er ook iets minder dan 1,5 uur over (een uur en een kwartier zo'n beetje). Fijn dat je de eerste bent, maar idd wel rekening houden met verkeer.

11. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Joy Succes morgen

12. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Ivf kan via lang en kort schema. Lang heeft voorkeur ivm minder kans op overstimulatie.
    Ik heb lang schema. Op cyclus dag 21 ben ik begonnen met triptofem ( voorheen decapeptyl maar dit is van andere leverancier) je eierstokken komen in totale rust. Zodra je ongesteld bent geworden, dan bel je ze voor het maken voor de uitgangsecho. Ik had die op dag 3. Als er geen cystes zitten dan mag je beginnen met stimuleren ook blijf je triptofem gebruiken. Na een week stimuleren krijg je weer echo om te kijken of er groei is. Meestal een keer of 2a3 en dan wordt bepaald wanneer je pregnyl zet en dan 35 uur later punctie. Een uur voor de punctie ( krijg je van te voren mee naar huis) moet je 1 tablet diclofinac en twee paracetamols innemen. Tijdens de punctie krijg je infuusje in je arm en dan krijg je een roesje, ik weet alleen niet meer de benaming ervan. Maar ik met m'n 50 kg ben ik volledig knock-out. Het begint me te draaien en weg ben ik, hoewel ik volgens m'n man lollig dronken ben. Maar het is geen algehele narcose, het is meer om de scherpe kantjes ervan af te halen. Al is het persoonlijk voor mij wel een goede narcose hahah. Maar elke punctie kan anders zijn en verlopen.

13. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Joy,

dank voor je bericht. Oei, van diclofinac ben ik ooit eens erg naar geweest en wil/hoop dit nooit meer te nemen! Het is al heel lang geleden, maar weet wel dat ik er helemaal niet goed van werd (hallucineren, totaal de weg kwijt!). Denk dat ik daar dus niet tegen kan. Ben ook niet zo zwaar; 58 kg maar ging niet volledig knock-out weet ik nog. Je bent idd lollig dronken en ziet alles draaien en bent daarna even "weg" voor vlgs mij een minuut of tien tot vijftien geloof ik. Gebeurt dit (ivf e.d.) ook in hetzelfde gebouw trouwens? Of moet je dan naar de overkant van de weg?

Even heel wat anders; ik had vanmorgen 2e echometing: nog steeds 2 folikels (zonder stimulatie) rechts 14 mm en links 17 mm. Endometrium (baarmoederslijmvlies) is ook goed/dik 8 mm. Gelukkig, alles ok tot zover. Maarrrr...ze vertelden mij in het Gelre ziekenhuis in Zutphen dat Geertgen failliet schijnt te zijn. Ik als patiënt heb daar niets over gehoord (toevallig wel van de week gegoogled en las bij toeval er toen wat over, maar dacht er toen nog niet zo over na). Nu ben ik toch best wel geschrokken, weten/wisten jullie dat en klopt dat? Maak me zorgen, hoor graag van jullie! Dank en groet Gabje.

14. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoe is het met je Joy? Ging de punctie goed vanmorgen? (waarschijnlijk ben je er nog) Ben wel benieuwd of je gezien het vroege tijdstip op tijd was...denk aan je! Gr.

15. mnr

mnr Niet meer actief

Het klopt inderdaad dat ze failliet zijn. Volgende week wordt bekend of er een doorstart komt.

16. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Mnr,

nou da's balen! Afwachten dus...Ik zal ze zo maar even bellen, want ik wacht op antwoord i.v.m. een afspraak vlg week. Hopelijk gaat deze door...

17. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Het is op het nieuws geweest, tv/radio en op de website zelf.

18. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Gabje zij zijn wel failliet maar het ziet er heel goed uit ivm de doorstart. ik weet wel dat er nog Intake gesprekken worden gedaan maar tot nu geen nieuwe behandelingen mogen worden gestart.
    Op de site van GG staat ook dat als het geen doorstart zal geven de intakes niet worden berekend. Daar vind je ook nog betere uitleg en actuele informatie als iets bekent word.

19. Joy85

Joy85 Niet meer actief

We waren mooi op tijd bij Geertgen. Het reed allemaal goed door.
    12 eicellen hebben ze gevonden. Morgen tussen 12-17:00 uur hoor ik hoeveel er bevrucht zijn. Punctie ging heel goed, was weer helemaal van de wereld. Begin nu een beetje m'n ogen open te kunnen houden. In de auto ook geslapen, niets gemerkt van de terugreis, hihi. Lig nu lekker nog in bed bij te komen.

20. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Hallo Dames,

Ik heb de afgelopen tijd wel gelezen maar bewust niet gereageerd omdat ik gewoon even wat meer afstand wou nemen. En om mij zelf te beschermen :).

Iedereen succes met de behandeling en wie ook op het wachtbankje zit succes met wachten.

Hier: Op dit moment zitten wij weer op het wachtbankje. Dus valt niet veel te vertellen verder.

Nou dames allemaal een fijn pinksterweekend :)

Deel Deze Pagina