Wow Joy, 12 eicellen, zo veel heb ik er nog niet gehad sinds mijn trajekt (en zal deze ook nooit meer krijgen...zucht), daar kan ik alleen van dromen, ha ha (5 tot 6 zijn de meeste eicellen die ik geproduceerd heb en met vrij hoge dosering hormoonstimulatie). Fijn dat alles goed is gegaan, kom lekker bij idd en heel veel succes meissie, we horen het wel. Dank Engeltje en Danielle, ik zal de site van GG idd vanaf heden in de gaten houden! Ik moet ineens denken aan je enorme gevaarte/caravan Engeltje waarmee je de 14e (toch?) naar Elsendorp komt en je zilverkleurige (Renault Espace?) auto, wat je een hele tijd geleden meldde op de site. Als ik vlg wk en überhaupt naar GG kom, dan kijk ik altijd even naar de en het aantal auto's. Ook kijk ik soms naar de kentekens, waar men vandaan komt. Zag laatst ook auto's vanuit Duitsland. Grappig.... Ik wacht vandaag op bericht van GG en maak me een beetje zorgen, aangezien ik geen Pregnyl in huis heb en ik deze mss dit weekend moet spuiten. Maandag is het 2e Pinksterdag en één folikel is al 17 mm. Heb vanmorgen hierna in het ziekenhuis gevraagd, maar ze hebben alleen Ovitrelle. Dit is een soortgelijk product, maar heeft een andere werking. Aangezien mijn lichaam niet overal goed op reageert hoop ik dat ik "ergens" id buurt aan Pregnyl kan komen...maar, ik moet trouwens eerst afwachten wat de bevindingen van de arts hier bij GG zijn...Fijn Pinksterweekend allen!
morgen rond de middag heb ik mijn 2e iui bij GG. Zojuist Pregnyl gespoten (uit ander ziekenhuis opgehaald). Spannend weer...
Hoi bolcol, Begrijpelijk, datzelfde bedacht ik me vandaag op de terugweg naar huis...alles zover goed gegaan, timing was perfect, en verder alles ok. Op het wachtbankje... Dank voor jullie berichtjes en steun! Iedereen succes, Groetjes en tot horens!
flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 afspraken: nod: frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad. afspraken: nod: denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: wachten positieve ovulatietest 11/12 juni iui 4 nod: 25/26 juni bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten. afspraken: Nod: 18 Juni engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 14-6 Nod: Clara14 => wederkerigheid, afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken: Nod: Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd afspraken: - Nod: - Mamalous => 29 jaar, maart 2014 ICSI met donorzaad en wederkerigheid, geen verse tp wel 5 cryo's Afspraken: Nod: Cicey => Afspraken: Nod: xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG. Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI Afspraak: Nod: Gabje72 => 41 jaar Afspraak: Nod: Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: Nod: Joy85=> 29 jaar, 2 kinderen en nu verder voor 3e kindje, Ivf Afspraak: 6 juni punctie Nod: 20 juni zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> IUI || Mnr -> IUI || Wachtbankje: Bolcol Gabje72
4 bevruchte eicellen die goed zijn. Rest was of niet rijp of dubbele kern. Ik heb dat nog nooit gehad. Vorige keren had ik ruim 13 goede bevruchtingen en cryo's. Dus was wel een klein beetje teleurgesteld en verdrietig. Ze hebben er nu 1 ingevroren en en drie zijn er nog vers en worden gevolgd in de deling. Morgen hoor ik weer van ze en wanneer ik terugplaatsing heb. Ik hoop morgen ivm niet vrij hoeven nemen van het werk. Ik dacht dat ze met 2e Pinksteren dicht zouden zitten, maar voor terugplaatsingen gaan ze gewoon door. Dus erg fijn. We wachten het nu maar af en hopen dat ik zwanger mag worden. ( nu met medicatie vanuit UZ Gent ivm vele miskramen, heb bloedstolling afwijking. M'n twee andere kindjes zijn dus oprecht een wonder dat ze er zijn. Gabje spannend weer op het wachtbankje. Engeltje voor jouw ook spannend, als ik je onderschrift lees. Hoe is het met de andere vrouwen?
Joy hier schrijven niet meer zo veel dames die zijn in een clubje. Ik vind dat "Kletstopic" niks en van daar schrijf ik hier alleen maar nog van de "oude" groep. Af en toe komen die dames hier wel langs. Fijn Weekend en Ik duim dat je morgen de TP krijgt.
Ik kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is joy! Maar uiteindelijk heb je er maar 1 nodig. Ik duim voor je dat je morgen een tp krijgt en dat dat net die ene is die jullie baby gaat worden. Hier gaat het op en neer. Soms heel blij en dan weer heel bang dat het mis is. Zal blij zijn als de echo is en die hopelijk goed is. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws!
mnr je moet positief blijven denken. Jullie zijn nu ook zo lang bezig geweest maar het komt wel goed. Hoezo zal het mis zijn? Je hebt geen Krampen , geen Bloedverlies niks wat raar zal zijn en je bent nog niet zoooooo oud ! Dus het is je van harte gegund !!!!! Hele dikke Knuffel !!!!!
Mnr, ik zie ineens geweldig nieuws! Je bent zwanger! Ik hoop dat je echo goed is en dat je de onzekerheid kan laten varen. En genieten! Gefeliciteerd meis!
Hoi Joy, ik sluit me helemaal bij mnr aan: je hebt uiteindelijk maar 1 goede nodig! @engeltje: ha ha, leuke opmerking van je (we zijn immers even "oud") P.s. ik kan het toch (nog) niet (los)laten om via deze site samen met jullie mijn gevoelens te delen...
De embryo's delen volgens schema en ze willen ze blijven volgen. Dus dat is top nieuws, dus vandaag niet naar Geertgen. Ik heb het met m'n werk vast geregeld.
Gabje bij mij zal zo het uitziet wel het leeftijd zijn. Het Zwanger worden gaat lukken (Juni 13 en januari 14) in Januari was het de 1 IUI en meteen raak maar als de Placenta alles moet overnemen gaat het mis vandaag dat zij denken dat het aan de leeftijd is bij mij. Maar mnr is rond de 10 Jaar jonger dus vandaar was het zo bedoeld van hoezo het mis zal zijn. Wij zalen wel zien of het bij ons nog eens gaat lukken.
Hey Super Joy. Wanneer zal je dan de tp hebben??? Weten zij bij jouw op het werk dat je met een kindje bezig bent???
Morgen of woensdag wordt het, dag 4 of 5 is dat dan. Nee op m'n werk weten ze het niet. M'n familie en vrienden ook niet. Op m'n werk kan ik het goed regelen ivm wisselende diensten en ik werk ook maar 20 uur per week.
Joy dat is wel super als je maar even zo kunt schuiven. Mijn Familie wist het laatste keer ook niet en als wij het vertelden, 1 hartje gezien en een niet zeiden ze eerst het komt wel goed maar wij zalen van 1 uitgaan de 2. zal het niet halen, is een wereld ingestort dat wij het "al hebben verteld". Was wel 7 weken daar zal het wel kunnen. En nu weten zij wel dat wij nog 2 pogingen doen en dan definitief ermee stoppen. Een hand vol vrienden weten het ook en daarmee vind ik het genoeg. Wij moesten het de Schoonouders nu wel zeggen ivm de lange rit naar GG en het Opletten op Celine.
Mnr van harte met je zwangerschap, op naar een mooie eerste echo. Engeltje, je bent toch weer begonnen met stimuleren? Wanneer zou je dan iui weer hebben? Wel spannend hoor. Wel makkelijk als mensen het weten dat je in behandeling zit zeker met oppas. Ik ga voor jouw ook heeeeeeel hard duimen dat je snel weer zwanger mag zijn van een mooie plakkertje. Vanmorgen ben ik weer gebeld, dag 4 en alle drie de embryo's zijn in stadium morula. Wat ook volgens dag vier hoort te zijn. De embryoloog was heel lief, ze zij ze zien er helemaal goed uit en zijn alledrie À kwaliteit. Beter is er niet. Nou weet ik dat dat niets zegt, maar het is toch fijn om te horen. Ze gaan morgen dan 1 proberen in te vriezen en andere twee plaatsen ze terug. Morgenochtend word ik gebeld door de verpleegkundige die tijdstip van terugplaatsing doorbelt en dan begint het broeden en heel hard hopen dat het mag lukken. Peetjo hoe is het met jou? Gestopt met de utro of ik streepje toch donkerder geworden?